דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1870

    מה רק רציתי
    למה אני מרגישה מיותרת
    מה עשיתי
    למה אני נאטמת
    אתם אוטמים את הלב שלי
    גורמים לכאב שבי
    לגדול
    ליפול
    אני רוצה לצעוק
    לצעוד
    לברוח
    מהכל לשכוח
    למה אתם יורדים עלי
    למה אני לא מרגישה נאהבת
    מה רק רציתי
    חממה שעוטפת
    מרגישה שנאה
    בתוך הלב
    למי שאמור
    להיות אוהב
    והלב שלי נשבר
    ומרגיש מוזר
    כזר
    לעולם
    מכולם...
    טוהר

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    10
    • טותייייט טותיייי

      מה רק רציתי
      למה אני מרגישה מיותרת
      מה עשיתי
      למה אני נאטמת
      אתם אוטמים את הלב שלי
      גורמים לכאב שבי
      לגדול
      ליפול
      אני רוצה לצעוק
      לצעוד
      לברוח
      מהכל לשכוח
      למה אתם יורדים עלי
      למה אני לא מרגישה נאהבת
      מה רק רציתי
      חממה שעוטפת
      מרגישה שנאה
      בתוך הלב
      למי שאמור
      להיות אוהב
      והלב שלי נשבר
      ומרגיש מוזר
      כזר
      לעולם
      מכולם...
      טוהר

      מ מנותק
      מ מנותק
      משוגעת אמיתית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1871
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שיר 5ש מנותק
        שיר 5ש מנותק
        שיר 5
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1872

        רוצה לשקוע
        מכולם לשכוח
        העולם אכזר
        ואני לבד
        די כבר
        אין כוחות
        נמאס לי לבכות
        נגמרו הדמעות
        מי יבין
        מי ישמע
        אני מתמודדת לגמרי לבד
        אין מי שאותי ינחם
        אין מי שבמקומי יכאב
        ואין מי שאותי יבין
        וזהו החלק הכי מכאיב
        כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
        כשאין בכל העולם
        אפילו אחד שיודע
        שמרגיש כמוני
        שהעולם נגמר
        בשבילי, בשביל כולם.
        אין למה לקום
        חבל על הכוחות
        ממילא הכל יחזור כך להיות
        שבור, כואב, לועג לניסיונות
        לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
        ופתאום אתה שוכח מי אתה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        9
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @ב-ב
          חיכינו ליום-
          כן זאת השעה,
          לחיות לא לחלום
          זה לא השערה....

          תודה שהזכרת-
          כי כמעט שכחנו
          בואו נפנה ת'מבט
          לאולמות שעזבנו...

          חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
          אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
          מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

          E מנותק
          E מנותק
          efrat 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1873
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ מנותק
            צ מנותק
            צופה מהצד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
            #1874

            טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
            רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
            אז בקיצער תרחמו...

            שקט מוזר של לילה אפל
            כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
            יללות של חתולים מתוך הערפל
            יש מין תחושה של משהו לא מורגש

            עולם שלם רודף אחרי עצמו
            רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
            במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
            אכזבה ושוב פעם אכזבה

            ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
            מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
            והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
            וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            17
            • צ צופה מהצד

              טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
              רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
              אז בקיצער תרחמו...

              שקט מוזר של לילה אפל
              כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
              יללות של חתולים מתוך הערפל
              יש מין תחושה של משהו לא מורגש

              עולם שלם רודף אחרי עצמו
              רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
              במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
              אכזבה ושוב פעם אכזבה

              ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
              מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
              והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
              וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

              S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1875

              איכה ישבה בדד
              לא מפסיקה לבקש
              שמישהו שם למעלה
              יציץ, זה מתבקש

              כבר שנים שהיא מחכה לו
              לא יודעת עד מתי
              יבוא הניתוק
              יחתןך בבשר החי

              זה בא והולך
              חלק ממנה שוב מתלכלך
              הכצעקתה?
              ארדה נא
              ואראה...

              אתה מתחבא
              משחק איתי תופסת
              עד שקצת נגעתי
              נפלתי שוב מובסת
              קח עליי פיקוד
              תן לי קצת מיקוד
              שהחלק שלך לא ילך לאיבוד

              ליבי מתמלא
              מהשקט הזה
              שהצלחתי לגנוב לרגע
              אתה ואני
              נראה לי קצת לוליני
              ששוב פעם אשכח
              את הרגע
              תן לי יד
              כי אני לא לבד
              אל תסתר
              פניך.

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              8
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1876
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1877

                  לא שלי

                  וככה, הם יצאו
                  בחטף
                  בבהילות

                  בן רגע, נפרצו
                  חומות עד
                  של גלות

                  סוגרי בריח, לא
                  עכבו
                  כשנשמע לו
                  קול התור

                  שברי ספיקות,
                  התמוססו
                  שקעו להן
                  בימי יאור

                  צידה? הוי, לא
                  עשו
                  מי פלל
                  אֶל סל לצרור

                  וככה, הם יצאו
                  כי רץ העם
                  מן הבור

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • ton1999T מנותק
                    ton1999T מנותק
                    ton1999
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1878

                    טיפה של מלח נשרה,
                    פעימת לב בודדה,
                    סדק מתוק,
                    מסכה,
                    זה לא בסדר,
                    לחישה...

                    אין מי שישמע,
                    נהמה חרישית,
                    נשימה,
                    שקט חותך ,
                    דממה,
                    סוד קטן מהלבנה,
                    "הכל עוד יסדר לך ילדה"
                    הבטחה.

                    ט.כ

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1879

                      בס"ד

                      תמיד חלמתי להיות מוצלח,
                      אבל לעצמי אנ'לא אסלח.
                      במקום להתקדם קדימה,
                      אני נשאר בסוף בתוך הדילמה...

                      והשגרה נוסעת מהר,
                      ואני נשאר מאחור.
                      הלב שלי לא ממהר,
                      'הזמן יעשה את שלו', הוא תמיד אומר...

                      ואני פה, עומד מול כולם,
                      כל אחד חושב הוא מושלם.
                      על כל דבר משלמים בעולם,
                      כל בן אדם מלמעלה מצולם...

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        #1880

                        #מצה עם חורים#
                        .

                        מיציתי כבר את הכאב,
                        אולי אני אנסה את השמחה.
                        למדתי כבר את השיעור.
                        אז למה לחזור להתחלה.

                        מתחילה ונופלת,
                        מרגישה באיזה סרט.
                        מכניסה וסוגרת.
                        בדם על המצה חורטת.

                        הלב שלי החמיץ,
                        הוא נשאר יותר מהזמן.
                        אל תשחק אותה מעריץ.
                        בעוד שבשקר אתה מאומן.

                        מסננת רוע מהחורים,
                        מכסה אותם בפלסטרים.
                        אל תשימו עלי פילטרים,
                        מיציתי כבר את הצנזורים.

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • שיר נולדש מנותק
                          שיר נולדש מנותק
                          שיר נולד
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                          #1881

                          face to face

                          המלאכים מלמעלה בוכים,
                          אותנו הם מנחמים,
                          צדיקים קדושים
                          אליהם מצטרפים
                          וגשמים של דמעות יורדים.

                          גלות מתמשכת
                          צרה רודפת
                          מה כבר נדרש מאיתנו?
                          רק פיסת אמונה
                          להדליק לב, נשמה
                          ומשיח עוד יבוא בזמנינו.

                          איך כל רגע הוא בא ורומז,
                          איך כל פעם אני לא תופס,
                          במה להתעלות
                          ואיזה כוונות
                          יש בצרות שבאות.

                          אנא אלוקי,
                          גלה לי נסתרות,
                          אנא אלוקי,
                          חזק יתומים ואלמנות
                          קרע רוע גזר דיננו
                          והבא במהרה משיח צדקינו.

                          -אנא אלוקי, די לבכיות ולצרות-

                          מלאכים בשמים
                          בוכים מלמעלה
                          רואים אנשים
                          מבכים מלמטה,

                          הם רואים את כל התמונה
                          ואנו פחות מבינים ת'סיבה
                          אבל יום יבוא ומשיח יופיע
                          וברגע נבין הכל במפתיע
                          ושוב נתאחד
                          ונחזור להדד
                          את שם ה' בעולם.
                          /
                          אנו מתחננים,
                          רוצים לראות
                          ולחזות בתחיית המתים
                          עיניים שורפות ומקוות
                          בבנית מקדשך לעולמים

                          ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                          הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • פעימהפ מנותק
                            פעימהפ מנותק
                            פעימה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                            #1882

                            כדי להרגיש שלם,
                            צריך קודם להיות
                            חצוי.

                            כדי להרגיש אהוב,
                            צריך קודם להיות
                            דחוי.

                            כדי לחוש מאושר,
                            צריך קודם להיות
                            עצוב.

                            כדי לחוש בישועה,
                            צריך קודם להיות
                            כאוב..

                            אז תודה על ההסתרה,
                            תודה על החשיכה,
                            כי הם בעצם הם-
                            סיבת השמחה!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            12
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              אריה 93
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1883

                              יַעַר שֶׁל חִיּוּכִים

                              נִכְנַסְתִּי פַּעַם
                              לְיַעַר שֶׁל חִיּוּכִים
                              סְבַךְ עָצוּם
                              שֶׁל אֲנָשִׁים מֻצְלָחִים
                              בְּטוּחִים בְּעַצְמָם
                              פּוֹסְטִים עֲרוּכִים
                              בְּטוּב טַעַם
                              כָּל הָעֲרָכִים
                              מֻצָּגִים בִּמְקוֹמָם
                              מַטִּיפִים מְחַנְּכִים
                              לְחַיִּים בְּצַלְמָם
                              מְיַצְּרִים חִכּוּכִים
                              בְּצַמְּרוֹת עוֹלָמָם
                              מֵרֹב מְשִׁיחִים
                              לֹא רוֹאִים אֶת הָעָם
                              כֵּן, עַל קַרְקָעִית הַיַּעַר
                              הָאֲנָשִׁים הַשְּׁכוּחִים
                              הוֹלְכֵי הַדְּרָכִים
                              צוֹרְכִים אֶת הָאוֹר
                              דֶּרֶךְ אַנְשֵׁי הַחִיּוּכִים

                              אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                              אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                              כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                              אֲנִי נִשְׁבַּר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • רוני 2ר מנותק
                                רוני 2ר מנותק
                                רוני 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1884
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1885

                                  מילה אחת
                                  יכולה לשנות עולמות
                                  מילה אחת
                                  יכולה לגרום לרדת
                                  או לעלות
                                  מילה קטנה
                                  יכולה להכיל
                                  מלא אהבה
                                  מילה קטנה
                                  שווה יותר
                                  מאימוגי או תמונה
                                  מילה אחת
                                  יכולה לרסק
                                  הכל בבת אחת
                                  מילה אחת
                                  יכולה לרפא
                                  את הצלקות בנחת
                                  מילה קטנה
                                  יכולה לשנות עולמות
                                  מילה קטנה
                                  יכולה להרוס
                                  ולגרום לצלקות
                                  שימו לב
                                  למילים
                                  אתם לא יודעים
                                  מהם מכוללים בפנים
                                  תגרמו לאנשים
                                  לעלות ולצמוח
                                  אל תגרמו להם
                                  מהחיים האלה
                                  לרצות לברוח
                                  תהיו מהאנשים
                                  שקשה מהם
                                  לשכוח
                                  טוהר

                                  רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • טותייייט טותיייי

                                    מילה אחת
                                    יכולה לשנות עולמות
                                    מילה אחת
                                    יכולה לגרום לרדת
                                    או לעלות
                                    מילה קטנה
                                    יכולה להכיל
                                    מלא אהבה
                                    מילה קטנה
                                    שווה יותר
                                    מאימוגי או תמונה
                                    מילה אחת
                                    יכולה לרסק
                                    הכל בבת אחת
                                    מילה אחת
                                    יכולה לרפא
                                    את הצלקות בנחת
                                    מילה קטנה
                                    יכולה לשנות עולמות
                                    מילה קטנה
                                    יכולה להרוס
                                    ולגרום לצלקות
                                    שימו לב
                                    למילים
                                    אתם לא יודעים
                                    מהם מכוללים בפנים
                                    תגרמו לאנשים
                                    לעלות ולצמוח
                                    אל תגרמו להם
                                    מהחיים האלה
                                    לרצות לברוח
                                    תהיו מהאנשים
                                    שקשה מהם
                                    לשכוח
                                    טוהר

                                    רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1886
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הלל 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                                      #1887

                                      רוצה לברוח
                                      בא לי לשכוח
                                      לזרוק ולברוח
                                      למקום רחוק
                                      שאפשר לצחוק
                                      ללכת ברחוב בשלוה
                                      ליד עצים מכוסים בעלוה
                                      ללכת, ללטף את הטבע
                                      בדרך קבע
                                      להתעורר עם הזריחה
                                      ליהנות מהבריחה
                                      בקיצור, לחיות את עצמי לבד
                                      למצוא את החלום שנאבד.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1888
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמר צלמת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1889

                                          פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                                          הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                                          הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                                          אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                                          פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                                          הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                                          היום ה'בעד' בקלות מנצח
                                          פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                                          היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                                          זה סיבה בשבילי להצטער,
                                          לבכות על העבר וגם על ההווה.
                                          לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                                          אז אני קמה בכוח
                                          מכריחה את עצמי לשכוח,
                                          לשכוח מכל מה שכואב
                                          ולשמוח באמת, מכל הלב.

                                          נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                                          ואם תנסי אז גם את תראי
                                          שעם כל הקושי והכאב
                                          אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                                          רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול