דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
127 פוסטים 29 כותבים 10.2k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ו ו.א.

    @טכנאי-קיובייס-12
    אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
    דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
    [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #109

    @ו-א מה פתאום?
    אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
    (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

    ו margalitM 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • ו ו.א.

      @טכנאי-קיובייס-12
      אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
      דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
      [שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]

      למדןל מנותק
      למדןל מנותק
      למדן
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #110

      @ו-א כמו ש @טכנאי-קיובייס-12 אמר שזה לא בעיה גם לי יש פרוץ ופלאגינים הכל זה ככה זה לא בעיה
      (אמרת שאתה מכיר מישהו שעובד רק מקורי התכוונת למני מבית שמש ?)

      קניית כלי נגינה
      ביט-פלוס
      יוטיוב

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

        @ו-א מה פתאום?
        אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
        (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

        ו מנותק
        ו מנותק
        ו.א.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #111

        @טכנאי-קיובייס-12
        אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
        מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
        [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

        למדןל טכנאי קיובייס 12ט 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ו ו.א.

          @טכנאי-קיובייס-12
          אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
          מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
          [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

          למדןל מנותק
          למדןל מנותק
          למדן
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #112

          @ו-א אסף רטוביץ מוכר אבל סמוך על@טכנאי-קיובייס-12
          הוא גם אמר שעשה אצלו ועובד לו טוב !

          קניית כלי נגינה
          ביט-פלוס
          יוטיוב

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ו ו.א.

            @טכנאי-קיובייס-12
            אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
            מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
            [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
            טכנאי קיובייס 12
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
            #113
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

              @ו-א מה פתאום?
              אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
              (למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.

              margalitM מנותק
              margalitM מנותק
              margalit
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #114

              @טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

              אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...

              דווקא יש😊

              סולמות
              מגביהים את הקול שלך

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ו ו.א.

                @טכנאי-קיובייס-12
                אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                טכנאי קיובייס 12
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #115

                @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                @טכנאי-קיובייס-12
                אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                ו N 2 תגובות תגובה אחרונה
                2
                • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                  @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                  @טכנאי-קיובייס-12
                  אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                  מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                  [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                  תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                  ו מנותק
                  ו מנותק
                  ו.א.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ו.א.
                  #116

                  @טכנאי-קיובייס-12
                  שלחתי פנייה ,
                  בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]
                  😞
                  תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
                  או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
                  [יש אחד מני - התכוונת אליו?]
                  תודה

                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                    @ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    @טכנאי-קיובייס-12
                    אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
                    מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
                    [בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.

                    תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                    N מנותק
                    N מנותק
                    ntz
                    מנהל ראשי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #117

                    @טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                    תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו

                    אתה יכול לצרף את המספר שלו כאן!

                    אפשר ליצור קשר במייל:
                    noam6947@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • margalitM מנותק
                      margalitM מנותק
                      margalit
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #118

                      אסף רטוביץ
                      טלפון: 0523411011
                      מייל: asafrato@gmail.com

                      סולמות
                      מגביהים את הקול שלך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ו ו.א.

                        @טכנאי-קיובייס-12
                        שלחתי פנייה ,
                        בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]
                        😞
                        תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
                        או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
                        [יש אחד מני - התכוונת אליו?]
                        תודה

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #119

                        @ו-א של שמחה טכובר תותח קיובס 0504169201

                        קניית כלי נגינה
                        ביט-פלוס
                        יוטיוב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אהרן נחוםא מנותק
                          אהרן נחוםא מנותק
                          אהרן נחום
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אהרן נחום
                          #120

                          @ו-א המספר של מני 0535635426

                          אל תסתכלו על חצי הכוס הריקה,
                          וגם לא על חצי הכוס המלאה,
                          אלא פשוט תמלאו אותה...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ו מנותק
                            ו מנותק
                            ו.א.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #121

                            תודה לכל העונים.
                            אסף רטוביץ- לא מתעסק עם פרוצים...
                            מני- דיברתי איתו , אני לא יודעת אם המחיר שהוא לוקח זה רגיל או יקר, או שיש יותר זולים.
                            הוא הציע לי 350 לקיובייס, ועוד 100 שח לכלים ועוד 250 לנקסוס ועוד כל מיני פלאגנינים... סהכ 650/600, זה הרבה בשבילי כרגע.
                            אשמח אם תוכלו לכתוב לי האם יש זולים ממנו...
                            תודה!

                            למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ו ו.א.

                              תודה לכל העונים.
                              אסף רטוביץ- לא מתעסק עם פרוצים...
                              מני- דיברתי איתו , אני לא יודעת אם המחיר שהוא לוקח זה רגיל או יקר, או שיש יותר זולים.
                              הוא הציע לי 350 לקיובייס, ועוד 100 שח לכלים ועוד 250 לנקסוס ועוד כל מיני פלאגנינים... סהכ 650/600, זה הרבה בשבילי כרגע.
                              אשמח אם תוכלו לכתוב לי האם יש זולים ממנו...
                              תודה!

                              למדןל מנותק
                              למדןל מנותק
                              למדן
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #122

                              @ו-א שמחה טכובר תותח קיובס 0504169201
                              הוא יעשה לך מחיר הכי נמוך שאני מכיר מניסיון בס''ד
                              בהצלחה

                              קניית כלי נגינה
                              ביט-פלוס
                              יוטיוב

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                טכנאי קיובייס 12
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                                #123

                                מה קורה חברים.
                                קרדיט ל @ntz על המדריך..
                                למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
                                מהיום אין תירוצים למה לא להתקין! 😄
                                _Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4

                                הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי

                                N תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                  מה קורה חברים.
                                  קרדיט ל @ntz על המדריך..
                                  למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
                                  מהיום אין תירוצים למה לא להתקין! 😄
                                  _Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4

                                  הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  ntz
                                  מנהל ראשי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #124

                                  @טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:

                                  מה קורה חברים.
                                  קרדיט ל @ntz על המדריך..
                                  למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
                                  מהיום אין תירוצים למה לא להתקין! 😄
                                  _Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4

                                  הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי

                                  יש לציין שהסרטון הוא מדריך על קיובייס 12,
                                  אז ייתכנו שינויים קטנים.
                                  אבל העיקרון אותו דבר..

                                  אפשר ליצור קשר במייל:
                                  noam6947@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • למדןל מנותק
                                    למדןל מנותק
                                    למדן
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #125

                                    https://miktzav.com/topic/6352/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94/94?_=1670248016237

                                    שמתי לכם
                                    לתועלת כולםםם
                                    קיובס 12 הכי עדכני כולל הסרטון .

                                    קניית כלי נגינה
                                    ביט-פלוס
                                    יוטיוב

                                    דודו 5ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • למדןל למדן

                                      https://miktzav.com/topic/6352/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94/94?_=1670248016237

                                      שמתי לכם
                                      לתועלת כולםםם
                                      קיובס 12 הכי עדכני כולל הסרטון .

                                      דודו 5ד מנותק
                                      דודו 5ד מנותק
                                      דודו 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #126

                                      @למדן האמת אני חדש כאן ואני לא בדיוק יודע איפה לכתוב אבל חייב עזרה קניתי מחשב יקר רק בשביל קיובייס יש לי ווינדוס 11 ואני לא מצליח להוריד שום גירסא של קיוביס רק החדשות יקרות ומסובכות אני מעדיף את 5 מישהו יכול לעזור עם זה ממש דחוף טכנאי אמר לי להעביר לווינדוס 10 אולי זה יעזור בזבזתי על זה את החיים שלי

                                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דודו 5ד דודו 5

                                        @למדן האמת אני חדש כאן ואני לא בדיוק יודע איפה לכתוב אבל חייב עזרה קניתי מחשב יקר רק בשביל קיובייס יש לי ווינדוס 11 ואני לא מצליח להוריד שום גירסא של קיוביס רק החדשות יקרות ומסובכות אני מעדיף את 5 מישהו יכול לעזור עם זה ממש דחוף טכנאי אמר לי להעביר לווינדוס 10 אולי זה יעזור בזבזתי על זה את החיים שלי

                                        למדןל מנותק
                                        למדןל מנותק
                                        למדן
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #127

                                        @דודו-5 אתה רוצה קיובס 5 ?

                                        קניית כלי נגינה
                                        ביט-פלוס
                                        יוטיוב

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • KING musicK KING music התייחס לנושא זה ב

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול