דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • N ntz

    @למדן תתקין לפי הסדר
    24a09fab-6ab0-44ac-963d-a92e8e442dfb-image.png

    קרדיט למתמחים טופ

    למדןל מנותק
    למדןל מנותק
    למדן
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #102

    @ntz 882972b8-9ac3-47af-9be6-bdce121bdff0-image.png ?????????

    קניית כלי נגינה
    ביט-פלוס
    יוטיוב

    N תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • למדןל למדן

      @ntz 882972b8-9ac3-47af-9be6-bdce121bdff0-image.png ?????????

      N מנותק
      N מנותק
      ntz
      מנהל ראשי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
      #103

      @למדן לא יודע מה זה.
      תיכנס למתמחים טופ בקישור שהבאתי, יש שם הוראות.

      אפשר ליצור קשר במייל:
      noam6947@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ו מנותק
        ו מנותק
        ו.א.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #104

        היה כתוב באחד מהפוסטים לבצע הסרת שאריות, אני לא ככ מבינה איך...
        זה מה שמביא אחרי שלוחצת על הסרה...
        הסרת שאריות.JPG

        ניסיתי בכל זאת להתקין את התוכנה ומביא לי :
        הודעה ראשונה.JPG
        ואחכהודעה שנייה.JPG

        תודה מראש לכל מי שיכול להקדיש מזמנו ולעזור לי!!

        טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ו ו.א.

          היה כתוב באחד מהפוסטים לבצע הסרת שאריות, אני לא ככ מבינה איך...
          זה מה שמביא אחרי שלוחצת על הסרה...
          הסרת שאריות.JPG

          ניסיתי בכל זאת להתקין את התוכנה ומביא לי :
          הודעה ראשונה.JPG
          ואחכהודעה שנייה.JPG

          תודה מראש לכל מי שיכול להקדיש מזמנו ולעזור לי!!

          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
          טכנאי קיובייס 12
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #105

          @ו-א צריכים לחכות עד שכל השורות יסיימו לרוץ

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ו מנותק
            ו מנותק
            ו.א.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ו.א.
            #106

            @טכנאי-קיובייס-12
            חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
            מחקתי שוב, התקנתי שוב,
            ועוד פעם אותו מודעה.
            היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
            יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
            [למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
            אודה לכל עצה ועזרה

            טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ו ו.א.

              @טכנאי-קיובייס-12
              חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
              מחקתי שוב, התקנתי שוב,
              ועוד פעם אותו מודעה.
              היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
              יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
              [למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
              אודה לכל עצה ועזרה

              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
              #107

              @ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!

              אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו

              ו תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                @ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!

                אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו

                ו מנותק
                ו מנותק
                ו.א.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #108

                @טכנאי-קיובייס-12
                אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
                דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
                [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

                טכנאי קיובייס 12ט למדןל 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ו ו.א.

                  @טכנאי-קיובייס-12
                  אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
                  דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
                  [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                  טכנאי קיובייס 12
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #109

                  @ו-א מה פתאום?
                  אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
                  (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

                  ו margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • ו ו.א.

                    @טכנאי-קיובייס-12
                    אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
                    דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
                    [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #110

                    @ו-א כמו ש @טכנאי-קיובייס-12 אמר שזה לא בעיה גם לי יש פרוץ ופלאגינים הכל זה ככה זה לא בעיה
                    (אמרת שאתה מכיר מישהו שעובד רק מקורי התכוונת למני מבית שמש ?)

                    קניית כלי נגינה
                    ביט-פלוס
                    יוטיוב

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                      @ו-א מה פתאום?
                      אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
                      (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

                      ו מנותק
                      ו מנותק
                      ו.א.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #111

                      @טכנאי-קיובייס-12
                      אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                      מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                      [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                      למדןל טכנאי קיובייס 12ט 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ו ו.א.

                        @טכנאי-קיובייס-12
                        אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                        מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                        [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #112

                        @ו-א אסף רטוביץ מוכר אבל סמוך על@טכנאי-קיובייס-12
                        הוא גם אמר שעשה אצלו ועובד לו טוב !

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ו ו.א.

                          @טכנאי-קיובייס-12
                          אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                          מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                          [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                          טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                          טכנאי קיובייס 12
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                          #113
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                            @ו-א מה פתאום?
                            אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
                            (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

                            margalitM מנותק
                            margalitM מנותק
                            margalit
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #114

                            @טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                            אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...

                            דווקא יש😊

                            סולמות
                            מגביהים את הקול שלך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ו ו.א.

                              @טכנאי-קיובייס-12
                              אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                              מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                              [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                              טכנאי קיובייס 12
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #115

                              @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                              @טכנאי-קיובייס-12
                              אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                              מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                              [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                              תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                              ו N 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                @טכנאי-קיובייס-12
                                אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                                מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                                [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                                תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                                ו מנותק
                                ו מנותק
                                ו.א.
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ו.א.
                                #116

                                @טכנאי-קיובייס-12
                                שלחתי פנייה ,
                                בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]
                                😞
                                תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
                                או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
                                [יש אחד מני - התכוונת אליו?]
                                תודה

                                למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                  @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  @טכנאי-קיובייס-12
                                  אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                                  מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                                  [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                                  תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  ntz
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #117

                                  @טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                                  אתה יכול לצרף את המספר שלו כאן!

                                  אפשר ליצור קשר במייל:
                                  noam6947@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • margalitM מנותק
                                    margalitM מנותק
                                    margalit
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #118

                                    אסף רטוביץ
                                    טלפון: 0523411011
                                    מייל: asafrato@gmail.com

                                    סולמות
                                    מגביהים את הקול שלך

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ו ו.א.

                                      @טכנאי-קיובייס-12
                                      שלחתי פנייה ,
                                      בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]
                                      😞
                                      תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
                                      או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
                                      [יש אחד מני - התכוונת אליו?]
                                      תודה

                                      למדןל מנותק
                                      למדןל מנותק
                                      למדן
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #119

                                      @ו-א של שמחה טכובר תותח קיובס 0504169201

                                      קניית כלי נגינה
                                      ביט-פלוס
                                      יוטיוב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אהרן נחוםא מנותק
                                        אהרן נחוםא מנותק
                                        אהרן נחום
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן נחום
                                        #120

                                        @ו-א המספר של מני 0535635426

                                        אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                                        וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                                        אלא פשוט תמלאו אותה...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ו מנותק
                                          ו מנותק
                                          ו.א.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #121

                                          תודה לכל העונים.
                                          אסף רטוביץ- לא מתעסק עם פרוצים...
                                          מני- דיברתי איתו , אני לא יודעת אם המחיר שהוא לוקח זה רגיל או יקר, או שיש יותר זולים.
                                          הוא הציע לי 350 לקיובייס, ועוד 100 שח לכלים ועוד 250 לנקסוס ועוד כל מיני פלאגנינים... סהכ 650/600, זה הרבה בשבילי כרגע.
                                          אשמח אם תוכלו לכתוב לי האם יש זולים ממנו...
                                          תודה!

                                          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול