תגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro
-
@טכנאי-קיובייס-12
חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
מחקתי שוב, התקנתי שוב,
ועוד פעם אותו מודעה.
היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
[למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
אודה לכל עצה ועזרה -
@טכנאי-קיובייס-12
חיכיתי עד שכל השורות יסיימו לרוץ .
מחקתי שוב, התקנתי שוב,
ועוד פעם אותו מודעה.
היה לי בעבר קיובייס 5 במחשב, הסרתי אותו וחשובת שמחקתי גם שאריות. אולי לא כמו שצריך??
יש כאן מישהו שיודע להפנות אותי אולי למישהו שיעשה זאת אפילו בתשלום?
[למי צריך לפנות לטכנאי מחשבים או למי שמתעסק עם התכונה הזאת בדווקא?
אודה לכל עצה ועזרה@ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!
אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו
-
@ו-א יש לי מישהו שיכול להתקין לך גירסא 12 + נקסוס 3 + עוד כמה פלאגינים מובילים ב250 ש"ח אצלו אני לקחתי, אתה מגיע אליו עם רשימת מכולת של פלאגינים ואחרי זמן קצר אתה יוצא מסודר של החיים. ממליץ בחום!
אפשר למצוא הכל באינטרנט בחינם אבל זה כזה מחיר מצחיק, שתחשוב אם שווה לך התרוצצות של חודש באינטרנט או לקפוץ לחצי שעה למישהו ואתה מסודר. אם אתה מעוניין תבקש מישי שיין במייל שלו שמופיע בפרופיל שלו לקשר בינינו
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
[שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.] -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
[שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים. -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח אם תוכל להפנות אותי אליו.
דבר נוסף- התוכנות הפרוצות יכולות להרוס את מערכת ההפעלה?
[שמעתי ממשיהו שמתעסק רק עם חוקי ורוצה לדעת עד כמה זה נכון.]@ו-א כמו ש @טכנאי-קיובייס-12 אמר שזה לא בעיה גם לי יש פרוץ ופלאגינים הכל זה ככה זה לא בעיה
(אמרת שאתה מכיר מישהו שעובד רק מקורי התכוונת למני מבית שמש ?) -
@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה. -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.@ו-א אסף רטוביץ מוכר אבל סמוך על@טכנאי-קיובייס-12
הוא גם אמר שעשה אצלו ועובד לו טוב ! -
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.פוסט זה נמחק! -
@ו-א מה פתאום?
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
(למרבה הצער...) וכל המחשבים חיים ונושמים.@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
אין פה בכל הפורום אחד שקנה את המקורי...
דווקא יש

-
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
-
@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
@טכנאי-קיובייס-12
שלחתי פנייה ,
בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]

תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
[יש אחד מני - התכוונת אליו?]
תודה -
@ו-א אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
@טכנאי-קיובייס-12
אשמח שתביא לי שם שלו, וגם מס טלפון אם יש ומותר.
מי שאמר לי שעובד רק עם מקורי ושהפרוץ עושה בעיות, ושכבר היה צריך לתקן מחשבים עם בעיות שנגרמו כתוצאה מהפרוצים-
[בדגש על תוכנה, לא פלאגינים] זה אסף שם משפחה אני חושבת רטובסקי. או משהו כזה.תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
תשלח פניה לניהול שיקשרו בינינו
אתה יכול לצרף את המספר שלו כאן!
-
אסף רטוביץ
טלפון: 0523411011
מייל: asafrato@gmail.com -
@טכנאי-קיובייס-12
שלחתי פנייה ,
בינתיים לא מגיבים לי [שלחתי כבר לפני כמה ימים]

תוכל גם אתה לשלוח? זה ממש דחוף לי....
או אולי לכתוב לי את השם שלו, ואני אנסה לאתר לבד .
[יש אחד מני - התכוונת אליו?]
תודה@ו-א של שמחה טכובר תותח קיובס 0504169201
-
@ו-א המספר של מני 0535635426
-
תודה לכל העונים.
אסף רטוביץ- לא מתעסק עם פרוצים...
מני- דיברתי איתו , אני לא יודעת אם המחיר שהוא לוקח זה רגיל או יקר, או שיש יותר זולים.
הוא הציע לי 350 לקיובייס, ועוד 100 שח לכלים ועוד 250 לנקסוס ועוד כל מיני פלאגנינים... סהכ 650/600, זה הרבה בשבילי כרגע.
אשמח אם תוכלו לכתוב לי האם יש זולים ממנו...
תודה! -
תודה לכל העונים.
אסף רטוביץ- לא מתעסק עם פרוצים...
מני- דיברתי איתו , אני לא יודעת אם המחיר שהוא לוקח זה רגיל או יקר, או שיש יותר זולים.
הוא הציע לי 350 לקיובייס, ועוד 100 שח לכלים ועוד 250 לנקסוס ועוד כל מיני פלאגנינים... סהכ 650/600, זה הרבה בשבילי כרגע.
אשמח אם תוכלו לכתוב לי האם יש זולים ממנו...
תודה!@ו-א שמחה טכובר תותח קיובס 0504169201
הוא יעשה לך מחיר הכי נמוך שאני מכיר מניסיון בס''ד
בהצלחה -
מה קורה חברים.
קרדיט ל @ntz על המדריך..
למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
מהיום אין תירוצים למה לא להתקין!
_Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי
-
מה קורה חברים.
קרדיט ל @ntz על המדריך..
למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
מהיום אין תירוצים למה לא להתקין!
_Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בתגובות ל קיובייס 11 פרו | cubase 11 pro:
מה קורה חברים.
קרדיט ל @ntz על המדריך..
למי שהסתבך - אני מעלה לכם סרטון קצר וברור .
מהיום אין תירוצים למה לא להתקין!
_Getintopc.com_Steinberg_Cubase_Pro_2022.mp4הסרטון נפתח גם לבעלי סינון נטפרי
יש לציין שהסרטון הוא מדריך על קיובייס 12,
אז ייתכנו שינויים קטנים.
אבל העיקרון אותו דבר.. -
https://miktzav.com/topic/6352/%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%9C%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94/94?_=1670248016237
שמתי לכם
לתועלת כולםםם
קיובס 12 הכי עדכני כולל הסרטון .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות