תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro
-
@מנהל-ראשי מתי תוכל להדריך אותי
@למדן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@מנהל-ראשי מתי תוכל להדריך אותי
אין לי אפשרות כרגע.
אתה יכול לנסות בעצמך, זה לא ממש מסובך.
(גם אין כל כך הבדל בין הגרסאות) -
@למדן אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@מנהל-ראשי מתי תוכל להדריך אותי
אין לי אפשרות כרגע.
אתה יכול לנסות בעצמך, זה לא ממש מסובך.
(גם אין כל כך הבדל בין הגרסאות) -
@למדן תתקין לפי הסדר

קרדיט למתמחים טופ
-
היה כתוב באחד מהפוסטים לבצע הסרת שאריות, אני לא ככ מבינה איך...
זה מה שמביא אחרי שלוחצת על הסרה...

ניסיתי בכל זאת להתקין את התוכנה ומביא לי :

ואחכ
תודה מראש לכל מי שיכול להקדיש מזמנו ולעזור לי!!
@ו-א צריכים לחכות עד שכל השורות יסיימו לרוץ
-
@טכנאי-קיובייס-12
חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
מחקתי שוב, התקנתי שוב,
ועוד פעם אותו מודעה.
היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
[למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
אודה לכל עצה ועזרה -
@טכנאי-קיובייס-12
חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
מחקתי שוב, התקנתי שוב,
ועוד פעם אותו מודעה.
היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
[למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
אודה לכל עצה ועזרה@ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!
אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו
-
@ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!
אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
[שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.] -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
[שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים. -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
[שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]@ו-א כמו ש @טכנאי-קיובייס-12 אמר שזה לא בעיה גם לי יש פרוץ ופלאגינים הכל זה ככה זה לא בעיה
(אמרת שאתה מכיר מישהו שעובד רק מקורי התכוונת למני מבית שמש ?) -
@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה. -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.@ו-א אסף רטוביץ מוכר אבל סמוך על@טכנאי-קיובייס-12
הוא גם אמר שעשה אצלו ועובד לו טוב ! -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.פוסט זה נמחק! -
@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
דווקא יש

-
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
-
@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
@טכנאי-קיובייס-12
שלחתי פנייה ,
בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]

תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
[יש אחד מני - התכוונת אליו?]
תודה -
@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
אתה יכול לצרף את המספר שלו כאן!
-
אסף רטוביץ
טלפון: 0523411011
מייל: asafrato@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
?????????