דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נעמי16נ מנותק
    נעמי16נ מנותק
    נעמי16
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1483
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נעמי16נ מנותק
      נעמי16נ מנותק
      נעמי16
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי16
      #1484

      אוקיי זה שוב אותו הסרט
      שוב יורדת למחתרת
      שוב גוזרת
      קופונים ואת הלב
      שוב אוכלת
      חארטות עד שכואב
      שוב מאמינה
      להבטחות בלתי נתנות לקיום
      נדחקת לפינה
      מערכה ללא סיום
      השחקנים משגעים אותי
      מחליפים שם וצורה
      "מותק,מכירה ת'שקר הזה-
      מהפרק הקודם בסדרה"
      מזגזגת בעלילה מעורפלת
      מוותרת על לב וערכים
      יוצאת בסוף טפשה ומושפלת
      נמאס לי מכאלה שמבטיחים!!!!
      😡💔💥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      11
      • צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.צ מנותק
        צופיה ג.
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
        #1485
        פוסט זה נמחק!
        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
        11
        • צופיה ג.צ צופיה ג.

          פוסט זה נמחק!

          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופשה מנותק
          המחבל המחופש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
          #1486
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1487

            והלב שלי
            התרסק
            מחוסר הבנה
            והלב שלי
            התנפץ
            מציפייה גדולה
            והלב שלי
            התפוצץ
            מחוסר אהבה
            והלב שלי
            בוכה
            כי הוא רק רצה
            חיבוק אחד
            שירפא הכל
            שהמשפט
            אין שלם מלב שבור
            יהיה פעם אחת
            נכון...
            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • אנונימיתא מנותק
              אנונימיתא מנותק
              אנונימית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1488

              כאב-
              יש חיים בלעדיו?
              ואיתו...מה עושים כאן עכשיו
              כשהוא בא ,
              מתעורר בקרבי
              והופך
              את חדרי לבבי

              אושר-
              יש חיים בלעדיו?
              ומה עושים כשהוא עוד לא מושג...
              הרצון שבוער
              להרגיש קצת יותר
              הוא נלחם
              ולא מוותר

              געגוע-
              אין חיים בלעדיו!
              ומה עושים כשהוא פתאום מפתיע??
              הוא מוכיח שיש
              שהלב מתרגש
              לדמות שאותה הוא מבקש...

              ואני אאסוף לי רגעים
              של כאב, אושר וגעגוע
              עד שיגיע היום
              בו הרגע שלי -יופיע

              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              9
              • שיר נולדש מנותק
                שיר נולדש מנותק
                שיר נולד
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                #1489

                כל הזכויות שמורות

                נשמה

                עברה לה בדרכים
                חצתה יבשות ועמים
                חיכתה רק להשלים
                משימה שניתנה ממרומים

                דמעות מלוחות חשפו את ליבה
                מלחמות כואבות שברו את רוחה
                חיפשה מזור לכאב
                קיוותה למצוא אב אוהב
                לכן-
                למרות הסערות
                למרות הבעיות
                החליטה להתעלות
                להתקדם ולעלות
                זו המטרה אליה פניה מועדות

                במירוץ שבו השתתפה
                חיכו הרבה מחסומים
                לכן, עם הרבה תעוזה
                שברה אותם לשברים

                אב אוהב שלח זרועות
                הרים אותה מהנפילות
                עזר לה מלמעלה---
                נשמה ששואפת רק מעלה

                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                  #1490

                  שקט שמכיל בתוכו ים של רעשים
                  שקט של עוצמה נגד אחרים
                  שתיקה לרוב מביעה הפסד
                  אך החכם ידע לא להתנגד

                  לכל אותם רגעים רועמים
                  שבהם שמרת תמילים בפנים
                  עמוק עמוק במגירה נסתרת
                  רחוק מכולם מרחקי לכת

                  שתיקה מביעה גם עולם שלם
                  של סיפור ארוך שלאט מתרקם
                  שקט ממחיש גם אהבה אמיתית
                  אהבה שנשארת לנצח, תמידית!

                  נזכור שהשתיקה יפה כמו שהיא
                  ונשמור אותה עמוק בלב הפנימי
                  שקט הוא עולם שלם של רצונות
                  שבתוך הראש הולכות וגוברות

                  אך לא תמיד השתיקה טובה
                  ולשבור שתיקה זוהי גם מעלה
                  להגיד את מה שהלב רוצה
                  בלי להתנגד להגיד מה שיוצא
                  להגיד את האמת ומה שנכון לעשות
                  כי ככה נהיה הכי טובים שאפשר להיות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • שריושש מנותק
                    שריושש מנותק
                    שריוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1491

                    ריקוד
                    לרקוד זה לזוז בקצב הנכון
                    לקחת את המנגינה והדמיון
                    אולי נראה מוזר בפני כולם
                    אך מי שמבין ירקוד לעולם
                    ריקוד זאת תנועת הנפש
                    ריקוד מביע את הרגש
                    וכאשר מגיעה סופה
                    אל תבכה אלא תרקוד איתה
                    כי יש קיצורי דרך לאושר
                    ולכן תרקוד עד אור הבוקר

                    אפילו הכוכבים
                    צריכים חשכה,
                    כדי לזרוח.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1492
                      פוסט זה נמחק!
                      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                        פוסט זה נמחק!

                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1493
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                        • המחבל המחופשה המחבל המחופש התייחס לנושא זה ב
                        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                          חיה במקרנצ'יק 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1494
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נ מנותק
                            נ מנותק
                            ננבב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1495
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0פ מנותק
                              פודרה 0
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                              #1496

                              [אשת חיל מתי תימצא
                              מתי אני גם אזכה
                              לבנות בית להשם
                              בית נאמן בישראל

                              יושב בבית מדרש בפינה
                              עמול הסטנדר הגמרא פתוחה
                              אבל אני כאילו לא נמצא
                              מחשבה רודפת מחשבה.
                              אשת חיל מתי תימצא
                              מתי אני גם אזכה
                              לבנות בית להשם
                              בית נאמן בישראל

                              יוסי זכה וגם נתי
                              ואני עדין חצי נותרתי
                              לחוץ משדר הכל כרגיל
                              זה הרוח לא הגיל
                              אשת חיל מתי תימצא
                              מתי אני גם אזכה
                              לבנות בית להשם
                              בית נאמן בישראל

                              אבל בפנים הלב שורף
                              אוי כמה זה כואב
                              אבא מתי כבר תשמיע
                              קול ששון קול שמחה
                              אשת חיל מתי תימצא
                              מתי אני גם אזכה
                              לבנות בית להשם
                              בית נאמן בישראל

                              קול חתן
                              יש עוד מה לעבוד אבל העלתי ככה איך שזה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1497
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1498

                                  סוף לאותם השקרים
                                  שבעולם החומר מהלכים
                                  סוף לקשיים
                                  ששברו אותי לרסיסים
                                  גיליתי נחמה שמלטפת
                                  אהבה שעוטפת
                                  פותחת את הלב
                                  ומשכחת כל כאב
                                  גיליתי את הנסתר
                                  שהיה לצידי גם בעבר
                                  ראיתי את האור
                                  שהאיר לי לאחור
                                  לאותם שנים שהייתי חסרת אמונה
                                  שהייתי עמוק בתוך האפלה
                                  הראה לי שלא הייתי לבד
                                  הייתי עם בורא עולם האחד
                                  שדאג לי בכל מצב
                                  גם כשממני היה מאוכזב
                                  לא יעזרו כל החברים מסביב
                                  אבא שבשמיים היחיד שבאמת מבין
                                  את הנסיונות והקשיים שאיתם התמודדתי
                                  הוא היחיד שהושיט לי יד והרים אותי
                                  אין עוד מלבדו גם כשלא נראה לעין
                                  הוא תמיד עוזר ומקשיב לי עדיין

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • פודרה 0פ פודרה 0 התייחס לנושא זה ב
                                  • טיטוט טיטו התייחס לנושא זה ב
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
                                  • orlyO מנותק
                                    orlyO מנותק
                                    orly
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1499

                                    אי השירה/#ORLY#
                                    השירה
                                    היא מקום ביטוי
                                    היא אי
                                    מבטחים
                                    היא אי
                                    של שלווה
                                    ושלום
                                    היא מלחמה וקרב
                                    היא אהבה
                                    היא שנאה
                                    היא שמחה ועצב
                                    היא תום
                                    היא מקום שליו, בטוח, נעים
                                    היא סוערת ומרצדת,
                                    בעד
                                    עצמה
                                    היא
                                    מדברת
                                    בעד
                                    הרגשות
                                    בעד---
                                    החיים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • טיטוט מנותק
                                      טיטוט מנותק
                                      טיטו
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                      #1500

                                      לאחרונה יש פניות רבות בנושא הזה על זה ששירים נמחקים ואנחנו רק רצינו להבהיר משהו קטן.
                                      אני ו @אייצ-ית לפני הרבה זמן נעלנו את הקטגוריה וחיכיתם שהיא תפתח כל הזמן הזה עד שפתחנו מחדש את הקטגוריה וזה היה מסיבה אחת- השירים נהיו חסרי מבנה / סיפוריים / אישיים וחשופים מידי / סתם מכתבים ועוד היד נטויה, אני לא בא לאמר כלום על מה שאנשים כותבים וכל שכן לא כל התוכן שמי כמוני יודע שיוצא ישר מהלב של כל אחד ואחת מכם, אבל אני כן בא לומר שהפורום הוא פורום מקצועי למוזיקה ולא פורום לספרות וכתיבה.
                                      לכן כל מי שהעלה שירים והם נמחקו כנראה שזה היה אחד מהדברים שנכתבו לעיל ולכן אחד מחברי ה @צוות-פיקוח מחק את זה אז אני אומר מראש שחבל לנו על העוגמת נפש מומלץ שפשוט מראש תנסו לעמוד בזה-

                                      • שיר עם מבנה- זה לא חייב להיות בתים ופזמון אבל כן עם תבניתיות מסויימת.
                                      • חריזה- זה דבר שהוא אופציה ולא חייב אבל אם אין לכם אותו זה דיי נראה כעוד מכתב שחולק לשורות.
                                      • לא חשוף- גם אם קרה משו או כל דבר אחר אל תשכחו שזה פורום ציבורי על כל האנונימי שהוא, וכל דבר שהוא חשוף ואישי מידי ימחק וזה הרבה מאד לטובתכם האישית.
                                      • שיר ליום- אל תשכחו שאחד הכללים בנושא הוא שאסור להעלות יותר משיר אחד ליום.

                                      מי שיש לו שאלות או רוצה טיפים לכתיבת שירים יכול לכתוב בנושאים פה.

                                      מכאן ולהבא כל שיר שלא יעמוד בזה ימחק.
                                      *אני נועל את השרשור ליום כדי שכל המשתמשים יראו את זה.

                                      אני לא עצמי.
                                      תכף אשוב...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • טיטוט טיטו נעל נושא זה ב-
                                      • טיטוט טיטו ביטל את נעילת נושא זה ב-
                                      • טיטוט מנותק
                                        טיטוט מנותק
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1501

                                        פתחתי את השרשור בתקווה שישמרו הכללים...

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                          #1502

                                          העולם שלי הפוך
                                          הלב שלי שפוך
                                          דמעות שהורדתי
                                          חוזרים אלי
                                          מזכירים לי איך הייתי
                                          כשהיית קרוב אלי

                                          אבאלה שלי
                                          אני התרחקתי
                                          לאן הגעתי
                                          תקרב אותי
                                          בבקשה אלוקים
                                          תחזיר לי ת'חיים

                                          הכל אצלי
                                          שחור לבן
                                          זה לא אמיתי
                                          נראה מדומיין
                                          אני בחרתי
                                          לעצור ת'זמן

                                          אבאלה שלי
                                          מה קרה לי
                                          למה זה מגיע לי
                                          מה עשיתי
                                          איפה חטאתי
                                          תחזק אותי

                                          פעלתי
                                          במח קטן
                                          התגברתי
                                          לא בזמן
                                          עליתי
                                          למקום מסוכן

                                          נפלתי
                                          היישר לתהום
                                          ברחתי
                                          כדי לא לסבול
                                          בחרתי
                                          לגמור הכל

                                          רוצה לצפות
                                          משקפיים וורודות
                                          זה לא הולך
                                          המח חותך
                                          אני לא פסימית
                                          אני ריאלית

                                          חייבת נס
                                          אין לי סיכוי
                                          העולם שלי קורס
                                          יורד לי הציפוי
                                          תעזור לי אבא
                                          בבקשה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול