דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1166

    לא שלי

    טוב מאוחר, מלעולם לא.
    ותמיד צריך להתאבל.

    איפה הדמעה הזאת?
    מי יבש אותה
    ושכמותה,
    היא תמיד צרורה בנאדי
    היהודי
    כדי לחכות
    ולבכות
    בכל מאודי.

    איפה הכאב הזה
    שאמור
    להכות בגלים
    אנשים אבלים?

    הוא מנסר בי
    לא אחת
    באזמל חד
    באלף מקרים
    רגילים.

    אז איפה אני
    ברגע אמיתי
    מול חורבן?
    למה ליבי
    קפוא מאובן?

    אבל אולי עצם
    השאלה הטובה
    והתקוה,
    הן כל אחת
    מחצית תשובה.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • תחדש אותנו באמתת מנותק
      תחדש אותנו באמתת מנותק
      תחדש אותנו באמת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1167

      טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

      כשהלבנה מאירה

      היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
      ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
      נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
      בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

      היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
      שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
      אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
      נשמתי משחירה / מרוב געגועים

      אז יצאה לבנה / מבין העבים
      עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
      שואב אור וכוח / בעצב לוחם
      אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • טיטוט מנותק
        טיטוט מנותק
        טיטו
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1168

        מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
        אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

        למה תמיד זה על רוע
        ולמה תמיד זה לשבור כלים.
        למה תמיד זה לדמוע
        במקום לומר תודה לאלוקים.

        למה תמיד הכל נכתב
        ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
        למה תמיד הלב נרטב
        כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

        ככה!
        כי אלוקים ברא עולם,
        ויש נסיונות ונפילות
        ולא תמיד הכל מושלם.
        ככה!
        כי האדם עיוור לטוב,
        רואה רק רע ומתלונן
        רוצה הכל יותר קרוב.

        למה תמיד אני בצד
        ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
        למה תמיד אני לבד
        מחכה למישהו בבין ערביים.

        למה תמיד הזמן ממשיך
        ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
        למה תמיד הזמן מביך
        עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

        ככה!
        כי אלוקים ברא עולם,
        ויש נסיונות ונפילות
        ולא תמיד הכל מושלם.
        ככה!
        כי האדם עיוור לטוב,
        רואה רק רע ומתלונן
        רוצה הכל יותר קרוב.

        אני לא עצמי.
        תכף אשוב...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        15
        • מיליםמ מנותק
          מיליםמ מנותק
          מילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1169

          הוכחתני
          אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
          דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
          מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
          עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1170
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1171

              מביטה סביב
              רואה עולם
              המראה מרטיט
              לראות את כולם

              העולם גדול
              איך אפשר לא ליפול
              שואלת בקול
              ומצד שני מודה על הכל

              לכל אחד חיים משלו
              לכל אחד תיק על גבו
              כל אחד ויצריו
              כל אחד ונסיונותיו

              העולם פעמים מבלבל
              הכל כאילו נופל
              העולם לפעמים נוצץ
              והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

              הדמעות פעמים מהתרגשות
              הדמעות פעמים מכאב
              הדמעות פעמים לתפילה
              הדמעות בשביל אבא שאוהב

              ומה נשאר לומר
              שכל אחד יגרש את המר
              ויראה רק את הטוב
              שבכל דבר!

              טוהר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • LOVE MEL מנותק
                LOVE MEL מנותק
                LOVE ME
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1172

                בזמן חופשה ועת מחשבה....

                לכל זמן ועת,
                ניקח דף ונרשום בעט...
                את רישומינו מן התקופה,
                או שמה מן החופשה ...
                עברה עלינו ברוגע?
                או שמא כמן רגע.

                בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                אז בוא ונשב,
                וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                שחלילה לנו לא יברח,
                ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                לראות את עולמו החביב.
                לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                בהצלחה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1173
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטיתח מנותק
                    חסידייה אוטנטית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1174

                    הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                    הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                    הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                    כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                    הכל סביב מהוקצע וגזום
                    ניכר בהם טיפול מסור
                    רק הוא שתיל ערום
                    כתם שחור ועכור

                    העצים התמירים
                    עם ביקורות כרימון
                    אותו מסתירים
                    לבל יגלו ההמון

                    להיות גן ככל הגנים
                    והוא שולח אותותיו לכל עבר
                    לשמם הטוב דואגים
                    בחייו בונים לו קבר

                    בשיח הפראי קם יצר חדש
                    שאומר לו גדל!
                    לתלות לעצמו מדליות על דש
                    להיות חייל בקרב על עצמו

                    בהגיע העת לצאת לחזית
                    עמד לקרב נכון
                    כולם אחוזי תזזית
                    רק הוא מוכן

                    הלך השתיל וגבה
                    הוסיף לעצמו אותות גבורה
                    העיניים נשואות אליו בהערצה
                    אליו גיבור מלחמה

                    יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                    עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                    מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                      תהילה כהן 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                      #1175

                      אני והלבד
                      זה מה שנשאר
                      צריכה מישהו
                      שיתייחס
                      יקשיב
                      יעודד
                      שיבין אותי
                      שיחבק
                      ויגיד שאני שווה המון...

                      צריכה את
                      המקום הזה
                      שיאהב
                      שיכיל
                      שיקבל אותי
                      כמו שאני
                      צריכה תביטחון.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      11
                      • תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                        תהילה כהן 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1176

                        המחשבות הורגות
                        בורחת למחשב
                        לשירים
                        רק לא לחשוב

                        רוצה את השקט
                        רוצה את השלווה
                        רוצה את הרוגע הנפשי
                        רוצה להפסיק לפחד

                        ועכשיו
                        אני מחפשת אותך אבא
                        תן לי להרגיש קרובה
                        תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                        תן לי להרגיש את האהבה שלך

                        LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                          המחשבות הורגות
                          בורחת למחשב
                          לשירים
                          רק לא לחשוב

                          רוצה את השקט
                          רוצה את השלווה
                          רוצה את הרוגע הנפשי
                          רוצה להפסיק לפחד

                          ועכשיו
                          אני מחפשת אותך אבא
                          תן לי להרגיש קרובה
                          תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                          תן לי להרגיש את האהבה שלך

                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE MEL מנותק
                          LOVE ME
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                          #1177
                          פוסט זה נמחק!
                          תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • LOVE MEL LOVE ME

                            פוסט זה נמחק!

                            תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה  כהן 0ת מנותק
                            תהילה כהן 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1178
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1179

                              לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                              אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                              שיש לה כח אדיר.....

                              אין כבר כוחות
                              שמישהו יקח ממני את המושכות
                              בלגן ברגשות
                              המחשבות רק מחלישות
                              מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                              שתחזיר אותי לפינה החמה
                              נופלת ומנסה
                              קמה ושוב הריסה
                              עוד קצת ואני מוצאת
                              עם השברים מתמודדת ויוצאת
                              אל התקווה אל התפילה
                              שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1180

                                רוצה להיות שמחה
                                פליז אבא בבקשה
                                רוצה להעיף תעצב
                                מנצח אותי הכאב
                                ואני מכניסה לעצמי
                                להאמין ביכולת שלי
                                אבל אבא
                                לא הולך לי
                                איך זה נהיה
                                יש איזשהו נוסחה
                                להיות בשמחה
                                תגלה לי אבא בבקשה
                                אני צריכה שתחזיק לי ...
                                כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                                אבא
                                אתה אמרת להיות בשמחה
                                אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                                קשה
                                שמחמירה
                                מדקה לדקה
                                אז אבאא בבקשה
                                תתן לי שמחה
                                יותר נכון אמונה ...
                                אילה💔

                                אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1181

                                  לפני 18 שנה
                                  הגעתי לעולם
                                  לפני 18 שנה
                                  הייתי תינוקת כמו כולן
                                  לפני 18 שנה
                                  לא ידעתי מי אני
                                  לפני 18 שנה
                                  לא הכרתי את עצמי
                                  רציתי לומר
                                  תודה למלך העולם
                                  שהגעתי לכאן
                                  ועברתי כמו כולם
                                  מכשולים, קשיים
                                  נלחמתי עם היצרים
                                  ידעתי מה מותר
                                  ומה אסור
                                  מה שחור
                                  ומה לבן
                                  עברתי את הדרך
                                  הבנתי במה יש ערך
                                  עברת איתי הכל
                                  בכית איתי
                                  גם ללא קול
                                  מבקשת ממך
                                  שתמיד אהיה מאושרת
                                  גם בפנים
                                  אעריך את עצמי
                                  ואת הטוב אפנים
                                  18 שנה
                                  היית איתי יד ביד
                                  מתפללת שזה ימשיך
                                  לעד
                                  תודה על 18 שנים
                                  יפות ונפלאות
                                  תודה לך
                                  על כל הכישורנות
                                  וגם הכישלונות
                                  כי אני קמה תמיד
                                  מהנפילות
                                  ומעריכה את
                                  החסדים והטובות
                                  תודה אבוש
                                  על 18 שנים
                                  מתפללת ומייחלת
                                  עד 120
                                  לחיים טובים
                                  ומאושרים
                                  שיש יום הולדת
                                  מבינים את החיים
                                  שעוד שנה
                                  זה רק ניסים
                                  יום הולדת שמח
                                  מאחלת לעצמי
                                  שאשאר תמיד
                                  מי שאני!
                                  טוהר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                    #1182

                                    (אף פעם לא באמת הבנתי מה זה מה שמדברים על הענין ששיר בא מ'השראה'
                                    עד עכשיו..
                                    אז לצערי ההשראה שלי היתה הפעם עצובה, האסון שקרה אתמול עם הבחור שטבע בכינרת ...
                                    לא באמת תכננתי לרשום אבל פשוט יצא משהו קצר מהלב אז זרמתי.. )

                                    עצב, שכול שאין כדוגמתו
                                    אובדן שאין דומה לו
                                    עוד נשמה זכה שעזבה את העולם ביעף
                                    עוד פרח שקמל בחטף

                                    זוג הורים שנהפכים לשכולים
                                    אחים, אחיות מרוסקים ושבורים
                                    מעגל מורחב של משפחה וידידים
                                    שמבכים ויתאבלו לכל החיים!

                                    איך? אני שואלת
                                    למה? אני זועקת
                                    על עוד כמה אסונות נצטרך לשמוע?
                                    על עוד כמה טרגדיות נצטרך לדמוע?

                                    די, אמור לצרותנו דיי
                                    עייפנו כבר, הכוח נגמר
                                    אנא , תן לנו לראות בקרוב כבר את-
                                    והריקותי לכם ברכה עד בלי די...

                                    זה שיר ראשון שלי ואני לא באמת מבינה בכתיבה אז אם אני מנמיכה פה את הרמה של הנושא מצטערת..
                                    בכל מקרה אני לא חושבת שיצאו לי עוד שירים ככה שהכל טוב 😉
                                    מקווה שלא יהיו עוד השראות עצובות , אמן!!

                                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1183

                                      זה טוב לי
                                      אני יודעת גם מאמינה
                                      אבל לא תמיד מרגישה
                                      בחיים יש גם איזורים חשוכים
                                      נראים מאיימים מפחידים
                                      מחפשת מי הולך איתי
                                      מביטה בכף ידי
                                      ונרגעת
                                      הלוא היא מונחת בכף ידו
                                      המגע מלטף
                                      ובחום אותי הוא עוטף

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.י מנותק
                                        יעל ק.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                                        #1184

                                        מותר:(?!)

                                        מתה- ללכת
                                        על ביציים 
                                        מתהלכת
                                        עוד שיר עצוב מנגנת
                                        ונקרע עוד מיתר

                                        מתה- לסגת
                                        אחוות מתים בי
                                        מסגסגת 
                                        עוד ילדה בודדת
                                        מחפשת שטויות בניכר

                                        מתה- לדעת
                                        לכל האשליות
                                        מודעת
                                        ועדיין ממשיכה לחפש נחמה בעוד צלחת
                                        והכאב כמה צפוי- לא נגמר

                                        מתה-לגעת
                                        ועוד זריחה יורדת
                                        מתגעגעת
                                        ועדיין לא בא מי שאמר שיביא לי לקחת
                                        כמה אורות ותקווה למחר

                                        מתה-לעטוף 
                                        עמוק בתקווה את גלימת הדיכאון 
                                        שעוטפת
                                        ובאמצע הקיץ לברוא שלכת
                                        להציף את הכל ולא לטבוע ברשת

                                        מתה לבכות,
                                        אך כמו תמיד -
                                        אוזניה מייללת
                                        לאוזן חזק תוחבת 
                                        וממשיכה לחשוב שאני צודקת
                                        שלבלוע דמעות זה מותר---


                                        יעל#

                                        יש דלת, ויש חלון,
                                        ויש חור גדול שאין לו שם,
                                        ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        8
                                        • פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                          #1185

                                          קטע שחברה כתבה וביקשה לפרסם בתקווה שיחזק וידבר אל כל אחד ואחד..

                                          ד' בחר בי
                                          כן בי,
                                          מכל העולם
                                          מכל הארץ
                                          מכל האנשים בשכונה
                                          מכל המשפחה הרחבה
                                          בקיצור-
                                          מכל הנשמות שסביבי
                                          רק בי הוא בחר
                                          לְאַתְגֵּר.
                                          להעמיד אותי מול הניסיון
                                          רק בי,
                                          כי הוא סומך עליי!
                                          הוא יודע ת'אמת,
                                          והוא כאילו אומר:
                                          "רק את מסוגלת לעמוד בזה
                                          רק לך נתתי את הכוחות
                                          כי לא נותנים לאדם ניסיון שלא יוכל לעמוד בו!!!
                                          אז, את חזקה
                                          יש בך עוצמות!!
                                          תעריכי!"
                                          זה מה שאני שומעת ממנו:)
                                          ואם כך הוא, אזי אשתדל!
                                          אתן את כל כולי!
                                          לא אאכזב אותו, את אבא שלי!!

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול