דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יעל ק.י מנותק
    יעל ק.י מנותק
    יעל ק.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
    #1159

    שום כלום:

    אפילו ההיא ברכבת הסתכלה עלי עקום
    כשהזלתי דמעה סוררת ישיר על התיק שלה
    את האמת- נראתי שיכורה, הלכתי קצת עקום
    בשניה ידה נשלחה להחזיק את הארנק שלה

    אפילו ההוא מהשוק שתמיד עומד עם גיטרה ופורט
    לא שאל אותי אם יש לי טישוי לטשטש עקבות, אם אני בסדר
    את האמת- רציתי שכל העולם יראה אותי ככה בלי לפרט
    רציתי לצרוח חזק ושכולם יצטרפו אלי גם אם טעיתי ואני קצת לא בסדר

    אפילו הרוח היום משונה- אמצע קיץ והיא קפואה
    קצת מצליחה להשתיק אותי, להפיל אותי על דשא בשומקום
    את האמת- לא היה נעים להרדם באמצע דשא, קמתי כולי קפואה 
    עם חבורת ילדי בינהזמנים שבדקו לי דופק, לבדוק אם אני אולי עב"ם משומקום 
    (שבאה לחלק להם ממתקים כמובן..)

    אפילו אני לא חשבתי שתגמר ככה השנה
    צפיתי אותה וורוד חזק, כנראה חזק מידי עד שחור שרוף
    את האמת- בלי פילטרים- ניסיתי מאד לשנות את השנה
    אך החיים חזקים ממני, ואני מולם כמו פחם דליק שסופו להיות שרוף

    אפילו השמש הולכת עכשיו נוטה לכיוון אחר
    ו"כייף" לדעת שכשאת לבד את שווה אולי גרם ושום כלום 
    את האמת- אני פצועה כל כך חזק כל פעם בגלל משהו אחר 
    אז איך זה שאני עדיין בוכה אם חזרתי לאדישות ולשום -כלום?!


    יעל#

    יש דלת, ויש חלון,
    ויש חור גדול שאין לו שם,
    ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    17
    • מיתרמ מנותק
      מיתרמ מנותק
      מיתר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
      #1160

      בית א
      אומרים לכל אחד יש מקום
      אז איפה שלי נמצא
      אני רוצה לראות אותו היום

      אומרים שיום אחד יגיע השלום
      אז למה כל הקיר כתובות נאצה
      איפה האהבה והחום

      אומרים שיש המון טוב בעולם
      רק צריך לפקוח את העיניים
      ואני עם עיניים פקוחות כנראה משהו נסתם

      אומרים שיש מקום כזה מושלם
      וכל מה שקורה בינתיים
      זה רק תעתוע זה לא באמת קיים

      פזמון
      וכולם אומרים הרבה דברים
      גם אני רוצה לומר
      איך אצל כולם החיים יפים
      רק אצלי עצוב ומר
      איך כולם כאן מתחילים
      רק אצלי הכל נגמר
      ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
      הוא לא באמת נשאר

      בית ב
      אומרים לי תסתכל על חצי הכוס המלאה
      אבל מה לעשות שגם הוא נשפך
      השאיר כתמים על הריצפה

      אומרים שיש מי שמושל בכיפה
      וגם אני מאמין שזה כך
      אבל אני רוצה גם להרגיש טיפה

      פזמון
      וכולם אומרים הרבה דברים
      גם אני רוצה לומר
      איך אצל כולם החיים יפים
      רק אצלי עצוב ומר
      איך כולם כאן מתחילים
      רק אצלי הכל נגמר
      ואם בא טוב זה רק לכמה רגעים
      הוא לא באמת נשאר

      [לא יודע אם המבנה של החרוזים בבתים הוא מבנה שקיים, זה כאילו בנוי מ -121 121, אבל אם מתאימים תקצב של השיר זה דוקא יוצא חמוד]

      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      15
      • AVITAL 1A AVITAL 1 התייחס לנושא זה ב
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חסידייה אוטנטית
        #1161

        למה???
        למה הכל חוזר לי כבומרנג
        מכת מחץ בפרצוף
        למה רק אני צריכה להנמיך עוף???

        הכל פה שורף לי
        מרגישה בכבשן
        מנסה לטהר את האוויר
        להסיט את העשן

        פתאום האור אליי נגלה בכל זוהרו
        שולח אליי קרניים חמימות
        מלטף קורא ממש לי!
        רק לי!!

        מסתובבת כבחלום
        מאושרת, גם אלי הגיע האושר
        פתאום הכל פה נחשף
        האור, הטוב, ממני נלקח

        מלאי הדמעות שהספיק להתעדכן
        בן רגע מתרוקן
        מנסה להחזיק את השברים
        את הכאב להעלים

        ושוב הסרט מתחיל
        ממשיך בעצם
        זה רק היה קרן שנשלחה
        בטעות---

        סורי על הבלגן ששולט בשיר ועל אי הדיוק זה יצא לי ככה ברגע לא קל ואני רוצה להשאיר את השיר כנה כמו שהוא

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • מיליםמ מנותק
          מיליםמ מנותק
          מילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1162

          לרצות
          וראיתי חומות
          ושמעתי שערים
          אריות, אשפות
          ופרחים

          אבנים ישנות
          אנשים חדשים
          ובתווך שועלים
          מהלכים

          וראיתי חומות
          ושמעתי אמת
          נבואות פורענות
          בחוצות

          יונות שהומות
          הן לא שכחו
          ורוצה גם אני
          שם לרצות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1163

            לא שלי

            טובעת
            בין גויות גלגלים,
            חול בגלים,
            וטפטופים חשודים
            ודביקים
            שהגיעו לכל החורים.

            מחפשת
            לשווא,
            גלגל הצלה
            ופיסת יבשה
            ריקה ושקטה
            ושפויה.

            נפרדת בלב
            ממרגוע,
            מחלום על דממה
            ואופק נוגע
            כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

            ורגע לפני
            שעולה קולי ונשא,
            ופורצת סופה וסערה,
            בולמת. נושמת.
            בורחת.
            נעלמת בין מזגן ושמיכה.
            הם מרוצים.
            וגם לי מגיעה קצת
            חופשה....

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            16
            • משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבלמ מנותק
              משורר מבולבל
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
              #1164

              לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
              שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
              כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
              ההדחקה היתה מנגנון הגנה
              מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
              אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
              היא דבר טוב, או דבר רע...

              הַדְחָקָה

              הַדְחָקָה

              הִיא

              הַפִּתְרוֹן

              הִיא

              הַבְּעָיָה

              הִיא הַכֹּל

              הִיא

              זַעֲקַת אֱמֶת

              הִיא

              אַזְעָקַת שְׁוָא

              בְּכֹּחָהּ

              לַהֲרֹס חַיִּים

              לִמְנוֹעַ הֶרֶס

              לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

              אֵין לִי אֲוִיר

              יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

              תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

              תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

              ©

              כשאנשים קטנים עושים צל גדול
              סימן שהשמש שוקעת!
              ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              29
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1165

                למה הכל חוזר אלי
                עד שהתנתקתי
                למה הכל נופל עלי
                עד ששכחתי
                למה פתאום כואב לי
                אחרי שהתגעגעתי
                למה פתאום צורב לי
                אחרי שברחתי
                למה אהבה כואבת
                ויכולה להיות איומה
                למה געגוע
                יכול להיות סימן רע
                למה אחרי האור
                מגיע פעמים שחור
                ולמה הכל קשור אלי
                ובידי היכולת לבחור
                איפה לשים
                את הלב הטוב...
                טוהר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1166

                  לא שלי

                  טוב מאוחר, מלעולם לא.
                  ותמיד צריך להתאבל.

                  איפה הדמעה הזאת?
                  מי יבש אותה
                  ושכמותה,
                  היא תמיד צרורה בנאדי
                  היהודי
                  כדי לחכות
                  ולבכות
                  בכל מאודי.

                  איפה הכאב הזה
                  שאמור
                  להכות בגלים
                  אנשים אבלים?

                  הוא מנסר בי
                  לא אחת
                  באזמל חד
                  באלף מקרים
                  רגילים.

                  אז איפה אני
                  ברגע אמיתי
                  מול חורבן?
                  למה ליבי
                  קפוא מאובן?

                  אבל אולי עצם
                  השאלה הטובה
                  והתקוה,
                  הן כל אחת
                  מחצית תשובה.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • תחדש אותנו באמתת מנותק
                    תחדש אותנו באמתת מנותק
                    תחדש אותנו באמת
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1167

                    טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

                    כשהלבנה מאירה

                    היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
                    ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
                    נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
                    בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

                    היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
                    שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
                    אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
                    נשמתי משחירה / מרוב געגועים

                    אז יצאה לבנה / מבין העבים
                    עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
                    שואב אור וכוח / בעצב לוחם
                    אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • טיטוט מנותק
                      טיטוט מנותק
                      טיטו
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1168

                      מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
                      אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

                      למה תמיד זה על רוע
                      ולמה תמיד זה לשבור כלים.
                      למה תמיד זה לדמוע
                      במקום לומר תודה לאלוקים.

                      למה תמיד הכל נכתב
                      ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
                      למה תמיד הלב נרטב
                      כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

                      ככה!
                      כי אלוקים ברא עולם,
                      ויש נסיונות ונפילות
                      ולא תמיד הכל מושלם.
                      ככה!
                      כי האדם עיוור לטוב,
                      רואה רק רע ומתלונן
                      רוצה הכל יותר קרוב.

                      למה תמיד אני בצד
                      ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
                      למה תמיד אני לבד
                      מחכה למישהו בבין ערביים.

                      למה תמיד הזמן ממשיך
                      ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
                      למה תמיד הזמן מביך
                      עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

                      ככה!
                      כי אלוקים ברא עולם,
                      ויש נסיונות ונפילות
                      ולא תמיד הכל מושלם.
                      ככה!
                      כי האדם עיוור לטוב,
                      רואה רק רע ומתלונן
                      רוצה הכל יותר קרוב.

                      אני לא עצמי.
                      תכף אשוב...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      15
                      • מיליםמ מנותק
                        מיליםמ מנותק
                        מילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1169

                        הוכחתני
                        אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                        דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                        מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                        עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1170
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1171

                            מביטה סביב
                            רואה עולם
                            המראה מרטיט
                            לראות את כולם

                            העולם גדול
                            איך אפשר לא ליפול
                            שואלת בקול
                            ומצד שני מודה על הכל

                            לכל אחד חיים משלו
                            לכל אחד תיק על גבו
                            כל אחד ויצריו
                            כל אחד ונסיונותיו

                            העולם פעמים מבלבל
                            הכל כאילו נופל
                            העולם לפעמים נוצץ
                            והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                            הדמעות פעמים מהתרגשות
                            הדמעות פעמים מכאב
                            הדמעות פעמים לתפילה
                            הדמעות בשביל אבא שאוהב

                            ומה נשאר לומר
                            שכל אחד יגרש את המר
                            ויראה רק את הטוב
                            שבכל דבר!

                            טוהר

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • LOVE MEL מנותק
                              LOVE MEL מנותק
                              LOVE ME
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1172

                              בזמן חופשה ועת מחשבה....

                              לכל זמן ועת,
                              ניקח דף ונרשום בעט...
                              את רישומינו מן התקופה,
                              או שמה מן החופשה ...
                              עברה עלינו ברוגע?
                              או שמא כמן רגע.

                              בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                              בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                              ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                              הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                              אז בוא ונשב,
                              וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                              שחלילה לנו לא יברח,
                              ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                              בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                              בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                              ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                              הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                              כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                              לראות את עולמו החביב.
                              לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                              על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                              בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                              בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                              ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                              הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                              בהצלחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1173
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                  חסידייה אוטנטית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1174

                                  הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                                  הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                                  הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                                  כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                                  הכל סביב מהוקצע וגזום
                                  ניכר בהם טיפול מסור
                                  רק הוא שתיל ערום
                                  כתם שחור ועכור

                                  העצים התמירים
                                  עם ביקורות כרימון
                                  אותו מסתירים
                                  לבל יגלו ההמון

                                  להיות גן ככל הגנים
                                  והוא שולח אותותיו לכל עבר
                                  לשמם הטוב דואגים
                                  בחייו בונים לו קבר

                                  בשיח הפראי קם יצר חדש
                                  שאומר לו גדל!
                                  לתלות לעצמו מדליות על דש
                                  להיות חייל בקרב על עצמו

                                  בהגיע העת לצאת לחזית
                                  עמד לקרב נכון
                                  כולם אחוזי תזזית
                                  רק הוא מוכן

                                  הלך השתיל וגבה
                                  הוסיף לעצמו אותות גבורה
                                  העיניים נשואות אליו בהערצה
                                  אליו גיבור מלחמה

                                  יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                                  עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                  מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                                    #1175

                                    אני והלבד
                                    זה מה שנשאר
                                    צריכה מישהו
                                    שיתייחס
                                    יקשיב
                                    יעודד
                                    שיבין אותי
                                    שיחבק
                                    ויגיד שאני שווה המון...

                                    צריכה את
                                    המקום הזה
                                    שיאהב
                                    שיכיל
                                    שיקבל אותי
                                    כמו שאני
                                    צריכה תביטחון.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה  כהן 0ת מנותק
                                      תהילה כהן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1176

                                      המחשבות הורגות
                                      בורחת למחשב
                                      לשירים
                                      רק לא לחשוב

                                      רוצה את השקט
                                      רוצה את השלווה
                                      רוצה את הרוגע הנפשי
                                      רוצה להפסיק לפחד

                                      ועכשיו
                                      אני מחפשת אותך אבא
                                      תן לי להרגיש קרובה
                                      תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                      תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                      LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                        המחשבות הורגות
                                        בורחת למחשב
                                        לשירים
                                        רק לא לחשוב

                                        רוצה את השקט
                                        רוצה את השלווה
                                        רוצה את הרוגע הנפשי
                                        רוצה להפסיק לפחד

                                        ועכשיו
                                        אני מחפשת אותך אבא
                                        תן לי להרגיש קרובה
                                        תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                        תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE MEL מנותק
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                        #1177
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • LOVE MEL LOVE ME

                                          פוסט זה נמחק!

                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה  כהן 0ת מנותק
                                          תהילה כהן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1178
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול