דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. הבנתם את כל המילים?

הבנתם את כל המילים?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
184 פוסטים 41 כותבים 11.0k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ פודרה 0

    @123-3 ההשואה היא לא במוזיקה אלא בצורה שבה המסר מועבר הינו אני אוהב שהמסר מועבר בצורה פשוטה ובלי מילים יותר מדי גבהות ומובן על הפעם ראשונה

    123 31 מנותק
    123 31 מנותק
    123 3
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #34

    @פודרה-0 עכשיו הבנתי. אבל את מוטי וייס לא שומעים פעמיים..

    אל תהיו מי שאתם,
    תהיו מי שאתם עתידים להיות.

    פודרה 0פ המחבל המחופשה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • 123 31 123 3

      @פודרה-0 עכשיו הבנתי. אבל את מוטי וייס לא שומעים פעמיים..

      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0פ מנותק
      פודרה 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #35

      @123-3 את ישי ריבו כולם שרים מליון פעם מבלי להבין את המילים כמו עדר ואת מוטי וייס שומעים פעמים שלוש אבל מבינים את המילים

      123 31 פנניפ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • פודרה 0פ פודרה 0

        @123-3 את ישי ריבו כולם שרים מליון פעם מבלי להבין את המילים כמו עדר ואת מוטי וייס שומעים פעמים שלוש אבל מבינים את המילים

        123 31 מנותק
        123 31 מנותק
        123 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #36

        @פודרה-0 אולי. אבל העדר לא מונע את העובדה איפה המרעה משובח יותר..(סליחה על הדימויים הטיפשיים.. השעה..)

        אל תהיו מי שאתם,
        תהיו מי שאתם עתידים להיות.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • פודרה 0פ פודרה 0

          @123-3 את ישי ריבו כולם שרים מליון פעם מבלי להבין את המילים כמו עדר ואת מוטי וייס שומעים פעמים שלוש אבל מבינים את המילים

          פנניפ מנותק
          פנניפ מנותק
          פנני
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #37

          @פודרה-0 למה להכליל אני שומע את ריבו רק בגלל שאני מבין ואני בטוח שיש עוד כאלה

          "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

          123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • פנניפ פנני

            @פודרה-0 למה להכליל אני שומע את ריבו רק בגלל שאני מבין ואני בטוח שיש עוד כאלה

            123 31 מנותק
            123 31 מנותק
            123 3
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #38

            @פנני מסתמא, אבל אין להכחיש שזה לא הרוב.. לא כולם עמוקים או סתם כך מתענינים עד כדי כך במסרים בשביל לבדוק לעומק את השירים ולשבת לקרוא אותם. אחרת נושאים כגון אלו לא היו נפתחים כאן(בלי להעליב)

            אל תהיו מי שאתם,
            תהיו מי שאתם עתידים להיות.

            פנניפ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוסי רבינוביץי מנותק
              יוסי רבינוביץי מנותק
              יוסי רבינוביץ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #39

              סתם לידע הרבנים המזרחניקים אוחזים מאד מחנן וממש לומדים את השירים שלו
              כך אמרו לי השבוע כמה שפגשתי בכינרת

              האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
              אבל אתה הרי לימדת אותי
              שעל אבא לא שואלים שאלות!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 123 31 123 3

                @פנני מסתמא, אבל אין להכחיש שזה לא הרוב.. לא כולם עמוקים או סתם כך מתענינים עד כדי כך במסרים בשביל לבדוק לעומק את השירים ולשבת לקרוא אותם. אחרת נושאים כגון אלו לא היו נפתחים כאן(בלי להעליב)

                פנניפ מנותק
                פנניפ מנותק
                פנני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #40

                @123-3 לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 123 31 123 3

                  @פודרה-0 עכשיו הבנתי. אבל את מוטי וייס לא שומעים פעמיים..

                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופשה מנותק
                  המחבל המחופש
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                  #41

                  @123-3 למה מוטי וויס אחד הזמרים שהשירים שלו הכי מושמעים אצלינו
                  על אבא וכו אחד השירים שאני שרה כל היום זה שיר של פסח אבל אני שרה אותו כל השנה אין על מוטי וויס ועל התוכן שלו

                  "קשה לשכוח אנשים
                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                  123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                    @123-3 למה מוטי וויס אחד הזמרים שהשירים שלו הכי מושמעים אצלינו
                    על אבא וכו אחד השירים שאני שרה כל היום זה שיר של פסח אבל אני שרה אותו כל השנה אין על מוטי וויס ועל התוכן שלו

                    123 31 מנותק
                    123 31 מנותק
                    123 3
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #42

                    @המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת

                    אל תהיו מי שאתם,
                    תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                    המחבל המחופשה ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • 123 31 123 3

                      @המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת

                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופשה מנותק
                      המחבל המחופש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #43

                      @123-3 ברור שריבו יותר גדול ויותר זמן אבל מוטי וויס פשוט אחלה

                      "קשה לשכוח אנשים
                      שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                      123 31 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                        @123-3 ברור שריבו יותר גדול ויותר זמן אבל מוטי וויס פשוט אחלה

                        123 31 מנותק
                        123 31 מנותק
                        123 3
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #44

                        @המחבל-המחופש אף אחד לא אמר שלא. תקראי את הדיון ותביני..

                        אל תהיו מי שאתם,
                        תהיו מי שאתם עתידים להיות.

                        פנניפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 123 31 123 3

                          @המחבל-המחופש אף אחד לא אמר שלא. תקראי את הדיון ותביני..

                          פנניפ מנותק
                          פנניפ מנותק
                          פנני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #45

                          @123-3 חרגתם לגמרי מהנושא

                          "אם אתה רוצה חיים שמחים - קשור אותם במטרה לא באנשים ולא בחפצים" #אלברט איינשטיין.

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • פנניפ פנני

                            @123-3 חרגתם לגמרי מהנושא

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #46

                            @פנני הגיוני הצתרפתי בדיון והראש לא עובד כזה טוב אז זה מה שיצא
                            (יצאתי סבתא בת 200)

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • Proud jewP Proud jew

                              בעקבות דיון שמתנהל כאן
                              על אמריקאים ששרים בעברית בלי להבין, עלתה בי המחשבה שיש גם ישראלים ששרים בעברית בלי להבין...
                              טוב, אולי הם כן מבינים, אבל אני המאזינה שומעת משפט יפהפה ונמלץ ונהנית מהתחכום, אבל כשאני מנסה להבין את המשמעות של המשפט, או את הקשר שלו למשפט הקודם, או בכלל את הרצף של המילים היפות שהוא שר - אני מגלה שאין לי מושג על מה הוא מדבר...
                              קורה גם לכם?
                              מה אתם אומרים?

                              ac1A מנותק
                              ac1A מנותק
                              ac1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #47

                              @Proud-jew זה מה שקורה בדר"כ שמנסים לייצר מוזיקת פופ זולה....
                              (למרות שלצערי זה קורה לפעמים גם במוזיקה טובה)

                              תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                              👶👶👶

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 123 31 123 3

                                @המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת

                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.ב מנותק
                                ב. ב.
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #48

                                @123-3 אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                @המחבל-המחופש תסתכלי בצפיות יחסית לריבו.. זה היה השוואה..תגללי קצת

                                את תשכחו שריבו פונה גם לקהל שאינו חרדי.. זה מוסיף לו.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יוסי המוזיקליי מנותק
                                  יוסי המוזיקליי מנותק
                                  יוסי המוזיקלי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #49

                                  משה פלד הוא הדוגמא. כי אני בטוח שגם הוא לפעמים לא מבין מה הוא כותב. למשל; ''גם אם עייף ועדיין נלחם לו רק אניח להם לשנות'' וגם אם הוא מבין, עברית תקינה זה לא.

                                  ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • יוסי המוזיקליי יוסי המוזיקלי

                                    משה פלד הוא הדוגמא. כי אני בטוח שגם הוא לפעמים לא מבין מה הוא כותב. למשל; ''גם אם עייף ועדיין נלחם לו רק אניח להם לשנות'' וגם אם הוא מבין, עברית תקינה זה לא.

                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינוע מנותק
                                    ענק הענקים בדורינו
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #50

                                    @יוסי-המוזיקלי
                                    כ''כ בשיר בשורה טובה לא בדיוק מובן שם הכל

                                    אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • איזה קטעא איזה קטע

                                      @123-3 לא התכוונתי לזה אלא להמשך...
                                      תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                                      מה הקשר?

                                      הכל טוב 0ה מנותק
                                      הכל טוב 0ה מנותק
                                      הכל טוב 0
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הכל טוב 0
                                      #51

                                      @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                      תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                                      מה הקשר?

                                      יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                                      @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                      לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                                      זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                                      אנונימיתא בני 5ב פנניפ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                                        @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                        תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                                        מה הקשר?

                                        יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                                        @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                        לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                                        זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימיתא מנותק
                                        אנונימית
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #52

                                        @הכל-טוב-0
                                        נכון.
                                        בשירים של חנן בן ארי ובכלל בשירים ישראלים שמכוונים לקהל ישראלי-יש מושגים מעולם התוכן של התרבות הישראלית. מי שלא מכיר את הקלאסיקה של "בגדי המלך החדשים"-( והמלך הוא עירום...) או קצת היסטוריה כללית( דון קישוט) לא יבין במה מדובר..
                                        קצת ידע עולם וגם עניין של גיל..:)

                                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • הכל טוב 0ה הכל טוב 0

                                          @איזה-קטע אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                          תקראו לי דון קישוט שמעז לקרוא תיגר שימו לי פרס על הראש וגיליונטינה בכיכר (עד כאן מובן) השדים זמנם עבר וכו'...
                                          מה הקשר?

                                          יש מצב שאם היית יודע/יודעת קצת הסטוריה היית מבין הכל.

                                          @פנני אמר בהבנתם את כל המילים?:

                                          לא קשור עדיין צריך לפתוח נושא על זמרים ש-סליחה מחרטשים מילים (בלי להעליב)

                                          זה שאת/ה לא מבין/ה לא אומר שהם מחרטשים.

                                          בני 5ב מנותק
                                          בני 5ב מנותק
                                          בני 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #53

                                          @הכל-טוב-0 הנה הביאור של השיר מתוך ויקיפדיה
                                          %(#000000)[מילות השיר הן מחאה כנגד סטריאוטיפים ודעות קדומות הקיימות בציבור כנגד קבוצות באוכלוסייה ועל חנן בן ארי עצמו. השיר מציג בתחילתו טענה, לפיה לאנשים נח יותר להיסחף אחרי הסטיגמות מאשר לחשוב "הכל כבר מסודר לנו בראש מגירות מגירות, לא ניתן למציאות להפריע לנו לראות". בהמשך השיר יוצא הזמר כנגד הסתה וסגידה לרייטינג. הוא ממשיך ומתקומם נגד סטריאוטיפים בחברה, על כך ששמאלנים מתויגים כבוגדים, ערבים כמחבלים, חרדים כשודדים, והמתנחלים כאלו שרצחו את רבין. בנוסף הוא יוצא נגד תפיסה בציבור שכל תל אביב טבעונית וכל העיר נתיבות היא מסורתית עממית, וכן שהדתיים פרימיטיביים עם ציצית ודוחים את טענות דרווין (אבולוציה).

                                          בפזמון החוזר מבקש הדובר השר שלא לכלוא אותו בשום כלוב ולא לסכם אותו בוויקיפדיה, כשהמשפט החוזר ונשנה בפזמון הוא: "אני הכל, אני לא כלום, אור אין סוף לבוש בגוף, אז אל תכלאוני בשום כלוב". לאחר הפזמון החוזר מוסיף בן ארי כי מצידו אפשר לקרוא לו דון קישוט, ולשים על ראשו פרס וגיליוטינה בכיכר. עוד הוא מוסיף כי זמן השדים עבר והגיע הזמן לומר למלך שהוא עירום. הוא ממשיך ומתלונן על התפיסה שנוצרה כלפיו ומבקש מהקהל למחוק כל מה שידע עליו עד היום, וכי הוא לא מתנחל, לא נציג של אלוקים, הוא לא דוס שמדיר נשים ולא מהווה גשר בין המגזרים. ומצהיר שהוא רוצה שישרפו המגזרים והדיעות הקדומות כדי שלכל אדם יהיה סיכוי. בחלק זה ניתנות דוגמאות נוספות לתפיסה סטריאוטיפית: כל המזרחיים מקופחים והחילונים הם כופרים, כל הנשים מתאימות רק למטבח, הרוסים אוהבים את סטלין, מאחורי כל חבר כנסת יש קופת שרצים (שחיתות שלטונית). בסוף חלק זה משתמש הדובר ביסוד הומוריסטי מכליל הטוען שכל האתיופים רצים, ואלה שלא, שרים עם רייכל, ששילב בפרויקט שלו מוזיקאים, רובם יוצאי אתיופיה. את השיר מסיים בן ארי בתקווה שעוד יבוא יום שבו לא יכלאוהו בשום כלוב.]
                                          ראיתי את זה כבר בפורום בנושא אחר (טקסטים יפים משהו כזה לא זוכר הקרדיט למי שהביא את זה)

                                          יוסי רבינוביץי הכל טוב 0ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול