דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שיר 5ש מנותק
    שיר 5ש מנותק
    שיר 5
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1872

    רוצה לשקוע
    מכולם לשכוח
    העולם אכזר
    ואני לבד
    די כבר
    אין כוחות
    נמאס לי לבכות
    נגמרו הדמעות
    מי יבין
    מי ישמע
    אני מתמודדת לגמרי לבד
    אין מי שאותי ינחם
    אין מי שבמקומי יכאב
    ואין מי שאותי יבין
    וזהו החלק הכי מכאיב
    כי מי יצליח לנגב את דמעותיי
    כשאין בכל העולם
    אפילו אחד שיודע
    שמרגיש כמוני
    שהעולם נגמר
    בשבילי, בשביל כולם.
    אין למה לקום
    חבל על הכוחות
    ממילא הכל יחזור כך להיות
    שבור, כואב, לועג לניסיונות
    לפחות לא נאמץ מידי את הכוחות.

    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
    ופתאום אתה שוכח מי אתה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • אייצ'יתא אייצ'ית

      @ב-ב
      חיכינו ליום-
      כן זאת השעה,
      לחיות לא לחלום
      זה לא השערה....

      תודה שהזכרת-
      כי כמעט שכחנו
      בואו נפנה ת'מבט
      לאולמות שעזבנו...

      חחח...סתם הגבתי לך בצורת חריזה...
      אהבתי ממש את הכתיבה שלך!!!
      מרענן....וממריץ להופעות כבר...חחח

      E מנותק
      E מנותק
      efrat 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1873
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צ מנותק
        צ מנותק
        צופה מהצד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צופה מהצד
        #1874

        טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
        רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
        אז בקיצער תרחמו...

        שקט מוזר של לילה אפל
        כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
        יללות של חתולים מתוך הערפל
        יש מין תחושה של משהו לא מורגש

        עולם שלם רודף אחרי עצמו
        רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
        במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
        אכזבה ושוב פעם אכזבה

        ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
        מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
        והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
        וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        17
        • צ צופה מהצד

          טוב זה פעם ראשונה שאני מנסה לכתוב.
          רועדות לי האצבעות כשאני חושב על הרמה של רוב הכותבים כאן,
          אז בקיצער תרחמו...

          שקט מוזר של לילה אפל
          כולם חולמים מחר נקום לשחר של יום חדש
          יללות של חתולים מתוך הערפל
          יש מין תחושה של משהו לא מורגש

          עולם שלם רודף אחרי עצמו
          רודף אחרי אהבה, רודף אחרי תקווה
          במעגל קסמים שלא נגמר לעולם
          אכזבה ושוב פעם אכזבה

          ובלילה לוחשים כולם אל עצמם
          מחר יהיה יותר טוב אין אפשרות אחרת
          והגיע המחר ושוב אמרתי יהיה טוב לעולם
          וכך פשוט המשכתי לחיות בסרט

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1875

          איכה ישבה בדד
          לא מפסיקה לבקש
          שמישהו שם למעלה
          יציץ, זה מתבקש

          כבר שנים שהיא מחכה לו
          לא יודעת עד מתי
          יבוא הניתוק
          יחתןך בבשר החי

          זה בא והולך
          חלק ממנה שוב מתלכלך
          הכצעקתה?
          ארדה נא
          ואראה...

          אתה מתחבא
          משחק איתי תופסת
          עד שקצת נגעתי
          נפלתי שוב מובסת
          קח עליי פיקוד
          תן לי קצת מיקוד
          שהחלק שלך לא ילך לאיבוד

          ליבי מתמלא
          מהשקט הזה
          שהצלחתי לגנוב לרגע
          אתה ואני
          נראה לי קצת לוליני
          ששוב פעם אשכח
          את הרגע
          תן לי יד
          כי אני לא לבד
          אל תסתר
          פניך.

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1876
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1877

              לא שלי

              וככה, הם יצאו
              בחטף
              בבהילות

              בן רגע, נפרצו
              חומות עד
              של גלות

              סוגרי בריח, לא
              עכבו
              כשנשמע לו
              קול התור

              שברי ספיקות,
              התמוססו
              שקעו להן
              בימי יאור

              צידה? הוי, לא
              עשו
              מי פלל
              אֶל סל לצרור

              וככה, הם יצאו
              כי רץ העם
              מן הבור

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • ton1999T מנותק
                ton1999T מנותק
                ton1999
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1878

                טיפה של מלח נשרה,
                פעימת לב בודדה,
                סדק מתוק,
                מסכה,
                זה לא בסדר,
                לחישה...

                אין מי שישמע,
                נהמה חרישית,
                נשימה,
                שקט חותך ,
                דממה,
                סוד קטן מהלבנה,
                "הכל עוד יסדר לך ילדה"
                הבטחה.

                ט.כ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננהפ מנותק
                  פונץ' בננה
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1879

                  בס"ד

                  תמיד חלמתי להיות מוצלח,
                  אבל לעצמי אנ'לא אסלח.
                  במקום להתקדם קדימה,
                  אני נשאר בסוף בתוך הדילמה...

                  והשגרה נוסעת מהר,
                  ואני נשאר מאחור.
                  הלב שלי לא ממהר,
                  'הזמן יעשה את שלו', הוא תמיד אומר...

                  ואני פה, עומד מול כולם,
                  כל אחד חושב הוא מושלם.
                  על כל דבר משלמים בעולם,
                  כל בן אדם מלמעלה מצולם...

                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                  שומע נסתרות הלב 💜

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                    לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                    #1880

                    #מצה עם חורים#
                    .

                    מיציתי כבר את הכאב,
                    אולי אני אנסה את השמחה.
                    למדתי כבר את השיעור.
                    אז למה לחזור להתחלה.

                    מתחילה ונופלת,
                    מרגישה באיזה סרט.
                    מכניסה וסוגרת.
                    בדם על המצה חורטת.

                    הלב שלי החמיץ,
                    הוא נשאר יותר מהזמן.
                    אל תשחק אותה מעריץ.
                    בעוד שבשקר אתה מאומן.

                    מסננת רוע מהחורים,
                    מכסה אותם בפלסטרים.
                    אל תשימו עלי פילטרים,
                    מיציתי כבר את הצנזורים.

                    אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • שיר נולדש מנותק
                      שיר נולדש מנותק
                      שיר נולד
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                      #1881

                      face to face

                      המלאכים מלמעלה בוכים,
                      אותנו הם מנחמים,
                      צדיקים קדושים
                      אליהם מצטרפים
                      וגשמים של דמעות יורדים.

                      גלות מתמשכת
                      צרה רודפת
                      מה כבר נדרש מאיתנו?
                      רק פיסת אמונה
                      להדליק לב, נשמה
                      ומשיח עוד יבוא בזמנינו.

                      איך כל רגע הוא בא ורומז,
                      איך כל פעם אני לא תופס,
                      במה להתעלות
                      ואיזה כוונות
                      יש בצרות שבאות.

                      אנא אלוקי,
                      גלה לי נסתרות,
                      אנא אלוקי,
                      חזק יתומים ואלמנות
                      קרע רוע גזר דיננו
                      והבא במהרה משיח צדקינו.

                      -אנא אלוקי, די לבכיות ולצרות-

                      מלאכים בשמים
                      בוכים מלמעלה
                      רואים אנשים
                      מבכים מלמטה,

                      הם רואים את כל התמונה
                      ואנו פחות מבינים ת'סיבה
                      אבל יום יבוא ומשיח יופיע
                      וברגע נבין הכל במפתיע
                      ושוב נתאחד
                      ונחזור להדד
                      את שם ה' בעולם.
                      /
                      אנו מתחננים,
                      רוצים לראות
                      ולחזות בתחיית המתים
                      עיניים שורפות ומקוות
                      בבנית מקדשך לעולמים

                      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      10
                      • פעימהפ מנותק
                        פעימהפ מנותק
                        פעימה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי פעימה
                        #1882

                        כדי להרגיש שלם,
                        צריך קודם להיות
                        חצוי.

                        כדי להרגיש אהוב,
                        צריך קודם להיות
                        דחוי.

                        כדי לחוש מאושר,
                        צריך קודם להיות
                        עצוב.

                        כדי לחוש בישועה,
                        צריך קודם להיות
                        כאוב..

                        אז תודה על ההסתרה,
                        תודה על החשיכה,
                        כי הם בעצם הם-
                        סיבת השמחה!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אריה 93
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1883

                          יַעַר שֶׁל חִיּוּכִים

                          נִכְנַסְתִּי פַּעַם
                          לְיַעַר שֶׁל חִיּוּכִים
                          סְבַךְ עָצוּם
                          שֶׁל אֲנָשִׁים מֻצְלָחִים
                          בְּטוּחִים בְּעַצְמָם
                          פּוֹסְטִים עֲרוּכִים
                          בְּטוּב טַעַם
                          כָּל הָעֲרָכִים
                          מֻצָּגִים בִּמְקוֹמָם
                          מַטִּיפִים מְחַנְּכִים
                          לְחַיִּים בְּצַלְמָם
                          מְיַצְּרִים חִכּוּכִים
                          בְּצַמְּרוֹת עוֹלָמָם
                          מֵרֹב מְשִׁיחִים
                          לֹא רוֹאִים אֶת הָעָם
                          כֵּן, עַל קַרְקָעִית הַיַּעַר
                          הָאֲנָשִׁים הַשְּׁכוּחִים
                          הוֹלְכֵי הַדְּרָכִים
                          צוֹרְכִים אֶת הָאוֹר
                          דֶּרֶךְ אַנְשֵׁי הַחִיּוּכִים

                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          13
                          • רוני 2ר מנותק
                            רוני 2ר מנותק
                            רוני 2
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1884
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • טותייייט מנותק
                              טותייייט מנותק
                              טותיייי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1885

                              מילה אחת
                              יכולה לשנות עולמות
                              מילה אחת
                              יכולה לגרום לרדת
                              או לעלות
                              מילה קטנה
                              יכולה להכיל
                              מלא אהבה
                              מילה קטנה
                              שווה יותר
                              מאימוגי או תמונה
                              מילה אחת
                              יכולה לרסק
                              הכל בבת אחת
                              מילה אחת
                              יכולה לרפא
                              את הצלקות בנחת
                              מילה קטנה
                              יכולה לשנות עולמות
                              מילה קטנה
                              יכולה להרוס
                              ולגרום לצלקות
                              שימו לב
                              למילים
                              אתם לא יודעים
                              מהם מכוללים בפנים
                              תגרמו לאנשים
                              לעלות ולצמוח
                              אל תגרמו להם
                              מהחיים האלה
                              לרצות לברוח
                              תהיו מהאנשים
                              שקשה מהם
                              לשכוח
                              טוהר

                              רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                              10
                              • טותייייט טותיייי

                                מילה אחת
                                יכולה לשנות עולמות
                                מילה אחת
                                יכולה לגרום לרדת
                                או לעלות
                                מילה קטנה
                                יכולה להכיל
                                מלא אהבה
                                מילה קטנה
                                שווה יותר
                                מאימוגי או תמונה
                                מילה אחת
                                יכולה לרסק
                                הכל בבת אחת
                                מילה אחת
                                יכולה לרפא
                                את הצלקות בנחת
                                מילה קטנה
                                יכולה לשנות עולמות
                                מילה קטנה
                                יכולה להרוס
                                ולגרום לצלקות
                                שימו לב
                                למילים
                                אתם לא יודעים
                                מהם מכוללים בפנים
                                תגרמו לאנשים
                                לעלות ולצמוח
                                אל תגרמו להם
                                מהחיים האלה
                                לרצות לברוח
                                תהיו מהאנשים
                                שקשה מהם
                                לשכוח
                                טוהר

                                רוני 2ר מנותק
                                רוני 2ר מנותק
                                רוני 2
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1886
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הלל 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלל 1
                                  #1887

                                  רוצה לברוח
                                  בא לי לשכוח
                                  לזרוק ולברוח
                                  למקום רחוק
                                  שאפשר לצחוק
                                  ללכת ברחוב בשלוה
                                  ליד עצים מכוסים בעלוה
                                  ללכת, ללטף את הטבע
                                  בדרך קבע
                                  להתעורר עם הזריחה
                                  ליהנות מהבריחה
                                  בקיצור, לחיות את עצמי לבד
                                  למצוא את החלום שנאבד.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1888
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תמר צלמת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1889

                                      פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                                      הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                                      הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                                      אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                                      פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                                      הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                                      היום ה'בעד' בקלות מנצח
                                      פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                                      היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                                      זה סיבה בשבילי להצטער,
                                      לבכות על העבר וגם על ההווה.
                                      לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                                      אז אני קמה בכוח
                                      מכריחה את עצמי לשכוח,
                                      לשכוח מכל מה שכואב
                                      ולשמוח באמת, מכל הלב.

                                      נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                                      ואם תנסי אז גם את תראי
                                      שעם כל הקושי והכאב
                                      אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                                      רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • ת תמר צלמת

                                        פעם, כשהשמש היתה מתחילה לזרוח,
                                        הייתי רואה בזה סיבה לשמוח.
                                        הרי הבוקר הגיע ועוד יום הופיע
                                        אז בואו נבנה ממה שיש לו להציע...

                                        פעם, כשרציתי להמשיך את הלילה וה'לבד'
                                        הייתי עושה טבלאות של 'נגד' ו'בעד',
                                        היום ה'בעד' בקלות מנצח
                                        פשוט, אין לו עם מי להתווכח.

                                        היום, כשמגיע הזמן להתעורר
                                        זה סיבה בשבילי להצטער,
                                        לבכות על העבר וגם על ההווה.
                                        לקום למציאות כזאת- זה לא שווה.

                                        אז אני קמה בכוח
                                        מכריחה את עצמי לשכוח,
                                        לשכוח מכל מה שכואב
                                        ולשמוח באמת, מכל הלב.

                                        נכון, זה קשה, אבל אפשרי.
                                        ואם תנסי אז גם את תראי
                                        שעם כל הקושי והכאב
                                        אפשר להרגיש את אבא שאוהב.

                                        רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2ר מנותק
                                        רוני 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1890
                                        פוסט זה נמחק!
                                        טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • רוני 2ר רוני 2

                                          פוסט זה נמחק!

                                          טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טותיייי
                                          #1891
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול