דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 785.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1885

    מילה אחת
    יכולה לשנות עולמות
    מילה אחת
    יכולה לגרום לרדת
    או לעלות
    מילה קטנה
    יכולה להכיל
    מלא אהבה
    מילה קטנה
    שווה יותר
    מאימוגי או תמונה
    מילה אחת
    יכולה לרסק
    הכל בבת אחת
    מילה אחת
    יכולה לרפא
    את הצלקות בנחת
    מילה קטנה
    יכולה לשנות עולמות
    מילה קטנה
    יכולה להרוס
    ולגרום לצלקות
    שימו לב
    למילים
    אתם לא יודעים
    מהם מכוללים בפנים
    תגרמו לאנשים
    לעלות ולצמוח
    אל תגרמו להם
    מהחיים האלה
    לרצות לברוח
    תהיו מהאנשים
    שקשה מהם
    לשכוח
    טוהר

    רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • טותייייט טותיייי

      מילה אחת
      יכולה לשנות עולמות
      מילה אחת
      יכולה לגרום לרדת
      או לעלות
      מילה קטנה
      יכולה להכיל
      מלא אהבה
      מילה קטנה
      שווה יותר
      מאימוגי או תמונה
      מילה אחת
      יכולה לרסק
      הכל בבת אחת
      מילה אחת
      יכולה לרפא
      את הצלקות בנחת
      מילה קטנה
      יכולה לשנות עולמות
      מילה קטנה
      יכולה להרוס
      ולגרום לצלקות
      שימו לב
      למילים
      אתם לא יודעים
      מהם מכוללים בפנים
      תגרמו לאנשים
      לעלות ולצמוח
      אל תגרמו להם
      מהחיים האלה
      לרצות לברוח
      תהיו מהאנשים
      שקשה מהם
      לשכוח
      טוהר

      רוני 2ר מנותק
      רוני 2ר מנותק
      רוני 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1886
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ה מנותק
        ה מנותק
        הלל 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
        #1887

        רוצה לברוח
        בא לי לשכוח
        לזרוק ולברוח
        למקום רחוק
        שאפשר לצחוק
        ללכת ברחוב בשלוה
        ליד עצים מכוסים בעלוה
        ללכת, ללטף את הטבע
        בדרך קבע
        להתעורר עם הזריחה
        ליהנות מהבריחה
        בקיצור, לחיות את עצמי לבד
        למצוא את החלום שנאבד.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • רוני 2ר מנותק
          רוני 2ר מנותק
          רוני 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1888
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • ת מנותק
            ת מנותק
            תמר צלמת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1889

            פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
            הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
            הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
            אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

            פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
            הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
            היום ה'בעד' בקלות מנצח
            פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

            היום, כשמגיע הזמן להתעורר
            זה סיבה בשבילי להצטער,
            לבכות על העבר וגם על ההווה.
            לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

            אז אני קמה בכוח
            מכריחה את עצמי לשכוח,
            לשכוח מכל מה שכואב
            ולשמוח באמת, מכל הלב.

            נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
            ואם תנסי אז גם את תראי
            שעם כל הקושי והכאב
            אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

            רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • ת תמר צלמת

              פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
              הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
              הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
              אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

              פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
              הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
              היום ה'בעד' בקלות מנצח
              פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

              היום, כשמגיע הזמן להתעורר
              זה סיבה בשבילי להצטער,
              לבכות על העבר וגם על ההווה.
              לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

              אז אני קמה בכוח
              מכריחה את עצמי לשכוח,
              לשכוח מכל מה שכואב
              ולשמוח באמת, מכל הלב.

              נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
              ואם תנסי אז גם את תראי
              שעם כל הקושי והכאב
              אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

              רוני 2ר מנותק
              רוני 2ר מנותק
              רוני 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1890
              פוסט זה נמחק!
              טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • רוני 2ר רוני 2

                פוסט זה נמחק!

                טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                #1891
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.צ מנותק
                  צופיה ג.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                  #1892
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  9
                  • אין על מוזיקהא מנותק
                    אין על מוזיקהא מנותק
                    אין על מוזיקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                    #1893

                    ממצולות קוראת אליך
                    אין לי עוד כח דל
                    בבקשה,הושט לי יד
                    כי אני טובעת בתוך הגל

                    מערבולת מקיפה אותי
                    לא מוצאת ידי , רגלי
                    מרגישה מחנק בגרוני
                    והדמעות מפלסות להן שביל על פני

                    כמעט ומרימה ידיים
                    אין לי כבר עוד כח לשחות
                    זרועותי כואבות, ליבי הולם
                    חרדה מפני הבאות

                    משתעלת, מאבדת נשימה
                    משתנקת, משחררת נשיפה
                    בולעת, מרגישה צריבה
                    צפה, אך שוקעת חזרה

                    בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
                    צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
                    ופתאום, באחת, שקטו הגלים
                    ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    8
                    • אנהא מנותק
                      אנהא מנותק
                      אנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                      #1894

                      ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
                      אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
                      לאט לאט משתדריגם:))
                      משתפת פה שיר אחד

                      אולי אמצא נחמה -
                      רפואה לליבי הנשבר
                      אולי אמצא לי תשובה –
                      על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
                      מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
                      מהיכן אמצא התקווה ?
                      מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
                      האם יישאר בראשי עקבה?

                      מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
                      אולי? אשא קולי אל השמים
                      כי בתפילה איני כבול
                      הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

                      עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
                      אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
                      אל תיתן לליבי עוד להתקלף
                      אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
                      עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
                      בתקווה--
                      שמתוך החושך יבקע לו האור
                      שירפא וילטף את ליבי הטהור

                      תן לי עצה אייך אוכל -
                      להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
                      הסובבים את הנשמה הטהורה
                      פונה אילך כחרס הנשבר
                      שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אריה 93
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1895

                        פסח תשפג // אריה

                        כְּשֶׁיָּבוֹא
                        בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
                        אֲנִי אֶשְׂמַח
                        שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
                        אַתָּה הֲרֵי
                        מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
                        רָחוֹק פִיזִית
                        אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
                        תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                        נֵשֵׁב וְנָסֵב
                        הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
                        וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
                        הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
                        בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
                        הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
                        אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
                        אֲבָל הַפֶּסַח
                        אָח... הַפֶּסַח
                        אַלְפַּיִם שָׁנָה
                        שֶׁל גַּעֲגוּעַ
                        יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
                        אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
                        לָכֵן
                        תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                        כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
                        הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
                        עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • פעימהפ מנותק
                          פעימהפ מנותק
                          פעימה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                          #1896

                          יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
                          וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


                          רוצה לשמור על עצמי,
                          רוצה לשמור על סודותיי,
                          גם אם סיפרתי לכולם,
                          גם אם מכרתי את חיי..
                          אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
                          קרוב קרוב לליבי.
                          עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
                          ומתחילה להפנים לקרבי-
                          יש דברים שהם רק שלי,
                          אף אחד לא יוכל לקחת!
                          זהו כוחי ועוצמתי,
                          וגם עוד תובנה לאמתחת.
                          יש דברים שרק אני עדה,
                          אני ואלוקים.
                          הדברים החשובים, זאת עובדה.
                          ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          8
                          • משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבלמ מנותק
                            משורר מבולבל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                            #1897

                            ספינת חיי

                            בלב ים ספינת חיי שטה
                            דפנותיה חבוטות מלמעלה עד למטה
                            לאן היא שטה אין לי אף קצה חוט
                            זועק לעזרה אין עונה
                            פשוט איבדתי קשר עם המציאות

                            והיא עדיין שטה
                            שם בתוך גלים טרופים
                            בין להקות כרישים טורפים
                            במצולות היאוש
                            בתהומות הטשטוש
                            ברגעי שפל והצפה של גאות

                            והיא עדיין שטה
                            מנסה לפלס דרך בים של שרטונים
                            בין שריטות לשרוטים בין שירים לשרלטנים
                            האופק שחור ממשיכה בדרכה גם בלילות לבנים
                            צולחת נהרות של דמעות חוצה גם ימים

                            והיא עדיין שטה
                            על אדי דלק אחרונים מנועיה כבר מכובים
                            על הרוח שומרת גם כשכלים המצברים
                            ברעשי התרסקות בקולות מים רבים
                            אדירים משברי ים
                            לא עוצרת גם כשהיא ערימה של שברים

                            והיא עדיין שטה
                            וצועקת
                            "אדיר במרום השם"

                            כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                            סימן שהשמש שוקעת!
                            ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            14
                            • T מנותק
                              T מנותק
                              ts4
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1898

                              בסיעתא דשמיא.
                              רק לפני כמה ימים התחברתי לפורום הנפלא הזה, והנה נפש הכתיבה התעוררה בי, כמו שהייתה בי לפני הרבה שנים...

                              נשמה
                              נשמה טהורה,
                              נשמתי

                              נשמה אמיצה,
                              נשמתי

                              נשמה שנופלת וקמה תמיד
                              נשמה עקשנית,
                              נשמתי

                              וגם אם בתוך הקליפות מתקפלת
                              תמיד תתעורר,
                              נשמתי

                              לאורך שנים, גלויות, אירועים
                              תמיד בתוכי,
                              נשמתי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              6
                              • אנהא מנותק
                                אנהא מנותק
                                אנה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                #1899

                                ואוו פרום בהחלט מוצלח,
                                נהנת לקרוא פה את השירים שלכם!!
                                משתפת בשיר נוסף:)

                                ולמה שמנסה להתקרב,
                                הלב שלי קופא מסרב-
                                להתחבר אליך ,לאהוב
                                להבין שאתה אבא טוב
                                לחזור בתשובה מאהבה
                                ולא ממקום של כפיה,

                                ולמה שאני כל כך רוצה להתקשר איתך
                                אין לי קליטה,
                                מרגישה שאני סתם ממעיטה
                                מהקשר שלנו מהיכולת של
                                החיבור ביננו, תפילה –
                                הוא הצינור שדרכו אתה מביא
                                שפע ,אהבה ובכוחה לרפא, להבריא
                                אז למה מתפללת בשביל לסמן V

                                מחפשת אותך ורוצה בקרבה
                                במקור שלי אני בת טובה
                                אבל התאוות ועולם ההבל סדקו לי את הנשמה
                                טהר אותי וברא לי לב חדש
                                ואני מצדי אעשה את מה שנדרש!!

                                "ורוח נכון חדש בקרבי"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1900

                                  ואני חשבתי
                                  שתהיו איתי
                                  עד סוף העולם
                                  כי הרי אתם
                                  מכירים אותי
                                  יותר מכולם
                                  ומי שחשבתי
                                  שיאהב אותי
                                  צעק עלי בפנים
                                  ומי חשבתי
                                  שיעזור לי
                                  ברח לתמיד
                                  הרי אתם
                                  חשובים לי
                                  מכל אדם אחר
                                  בלעדיכם
                                  לא הייתי כאן
                                  הייתי בעולם אחר
                                  ואתם צריכים
                                  להבין אותי
                                  ואתם צריכים
                                  להכיל אותי
                                  ואני לאט לאט
                                  נסגרת
                                  את האמון בכם
                                  נועלת
                                  ואת האהבה
                                  שנעלמת
                                  מפחדת
                                  אותה עדיין מחזיקה
                                  עד שיבוא יום
                                  והיא תיכנס ללב שלי
                                  בחזרה...
                                  טוהר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דוד ירושלמי בנשמה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד ירושלמי בנשמה
                                    #1901

                                    [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                                    אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                                    אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                                    ולשמוח בכול
                                    אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                                    כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                                    וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                                    אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                                    ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                                    תודה אבא!!
                                    ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                                    M214M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    14
                                    • ע מנותק
                                      ע מנותק
                                      עדי- 2
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1902

                                      שוב,
                                      ההרגשה הבלתי נסבלת הזו.
                                      ההרגשה שאם רק היה אחרת
                                      זה לא היה קורה.
                                      ההתאפקות, הכיבוש
                                      מכניס בי קצת ייאוש.
                                      ומה יגידו?
                                      זה נעלם?
                                      אז לא, זה לא.
                                      זה נשאר וכואב כמו פצע פתוח.
                                      מחכה שתבוא ורק תסתכל עליו הרוח.
                                      כי אני- כבר ניסיתי.
                                      ולי- זה לא עזר.
                                      הפצע נשאר ואיתו האירוע.
                                      מירון תשפ"א, אני לא שוכחת.
                                      קדושי עליון שעלו לבקש.
                                      לאדיר במרום שיציל אותי,
                                      אותנו.
                                      כעם אחד, לב אחד, בן אחד שלו.

                                      ואין לו עוד אחד.

                                      ליאל 0ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה 93
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1903

                                        מוקדש לבחורי הישיבות // בין הזמנים ניסן תשפג

                                        הֵם חָזְרוּ, אָמְרָה
                                        וּבָרָק בְּעֵינֶיהָ
                                        הֵם חָזְרוּ, זִמְּרָהּ
                                        הַשִּׂמְחָה כְּמוֹ פָּרְצָה מִפָּנֶיהָ
                                        חֲצִי שָׁנָה שֶׁהָיוּ שָׁם
                                        עָמְלוּ וְהִזְדַּכְּכוּ
                                        חָזְרוּ רַק מִדֵּי פַּעַם
                                        וּמִיָּד מִקִּינָה פָּרְחוּ
                                        וְעַכְשָׁו עִם בּוֹא הָאָבִיב
                                        חָזְרוּ גַּם מֻפְלָאֶיהָ
                                        הִיא מַבִּיטָה סָבִיב
                                        עַל כָּל צֶאֱצָאֶיהָ
                                        כַּמָּה גְּדַלְתֶּם
                                        לְחִישָׁתָהּ סְעָרָה
                                        אַשְׁרֵיכֶם שֶׁלְּמַדְתֶּם
                                        אַשְׁרֵיכֶם שֶׁגְּדַלְתֶּם בַּתּוֹרָה

                                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        19
                                        • שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5ש מנותק
                                          שיר 5
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1904

                                          איך אני אוהבת את פריחת האביב
                                          כשהכל כל כך פורח מסביב
                                          נשימות עמוקות ממלאות את כולי
                                          לא רוצה לפספס אפילו משהו שולי
                                          אוהבת להתהלך ברחוב העמוס
                                          לתזז בין מיליון אנשים שמנסים לטוס
                                          להרגיע את עצמי מהלחץ המעיק
                                          זה שרודף אחרי באופן דביק
                                          מחליפה אותו בניקיונות וסידורים
                                          מבריקה את הבית מתקתקת עניינים
                                          מתמכרת לריחות, לצבעים, למראות
                                          אלו שחולפים בדרך כלל בפראות
                                          לא נכנסים ללב הרחב
                                          שמרוב סחרור מעלה כבר טחב
                                          רוצה להישאר כאן לתמיד
                                          להרגיש בעצמי את החיות, העתיד
                                          הכול פתאום נראה שמח
                                          הרי ברור, יש כאן ריח של פסח!

                                          כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                          ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול