דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מיליםמ מנותק
    מיליםמ מנותק
    מילים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1162

    לרצות
    וראיתי חומות
    ושמעתי שערים
    אריות, אשפות
    ופרחים

    אבנים ישנות
    אנשים חדשים
    ובתווך שועלים
    מהלכים

    וראיתי חומות
    ושמעתי אמת
    נבואות פורענות
    בחוצות

    יונות שהומות
    הן לא שכחו
    ורוצה גם אני
    שם לרצות

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • מנאשששמ מנותק
      מנאשששמ מנותק
      מנאששש
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1163

      לא שלי

      טובעת
      בין גויות גלגלים,
      חול בגלים,
      וטפטופים חשודים
      ודביקים
      שהגיעו לכל החורים.

      מחפשת
      לשווא,
      גלגל הצלה
      ופיסת יבשה
      ריקה ושקטה
      ושפויה.

      נפרדת בלב
      ממרגוע,
      מחלום על דממה
      ואופק נוגע
      כשהזירה כמו אחרי פיגוע.

      ורגע לפני
      שעולה קולי ונשא,
      ופורצת סופה וסערה,
      בולמת. נושמת.
      בורחת.
      נעלמת בין מזגן ושמיכה.
      הם מרוצים.
      וגם לי מגיעה קצת
      חופשה....

      ברגע שמתחברים למוזיקה,
      הטכניקה באה מעצמה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      16
      • משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבלמ מנותק
        משורר מבולבל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
        #1164

        לקח לי המון זמן להתאושש מהטראומה הנוראית
        שעברתי ועברו עוד המון אחרים...
        כאחד מניצולי אסון מירון (בנס גלוי!!)
        ההדחקה היתה מנגנון הגנה
        מדהים ונורא, בונה והורס כאחד,
        אז השיר מוקדש לכל מי שחושב שהדחקה
        היא דבר טוב, או דבר רע...

        הַדְחָקָה

        הַדְחָקָה

        הִיא

        הַפִּתְרוֹן

        הִיא

        הַבְּעָיָה

        הִיא הַכֹּל

        הִיא

        זַעֲקַת אֱמֶת

        הִיא

        אַזְעָקַת שְׁוָא

        בְּכֹּחָהּ

        לַהֲרֹס חַיִּים

        לִמְנוֹעַ הֶרֶס

        לְהַשְׁמִיד הַכֹּל

        אֵין לִי אֲוִיר

        יֵשׁ כָּאן דֹּחַק מַפְחִיד

        תַּפְסִיקוּ לִדְחֹק

        תַּפְסִיק לְהַדְחִיק

        ©

        כשאנשים קטנים עושים צל גדול
        סימן שהשמש שוקעת!
        ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        29
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1165

          למה הכל חוזר אלי
          עד שהתנתקתי
          למה הכל נופל עלי
          עד ששכחתי
          למה פתאום כואב לי
          אחרי שהתגעגעתי
          למה פתאום צורב לי
          אחרי שברחתי
          למה אהבה כואבת
          ויכולה להיות איומה
          למה געגוע
          יכול להיות סימן רע
          למה אחרי האור
          מגיע פעמים שחור
          ולמה הכל קשור אלי
          ובידי היכולת לבחור
          איפה לשים
          את הלב הטוב...
          טוהר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • מנאשששמ מנותק
            מנאשששמ מנותק
            מנאששש
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1166

            לא שלי

            טוב מאוחר, מלעולם לא.
            ותמיד צריך להתאבל.

            איפה הדמעה הזאת?
            מי יבש אותה
            ושכמותה,
            היא תמיד צרורה בנאדי
            היהודי
            כדי לחכות
            ולבכות
            בכל מאודי.

            איפה הכאב הזה
            שאמור
            להכות בגלים
            אנשים אבלים?

            הוא מנסר בי
            לא אחת
            באזמל חד
            באלף מקרים
            רגילים.

            אז איפה אני
            ברגע אמיתי
            מול חורבן?
            למה ליבי
            קפוא מאובן?

            אבל אולי עצם
            השאלה הטובה
            והתקוה,
            הן כל אחת
            מחצית תשובה.

            ברגע שמתחברים למוזיקה,
            הטכניקה באה מעצמה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • תחדש אותנו באמתת מנותק
              תחדש אותנו באמתת מנותק
              תחדש אותנו באמת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1167

              טוב אני די חדש בפורום וזה שיר ראשון שלי. כתבתי אותו אחרי שקראתי את הספר 'תיאום כוונות', למי שמכיר.

              כשהלבנה מאירה

              היה זה לילה רגוע / לבנה טהורה
              ואין כל געגוע / נשמתי מאירה
              נסוכה ענוה / יוצאת ככלה
              בי נוסכת שלוה / ושמחה מגולה

              היה זה לילה אפל / אין אור כוכבים
              שמיו עטו ערפל / עננים ועבים
              אין לבנה מאירה / להפיק אור נעים
              נשמתי משחירה / מרוב געגועים

              אז יצאה לבנה / מבין העבים
              עוד ישנה עננה / אור וחושך רבים
              שואב אור וכוח / בעצב לוחם
              אסור עוד לשכוח / אך הלב מתנחם

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1168

                מכירים את הרגע הזה שאתם טיפה לא במצב רוח מדבר מסויים ויש לכם פתאום מליון שאלות של "למה?" וכשעובר קצת הזמן אתם מגלים שמה שקרה זה טוב או שזה בסוף לא קרה?
                אז כתבתי שיר קטן על זה מתוך זה...

                למה תמיד זה על רוע
                ולמה תמיד זה לשבור כלים.
                למה תמיד זה לדמוע
                במקום לומר תודה לאלוקים.

                למה תמיד הכל נכתב
                ולמה תמיד הכל נהיה פסימי.
                למה תמיד הלב נרטב
                כשמסביב ריק וגם שקט מי-די...

                ככה!
                כי אלוקים ברא עולם,
                ויש נסיונות ונפילות
                ולא תמיד הכל מושלם.
                ככה!
                כי האדם עיוור לטוב,
                רואה רק רע ומתלונן
                רוצה הכל יותר קרוב.

                למה תמיד אני בצד
                ולמה תמיד אני נוסע בשוליים.
                למה תמיד אני לבד
                מחכה למישהו בבין ערביים.

                למה תמיד הזמן ממשיך
                ולמה תמיד הזמן לא מתחשב.
                למה תמיד הזמן מביך
                עם טיימינג שאף פעם לא חושב.

                ככה!
                כי אלוקים ברא עולם,
                ויש נסיונות ונפילות
                ולא תמיד הכל מושלם.
                ככה!
                כי האדם עיוור לטוב,
                רואה רק רע ומתלונן
                רוצה הכל יותר קרוב.

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                15
                • מיליםמ מנותק
                  מיליםמ מנותק
                  מילים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1169

                  הוכחתני
                  אֱמֶת שׁוּב הִצְמִיחָה כְּנָפֶיהָ
                  דָּאֲתָה אֶל הַר נֶעֱלָם
                  מֵאָחוֹר, מְאֻחָר, הִיא הֵגִיחָה
                  עָלְבָה בִּי מוּל כֻּלָּם

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1170
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1171

                      מביטה סביב
                      רואה עולם
                      המראה מרטיט
                      לראות את כולם

                      העולם גדול
                      איך אפשר לא ליפול
                      שואלת בקול
                      ומצד שני מודה על הכל

                      לכל אחד חיים משלו
                      לכל אחד תיק על גבו
                      כל אחד ויצריו
                      כל אחד ונסיונותיו

                      העולם פעמים מבלבל
                      הכל כאילו נופל
                      העולם לפעמים נוצץ
                      והרבה מחשבה במוח מתרוצץ

                      הדמעות פעמים מהתרגשות
                      הדמעות פעמים מכאב
                      הדמעות פעמים לתפילה
                      הדמעות בשביל אבא שאוהב

                      ומה נשאר לומר
                      שכל אחד יגרש את המר
                      ויראה רק את הטוב
                      שבכל דבר!

                      טוהר

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • LOVE MEL מנותק
                        LOVE MEL מנותק
                        LOVE ME
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1172

                        בזמן חופשה ועת מחשבה....

                        לכל זמן ועת,
                        ניקח דף ונרשום בעט...
                        את רישומינו מן התקופה,
                        או שמה מן החופשה ...
                        עברה עלינו ברוגע?
                        או שמא כמן רגע.

                        בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                        בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                        ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                        הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                        אז בוא ונשב,
                        וביחד את זמנינו נמלא, ניישב.
                        שחלילה לנו לא יברח,
                        ואנחנו נאגור כח שאלינו נשלח.

                        בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                        בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל,
                        ולפעמים מבלי לשים לב טיפה..
                        הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                        כן, זהו זמן להסתכל סביב,
                        לראות את עולמו החביב.
                        לנו ובשבילנו אותו הוא ברא,
                        על מנת שנעבוד אותו בחשק וביראה.

                        בין הזמנים זהו זמן לא רגיל,
                        בו אפשר לעלות ולהתעלות בגיל.
                        ולפעמים מבלי לשים לב טיפה,
                        הדרדרות פתאומית שאין רואים את סופה.

                        בהצלחה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1173
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1174

                            הירוק משתלב בחיות עם השמיים
                            הגזעים העבים ניכר שהושרשו הייטב במקומם
                            הצבעוניות האחידה שמשתקפת במים
                            כמו להכעיס ניצב לו שיח פרא דוקרני נראה כמסומם

                            הכל סביב מהוקצע וגזום
                            ניכר בהם טיפול מסור
                            רק הוא שתיל ערום
                            כתם שחור ועכור

                            העצים התמירים
                            עם ביקורות כרימון
                            אותו מסתירים
                            לבל יגלו ההמון

                            להיות גן ככל הגנים
                            והוא שולח אותותיו לכל עבר
                            לשמם הטוב דואגים
                            בחייו בונים לו קבר

                            בשיח הפראי קם יצר חדש
                            שאומר לו גדל!
                            לתלות לעצמו מדליות על דש
                            להיות חייל בקרב על עצמו

                            בהגיע העת לצאת לחזית
                            עמד לקרב נכון
                            כולם אחוזי תזזית
                            רק הוא מוכן

                            הלך השתיל וגבה
                            הוסיף לעצמו אותות גבורה
                            העיניים נשואות אליו בהערצה
                            אליו גיבור מלחמה

                            יצא לי שיר דיי מליצי אבל ככה הצלחתי לבטא את עצמי וכמו ששמתם לב לא ממש הצלחתי לגמור אותו אז אני ממש אשמח אם משהו יעזור לי!!!!

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה  כהן 0ת מנותק
                              תהילה כהן 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי תהילה כהן 0
                              #1175

                              אני והלבד
                              זה מה שנשאר
                              צריכה מישהו
                              שיתייחס
                              יקשיב
                              יעודד
                              שיבין אותי
                              שיחבק
                              ויגיד שאני שווה המון...

                              צריכה את
                              המקום הזה
                              שיאהב
                              שיכיל
                              שיקבל אותי
                              כמו שאני
                              צריכה תביטחון.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • תהילה  כהן 0ת מנותק
                                תהילה  כהן 0ת מנותק
                                תהילה כהן 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1176

                                המחשבות הורגות
                                בורחת למחשב
                                לשירים
                                רק לא לחשוב

                                רוצה את השקט
                                רוצה את השלווה
                                רוצה את הרוגע הנפשי
                                רוצה להפסיק לפחד

                                ועכשיו
                                אני מחפשת אותך אבא
                                תן לי להרגיש קרובה
                                תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                LOVE MEL תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • תהילה  כהן 0ת תהילה כהן 0

                                  המחשבות הורגות
                                  בורחת למחשב
                                  לשירים
                                  רק לא לחשוב

                                  רוצה את השקט
                                  רוצה את השלווה
                                  רוצה את הרוגע הנפשי
                                  רוצה להפסיק לפחד

                                  ועכשיו
                                  אני מחפשת אותך אבא
                                  תן לי להרגיש קרובה
                                  תן לי להרגיש את החיבוק שלך
                                  תן לי להרגיש את האהבה שלך

                                  LOVE MEL מנותק
                                  LOVE MEL מנותק
                                  LOVE ME
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי LOVE ME
                                  #1177
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תהילה  כהן 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • LOVE MEL LOVE ME

                                    פוסט זה נמחק!

                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה  כהן 0ת מנותק
                                    תהילה כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1178
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1179

                                      לפעמים מרגישים מבולבלים ולא מוצאים תכלית
                                      אבל כדאי תמיד לזכור שיש לנו מתנה ביד וזו התפילה
                                      שיש לה כח אדיר.....

                                      אין כבר כוחות
                                      שמישהו יקח ממני את המושכות
                                      בלגן ברגשות
                                      המחשבות רק מחלישות
                                      מחפשת משענת שתהיה לי נחמה
                                      שתחזיר אותי לפינה החמה
                                      נופלת ומנסה
                                      קמה ושוב הריסה
                                      עוד קצת ואני מוצאת
                                      עם השברים מתמודדת ויוצאת
                                      אל התקווה אל התפילה
                                      שבשבילי מהווה סולם מכל בור ונפילה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1180

                                        רוצה להיות שמחה
                                        פליז אבא בבקשה
                                        רוצה להעיף תעצב
                                        מנצח אותי הכאב
                                        ואני מכניסה לעצמי
                                        להאמין ביכולת שלי
                                        אבל אבא
                                        לא הולך לי
                                        איך זה נהיה
                                        יש איזשהו נוסחה
                                        להיות בשמחה
                                        תגלה לי אבא בבקשה
                                        אני צריכה שתחזיק לי ...
                                        כי אינמצב שאני ממשיכה לבד..
                                        אבא
                                        אתה אמרת להיות בשמחה
                                        אז למה אצלי זאת ממש מחלה
                                        קשה
                                        שמחמירה
                                        מדקה לדקה
                                        אז אבאא בבקשה
                                        תתן לי שמחה
                                        יותר נכון אמונה ...
                                        אילה💔

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        4
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1181

                                          לפני 18 שנה
                                          הגעתי לעולם
                                          לפני 18 שנה
                                          הייתי תינוקת כמו כולן
                                          לפני 18 שנה
                                          לא ידעתי מי אני
                                          לפני 18 שנה
                                          לא הכרתי את עצמי
                                          רציתי לומר
                                          תודה למלך העולם
                                          שהגעתי לכאן
                                          ועברתי כמו כולם
                                          מכשולים, קשיים
                                          נלחמתי עם היצרים
                                          ידעתי מה מותר
                                          ומה אסור
                                          מה שחור
                                          ומה לבן
                                          עברתי את הדרך
                                          הבנתי במה יש ערך
                                          עברת איתי הכל
                                          בכית איתי
                                          גם ללא קול
                                          מבקשת ממך
                                          שתמיד אהיה מאושרת
                                          גם בפנים
                                          אעריך את עצמי
                                          ואת הטוב אפנים
                                          18 שנה
                                          היית איתי יד ביד
                                          מתפללת שזה ימשיך
                                          לעד
                                          תודה על 18 שנים
                                          יפות ונפלאות
                                          תודה לך
                                          על כל הכישורנות
                                          וגם הכישלונות
                                          כי אני קמה תמיד
                                          מהנפילות
                                          ומעריכה את
                                          החסדים והטובות
                                          תודה אבוש
                                          על 18 שנים
                                          מתפללת ומייחלת
                                          עד 120
                                          לחיים טובים
                                          ומאושרים
                                          שיש יום הולדת
                                          מבינים את החיים
                                          שעוד שנה
                                          זה רק ניסים
                                          יום הולדת שמח
                                          מאחלת לעצמי
                                          שאשאר תמיד
                                          מי שאני!
                                          טוהר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול