משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.
-
הַי חברי הפאנל.
כבר קרוב לשנה אני צופה מהצד על הכשרונות הנדירים.
ומקנא...
עכשיו החלטתי להצטרף למגרש של הגדולים...
הנושא הוא "משפטים שאהבתם משירי המשתמשים"
אבל פשוט אהבתי הכל!
אני חייב לציין את @מוכשרת-על @חסידייה-אוטנטית @משורר-מבולבל @AVITAL-1 @אייצ-ית @פונץ-בננה @איזה-קטע ועוד ועוד
(הזכרתי את אלה שקפצו לי לראש.)
מקווה שאלמד מכולכם,
תנו לי צ'אנס

@צופה-מהצד לי נתנו פה צ'אנס אם לא העידוד הרב בתחילת הדרך, המסר באמצע שיש לאן עוד להגיע, בחיים לא הייתי מגיעה לאן שאני בכתיבת שירים, וזה רק זבכות כל העידוד בהתחלה!!!
-
@חסידייה-אוטנטית מקווה שאתקדם (כמעט) כמוך
-
@צופה-מהצד כי צריך איזשהו כמות מוניטין לא יודעת בדיוק כמה....
-
@צופה-מהצד כי צריך איזשהו כמות מוניטין לא יודעת בדיוק כמה....
@חסידייה-אוטנטית צריך 50
אני בדקתי את זה
ב-50 הצלחתי להחליף -
@חסידייה-אוטנטית צריך 50
אני בדקתי את זה
ב-50 הצלחתי להחליף@תהילה-כהן-0 זה כל הזמן משתנה שאני התחברתי לאתר בכלל לא היה צריך מוניטין או שהיה צריך ממש קצת כי לא שמתי על ההתחלה
@צופה-מהצד אל דאגה זה עובר מהר -
@חסידייה-אוטנטית צריך 50
אני בדקתי את זה
ב-50 הצלחתי להחליף@תהילה-כהן-0 מוזר,מישהו בפורום אמר לי שמ100 אפשר.
הגעתי כבר למאה ועדיין אני לא מצליחה לשנות. -
@צופה-מהצד תלוי כמה תשתתף פה
-
@צופה-מהצד תלוי כמה תשתתף בדיונים ותעזור למשתמשים אחרים.
ככל שתהיה יותר פעיל ככה תגיע יותר מהר. -
@צופה-מהצד תרמתי לך כמה בשביל ההתחלה

-
@צופה-מהצד סתם שתידע שלשאלות כאלה וחברותיהם יש קטגוריה מיוחדת בישביל זה
https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/4945 -
@מוכשרת-על אאוץ,מאכזב לגלות שמה שאני מקבלת על פוסט ועוד פוסט אפשר לגרוף בפוסט אחד.הבאסה שאין לי באמת אומץ לעלות שירים שאני כותבת על במת הפורום.....נשמע לי מלחיץ מידי.
-
@מוכשרת-על אאוץ,מאכזב לגלות שמה שאני מקבלת על פוסט ועוד פוסט אפשר לגרוף בפוסט אחד.הבאסה שאין לי באמת אומץ לעלות שירים שאני כותבת על במת הפורום.....נשמע לי מלחיץ מידי.
@נעמי16 לי לא היה את האומץ
אבל זרקתי ת'שכל וכתבתי
יותר נכון הלב שלי כתב
כדאי לך לכתוב
אחרי שתכתבי את תרגישי שחרור
ואני מחכה לשיר ממך

-
@נעמי16 לי לא היה את האומץ
אבל זרקתי ת'שכל וכתבתי
יותר נכון הלב שלי כתב
כדאי לך לכתוב
אחרי שתכתבי את תרגישי שחרור
ואני מחכה לשיר ממך

@תהילה-כהן-0 וואי באמת שעשית לי עכשיו חשק....

כל מה שנשאר זה לחכות להשראה...(או לסתם שיר שיגרום לי לבכות...
) -
@מוכשרת-על אאוץ,מאכזב לגלות שמה שאני מקבלת על פוסט ועוד פוסט אפשר לגרוף בפוסט אחד.הבאסה שאין לי באמת אומץ לעלות שירים שאני כותבת על במת הפורום.....נשמע לי מלחיץ מידי.
-
@מוכשרת-על אאוץ,מאכזב לגלות שמה שאני מקבלת על פוסט ועוד פוסט אפשר לגרוף בפוסט אחד.הבאסה שאין לי באמת אומץ לעלות שירים שאני כותבת על במת הפורום.....נשמע לי מלחיץ מידי.
@נעמי16 אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:
הפורום.....נשמע לי מלחיץ מידי.
אף אחד לא מכיר אותך פה
אז מה כל כך אכפת לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
