דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
    #1482

    אצלי הכל בסדר
    אני חושבת ככה
    עד שאני מבינה
    שהלב שלי בסגר
    אני בלילה
    בוכה
    ביום נראית חזקה
    אני עוזרת לכולם
    אחרי שאני חייבת
    הכי הרבה עזרה
    אני אוהבת את כולם
    ואני הכי צריכה אהבה
    אני חושבת על כולם
    לפני שאני חושבת על עצמי
    אני נשברת לפני כולם
    וגם אחרי
    אני תמיד
    נופלת ומנסה לקום
    אבל לא תמיד הולך לי
    אני רוצה להיות חזקה
    לפני כולם
    כדי לעזור לכולם
    אני לא רוצה לבכות
    כשאף אחד לא רואה
    אני לא רוצה לחייך
    חיוך מזוייף
    אני רוצה לחייך באמת
    אני רוצה להיות שלימה עם עצמי
    ולא משלימה את כולם
    לפני
    אני רוצה מתישהו
    להיות לפני כולם
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • נעמי16נ מנותק
      נעמי16נ מנותק
      נעמי16
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1483
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • נעמי16נ מנותק
        נעמי16נ מנותק
        נעמי16
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
        #1484

        אוקיי זה שוב אותו הסרט
        שוב יורדת למחתרת
        שוב גוזרת
        קופונים ואת הלב
        שוב אוכלת
        חארטות עד שכואב
        שוב מאמינה
        להבטחות בלתי נתנות לקיום
        נדחקת לפינה
        מערכה ללא סיום
        השחקנים משגעים אותי
        מחליפים שם וצורה
        "מותק,מכירה ת'שקר הזה-
        מהפרק הקודם בסדרה"
        מזגזגת בעלילה מעורפלת
        מוותרת על לב וערכים
        יוצאת בסוף טפשה ומושפלת
        נמאס לי מכאלה שמבטיחים!!!!
        😡💔💥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.צ מנותק
          צופיה ג.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
          #1485
          פוסט זה נמחק!
          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          11
          • צופיה ג.צ צופיה ג.

            פוסט זה נמחק!

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #1486
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1487

              והלב שלי
              התרסק
              מחוסר הבנה
              והלב שלי
              התנפץ
              מציפייה גדולה
              והלב שלי
              התפוצץ
              מחוסר אהבה
              והלב שלי
              בוכה
              כי הוא רק רצה
              חיבוק אחד
              שירפא הכל
              שהמשפט
              אין שלם מלב שבור
              יהיה פעם אחת
              נכון...
              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • אנונימיתא מנותק
                אנונימיתא מנותק
                אנונימית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1488

                כאב-
                יש חיים בלעדיו?
                ואיתו...מה עושים כאן עכשיו
                כשהוא בא ,
                מתעורר בקרבי
                והופך
                את חדרי לבבי

                אושר-
                יש חיים בלעדיו?
                ומה עושים כשהוא עוד לא מושג...
                הרצון שבוער
                להרגיש קצת יותר
                הוא נלחם
                ולא מוותר

                געגוע-
                אין חיים בלעדיו!
                ומה עושים כשהוא פתאום מפתיע??
                הוא מוכיח שיש
                שהלב מתרגש
                לדמות שאותה הוא מבקש...

                ואני אאסוף לי רגעים
                של כאב, אושר וגעגוע
                עד שיגיע היום
                בו הרגע שלי -יופיע

                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • שיר נולדש מנותק
                  שיר נולדש מנותק
                  שיר נולד
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                  #1489

                  כל הזכויות שמורות

                  נשמה

                  עברה לה בדרכים
                  חצתה יבשות ועמים
                  חיכתה רק להשלים
                  משימה שניתנה ממרומים

                  דמעות מלוחות חשפו את ליבה
                  מלחמות כואבות שברו את רוחה
                  חיפשה מזור לכאב
                  קיוותה למצוא אב אוהב
                  לכן-
                  למרות הסערות
                  למרות הבעיות
                  החליטה להתעלות
                  להתקדם ולעלות
                  זו המטרה אליה פניה מועדות

                  במירוץ שבו השתתפה
                  חיכו הרבה מחסומים
                  לכן, עם הרבה תעוזה
                  שברה אותם לשברים

                  אב אוהב שלח זרועות
                  הרים אותה מהנפילות
                  עזר לה מלמעלה---
                  נשמה ששואפת רק מעלה

                  ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                  הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.צ מנותק
                    צופיה ג.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                    #1490

                    שקט שמכיל בתוכו ים של רעשים
                    שקט של עוצמה נגד אחרים
                    שתיקה לרוב מביעה הפסד
                    אך החכם ידע לא להתנגד

                    לכל אותם רגעים רועמים
                    שבהם שמרת תמילים בפנים
                    עמוק עמוק במגירה נסתרת
                    רחוק מכולם מרחקי לכת

                    שתיקה מביעה גם עולם שלם
                    של סיפור ארוך שלאט מתרקם
                    שקט ממחיש גם אהבה אמיתית
                    אהבה שנשארת לנצח, תמידית!

                    נזכור שהשתיקה יפה כמו שהיא
                    ונשמור אותה עמוק בלב הפנימי
                    שקט הוא עולם שלם של רצונות
                    שבתוך הראש הולכות וגוברות

                    אך לא תמיד השתיקה טובה
                    ולשבור שתיקה זוהי גם מעלה
                    להגיד את מה שהלב רוצה
                    בלי להתנגד להגיד מה שיוצא
                    להגיד את האמת ומה שנכון לעשות
                    כי ככה נהיה הכי טובים שאפשר להיות.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • שריושש מנותק
                      שריושש מנותק
                      שריוש
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1491

                      ריקוד
                      לרקוד זה לזוז בקצב הנכון
                      לקחת את המנגינה והדמיון
                      אולי נראה מוזר בפני כולם
                      אך מי שמבין ירקוד לעולם
                      ריקוד זאת תנועת הנפש
                      ריקוד מביע את הרגש
                      וכאשר מגיעה סופה
                      אל תבכה אלא תרקוד איתה
                      כי יש קיצורי דרך לאושר
                      ולכן תרקוד עד אור הבוקר

                      אפילו הכוכבים
                      צריכים חשכה,
                      כדי לזרוח.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      5
                      • פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננהפ מנותק
                        פונץ' בננה
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1492
                        פוסט זה נמחק!
                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                          פוסט זה נמחק!

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1493
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                          • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                          • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                            חיה במקרנצ'יק 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1494
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              ננבב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1495
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                #1496

                                [אשת חיל מתי תימצא
                                מתי אני גם אזכה
                                לבנות בית להשם
                                בית נאמן בישראל

                                יושב בבית מדרש בפינה
                                עמול הסטנדר הגמרא פתוחה
                                אבל אני כאילו לא נמצא
                                מחשבה רודפת מחשבה.
                                אשת חיל מתי תימצא
                                מתי אני גם אזכה
                                לבנות בית להשם
                                בית נאמן בישראל

                                יוסי זכה וגם נתי
                                ואני עדין חצי נותרתי
                                לחוץ משדר הכל כרגיל
                                זה הרוח לא הגיל
                                אשת חיל מתי תימצא
                                מתי אני גם אזכה
                                לבנות בית להשם
                                בית נאמן בישראל

                                אבל בפנים הלב שורף
                                אוי כמה זה כואב
                                אבא מתי כבר תשמיע
                                קול ששון קול שמחה
                                אשת חיל מתי תימצא
                                מתי אני גם אזכה
                                לבנות בית להשם
                                בית נאמן בישראל

                                קול חתן
                                יש עוד מה לעבוד אבל העלתי ככה איך שזה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                16
                                • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדתמ מנותק
                                  מישהי מיוחדת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1497
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.צ מנותק
                                    צופיה ג.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1498

                                    סוף לאותם השקרים
                                    שבעולם החומר מהלכים
                                    סוף לקשיים
                                    ששברו אותי לרסיסים
                                    גיליתי נחמה שמלטפת
                                    אהבה שעוטפת
                                    פותחת את הלב
                                    ומשכחת כל כאב
                                    גיליתי את הנסתר
                                    שהיה לצידי גם בעבר
                                    ראיתי את האור
                                    שהאיר לי לאחור
                                    לאותם שנים שהייתי חסרת אמונה
                                    שהייתי עמוק בתוך האפלה
                                    הראה לי שלא הייתי לבד
                                    הייתי עם בורא עולם האחד
                                    שדאג לי בכל מצב
                                    גם כשממני היה מאוכזב
                                    לא יעזרו כל החברים מסביב
                                    אבא שבשמיים היחיד שבאמת מבין
                                    את הנסיונות והקשיים שאיתם התמודדתי
                                    הוא היחיד שהושיט לי יד והרים אותי
                                    אין עוד מלבדו גם כשלא נראה לעין
                                    הוא תמיד עוזר ומקשיב לי עדיין

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    10
                                    • פודרה 0פ פודרה 0 התייחס לנושא זה ב
                                    • טיטוט טיטו התייחס לנושא זה ב
                                    • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
                                    • orlyO מנותק
                                      orlyO מנותק
                                      orly
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1499

                                      אי השירה/#ORLY#
                                      השירה
                                      היא מקום ביטוי
                                      היא אי
                                      מבטחים
                                      היא אי
                                      של שלווה
                                      ושלום
                                      היא מלחמה וקרב
                                      היא אהבה
                                      היא שנאה
                                      היא שמחה ועצב
                                      היא תום
                                      היא מקום שליו, בטוח, נעים
                                      היא סוערת ומרצדת,
                                      בעד
                                      עצמה
                                      היא
                                      מדברת
                                      בעד
                                      הרגשות
                                      בעד---
                                      החיים.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                        #1500

                                        לאחרונה יש פניות רבות בנושא הזה על זה ששירים נמחקים ואנחנו רק רצינו להבהיר משהו קטן.
                                        אני ו @אייצ-ית לפני הרבה זמן נעלנו את הקטגוריה וחיכיתם שהיא תפתח כל הזמן הזה עד שפתחנו מחדש את הקטגוריה וזה היה מסיבה אחת- השירים נהיו חסרי מבנה / סיפוריים / אישיים וחשופים מידי / סתם מכתבים ועוד היד נטויה, אני לא בא לאמר כלום על מה שאנשים כותבים וכל שכן לא כל התוכן שמי כמוני יודע שיוצא ישר מהלב של כל אחד ואחת מכם, אבל אני כן בא לומר שהפורום הוא פורום מקצועי למוזיקה ולא פורום לספרות וכתיבה.
                                        לכן כל מי שהעלה שירים והם נמחקו כנראה שזה היה אחד מהדברים שנכתבו לעיל ולכן אחד מחברי ה @צוות-פיקוח מחק את זה אז אני אומר מראש שחבל לנו על העוגמת נפש מומלץ שפשוט מראש תנסו לעמוד בזה-

                                        • שיר עם מבנה- זה לא חייב להיות בתים ופזמון אבל כן עם תבניתיות מסויימת.
                                        • חריזה- זה דבר שהוא אופציה ולא חייב אבל אם אין לכם אותו זה דיי נראה כעוד מכתב שחולק לשורות.
                                        • לא חשוף- גם אם קרה משו או כל דבר אחר אל תשכחו שזה פורום ציבורי על כל האנונימי שהוא, וכל דבר שהוא חשוף ואישי מידי ימחק וזה הרבה מאד לטובתכם האישית.
                                        • שיר ליום- אל תשכחו שאחד הכללים בנושא הוא שאסור להעלות יותר משיר אחד ליום.

                                        מי שיש לו שאלות או רוצה טיפים לכתיבת שירים יכול לכתוב בנושאים פה.

                                        מכאן ולהבא כל שיר שלא יעמוד בזה ימחק.
                                        *אני נועל את השרשור ליום כדי שכל המשתמשים יראו את זה.

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • טיטוט טיטו נעל נושא זה ב-
                                        • טיטוט טיטו ביטל את נעילת נושא זה ב-
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1501

                                          פתחתי את השרשור בתקווה שישמרו הכללים...

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול