דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1877

    לא שלי

    וככה, הם יצאו
    בחטף
    בבהילות

    בן רגע, נפרצו
    חומות עד
    של גלות

    סוגרי בריח, לא
    עכבו
    כשנשמע לו
    קול התור

    שברי ספיקות,
    התמוססו
    שקעו להן
    בימי יאור

    צידה? הוי, לא
    עשו
    מי פלל
    אֶל סל לצרור

    וככה, הם יצאו
    כי רץ העם
    מן הבור

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • ton1999T מנותק
      ton1999T מנותק
      ton1999
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1878

      טיפה של מלח נשרה,
      פעימת לב בודדה,
      סדק מתוק,
      מסכה,
      זה לא בסדר,
      לחישה...

      אין מי שישמע,
      נהמה חרישית,
      נשימה,
      שקט חותך ,
      דממה,
      סוד קטן מהלבנה,
      "הכל עוד יסדר לך ילדה"
      הבטחה.

      ט.כ

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1879

        בס"ד

        תמיד חלמתי להיות מוצלח,
        אבל לעצמי אנ'לא אסלח.
        במקום להתקדם קדימה,
        אני נשאר בסוף בתוך הדילמה...

        והשגרה נוסעת מהר,
        ואני נשאר מאחור.
        הלב שלי לא ממהר,
        'הזמן יעשה את שלו', הוא תמיד אומר...

        ואני פה, עומד מול כולם,
        כל אחד חושב הוא מושלם.
        על כל דבר משלמים בעולם,
        כל בן אדם מלמעלה מצולם...

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
          #1880

          #מצה עם חורים#
          .

          מיציתי כבר את הכאב,
          אולי אני אנסה את השמחה.
          למדתי כבר את השיעור.
          אז למה לחזור להתחלה.

          מתחילה ונופלת,
          מרגישה באיזה סרט.
          מכניסה וסוגרת.
          בדם על המצה חורטת.

          הלב שלי החמיץ,
          הוא נשאר יותר מהזמן.
          אל תשחק אותה מעריץ.
          בעוד שבשקר אתה מאומן.

          מסננת רוע מהחורים,
          מכסה אותם בפלסטרים.
          אל תשימו עלי פילטרים,
          מיציתי כבר את הצנזורים.

          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • שיר נולדש מנותק
            שיר נולדש מנותק
            שיר נולד
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
            #1881

            face to face

            המלאכים מלמעלה בוכים,
            אותנו הם מנחמים,
            צדיקים קדושים
            אליהם מצטרפים
            וגשמים של דמעות יורדים.

            גלות מתמשכת
            צרה רודפת
            מה כבר נדרש מאיתנו?
            רק פיסת אמונה
            להדליק לב, נשמה
            ומשיח עוד יבוא בזמנינו.

            איך כל רגע הוא בא ורומז,
            איך כל פעם אני לא תופס,
            במה להתעלות
            ואיזה כוונות
            יש בצרות שבאות.

            אנא אלוקי,
            גלה לי נסתרות,
            אנא אלוקי,
            חזק יתומים ואלמנות
            קרע רוע גזר דיננו
            והבא במהרה משיח צדקינו.

            -אנא אלוקי, די לבכיות ולצרות-

            מלאכים בשמים
            בוכים מלמעלה
            רואים אנשים
            מבכים מלמטה,

            הם רואים את כל התמונה
            ואנו פחות מבינים ת'סיבה
            אבל יום יבוא ומשיח יופיע
            וברגע נבין הכל במפתיע
            ושוב נתאחד
            ונחזור להדד
            את שם ה' בעולם.
            /
            אנו מתחננים,
            רוצים לראות
            ולחזות בתחיית המתים
            עיניים שורפות ומקוות
            בבנית מקדשך לעולמים

            ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
            הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            10
            • פעימהפ מנותק
              פעימהפ מנותק
              פעימה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
              #1882

              כדי להרגיש שלם,
              צריך קודם להיות
              חצוי.

              כדי להרגיש אהוב,
              צריך קודם להיות
              דחוי.

              כדי לחוש מאושר,
              צריך קודם להיות
              עצוב.

              כדי לחוש בישועה,
              צריך קודם להיות
              כאוב..

              אז תודה על ההסתרה,
              תודה על החשיכה,
              כי הם בעצם הם-
              סיבת השמחה!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              12
              • א מנותק
                א מנותק
                אריה 93
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1883

                יַעַר שֶׁל חִיּוּכִים

                נִכְנַסְתִּי פַּעַם
                לְיַעַר שֶׁל חִיּוּכִים
                סְבַךְ עָצוּם
                שֶׁל אֲנָשִׁים מֻצְלָחִים
                בְּטוּחִים בְּעַצְמָם
                פּוֹסְטִים עֲרוּכִים
                בְּטוּב טַעַם
                כָּל הָעֲרָכִים
                מֻצָּגִים בִּמְקוֹמָם
                מַטִּיפִים מְחַנְּכִים
                לְחַיִּים בְּצַלְמָם
                מְיַצְּרִים חִכּוּכִים
                בְּצַמְּרוֹת עוֹלָמָם
                מֵרֹב מְשִׁיחִים
                לֹא רוֹאִים אֶת הָעָם
                כֵּן, עַל קַרְקָעִית הַיַּעַר
                הָאֲנָשִׁים הַשְּׁכוּחִים
                הוֹלְכֵי הַדְּרָכִים
                צוֹרְכִים אֶת הָאוֹר
                דֶּרֶךְ אַנְשֵׁי הַחִיּוּכִים

                אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                אֲנִי נִשְׁבַּר

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                13
                • רוני 2ר מנותק
                  רוני 2ר מנותק
                  רוני 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1884
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1885

                    מילה אחת
                    יכולה לשנות עולמות
                    מילה אחת
                    יכולה לגרום לרדת
                    או לעלות
                    מילה קטנה
                    יכולה להכיל
                    מלא אהבה
                    מילה קטנה
                    שווה יותר
                    מאימוגי או תמונה
                    מילה אחת
                    יכולה לרסק
                    הכל בבת אחת
                    מילה אחת
                    יכולה לרפא
                    את הצלקות בנחת
                    מילה קטנה
                    יכולה לשנות עולמות
                    מילה קטנה
                    יכולה להרוס
                    ולגרום לצלקות
                    שימו לב
                    למילים
                    אתם לא יודעים
                    מהם מכוללים בפנים
                    תגרמו לאנשים
                    לעלות ולצמוח
                    אל תגרמו להם
                    מהחיים האלה
                    לרצות לברוח
                    תהיו מהאנשים
                    שקשה מהם
                    לשכוח
                    טוהר

                    רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • טותייייט טותיייי

                      מילה אחת
                      יכולה לשנות עולמות
                      מילה אחת
                      יכולה לגרום לרדת
                      או לעלות
                      מילה קטנה
                      יכולה להכיל
                      מלא אהבה
                      מילה קטנה
                      שווה יותר
                      מאימוגי או תמונה
                      מילה אחת
                      יכולה לרסק
                      הכל בבת אחת
                      מילה אחת
                      יכולה לרפא
                      את הצלקות בנחת
                      מילה קטנה
                      יכולה לשנות עולמות
                      מילה קטנה
                      יכולה להרוס
                      ולגרום לצלקות
                      שימו לב
                      למילים
                      אתם לא יודעים
                      מהם מכוללים בפנים
                      תגרמו לאנשים
                      לעלות ולצמוח
                      אל תגרמו להם
                      מהחיים האלה
                      לרצות לברוח
                      תהיו מהאנשים
                      שקשה מהם
                      לשכוח
                      טוהר

                      רוני 2ר מנותק
                      רוני 2ר מנותק
                      רוני 2
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1886
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ה מנותק
                        ה מנותק
                        הלל 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                        #1887

                        רוצה לברוח
                        בא לי לשכוח
                        לזרוק ולברוח
                        למקום רחוק
                        שאפשר לצחוק
                        ללכת ברחוב בשלוה
                        ליד עצים מכוסים בעלוה
                        ללכת, ללטף את הטבע
                        בדרך קבע
                        להתעורר עם הזריחה
                        ליהנות מהבריחה
                        בקיצור, לחיות את עצמי לבד
                        למצוא את החלום שנאבד.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        9
                        • רוני 2ר מנותק
                          רוני 2ר מנותק
                          רוני 2
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1888
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • ת מנותק
                            ת מנותק
                            תמר צלמת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1889

                            פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                            הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                            הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                            אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                            פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                            הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                            היום ה'בעד' בקלות מנצח
                            פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                            היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                            זה סיבה בשבילי להצטער,
                            לבכות על העבר וגם על ההווה.
                            לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                            אז אני קמה בכוח
                            מכריחה את עצמי לשכוח,
                            לשכוח מכל מה שכואב
                            ולשמוח באמת, מכל הלב.

                            נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                            ואם תנסי אז גם את תראי
                            שעם כל הקושי והכאב
                            אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                            רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            10
                            • ת תמר צלמת

                              פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                              הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                              הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                              אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                              פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                              הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                              היום ה'בעד' בקלות מנצח
                              פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                              היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                              זה סיבה בשבילי להצטער,
                              לבכות על העבר וגם על ההווה.
                              לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                              אז אני קמה בכוח
                              מכריחה את עצמי לשכוח,
                              לשכוח מכל מה שכואב
                              ולשמוח באמת, מכל הלב.

                              נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                              ואם תנסי אז גם את תראי
                              שעם כל הקושי והכאב
                              אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                              רוני 2ר מנותק
                              רוני 2ר מנותק
                              רוני 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1890
                              פוסט זה נמחק!
                              טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רוני 2ר רוני 2

                                פוסט זה נמחק!

                                טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                #1891
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.צ מנותק
                                  צופיה ג.
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופיה ג.
                                  #1892
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אין על מוזיקה
                                    #1893

                                    ממצולות קוראת אליך
                                    אין לי עוד כח דל
                                    בבקשה,הושט לי יד
                                    כי אני טובעת בתוך הגל

                                    מערבולת מקיפה אותי
                                    לא מוצאת ידי , רגלי
                                    מרגישה מחנק בגרוני
                                    והדמעות מפלסות להן שביל על פני

                                    כמעט ומרימה ידיים
                                    אין לי כבר עוד כח לשחות
                                    זרועותי כואבות, ליבי הולם
                                    חרדה מפני הבאות

                                    משתעלת, מאבדת נשימה
                                    משתנקת, משחררת נשיפה
                                    בולעת, מרגישה צריבה
                                    צפה, אך שוקעת חזרה

                                    בחוסר אונים מרימה עיניים דומעות
                                    צורחת את נשמתי, לנורא תהילות
                                    ופתאום, באחת, שקטו הגלים
                                    ואני רטובה, רועדת מקור, אבל על חוף מבטחים

                                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אנהא מנותק
                                      אנהא מנותק
                                      אנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אנה
                                      #1894

                                      ואוווו היום גיליתי את הפורום המהמם הזה:
                                      אני סטייל כותבת שירים לעצמי כמובן שלא ברמה פה של התותחים ..
                                      לאט לאט משתדריגם:))
                                      משתפת פה שיר אחד

                                      אולי אמצא נחמה -
                                      רפואה לליבי הנשבר
                                      אולי אמצא לי תשובה –
                                      על תהיות שמטרידות את ליבי הנסער
                                      מתבוננת על ימי שעוברים מעלי כצל
                                      מהיכן אמצא התקווה ?
                                      מתפזרות מחשבותיי לכל עבר עצל
                                      האם יישאר בראשי עקבה?

                                      מחפשת תשובה אך גובר הבלבול
                                      אולי? אשא קולי אל השמים
                                      כי בתפילה איני כבול
                                      הראה לי את הטוב- כי אני רפה ידים

                                      עזור לי להבחין בין רגע נצחי לרגע חולף
                                      אפילו יוסיף הכל להיות מעורפל בינתיים-
                                      אל תיתן לליבי עוד להתקלף
                                      אך- גם אם נדמה שהורמו הידיים
                                      עמוק בתוכי לעולם לא אמרתי נואש
                                      בתקווה--
                                      שמתוך החושך יבקע לו האור
                                      שירפא וילטף את ליבי הטהור

                                      תן לי עצה אייך אוכל -
                                      להכרית את כל החוחים ואת כל הקוצים
                                      הסובבים את הנשמה הטהורה
                                      פונה אילך כחרס הנשבר
                                      שלי -אמונה בלילות, זה מה שנשאר..

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אריה 93
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1895

                                        פסח תשפג // אריה

                                        כְּשֶׁיָּבוֹא
                                        בִּמְהֵרָה בְּיָמֵינוּ
                                        אֲנִי אֶשְׂמַח
                                        שֶׁתָּבוֹא אֵלֵינוּ
                                        אַתָּה הֲרֵי
                                        מֵעֲיָרָה צְפוֹנִית
                                        רָחוֹק פִיזִית
                                        אֲבָל גַּם רַעְיוֹנִית
                                        תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                                        נֵשֵׁב וְנָסֵב
                                        הַשֻּׁלְחָן יִהְיֶה עָרוּךְ
                                        וְכָמוֹהוּ גַּם הַלֵּב
                                        הַיַּיִן יִשָּׁפֵךְ
                                        בְּמַקְבִּיל לַדְּמָעוֹת
                                        הַמָּרוֹר אָמְנָם יַזְכִּיר
                                        אֶת הַשָּׁנִים הָרָעוֹת
                                        אֲבָל הַפֶּסַח
                                        אָח... הַפֶּסַח
                                        אַלְפַּיִם שָׁנָה
                                        שֶׁל גַּעֲגוּעַ
                                        יְאַחֲדוּ סוֹף סוֹף
                                        אֶת הָעָם הַקָּרוּעַ
                                        לָכֵן
                                        תָּבוֹא אֵלֵינוּ
                                        כְּשֶׁתָּבוֹא הַגְּאֻלָּה
                                        הַכִּסֵּא כְּבָר מוּכָן
                                        עִם מָנָה כְּפוּלָה 😉

                                        אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                        אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                        כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                        אֲנִי נִשְׁבַּר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • פעימהפ מנותק
                                          פעימהפ מנותק
                                          פעימה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                                          #1896

                                          יש כל מיני דברים בחיים שכדאי לשמור אותם אצלך ולא לספר- מכל מיני סיבות.
                                          וזה יפה שזה נשאר שלך..! שיר שעלה לי פתאום והחלטתי לפרסם. בהנאה!


                                          רוצה לשמור על עצמי,
                                          רוצה לשמור על סודותיי,
                                          גם אם סיפרתי לכולם,
                                          גם אם מכרתי את חיי..
                                          אני עדיין יכולה לשמור על קלפיי-
                                          קרוב קרוב לליבי.
                                          עדיין אוחזת בכמה מצרורותיי,
                                          ומתחילה להפנים לקרבי-
                                          יש דברים שהם רק שלי,
                                          אף אחד לא יוכל לקחת!
                                          זהו כוחי ועוצמתי,
                                          וגם עוד תובנה לאמתחת.
                                          יש דברים שרק אני עדה,
                                          אני ואלוקים.
                                          הדברים החשובים, זאת עובדה.
                                          ומבחינתי - הם יותר חזקים!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          8

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול