דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 819.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1165

    למה הכל חוזר אלי
    עד שהתנתקתי
    למה הכל נופל עלי
    עד ששכחתי
    למה פתאום כואב לי
    אחרי שהתגעגעתי
    למה פתאום צורב לי
    אחרי שברחתי
    למה אהבה כואבת
    ויכולה להיות איומה
    למה געגוע
    יכול להיות סימן רע
    למה אחרי האור
    מגיע פעמים שחור
    ולמה הכל קשור אלי
    ובידי היכולת לבחור
    איפה לשים
    את הלב הטוב...
    טוהר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    15
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1166

      לא שלי

      טוב מאוחר, מלעולם לא.
      ותמיד צריך להתאבל.

      איפה הדמעה הזאת?
      מי יבש אותה
      ושכמותה,
      היא תמיד צרורה בנאדי
      היהודי
      כדי לחכות
      ולבכות
      בכל מאודי.

      איפה הכאב הזה
      שאמור
      להכות בגלים
      אנשים אבלים?

      הוא מנסר בי
      לא אחת
      באזמל חד
      באלף מקרים
      רגילים.

      אז איפה אני
      ברגע אמיתי
      מול חורבן?
      למה ליבי
      קפוא מאובן?

      אבל אולי עצם
      השאלה הטובה
      והתקוה,
      הן כל אחת
      מחצית תשובה.

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • תחדש אותנו באמתת מנותק
        תחדש אותנו באמתת מנותק
        תחדש אותנו באמת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1167

        טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

        כשהלבנה מאירה

        היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
        ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
        נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
        בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

        היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
        שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
        אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
        נשמתי משחירה / מרוב געגועים

        אז יצאה לבנה / מבין העבים
        עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
        שואב אור וכוח / בעצב לוחם
        אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1168

          מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
          אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

          למה תמיד זה על רוע
          ולמה תמיד זה לשבור כלים.
          למה תמיד זה לדמוע
          במקום לומר תודה לאלוקים.

          למה תמיד הכל נכתב
          ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
          למה תמיד הלב נרטב
          כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

          ככה!
          כי אלוקים ברא עולם,
          ויש נסיונות ונפילות
          ולא תמיד הכל מושלם.
          ככה!
          כי האדם עיוור לטוב,
          רואה רק רע ומתלונן
          רוצה הכל יותר קרוב.

          למה תמיד אני בצד
          ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
          למה תמיד אני לבד
          מחכה למישהו בבין ערביים.

          למה תמיד הזמן ממשיך
          ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
          למה תמיד הזמן מביך
          עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

          ככה!
          כי אלוקים ברא עולם,
          ויש נסיונות ונפילות
          ולא תמיד הכל מושלם.
          ככה!
          כי האדם עיוור לטוב,
          רואה רק רע ומתלונן
          רוצה הכל יותר קרוב.

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • מיליםמ מנותק
            מיליםמ מנותק
            מילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1169

            הוכחתני
            אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
            דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
            מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
            עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            8
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1170
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1171

                מביטה סביב
                רואה עולם
                המראה מרטיט
                לראות את כולם

                העולם גדול
                איך אפשר לא ליפול
                שואלת בקול
                ומצד שני מודה על הכל

                לכל אחד חיים משלו
                לכל אחד תיק על גבו
                כל אחד ויצריו
                כל אחד ונסיונותיו

                העולם פעמים מבלבל
                הכל כאילו נופל
                העולם לפעמים נוצץ
                והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                הדמעות פעמים מהתרגשות
                הדמעות פעמים מכאב
                הדמעות פעמים לתפילה
                הדמעות בשביל אבא שאוהב

                ומה נשאר לומר
                שכל אחד יגרש את המר
                ויראה רק את הטוב
                שבכל דבר!

                טוהר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • LOVE MEL מנותק
                  LOVE MEL מנותק
                  LOVE ME
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1172

                  בזמן חופשה ועת מחשבה....

                  לכל זמן ועת,
                  ניקח דף ונרשום בעט...
                  את רישומינו מן התקופה,
                  או שמה מן החופשה ...
                  עברה עלינו ברוגע?
                  או שמא כמן רגע.

                  בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                  בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                  ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                  הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                  אז בוא ונשב,
                  וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                  שחלילה לנו לא יברח,
                  ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                  בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                  בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                  ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                  הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                  כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                  לראות את עולמו החביב.
                  לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                  על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                  בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                  בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                  ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                  הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                  בהצלחה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • איזה קטעא מנותק
                    איזה קטעא מנותק
                    איזה קטע
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1173
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                      חסידייה אוטנטית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1174

                      הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                      הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                      הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                      כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                      הכל סביב מהוקצע וגזום
                      ניכר בהם טיפול מסור
                      רק הוא שתיל ערום
                      כתם שחור ועכור

                      העצים התמירים
                      עם ביקורות כרימון
                      אותו מסתירים
                      לבל יגלו ההמון

                      להיות גן ככל הגנים
                      והוא שולח אותותיו לכל עבר
                      לשמם הטוב דואגים
                      בחייו בונים לו קבר

                      בשיח הפראי קם יצר חדש
                      שאומר לו גדל!
                      לתלות לעצמו מדליות על דש
                      להיות חייל בקרב על עצמו

                      בהגיע העת לצאת לחזית
                      עמד לקרב נכון
                      כולם אחוזי תזזית
                      רק הוא מוכן

                      הלך השתיל וגבה
                      הוסיף לעצמו אותות גבורה
                      העיניים נשואות אליו בהערצה
                      אליו גיבור מלחמה

                      יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                        #1175

                        אני והלבד
                        זה מה שנשאר
                        צריכה מישהו
                        שיתייחס
                        יקשיב
                        יעודד
                        שיבין אותי
                        שיחבק
                        ויגיד שאני שווה המון...

                        צריכה את
                        המקום הזה
                        שיאהב
                        שיכיל
                        שיקבל אותי
                        כמו שאני
                        צריכה תביטחון.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                          תהילה כהן 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1176

                          המחשבות הורגות
                          בורחת למחשב
                          לשירים
                          רק לא לחשוב

                          רוצה את השקט
                          רוצה את השלווה
                          רוצה את הרוגע הנפשי
                          רוצה להפסיק לפחד

                          ועכשיו
                          אני מחפשת אותך אבא
                          תן לי להרגיש קרובה
                          תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                          תן לי להרגיש את האהבה שלך

                          LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                            המחשבות הורגות
                            בורחת למחשב
                            לשירים
                            רק לא לחשוב

                            רוצה את השקט
                            רוצה את השלווה
                            רוצה את הרוגע הנפשי
                            רוצה להפסיק לפחד

                            ועכשיו
                            אני מחפשת אותך אבא
                            תן לי להרגיש קרובה
                            תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                            תן לי להרגיש את האהבה שלך

                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE MEL מנותק
                            LOVE ME
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                            #1177
                            פוסט זה נמחק!
                            תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • LOVE MEL LOVE ME

                              פוסט זה נמחק!

                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1178
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1179

                                לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                                אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                                שיש לה כח אדיר.....

                                אין כבר כוחות
                                שמישהו יקח ממני את המושכות
                                בלגן ברגשות
                                המחשבות רק מחלישות
                                מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                                שתחזיר אותי לפינה החמה
                                נופלת ומנסה
                                קמה ושוב הריסה
                                עוד קצת ואני מוצאת
                                עם השברים מתמודדת ויוצאת
                                אל התקווה אל התפילה
                                שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                  לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1180

                                  רוצה להיות שמחה
                                  פליז אבא בבקשה
                                  רוצה להעיף תעצב
                                  מנצח אותי הכאב
                                  ואני מכניסה לעצמי
                                  להאמין ביכולת שלי
                                  אבל אבא
                                  לא הולך לי
                                  איך זה נהיה
                                  יש איזשהו נוסחה
                                  להיות בשמחה
                                  תגלה לי אבא בבקשה
                                  אני צריכה שתחזיק לי ...
                                  כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                                  אבא
                                  אתה אמרת להיות בשמחה
                                  אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                                  קשה
                                  שמחמירה
                                  מדקה לדקה
                                  אז אבאא בבקשה
                                  תתן לי שמחה
                                  יותר נכון אמונה ...
                                  אילה💔

                                  אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  4
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1181

                                    לפני 18 שנה
                                    הגעתי לעולם
                                    לפני 18 שנה
                                    הייתי תינוקת כמו כולן
                                    לפני 18 שנה
                                    לא ידעתי מי אני
                                    לפני 18 שנה
                                    לא הכרתי את עצמי
                                    רציתי לומר
                                    תודה למלך העולם
                                    שהגעתי לכאן
                                    ועברתי כמו כולם
                                    מכשולים, קשיים
                                    נלחמתי עם היצרים
                                    ידעתי מה מותר
                                    ומה אסור
                                    מה שחור
                                    ומה לבן
                                    עברתי את הדרך
                                    הבנתי במה יש ערך
                                    עברת איתי הכל
                                    בכית איתי
                                    גם ללא קול
                                    מבקשת ממך
                                    שתמיד אהיה מאושרת
                                    גם בפנים
                                    אעריך את עצמי
                                    ואת הטוב אפנים
                                    18 שנה
                                    היית איתי יד ביד
                                    מתפללת שזה ימשיך
                                    לעד
                                    תודה על 18 שנים
                                    יפות ונפלאות
                                    תודה לך
                                    על כל הכישורנות
                                    וגם הכישלונות
                                    כי אני קמה תמיד
                                    מהנפילות
                                    ומעריכה את
                                    החסדים והטובות
                                    תודה אבוש
                                    על 18 שנים
                                    מתפללת ומייחלת
                                    עד 120
                                    לחיים טובים
                                    ומאושרים
                                    שיש יום הולדת
                                    מבינים את החיים
                                    שעוד שנה
                                    זה רק ניסים
                                    יום הולדת שמח
                                    מאחלת לעצמי
                                    שאשאר תמיד
                                    מי שאני!
                                    טוהר

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                      #1182

                                      (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                                      עד עכשיו..
                                      אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                                      לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                                      עצב, שכול שאין כדוגמתו
                                      אובדן שאין דומה לו
                                      עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                                      עוד פרח שקמל בחטף

                                      זוג הורים שנהפכים לשכולים
                                      אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                                      מעגל מורחב של משפחה וידידים
                                      שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                                      איך? אני שואלת
                                      למה? אני זועקת
                                      על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                                      על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                                      די, אמור לצרותנו דיי
                                      עייפנו כבר, הכוח נגמר
                                      אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                                      והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                                      זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                                      בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                                      מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      14
                                      • TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1183

                                        זה טוב לי
                                        אני יודעת גם מאמינה
                                        אבל לא תמיד מרגישה
                                        בחיים יש גם איזורים חשוכים
                                        נראים מאיימים מפחידים
                                        מחפשת מי הולך איתי
                                        מביטה בכף ידי
                                        ונרגעת
                                        הלוא היא מונחת בכף ידו
                                        המגע מלטף
                                        ובחום אותי הוא עוטף

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.י מנותק
                                          יעל ק.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                          #1184

                                          מותר:(?!)

                                          מתה- ללכת
                                          על ביציים 
                                          מתהלכת
                                          עוד שיר עצוב מנגנת
                                          ונקרע עוד מיתר

                                          מתה- לסגת
                                          אחוות מתים בי
                                          מסגסגת 
                                          עוד ילדה בודדת
                                          מחפשת שטויות בניכר

                                          מתה- לדעת
                                          לכל האשליות
                                          מודעת
                                          ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                                          והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                                          מתה-לגעת
                                          ועוד זריחה יורדת
                                          מתגעגעת
                                          ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                                          כמה אורות ותקווה למחר

                                          מתה-לעטוף 
                                          עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                                          שעוטפת
                                          ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                                          להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                                          מתה לבכות,
                                          אך כמו תמיד -
                                          אוזניה מייללת
                                          לאוזן חזק תוחבת 
                                          וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                                          שלבלוע דמעות זה מותר---


                                          יעל#

                                          יש דלת, ויש חלון,
                                          ויש חור גדול שאין לו שם,
                                          ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול