דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • למדןל למדן

    @מנהל-ראשי מתי תוכל להדריך אותי

    N מנותק
    N מנותק
    ntz
    מנהל ראשי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #99

    @למדן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

    @מנהל-ראשי מתי תוכל להדריך אותי

    אין לי אפשרות כרגע.
    אתה יכול לנסות בעצמך, זה לא ממש מסובך.
    (גם אין כל כך הבדל בין הגרסאות)

    אפשר ליצור קשר במייל:
    noam6947@gmail.com

    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • N ntz

      @למדן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

      @מנהל-ראשי מתי תוכל להדריך אותי

      אין לי אפשרות כרגע.
      אתה יכול לנסות בעצמך, זה לא ממש מסובך.
      (גם אין כל כך הבדל בין הגרסאות)

      למדןל מנותק
      למדןל מנותק
      למדן
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #100

      @ntz אחז ההבדלים המשמעותיים שזה פחות קורס מ 11 הם עשו שם טריק...

      קניית כלי נגינה
      ביט-פלוס
      יוטיוב

      N תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • למדןל למדן

        @ntz אחז ההבדלים המשמעותיים שזה פחות קורס מ 11 הם עשו שם טריק...

        N מנותק
        N מנותק
        ntz
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #101

        @למדן תתקין לפי הסדר
        24a09fab-6ab0-44ac-963d-a92e8e442dfb-image.png

        קרדיט למתמחים טופ

        אפשר ליצור קשר במייל:
        noam6947@gmail.com

        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • N ntz

          @למדן תתקין לפי הסדר
          24a09fab-6ab0-44ac-963d-a92e8e442dfb-image.png

          קרדיט למתמחים טופ

          למדןל מנותק
          למדןל מנותק
          למדן
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #102

          @ntz 882972b8-9ac3-47af-9be6-bdce121bdff0-image.png ?????????

          קניית כלי נגינה
          ביט-פלוס
          יוטיוב

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • למדןל למדן

            @ntz 882972b8-9ac3-47af-9be6-bdce121bdff0-image.png ?????????

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
            #103

            @למדן לא יודע מה זה.
            תיכנס למתמחים טופ בקישור שהבאתי, יש שם הוראות.

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ו מנותק
              ו מנותק
              ו.א.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #104

              היה כתוב באחד מהפוסטים לבצע הסרת שאריות, אני לא ככ מבינה איך...
              זה מה שמביא אחרי שלוחצת על הסרה...
              הסרת שאריות.JPG

              ניסיתי בכל זאת להתקין את התוכנה ומביא לי :
              הודעה ראשונה.JPG
              ואחכהודעה שנייה.JPG

              תודה מראש לכל מי שיכול להקדיש מזמנו ולעזור לי!!

              טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ו ו.א.

                היה כתוב באחד מהפוסטים לבצע הסרת שאריות, אני לא ככ מבינה איך...
                זה מה שמביא אחרי שלוחצת על הסרה...
                הסרת שאריות.JPG

                ניסיתי בכל זאת להתקין את התוכנה ומביא לי :
                הודעה ראשונה.JPG
                ואחכהודעה שנייה.JPG

                תודה מראש לכל מי שיכול להקדיש מזמנו ולעזור לי!!

                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                טכנאי קיובייס 12
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #105

                @ו-א צריכים לחכות עד שכל השורות יסיימו לרוץ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • ו מנותק
                  ו מנותק
                  ו.א.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ו.א.
                  #106

                  @טכנאי-קיובייס-12
                  חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
                  מחקתי שוב, התקנתי שוב,
                  ועוד פעם אותו מודעה.
                  היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
                  יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
                  [למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
                  אודה לכל עצה ועזרה

                  טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ו ו.א.

                    @טכנאי-קיובייס-12
                    חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
                    מחקתי שוב, התקנתי שוב,
                    ועוד פעם אותו מודעה.
                    היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
                    יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
                    [למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
                    אודה לכל עצה ועזרה

                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                    טכנאי קיובייס 12
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                    #107

                    @ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!

                    אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו

                    ו תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                      @ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!

                      אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו

                      ו מנותק
                      ו מנותק
                      ו.א.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #108

                      @טכנאי-קיובייס-12
                      אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
                      דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
                      [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

                      טכנאי קיובייס 12ט למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ו ו.א.

                        @טכנאי-קיובייס-12
                        אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
                        דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
                        [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                        טכנאי קיובייס 12
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #109

                        @ו-א מה פתאום?
                        אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
                        (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

                        ו margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • ו ו.א.

                          @טכנאי-קיובייס-12
                          אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
                          דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
                          [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

                          למדןל מנותק
                          למדןל מנותק
                          למדן
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #110

                          @ו-א כמו ש @טכנאי-קיובייס-12 אמר שזה לא בעיה גם לי יש פרוץ ופלאגינים הכל זה ככה זה לא בעיה
                          (אמרת שאתה מכיר מישהו שעובד רק מקורי התכוונת למני מבית שמש ?)

                          קניית כלי נגינה
                          ביט-פלוס
                          יוטיוב

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                            @ו-א מה פתאום?
                            אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
                            (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

                            ו מנותק
                            ו מנותק
                            ו.א.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #111

                            @טכנאי-קיובייס-12
                            אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                            מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                            [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                            למדןל טכנאי קיובייס 12ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ו ו.א.

                              @טכנאי-קיובייס-12
                              אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                              מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                              [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                              למדןל מנותק
                              למדןל מנותק
                              למדן
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #112

                              @ו-א אסף רטוביץ מוכר אבל סמוך על@טכנאי-קיובייס-12
                              הוא גם אמר שעשה אצלו ועובד לו טוב !

                              קניית כלי נגינה
                              ביט-פלוס
                              יוטיוב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ו ו.א.

                                @טכנאי-קיובייס-12
                                אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                                מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                                [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                                #113
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                  @ו-א מה פתאום?
                                  אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
                                  (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

                                  margalitM מנותק
                                  margalitM מנותק
                                  margalit
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #114

                                  @טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...

                                  דווקא יש😊

                                  סולמות
                                  מגביהים את הקול שלך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ו ו.א.

                                    @טכנאי-קיובייס-12
                                    אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                                    מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                                    [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                    טכנאי קיובייס 12
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #115

                                    @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                    @טכנאי-קיובייס-12
                                    אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                                    מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                                    [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                                    תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                                    ו N 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                      @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                      @טכנאי-קיובייס-12
                                      אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                                      מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                                      [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                                      תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                                      ו מנותק
                                      ו מנותק
                                      ו.א.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ו.א.
                                      #116

                                      @טכנאי-קיובייס-12
                                      שלחתי פנייה ,
                                      בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]
                                      😞
                                      תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
                                      או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
                                      [יש אחד מני - התכוונת אליו?]
                                      תודה

                                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                        @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                        @טכנאי-קיובייס-12
                                        אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                                        מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                                        [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                                        תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                                        N מנותק
                                        N מנותק
                                        ntz
                                        מנהל ראשי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #117

                                        @טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                        תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                                        אתה יכול לצרף את המספר שלו כאן!

                                        אפשר ליצור קשר במייל:
                                        noam6947@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • margalitM מנותק
                                          margalitM מנותק
                                          margalit
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #118

                                          אסף רטוביץ
                                          טלפון: 0523411011
                                          מייל: asafrato@gmail.com

                                          סולמות
                                          מגביהים את הקול שלך

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול