תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro
-
@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה. -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.@ו-א אסף רטוביץ מוכר אבל סמוך על@טכנאי-קיובייס-12
הוא גם אמר שעשה אצלו ועובד לו טוב ! -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.פוסט זה נמחק! -
@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
דווקא יש

-
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
-
@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
@טכנאי-קיובייס-12
שלחתי פנייה ,
בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]

תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
[יש אחד מני - התכוונת אליו?]
תודה -
@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
אתה יכול לצרף את המספר שלו כאן!
-
אסף רטוביץ
טלפון: 0523411011
מייל: asafrato@gmail.com -
@טכנאי-קיובייס-12
שלחתי פנייה ,
בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]

תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
[יש אחד מני - התכוונת אליו?]
תודה@ו-א של שמחה טכובר תותח קיובס 0504169201
-
@ו-א המספר של מני 0535635426
-
תודה לכל העונים.
אסף רטוביץ- לא מתעסק עם פרוצים...
מני- דיברתי איתו , אני לא יודעת אם המחיר שהוא לוקח זה רגיל או יקר, או שיש יותר זולים.
הוא הציע לי 350 לקיובייס, ועוד 100 שח לכלים ועוד 250 לנקסוס ועוד כל מיני פלאגנינים... סהכ 650/600, זה הרבה בשבילי כרגע.
אשמח אם תוכלו לכתוב לי האם יש זולים ממנו...
תודה! -
תודה לכל העונים.
אסף רטוביץ- לא מתעסק עם פרוצים...
מני- דיברתי איתו , אני לא יודעת אם המחיר שהוא לוקח זה רגיל או יקר, או שיש יותר זולים.
הוא הציע לי 350 לקיובייס, ועוד 100 שח לכלים ועוד 250 לנקסוס ועוד כל מיני פלאגנינים... סהכ 650/600, זה הרבה בשבילי כרגע.
אשמח אם תוכלו לכתוב לי האם יש זולים ממנו...
תודה!@ו-א שמחה טכובר תותח קיובס 0504169201
הוא יעשה לך מחיר הכי נמוך שאני מכיר מניסיון בס''ד
בהצלחה -
מה קורה חברים.
קרדיט ל @ntz על המדריך..
למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
מהיום אין תירוצים למה לא להתקין!
_Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי
-
מה קורה חברים.
קרדיט ל @ntz על המדריך..
למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
מהיום אין תירוצים למה לא להתקין!
_Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
מה קורה חברים.
קרדיט ל @ntz על המדריך..
למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
מהיום אין תירוצים למה לא להתקין!
_Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי
יש לציין שהסרטון הוא מדריך על קיובייס 12,
אז ייתכנו שינויים קטנים.
אבל העיקרון אותו דבר.. -
https://miktzav.com/topic/6352/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94/94?_=1670248016237
שמתי לכם
לתועלת כולםםם
קיובס 12 הכי עדכני כולל הסרטון . -
https://miktzav.com/topic/6352/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94/94?_=1670248016237
שמתי לכם
לתועלת כולםםם
קיובס 12 הכי עדכני כולל הסרטון .@למדן האמת אני חדש כאן ואני לא בדיוק יודע איפה לכתוב אבל חייב עזרה קניתי מחשב יקר רק בשביל קיובייס יש לי ווינדוס 11 ואני לא מצליח להוריד שום גירסא של קיוביס רק החדשות יקרות ומסובכות אני מעדיף את 5 מישהו יכול לעזור עם זה ממש דחוף טכנאי אמר לי להעביר לווינדוס 10 אולי זה יעזור בזבזתי על זה את החיים שלי
-
@למדן האמת אני חדש כאן ואני לא בדיוק יודע איפה לכתוב אבל חייב עזרה קניתי מחשב יקר רק בשביל קיובייס יש לי ווינדוס 11 ואני לא מצליח להוריד שום גירסא של קיוביס רק החדשות יקרות ומסובכות אני מעדיף את 5 מישהו יכול לעזור עם זה ממש דחוף טכנאי אמר לי להעביר לווינדוס 10 אולי זה יעזור בזבזתי על זה את החיים שלי
-
K KING music התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות