דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1437

    למה אני מתחרטת
    שספרתי
    למה כל דבר
    אני שקרתי
    למה אני אחת
    שמדברת
    למה אני אחת
    שמשתפת
    ואחכ מתחרטת
    למה לא שמרתי
    הכל על הלב שלי
    למה כל פעם
    אני מאמינה
    ושוב נופלת
    למה אני אחת
    שלעצמי לא שומרת
    למה אני כזאת
    אחת שמתחרטת
    על כל דבר
    שאני עושה
    למה אין לי בעצמי
    אמונה
    למה אני כאן
    נלחמת על כל שניה
    למה אני כזאת ילדה
    שמסובכת
    עם עצמה
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • קפוצ'וניתק מנותק
      קפוצ'וניתק מנותק
      קפוצ'ונית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1438
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הודיה 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1439

        בהשראת הלימודים שלא ניגמרים😉

        לימודים
        לימודים
        אני קורסת
        לא פיזית
        אלא נפשית
        נגמרתי
        דרישות
        ודרישות
        עבודות
        ועבודות
        כנראה שכחו
        שאני בנאדם
        אני לא
        רובוט
        אלא
        בנאדם
        בדיוק
        כמו כולם
        בגרות אחרי
        בגרות
        מלחיצים
        ומותחים
        ואין לי שמץ
        איך יתחילו
        הבגרויות
        אבאלהה
        סומכת עליך
        תעזור לי
        קשה לי
        אני לא בנויה
        ללחץ
        בלתי נגמר
        מתי יהיה
        יום אחד
        בשבילי
        לשקט שלי
        מחכה כבר ליום הזה
        לשקט שלי איתך
        אבאלה יקר שלי
        תודה!
        גם על זמני לחץ

        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • מיכל fמ מנותק
          מיכל fמ מנותק
          מיכל f
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכל f
          #1440
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נגינתי
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
            #1441

            בוקר עצוב
            רמות של תיעוב
            חלאות אדם
            נהרות של דם

            בדרך היו הם
            אברך למדרשו
            נער לישיבתו
            לא חלמו הם
            על השטן בהתגלמותו

            צרו צעדינו
            קמים עלינו להורגנו
            אנא אב רחמן
            שתבוא כבר גאולתינו

            בעקבות הפיגוע היום בירושלים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            24
            • איזה קטעא מנותק
              איזה קטעא מנותק
              איזה קטע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
              #1442

              אם הייתי יודע
              כמה כח יש לפה
              הייתי משוגע
              לא הייתי כזה

              הייתי מתמכר
              כל היום אומר
              עוד מילה חיובית
              עוד מחמאה אמיתית

              אם היינו יודעים
              כמה כח יש במילים
              לא היינו שותקים לעולם
              היינו מאירים כל אדם

              היום החמיאו לי
              ואני לא אחד שמתרגש
              אבל איכשהו זה נגע בי
              גרם לי לגרש
              כל מיני מחשבות שליליות
              שחשבתי על עצמי
              כל מיני שריטות
              שעשיתי לעצמי

              כי מילה טובה
              היא עולה חינם
              אבל היא שווה
              את כל העולם!

              יש שני סוגי מוזיקה-
              מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
              תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.ב מנותק
                ב. ב.
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1443

                משתפת אתכם בשיר נוגע שכתבה חברה שלי על הפיגוע הנורא בירושלים...
                IMG_20221123_135707.jpg

                התמונה הזאת קרעה לי את הלב💔🥺
                זה מה שכתבתי עכשיו..

                מה נותר לי ממך
                ילדי אהובי
                משתי עיניך הטובות
                החולמות

                מה נותר לי ממך
                ילדי אהובי
                מליבך הרוטט רצונות
                ותקוות

                מעומק מחשבתך
                מקסם צחוקך
                מהאור במבטך
                מסוד אהבתך

                מה נותר לי ממך
                ילדי אהובי
                ממגע החיבוק שעוד מוחשי על גבי
                מליבך המחפש את חום ליבי

                מרגליך הרצות
                נותרו הרצונות
                מהיד המבקשת
                נותרו רק תפילות

                וליבי הפצוע נותר לדמם
                לידך על המדרכה בצד הכביש
                בין רגלי האנשים, לצד המכוניות
                שבדהירתם לא יוכלו לקחת
                שלעולם לא יוכלו להרגיש
                את כל מה היית בשבילי
                ילדי שלי

                ורק כובע
                קורקינט, תפילין
                יספרו לעולם בלחישה
                על נשמה טהורה
                שהייתה כאן
                וחזרה ליוצרה בקדושה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                18
                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                  מישהי מיוחדת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                  #1444

                  יש לי אולי שמחת חיים
                  אבל זה לא שאין לי דיכי
                  אני אלופה בחיקויים
                  וזה הנס אבל גם הבכי
                  אני פסימית ואופטימית
                  חצי דרמטית חצי אפטית
                  מחפשת מישהו שיציב לי גבולות
                  כדי לפרוץ ואז לבכות

                  התרגלתי להבריק
                  לכל העיניים עלי
                  התרגלתי להבזיק
                  עוד חיוך מושלם מידי
                  ואיך הכל קרה
                  אני לא אוחזת
                  חזרתי להתחלה
                  אני כבר לא כוכבת...

                  מחפשת מישהו שיגיד
                  אני אוהבת אותך ככה
                  לא כמו תמיד
                  אלא כשאת מוזרה
                  בלי המסיכה
                  הרגילה

                  כשאת כל כך מחפשת
                  אבל כל כך מתעלמת
                  כשאת כך צועקת
                  שאת לא חייבת...

                  אין לי כח
                  התייאשתי מהכל
                  הולכת לנוח
                  מסכימה קצת לסבול
                  והלוואי כשאקום
                  אראה שזה סתם
                  יחייך אלי כל היקום
                  יגיד, שיחקת אותה עודפ'ם

                  ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  10
                  • פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0פ מנותק
                    פודרה 0
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1445

                    יושב אוהלים
                    גם אני רוצה להיות
                    איש תם יושב אוהלים
                    להיות בשמחה לקיים המצות
                    לעסוק בתורה יד' שנים
                    לאחוז בעקב לא לותר
                    להיות עקשן להמשיך להילחם
                    אפילו שנראה שלא מתאפשר
                    להיות מלא ביראת השם.
                    לא לפחד לא להירתע
                    לא להתייאש להמשיך לחפש
                    גם כשמרגיש את כאב הנפילה
                    להצליח לקום לדעת להתחדש.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1446

                      הלב שלי מבכה
                      על הפיגועים
                      אחד אחרי השני
                      הכאב שבי
                      לא מתשתתק
                      כמה משפחות
                      וכמה פצועים
                      יש פעמים גם הרוגים
                      אוי אנא אלוקים
                      חוס ורחם על עמיך
                      תשלח כבר
                      את גאולתך
                      משיחך
                      מחכים ומצפים אנו
                      את האור כבר לראות
                      נמאס לנו
                      כל היום רק לבכות
                      לפחד ללכת ברחובות
                      כי אולי נמות
                      תוך שניות
                      אוי אבא
                      רחם עלינו
                      והראה ישועתך
                      שלח לכולם
                      רפואה שלימה
                      תחזק את המשפחות
                      שעל קרוביהם מבכות
                      ואנחנו לעולם
                      לא נפסיק למשיח
                      לחכות
                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • efiE מנותק
                        efiE מנותק
                        efi
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1447

                        (בקשר למאורעות היום)

                        חציו מאמין חציו לא מבין

                        הלכתי לישון ככה,
                        אטומה
                        הלומה
                        ורק הלב בכה
                        חציו מאמין
                        חציו לא מבין
                        באמת!

                        רק עם הזמן
                        הוא יתרגל
                        לא יבכה

                        רק עם הזמן
                        הוא ישלים עם עצמו
                        יתרפא

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • N מנותק
                          N מנותק
                          netanelhareven
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1448

                          להצליח לשרוד,
                          עוד יום ועוד יום.
                          להזכר בעבר,
                          בזיכרונות ובטוב.

                          להצליח לקום,
                          להמשיך לחייך.
                          להישיר ליקום,
                          מבט קצת עייף.

                          להצליח לחשוב,
                          על מה שהיה.
                          פתאום להבין,
                          שלא סתם זה בא.

                          להצליח לפסוע,
                          גם אם קשה.
                          להפסיק לדמוע,
                          להסתכל להווה.

                          להצליח להזכר,
                          שפעם נפלת.
                          להצליח לשמוח,
                          כי כבר - התקדמת.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • טותייייט מנותק
                            טותייייט מנותק
                            טותיייי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1449

                            אבא אני נופלת
                            נשברת
                            אני מרגישה
                            שאני מתרחקת
                            לא חשבתי
                            שאקח את זה
                            כלכך קשה
                            לא חשבתי
                            שאפנה עורף
                            גם לזה
                            אבא בבקשה
                            תחזיק לי את היד
                            שלא אמעד
                            אני מרגישה
                            שכל יום
                            חבל על הזמן
                            החברות לא מבינות
                            המשפחה מתכחשת
                            אף אחד
                            לא מרגיש
                            את הלב שלי
                            כל היום
                            דמעות בעיני
                            הפרצוף כאילו
                            עוד שניה
                            ויפלו עלי
                            אני רוצה את השקט
                            להיות עם עצמי
                            לנסוע רחוק
                            ושתחזיק את ידי
                            להיות
                            רק אני ואתה
                            לבד
                            בין אבא לבת
                            בין לב ללב
                            לקחת כוחות
                            חדשים
                            להמשיך
                            את החיים...
                            טוהר

                            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                            אוהב ת'מדינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                              #1450

                              חיים טובים מידי

                              לא בשבילי להיות רעה
                              אז אני טובה
                              בהכל
                              כל הזמן
                              בלי ליפול
                              וכבר לא בא לי
                              רוצה להשתגע
                              זה לא נורמלי
                              הלב קצת מתפרע
                              רוצה להיות קצת שונה
                              קצת חלש, קצת פגיע
                              איך שהוא רוצה
                              לרדת כדי לעלות
                              להתעלם מכל החובות
                              לפרוץ עוד גבולות
                              להתעלם מסייגים וגדרות
                              וסופסוף לבכות
                              נמאס לי להצליח
                              אני מבטיחה
                              לא יכולה להבטיח
                              שאני לא טועה
                              אבל כמה אפשר
                              להתמודד במרוץ הזה
                              כל יום אותו דבר
                              והשיעמום רק עולה

                              מתוסבכת על עצמי
                              בקטע מפחיד
                              שונאת להגיד
                              שלא קשה לי...
                              וזה נראה לי תקוע
                              להלונן על שפע
                              אבל באמת כבר די
                              יש לי חיים טובים מידי...

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              8
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1451

                                פיגועים בלי סוף
                                משפחות מתפרקות
                                יורדים מהדרך
                                קשיים בלי סוף
                                אבל מה נשאר לנו
                                רק האמונה
                                ה' אנחנו הילדים שלך
                                שמור עלינו
                                חזק אותנו
                                עוד פיתוי
                                וכמה כבר אפשר
                                תן לנו ת'כוחות
                                להמשיך להתמודד
                                להילחם ולנצח
                                אנחנו העם הנבחר
                                אתה בחרת אותנו
                                לעם שלך
                                ואנחנו עדיין
                                צועדים בדרכך
                                ונמשיך כך
                                בתקווה גדולה
                                ואין סוף תפילות

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1452

                                  הלב שלי
                                  מתכווץ
                                  כל פעם

                                  הכאב שבי
                                  מתפרץ
                                  כמו פעם

                                  העיניים שלי
                                  שורפות
                                  מדמעות

                                  הידיים שלי
                                  מורמות
                                  למעלה מושטות

                                  האהבה שלי
                                  לכל אחד
                                  מתחילה להיעלם

                                  הערכה שבי
                                  לכולם
                                  כבר נעלמה מיזמן

                                  האמון שלי
                                  דועך לאיתו
                                  ונשאר בו קצת

                                  הרצון שבי
                                  לחיות
                                  כמעט ונגמר...

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • טותייייט טותיייי

                                    אבא אני נופלת
                                    נשברת
                                    אני מרגישה
                                    שאני מתרחקת
                                    לא חשבתי
                                    שאקח את זה
                                    כלכך קשה
                                    לא חשבתי
                                    שאפנה עורף
                                    גם לזה
                                    אבא בבקשה
                                    תחזיק לי את היד
                                    שלא אמעד
                                    אני מרגישה
                                    שכל יום
                                    חבל על הזמן
                                    החברות לא מבינות
                                    המשפחה מתכחשת
                                    אף אחד
                                    לא מרגיש
                                    את הלב שלי
                                    כל היום
                                    דמעות בעיני
                                    הפרצוף כאילו
                                    עוד שניה
                                    ויפלו עלי
                                    אני רוצה את השקט
                                    להיות עם עצמי
                                    לנסוע רחוק
                                    ושתחזיק את ידי
                                    להיות
                                    רק אני ואתה
                                    לבד
                                    בין אבא לבת
                                    בין לב ללב
                                    לקחת כוחות
                                    חדשים
                                    להמשיך
                                    את החיים...
                                    טוהר

                                    אוהב ת'מדינהא מנותק
                                    אוהב ת'מדינהא מנותק
                                    אוהב ת'מדינה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1453
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש.ש. 0ש מנותק
                                      ש.ש. 0ש מנותק
                                      ש.ש. 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ש.ש. 0
                                      #1454

                                      לא רוצה שילך
                                      כמה דקות של טוב,
                                      שקצת ימשך
                                      מפחדת לכאוב...

                                      איפה אתה "טוב" ,
                                      למה הינך חייב לעזוב?
                                      האם תחזור אי פעם,
                                      וארגיש שוב את הטעם?

                                      רוצה שיחזור
                                      כמה דקות של טוב,
                                      מנסה לזכור
                                      מפחדת - שוב לאהוב... ❤

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1455

                                        אבא לפעמים
                                        אני אומרת דברים
                                        שלא באמת
                                        עמוק נמצאים
                                        אבא לפעמים
                                        אני כותבת שירים
                                        שלא באמת
                                        מהלב יוצאים
                                        אבא לפעמים
                                        אני מתפללת אליך
                                        אבל לא מרגישה
                                        קרוב אליך
                                        אבא לפעמים
                                        אני מקבלת קבלות
                                        עם דמעות
                                        אבל לא באמת
                                        מרגישה שהן עוזרות
                                        אבא לפעמים
                                        הכאב שלי בלב
                                        ואני מרגישה שקשה לי
                                        והכל לאט דועך
                                        אבא לפעמים
                                        אני חוטאת בך
                                        ומרגישה אותך
                                        בוכה איתי
                                        אבא לפעמים
                                        אני רוצה אותך
                                        ללכת איתך
                                        בדרך שלך
                                        אבל בוכה בפנים
                                        אבא לפעמים
                                        אני יודעת שהכל ממך
                                        אבל מכחישה
                                        כדי לא להרגיש
                                        מצפון לרגעים
                                        אבא לפעמים
                                        אני מאמינה שהכל לטובה
                                        אבל בוכה בלי הפסקה
                                        כי קשה לי האמונה
                                        אבא לפעמים
                                        אני צריכה הפסקה
                                        להכיר את עצמי
                                        ואך הדרך שלך
                                        כדי שהכל יתחבר
                                        וישאר בבטחה
                                        אבא לפעמים
                                        אני משקרת
                                        שקל לי בחיים
                                        אבא שקשה לי
                                        אני צועקת בפנים
                                        אבא אני
                                        תמיד אוהבת אותך
                                        ולפעמים אני
                                        שוכחת שהכל ממך
                                        ושאני צריכה
                                        להודות לך
                                        אבא לפעמים
                                        אני חייבת להרגיש
                                        אהבה רק ממך
                                        לדעת שאתה אוהב אותי
                                        לנצח
                                        גם אם נפלתי
                                        לזכור לבטח
                                        שהכל
                                        תמיד לטובה
                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        7
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                          #1456

                                          אני עייפה
                                          אסור לי לישון
                                          איזו מעמסה
                                          אי אפשר לנשום
                                          אני עסוקה
                                          בלנסות לשרוד
                                          לא מצליחה
                                          כמעט לעמוד

                                          והמורות
                                          חושבות
                                          שיש ימים פנויים
                                          מביאות
                                          עבודות
                                          וטונות מבחנים

                                          בבקשה
                                          רחמים
                                          זה נורא
                                          אלוקים
                                          עבודות מבחנים ושיעורים
                                          כמה לימודיםםםם

                                          והעומס
                                          מורגש
                                          והשכל
                                          מותש
                                          אבל הלימודים
                                          ביתר שאת ממשיכים

                                          והבנות
                                          מקטרות
                                          והמורות
                                          מתרגזות
                                          אבל ממשיכות
                                          להביא עבודות

                                          מורה יקרה
                                          כשהיית תלמידה
                                          האם נהנת
                                          ממורות מעמיסות?
                                          תנסי לחשוב
                                          קצת על הבנות
                                          שבקושי....
                                          שורדות 🥴🥴🥴🥴

                                          בואו נגיד ביחד:
                                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול