דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
    #1431

    והלכת
    פרקת כל עול שיש
    וברחת
    בלי לומר מילה או לבקש
    וסירבת
    במשפחה להישאר
    וחשבת
    שלברוח זה נקרא אושר
    ואמרת
    שסבלת כלכך
    וחלמת
    להיות בחופש
    והגשמת
    את החלום השחור שלך
    ובכית
    כי זה מה שנשאר לך
    אנחנו כאן
    מחכים לך
    אנחנו פה
    מתפללים עליך
    שהכל יחזור
    ותדעי מה הנכון
    ואחרי
    שפרקת כל עול שאפשר
    אולי תחזרי
    ותביני שהאמת כאן
    רק בהיהדות
    ותחזרי לדרך
    במהירות....
    טוהר

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1432

      צורבות לי העיניים
      עיקצוצים ברגליים
      נמאס לי מהשלוליות
      אז אני זוחלת אל הביצות
      קופצת אל המים
      כשאני לא יודעת לשחות
      מסתכלת אל השמיים
      בעיניים מלאות דמעות

      השם תציל אותי
      מעצמי בעיקר מעצמי
      וגם תקרב אותי
      אלייך בבקשה אבי
      ותעזור לי השם תעזור לי
      שזה כבר לא יעניין אותי
      ואם זה כן אז אל תשפוט אותי
      שאני מאבדת את עצמי

      ולא השם אני לא רעה
      אני אפילו קצת טובה
      כי תקעת אותי בכזו סביבה
      ואני למרות זאת עולה
      ותפסיק לי השם בבקשה
      את ההתרסה
      אני לא מורדת בך מבטיחה
      זה סתם מרד בחברה

      לא יודעת מה לומר
      כבר מתביישת לדבר איתך
      כל יום הלב נשבר
      אבל אני עדיין אוהבת אותך
      לא נשאר לי דבר
      בעולם חוץ ממך
      והיופי של העבר
      הוא זה שעושה אותי ככה

      אני זאת שהרסתי
      את עצמי הפלתי
      ולא התרוממתי
      להיפך, התרסקתי
      ולא ניסיתי
      להפסיק ת'בכי
      אפילו רציתי
      להיכנס קצת לדיכי

      השם אני מודה לך על הכל
      על הסבל ועל החידלון
      על השבר ועל הדיכאון
      על הלופ ועל השיגעון
      רק תעזור לי השם
      שאצליח להתרומם
      ואם לא אז שאתרגל
      ואפסיק עם הסבל

      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
        #1433

        מצחיקים
        אותי האנשים
        שטוענים
        שהם מושלמים

        שקרנים
        צבועים
        על מי
        אתם עובדים?

        אני רואה
        אתכם מסתירים
        בתוך החליפה
        את השברים

        בעולם
        עמלים
        מי שלא מתאים
        עולה למרומים

        אז בבקשה
        תורידו ת'כובע
        תורידו ת'תחושה
        של הגובה

        אתם לא אלוקים
        כל היהודים
        צדיקים
        וקודש קודשים

        אל תדגישו
        ת'חיצוניות
        תתייחסו
        לפנימיות

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נגינתי
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1434

          היום אפרורי
          מזג לא ברור
          ואני סהרורי
          מחפש לי חיבור

          כמה לדעת
          מי אני באמת
          להפסיק בגבולות לגעת
          ועם עצמי להתעמת

          כל יום חושש אני
          כל יום ופחדיו
          שלא ארצה את קוני
          שלא אקיים מצוותיו

          וכל פעם מחדש
          כשאני עומד בניסיון
          הלב שלי נרגש
          כאילו נולדתי היום

          כמה קטן המרחק
          כמה החבל הוא דק
          מלטבוע במרירות החטא
          ללהתפנק במתיקות הניצחון

          בוסרי לגמרי, להתחשב...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          9
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1435
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1436
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1437

                למה אני מתחרטת
                שספרתי
                למה כל דבר
                אני שקרתי
                למה אני אחת
                שמדברת
                למה אני אחת
                שמשתפת
                ואחכ מתחרטת
                למה לא שמרתי
                הכל על הלב שלי
                למה כל פעם
                אני מאמינה
                ושוב נופלת
                למה אני אחת
                שלעצמי לא שומרת
                למה אני כזאת
                אחת שמתחרטת
                על כל דבר
                שאני עושה
                למה אין לי בעצמי
                אמונה
                למה אני כאן
                נלחמת על כל שניה
                למה אני כזאת ילדה
                שמסובכת
                עם עצמה
                טוהר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • קפוצ'וניתק מנותק
                  קפוצ'וניתק מנותק
                  קפוצ'ונית
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1438
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ה מנותק
                    ה מנותק
                    הודיה 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1439

                    בהשראת הלימודים שלא ניגמרים😉

                    לימודים
                    לימודים
                    אני קורסת
                    לא פיזית
                    אלא נפשית
                    נגמרתי
                    דרישות
                    ודרישות
                    עבודות
                    ועבודות
                    כנראה שכחו
                    שאני בנאדם
                    אני לא
                    רובוט
                    אלא
                    בנאדם
                    בדיוק
                    כמו כולם
                    בגרות אחרי
                    בגרות
                    מלחיצים
                    ומותחים
                    ואין לי שמץ
                    איך יתחילו
                    הבגרויות
                    אבאלהה
                    סומכת עליך
                    תעזור לי
                    קשה לי
                    אני לא בנויה
                    ללחץ
                    בלתי נגמר
                    מתי יהיה
                    יום אחד
                    בשבילי
                    לשקט שלי
                    מחכה כבר ליום הזה
                    לשקט שלי איתך
                    אבאלה יקר שלי
                    תודה!
                    גם על זמני לחץ

                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • מיכל fמ מנותק
                      מיכל fמ מנותק
                      מיכל f
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיכל f
                      #1440
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • נ מנותק
                        נ מנותק
                        נגינתי
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
                        #1441

                        בוקר עצוב
                        רמות של תיעוב
                        חלאות אדם
                        נהרות של דם

                        בדרך היו הם
                        אברך למדרשו
                        נער לישיבתו
                        לא חלמו הם
                        על השטן בהתגלמותו

                        צרו צעדינו
                        קמים עלינו להורגנו
                        אנא אב רחמן
                        שתבוא כבר גאולתינו

                        בעקבות הפיגוע היום בירושלים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        24
                        • איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                          #1442

                          אם הייתי יודע
                          כמה כח יש לפה
                          הייתי משוגע
                          לא הייתי כזה

                          הייתי מתמכר
                          כל היום אומר
                          עוד מילה חיובית
                          עוד מחמאה אמיתית

                          אם היינו יודעים
                          כמה כח יש במילים
                          לא היינו שותקים לעולם
                          היינו מאירים כל אדם

                          היום החמיאו לי
                          ואני לא אחד שמתרגש
                          אבל איכשהו זה נגע בי
                          גרם לי לגרש
                          כל מיני מחשבות שליליות
                          שחשבתי על עצמי
                          כל מיני שריטות
                          שעשיתי לעצמי

                          כי מילה טובה
                          היא עולה חינם
                          אבל היא שווה
                          את כל העולם!

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          9
                          • ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.ב מנותק
                            ב. ב.
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1443

                            משתפת אתכם בשיר נוגע שכתבה חברה שלי על הפיגוע הנורא בירושלים...
                            IMG_20221123_135707.jpg

                            התמונה הזאת קרעה לי את הלב💔🥺
                            זה מה שכתבתי עכשיו..

                            מה נותר לי ממך
                            ילדי אהובי
                            משתי עיניך הטובות
                            החולמות

                            מה נותר לי ממך
                            ילדי אהובי
                            מליבך הרוטט רצונות
                            ותקוות

                            מעומק מחשבתך
                            מקסם צחוקך
                            מהאור במבטך
                            מסוד אהבתך

                            מה נותר לי ממך
                            ילדי אהובי
                            ממגע החיבוק שעוד מוחשי על גבי
                            מליבך המחפש את חום ליבי

                            מרגליך הרצות
                            נותרו הרצונות
                            מהיד המבקשת
                            נותרו רק תפילות

                            וליבי הפצוע נותר לדמם
                            לידך על המדרכה בצד הכביש
                            בין רגלי האנשים, לצד המכוניות
                            שבדהירתם לא יוכלו לקחת
                            שלעולם לא יוכלו להרגיש
                            את כל מה היית בשבילי
                            ילדי שלי

                            ורק כובע
                            קורקינט, תפילין
                            יספרו לעולם בלחישה
                            על נשמה טהורה
                            שהייתה כאן
                            וחזרה ליוצרה בקדושה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            18
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                              #1444

                              יש לי אולי שמחת חיים
                              אבל זה לא שאין לי דיכי
                              אני אלופה בחיקויים
                              וזה הנס אבל גם הבכי
                              אני פסימית ואופטימית
                              חצי דרמטית חצי אפטית
                              מחפשת מישהו שיציב לי גבולות
                              כדי לפרוץ ואז לבכות

                              התרגלתי להבריק
                              לכל העיניים עלי
                              התרגלתי להבזיק
                              עוד חיוך מושלם מידי
                              ואיך הכל קרה
                              אני לא אוחזת
                              חזרתי להתחלה
                              אני כבר לא כוכבת...

                              מחפשת מישהו שיגיד
                              אני אוהבת אותך ככה
                              לא כמו תמיד
                              אלא כשאת מוזרה
                              בלי המסיכה
                              הרגילה

                              כשאת כל כך מחפשת
                              אבל כל כך מתעלמת
                              כשאת כך צועקת
                              שאת לא חייבת...

                              אין לי כח
                              התייאשתי מהכל
                              הולכת לנוח
                              מסכימה קצת לסבול
                              והלוואי כשאקום
                              אראה שזה סתם
                              יחייך אלי כל היקום
                              יגיד, שיחקת אותה עודפ'ם

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1445

                                יושב אוהלים
                                גם אני רוצה להיות
                                איש תם יושב אוהלים
                                להיות בשמחה לקיים המצות
                                לעסוק בתורה יד' שנים
                                לאחוז בעקב לא לותר
                                להיות עקשן להמשיך להילחם
                                אפילו שנראה שלא מתאפשר
                                להיות מלא ביראת השם.
                                לא לפחד לא להירתע
                                לא להתייאש להמשיך לחפש
                                גם כשמרגיש את כאב הנפילה
                                להצליח לקום לדעת להתחדש.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                5
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1446

                                  הלב שלי מבכה
                                  על הפיגועים
                                  אחד אחרי השני
                                  הכאב שבי
                                  לא מתשתתק
                                  כמה משפחות
                                  וכמה פצועים
                                  יש פעמים גם הרוגים
                                  אוי אנא אלוקים
                                  חוס ורחם על עמיך
                                  תשלח כבר
                                  את גאולתך
                                  משיחך
                                  מחכים ומצפים אנו
                                  את האור כבר לראות
                                  נמאס לנו
                                  כל היום רק לבכות
                                  לפחד ללכת ברחובות
                                  כי אולי נמות
                                  תוך שניות
                                  אוי אבא
                                  רחם עלינו
                                  והראה ישועתך
                                  שלח לכולם
                                  רפואה שלימה
                                  תחזק את המשפחות
                                  שעל קרוביהם מבכות
                                  ואנחנו לעולם
                                  לא נפסיק למשיח
                                  לחכות
                                  טוהר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • efiE מנותק
                                    efiE מנותק
                                    efi
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1447

                                    (בקשר למאורעות היום)

                                    חציו מאמין חציו לא מבין

                                    הלכתי לישון ככה,
                                    אטומה
                                    הלומה
                                    ורק הלב בכה
                                    חציו מאמין
                                    חציו לא מבין
                                    באמת!

                                    רק עם הזמן
                                    הוא יתרגל
                                    לא יבכה

                                    רק עם הזמן
                                    הוא ישלים עם עצמו
                                    יתרפא

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • N מנותק
                                      N מנותק
                                      netanelhareven
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1448

                                      להצליח לשרוד,
                                      עוד יום ועוד יום.
                                      להזכר בעבר,
                                      בזיכרונות ובטוב.

                                      להצליח לקום,
                                      להמשיך לחייך.
                                      להישיר ליקום,
                                      מבט קצת עייף.

                                      להצליח לחשוב,
                                      על מה שהיה.
                                      פתאום להבין,
                                      שלא סתם זה בא.

                                      להצליח לפסוע,
                                      גם אם קשה.
                                      להפסיק לדמוע,
                                      להסתכל להווה.

                                      להצליח להזכר,
                                      שפעם נפלת.
                                      להצליח לשמוח,
                                      כי כבר - התקדמת.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1449

                                        אבא אני נופלת
                                        נשברת
                                        אני מרגישה
                                        שאני מתרחקת
                                        לא חשבתי
                                        שאקח את זה
                                        כלכך קשה
                                        לא חשבתי
                                        שאפנה עורף
                                        גם לזה
                                        אבא בבקשה
                                        תחזיק לי את היד
                                        שלא אמעד
                                        אני מרגישה
                                        שכל יום
                                        חבל על הזמן
                                        החברות לא מבינות
                                        המשפחה מתכחשת
                                        אף אחד
                                        לא מרגיש
                                        את הלב שלי
                                        כל היום
                                        דמעות בעיני
                                        הפרצוף כאילו
                                        עוד שניה
                                        ויפלו עלי
                                        אני רוצה את השקט
                                        להיות עם עצמי
                                        לנסוע רחוק
                                        ושתחזיק את ידי
                                        להיות
                                        רק אני ואתה
                                        לבד
                                        בין אבא לבת
                                        בין לב ללב
                                        לקחת כוחות
                                        חדשים
                                        להמשיך
                                        את החיים...
                                        טוהר

                                        אוהב ת'מדינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1450

                                          חיים טובים מידי

                                          לא בשבילי להיות רעה
                                          אז אני טובה
                                          בהכל
                                          כל הזמן
                                          בלי ליפול
                                          וכבר לא בא לי
                                          רוצה להשתגע
                                          זה לא נורמלי
                                          הלב קצת מתפרע
                                          רוצה להיות קצת שונה
                                          קצת חלש, קצת פגיע
                                          איך שהוא רוצה
                                          לרדת כדי לעלות
                                          להתעלם מכל החובות
                                          לפרוץ עוד גבולות
                                          להתעלם מסייגים וגדרות
                                          וסופסוף לבכות
                                          נמאס לי להצליח
                                          אני מבטיחה
                                          לא יכולה להבטיח
                                          שאני לא טועה
                                          אבל כמה אפשר
                                          להתמודד במרוץ הזה
                                          כל יום אותו דבר
                                          והשיעמום רק עולה

                                          מתוסבכת על עצמי
                                          בקטע מפחיד
                                          שונאת להגיד
                                          שלא קשה לי...
                                          וזה נראה לי תקוע
                                          להלונן על שפע
                                          אבל באמת כבר די
                                          יש לי חיים טובים מידי...

                                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול