דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מחפשת שם מגניבמ מנותק
    מחפשת שם מגניבמ מנותק
    מחפשת שם מגניב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1952

    בס"ד
    אבא פתאום גיליתי שאני לבד
    נאבדתי או אולי ברחתי
    ועכשיו לא יודעת לאן לחזור
    בודדה בישמון

    ימינה או שמאלה
    קדימה או אחורה
    אבודה בדרך
    ערפל מסתיר את השביל

    מפחיד לי לבד
    אי אפשר לחיות בלתך
    אי אפשר לשרוד בלעדיך
    אין משמעות מלבדך

    ואנה אלך
    לא יודעת היכן מקומי
    איפה למצוא את בוראי
    מה כאן לעשות

    ניסתי לחפש, התיאשתי
    היצר גבר, נשארתי
    עזבתי הכל, ברחתי
    את אלוקים חשבתי שהפסדתי

    אבל דוקא אז מתוך התהום
    במקום הכי נמוך
    שאפילו לנסות הפסקתי
    הגעת אתה אבא
    אותי משכת אליך חזרה
    הצלת אותי מקור ורוע
    מלאבד את עצמי

    גיליתי שגם אם ת'דרך לא מוצאת
    אבא יודע היכן אני נמצאת
    והוא פשוט יופיע
    ימשוך אותי אליו
    כי אני שלו בלבד
    וגם אם חוששת תמיד הוא שם
    אפילו שאותו לא רואה

    אוהבת אותך אבא הכי בעולם

    טוב האמת שפתאום פשוט התחשק לי לכתוב שיר
    פתחתי וורד (פעם ראשונה שכתבתי שיר בוורד)
    והמילים פשוט נשפכו
    תוך כמה דקות כתבתי את זה
    וכל זה קרה ממש עכשיו בדקות האלו
    מיד שגמרתי שלחתי לפה

    ושאפו למקצב שבזכות כל ההשראות פה מתחשק לי יותר לכתוב שירים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקהא מנותק
      אין על מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1953

      שניה ועוד שניה
      מחייכת
      אך בלב בוערת השלהבת
      והיא לא משמחה

      דקה ועוד דקה
      צוחקת
      ובפנים הנשמה זועקת
      לשלווה

      יום ועוד יום
      קורצת
      וחשה שחקנית
      בהצגה עצובה

      שבוע ועוד שבוע
      מתפללת
      שפתיים מבקשות
      "ישועה"

      חודש ועוד חודש
      מתפרקת
      שמה קליפות
      באשפה

      שנה ועד שנה
      כמעט ומתיאשת
      מרגישה כמו עלה בשלכת
      שכבר לא בעונה...

      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

      איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
        מוזיקה זה הדיבור
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1954
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1955

          פנה היום

          פנה היום
          חמה תלויה בראש האילנות
          זמן שקיעה ואין שקיעה
          מכל הדמיונות
          מה שהלב מחפש
          מחפש את הלב שלך
          מה שנתת היום
          מחר תקח לעצמך
          ואני יודע שהעולם הזה
          נברא רק בשבילי
          ואם הלב הזה עוד שומע
          תן דעתך שלא תחריב את עולמי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • מ מנותק
            מ מנותק
            משתמשת1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1956

            הלוואי
            הלוואי שהיא תבוא..
            הַלְּוַאי ....
            בְּקוֹל בּוֹטֵחַ צָלוּל
            חַף מִכָּל הִרְהוּר
            תָּשִׂים אֶת הָאֶצְבַּע
            אוֹ אֲפִלּוּ בְּמַבָּט
            מִין צֵל חִיּוּךְ אוֹ קְרִיצָה
            תְּכַוֵּן וְתַכְנִיס תִּקְוָה
            מֻתָּר בְּאָסוּר
            טַפֵּל וְעִקָּר
            בְּכָל מִי שֶׁלֹּא שָׂם יָד...

            בַּאֲנָשִׁים טוֹבִים
            אֲבָל לֹא מְקַיְּמִים
            מִבַּחוּץ הֵם זוֹהֲרִים...

            אֶת כָּל הָעֲרָכִים
            שֶׁמִּן הַסֵּפֶר חֲסֵרִים
            הִיא תִּפְטֹר וְתַפְטִיר
            תַּהֲפֹךְ מִכֵּהָה לְבָהִיר

            בְּשֶׁקֶט בַּצְּלָלִים
            בְּעֹנִי וּבַעֲלִיבוּת
            הִיא תִּתְמֹךְ בְּאִי נִרְאוּת

            יֵשׁ שָׁחֹר שֶׁנִּרְאֶה לָבָן
            וְלָזֶה הָאַחֲרֵי מְיֹעָד
            אִם הָעִקָּר חָסֵר
            הַטַּעַם מִתְקַלְקֵל...
            מְבַלְבֵּל...

            אָז לִפְעָמִים אֲנִי מְחַכֶּה
            כָּכָה בְּשֶׁקֶט בַּמִּטָּה
            אוּלַי הִיא תָּבוֹא ....
            הָאֱמֶת , הָאֱמוּנָה....
            בֵּנְתַיִם אֶשְׁתַּדֵּל לְהֵאָבֵק בִּמְקוֹמָהּ....

            רַק חֲבָל שֶׁאֵין בַּכִּתָּה
            שִׁעוּר קְרַב מַגָּע

            הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
            6
            • מ משתמשת1

              הלוואי
              הלוואי שהיא תבוא..
              הַלְּוַאי ....
              בְּקוֹל בּוֹטֵחַ צָלוּל
              חַף מִכָּל הִרְהוּר
              תָּשִׂים אֶת הָאֶצְבַּע
              אוֹ אֲפִלּוּ בְּמַבָּט
              מִין צֵל חִיּוּךְ אוֹ קְרִיצָה
              תְּכַוֵּן וְתַכְנִיס תִּקְוָה
              מֻתָּר בְּאָסוּר
              טַפֵּל וְעִקָּר
              בְּכָל מִי שֶׁלֹּא שָׂם יָד...

              בַּאֲנָשִׁים טוֹבִים
              אֲבָל לֹא מְקַיְּמִים
              מִבַּחוּץ הֵם זוֹהֲרִים...

              אֶת כָּל הָעֲרָכִים
              שֶׁמִּן הַסֵּפֶר חֲסֵרִים
              הִיא תִּפְטֹר וְתַפְטִיר
              תַּהֲפֹךְ מִכֵּהָה לְבָהִיר

              בְּשֶׁקֶט בַּצְּלָלִים
              בְּעֹנִי וּבַעֲלִיבוּת
              הִיא תִּתְמֹךְ בְּאִי נִרְאוּת

              יֵשׁ שָׁחֹר שֶׁנִּרְאֶה לָבָן
              וְלָזֶה הָאַחֲרֵי מְיֹעָד
              אִם הָעִקָּר חָסֵר
              הַטַּעַם מִתְקַלְקֵל...
              מְבַלְבֵּל...

              אָז לִפְעָמִים אֲנִי מְחַכֶּה
              כָּכָה בְּשֶׁקֶט בַּמִּטָּה
              אוּלַי הִיא תָּבוֹא ....
              הָאֱמֶת , הָאֱמוּנָה....
              בֵּנְתַיִם אֶשְׁתַּדֵּל לְהֵאָבֵק בִּמְקוֹמָהּ....

              רַק חֲבָל שֶׁאֵין בַּכִּתָּה
              שִׁעוּר קְרַב מַגָּע

              הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1957
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אין על מוזיקהא אין על מוזיקה

                שניה ועוד שניה
                מחייכת
                אך בלב בוערת השלהבת
                והיא לא משמחה

                דקה ועוד דקה
                צוחקת
                ובפנים הנשמה זועקת
                לשלווה

                יום ועוד יום
                קורצת
                וחשה שחקנית
                בהצגה עצובה

                שבוע ועוד שבוע
                מתפללת
                שפתיים מבקשות
                "ישועה"

                חודש ועוד חודש
                מתפרקת
                שמה קליפות
                באשפה

                שנה ועד שנה
                כמעט ומתיאשת
                מרגישה כמו עלה בשלכת
                שכבר לא בעונה...

                איזה קטעא מנותק
                איזה קטעא מנותק
                איזה קטע
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1958

                @אין-על-מוזיקה

                אז נפלתי
                וקצת השלמתי
                שאני אפס
                ונכביתי

                אז בכיתי
                והתפללתי
                אבל תכל'ס
                לא עליתי

                אבל בסוף
                הטוב הגיע
                הגל הגיע לחוף
                והוא אותי הרגיע

                וכל הרע שבא אלי
                הוא אותי בנה
                כשהעולם היה גדול עלי
                אני לא נהיתי קטנה

                להיפך אני גדלתי
                מכל הקשיים צמחתי
                ומכל הפעמים שלא הבנתי
                מהם אני עליתי

                דווקא אחרי שהפסקתי
                לשחק ת'משחק ששיחקתי
                דווקא אז אני נבניתי
                מהאמת האמיתית שהבאתי

                יש שני סוגי מוזיקה-
                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                5
                • טותייייט טותיייי התייחס לנושא זה ב
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                  #1959

                  יום ליום הרגשתי יותר כאב
                  אני נוסגת לאחור לימין ולשמאל
                  ורואה עבר שחור,

                  לא יודעת אם להתחיל מהתחלה
                  הרי אני יודעת שהכל לטובה ,
                  פתאום מרגישה תחושה מפחידה
                  שלוחלשת לי ברגשות אשמה,

                  למה זה נעשה? אני לא מבינה
                  פתאום מרגישה יד שמלטפת
                  אוהבת ומייחלת-

                  זהו החלטתי!!
                  לא רוצה להסתכל לאחור
                  רוצה תמיד להשאר קרוב!
                  לאן אבדה האמונה?!
                  הנה אני כאן מההתחלה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  14
                  • S shoval התייחס לנושא זה ב
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1960

                    מחכה מצפה
                    להרגיש שלימה
                    איפה הלב
                    למה כואב
                    למה מסתובב
                    אין זמן להתלהב
                    החלום שהיה
                    נעלם ונגמר
                    החיים בהשהיה
                    הכל נעצר
                    והעיניים מצפות
                    לראות את הטוב
                    ולהרגיש תמיד
                    את השם קרוב
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                      חיה במקרנצ'יק 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1961

                      בום
                      טראח
                      נפלת בפח
                      לא שכחת
                      כן סלחת
                      הקרב לא הוגן

                      זה נראה
                      כל כך פשוט
                      אבל
                      מי יהיה פה
                      בשבילך
                      ילמד אותך לשוט
                      בלי עוגן

                      אח שלי יקר
                      אל תהיה מנוכר
                      העולם לא כה אכזר
                      יהיה טוב מחר
                      אל תשבור את הכלים
                      גם אם כואב קצת לפעמים
                      יום יבוא ונדבר על אושר

                      טוב להציץ
                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אנה שיינר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1962

                        אולי רק הא-ל יודע אבל הוא עדי שזה נכון
                        שלא חלמתי שזה הוא לא הייתי בכיוון
                        הרי בשביל זה בדקתי ברשימות ראיתי ת'ניוון
                        חיפשתי שוב ושוב ולא מצאתי ת'איכון
                        ורק אז בחרדה נכנסתי לאוור את המיתון
                        לא בשביל שייכות לא חלילה קשר בלי רצון לשום דנדון
                        בלי רגש בלי בדיחות קרש בלי חפירות ועם סינון
                        בלא קרבה בשום מידה בלי שיוכים של האפיון

                        ומאיפה צנחת מאיפה באת הלעד שם תחכה
                        מה נסגר איתך למה נפתחת יהא טוב המשכך להיחבא
                        ומה רצונך בכלל הן כבר נמאס מה גחמתך שאעשה
                        הן מכבר הכל נגמר נשכח עבר ולכך אמרתי בניקיון אנסה
                        לא אסגיר לא אבהיר ודאי לא אגלה המכוסה
                        רק שחררני כבר חנקתני כמה אסבול ואנשא
                        ולמה זה יועיל לצורך מה תבהיל
                        מה התכלית של זה הנושא
                        זה בסדר שלכך אתה רגיל כזקן וכמנוסה
                        רק עזוב הדחליל הוא לא בגיל
                        די עם זה זה כבר מבחיל כמה תוכל אותו לנסה
                        ומה הצליל למה באיזה דיל מה מאיתו אתה רוצה
                        האם לעד עד המיועד לו תוחיל ותחכה
                        הן מעולם ולעולם לא היית ידידי אפילו בקנה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אריה 93
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1963

                          בָּדַקְתְּ?
                          בָּדַקְתָּ?
                          שָׂרַפְתְּ?
                          שָׂרַפְתָּ?
                          וְאַתָּה?
                          וְהַתָּא
                          שֶׁשָּׁם לְמַטָּה
                          אֵיפֹה שֶׁשַּׂמְתָּ
                          אֶת הַפְּעָמִים
                          שֶׁנָּפַלְתָּ
                          אֶת הַלֵּילוֹת
                          שֶׁבָּכִיתָ
                          הַכֹּל פִּנִּיתָ?
                          תִּבְדֹּק טוֹב
                          שֶׁלֹּא הִשְׁאַרְתָּ
                          פֵּרוּר
                          שְׂאוֹר
                          שֶׁלֹּא בִּעַרְתָּ

                          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                          אֲנִי נִשְׁבַּר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1964

                            עוד שנכתב עם @טותיייי , התחיל בלי כוונה והמשיך בספונטניות.. 😉 😊
                            בס"ד

                            אובד עצות
                            מה לעשות
                            בימים בלילות
                            מחפש תשובות לכל השאלות

                            בוכה בדמעות
                            זועק בתפילות
                            מחפש ת'כוחות
                            להמשיך לעלות

                            יש נפילות
                            אבל רוצה את הדרך
                            יש ירידות
                            אבל יודע את הערך

                            וגם שנראה
                            שאני בורח לקצה
                            הכוח מתעורר
                            עוזר להתגבר

                            ואחרי שעליתי
                            מפחד להישבר
                            ואחרי שהתפללתי
                            מנסה להתחבר

                            וזה היה לא קל
                            לעלות על הגל
                            אך שווה לזרוק את העבר
                            בשביל להרגיש מחובר🤗

                            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                            שומע נסתרות הלב 💜

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            9
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מא1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                              #1965

                              אבא'לה שלי,
                              אנא ממך, עזור לי להתקדש
                              להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
                              ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
                              שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

                              שגם אם ארגיש-
                              כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
                              "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
                              שאזכור שכל איש-
                              גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
                              מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

                              אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
                              גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
                              שאבין-
                              שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
                              ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

                              אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
                              להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
                              שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
                              וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

                              שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
                              ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
                              מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
                              גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

                              אבא'לה,
                              זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
                              שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
                              ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
                              ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

                              שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
                              שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
                              ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
                              שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

                              שגם אם אתבלבל
                              ואחשוב שנאבדתי שוב,
                              לא אירתע לא אבהל
                              כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

                              שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
                              להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
                              מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
                              שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

                              כי כל מסע אמיתי ועמוק
                              גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
                              נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
                              זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

                              שיר שכתכבתי
                              בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
                              וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

                              משפט לחיים-💕
                              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • מ מא1

                                אבא'לה שלי,
                                אנא ממך, עזור לי להתקדש
                                להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
                                ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
                                שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

                                שגם אם ארגיש-
                                כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
                                "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
                                שאזכור שכל איש-
                                גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
                                מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

                                אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
                                גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
                                שאבין-
                                שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
                                ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

                                אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
                                להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
                                שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
                                וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

                                שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
                                ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
                                מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
                                גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

                                אבא'לה,
                                זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
                                שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
                                ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
                                ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

                                שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
                                שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
                                ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
                                שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

                                שגם אם אתבלבל
                                ואחשוב שנאבדתי שוב,
                                לא אירתע לא אבהל
                                כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

                                שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
                                להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
                                מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
                                שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

                                כי כל מסע אמיתי ועמוק
                                גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
                                נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
                                זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

                                שיר שכתכבתי
                                בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
                                וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1966

                                ככה זה שהלב מפסיק להרגיש...

                                אתה בתרדמת
                                אני כבר לא נלחמת
                                להחזיר תייחסים הטובים שלנו

                                חי את הרגע
                                לא מתייגע
                                להשיג ת'חלומות שאז ציירנו

                                לא אכפת לך מכלום
                                שכפל לי בבקשה איזה תצלום
                                חיקוי של מה שהיה, לפני שעצרת

                                אתה בכלל לא מרגיש
                                ואני מתענה לראות אותך אדיש
                                מחפשת דפיברילטור
                                כי אין בי חיות
                                שאתה לא איתי
                                באלי למות
                                נזכרת במי שהיית, מבכה
                                אז תשוב הביתה, אני מחכה.

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1967

                                  הוא עמד שם בתחנה.
                                  בוהה,מסתכל,מתעניין.
                                  בוקר טוב,בהיר
                                  אותו הוא גם העיר/האיר.
                                  גלגלי המכוניות אף הן מתגלגלות על הכביש,
                                  והוא עדיין בוהה ומביט.
                                  כמה יפה,כמה נעים.
                                  פלאי הבורא,הכול פה תקין.
                                  ואז,
                                  הוא מוציא מהתיק,מהתרמיל.
                                  את הסידור העתיק.
                                  מודה.
                                  מעלה תפילה לשמיים.
                                  הוא בריא.
                                  הוא מודה לאלוקים.
                                  יש אנשים שאף גם את זה הם לא יכולים
                                  כן להודות,הם חסרי אונים.
                                  דקות חולפות להן,
                                  ואז זה קרה.
                                  המכונית איבדה שליטה.
                                  והוא זה שהיה הניספה.
                                  אך זה היה אחרי התפילה

                                  כל יום שאתה/ה בריא/ה,פשוט תודי/ה לאלוקים!

                                  "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                                  "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1968

                                    תודה עולם על כולם
                                    על כל מי שפגע בי
                                    כדי שאהיה יותר חזקה
                                    על מי שאעליב אותי
                                    כי שאלמד להוציא בחזרה
                                    על מי שהיה איתי
                                    באש ובמים
                                    על מי שהעיף אותי
                                    ישר לשמיים
                                    על מי שנתן לי
                                    להרגיש לבד
                                    כדי שאדע להתבודד
                                    על מי שנתן לי
                                    כדי שאלמד לתת
                                    על מי שהביא לי
                                    כדי שאלמד לקבל
                                    על מי שהחזיק לי תיד
                                    כדי שאלמד ללכת
                                    על מי שאמר שיהיה איתי לעד
                                    והרגשתי כמו עלה שלכת
                                    על מי שקילל
                                    כדי שאלמד לברך
                                    על מי שחיבק
                                    שאלמד לאהוב
                                    על מי שאמר מילה טובה
                                    כדי שאלמד להחמיא
                                    על מי שהבטיח
                                    כדי שאלמד לקיים
                                    תודה לכם עולם
                                    תודה לכולם
                                    שלמדתם אותי
                                    להיות אני
                                    שלמדתי אותי
                                    הכל
                                    שאלמד את הלב שלי
                                    שהוא הכל יכול
                                    תודה על הכישרונות
                                    על הכישלונות
                                    תודה על הדמעות
                                    על התפילות
                                    תודה על המעידות
                                    על המדרגות
                                    תודה שלמדתם אותי
                                    איך לחיות!
                                    טוהר

                                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • אנהא מנותק
                                      אנהא מנותק
                                      אנה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1969

                                      שאפו לפורום הזה שמפרגן, ומדרבן..
                                      שמחה שגיליתי אותו 😉


                                      נמאס לי מעצמי,
                                      לרוץ אחרי הרוח,
                                      לרפא את הפצעים,
                                      ואת כל משפתוח.

                                      נמאס לי מהרגש-הסוחף,
                                      שבוגד בי לא מעט,
                                      מגרד ולא עוטף,
                                      את מה שבי נבעט.

                                      נמאס לי מהמוזות -
                                      שמובילות לי את הדרך.
                                      פועלות לפי הכריזות,
                                      ואין להן שום ערך.

                                      נמאס לי מלחשוב,
                                      ולנבור בבור פעור,
                                      להעמיק לא לפי הרב,
                                      ולסדר ת'מחשבות בטור,

                                      נמאס לי מלרוץ,
                                      בלי רגע מנוחה,
                                      הגוף שלי רצוץ,
                                      מלחץ כבר שפוכה.

                                      נמאס לי ולא נמאס לי כלום.
                                      עצוב, שמח, אוהבת את היקום.
                                      אבל א'פחד לא יעצור אותי מלקום!!
                                      ולהעיר בתוכי כל תא רדום.


                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      13
                                      • ארי רוזנבלטא מנותק
                                        ארי רוזנבלטא מנותק
                                        ארי רוזנבלט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1970

                                        מי שמאמין שאי אפשר לקלקל
                                        שירים את היד בלי להתבלבל

                                        אהמ.. נראה שאף אחד לא הרים
                                        אז כנראה שכולם מסכימים...

                                        שגם אנחנו הקטנים,
                                        מול האלוקים האדירם,
                                        יכולים לקלקל בעולמות העליונים.

                                        אז אם אנחנו מאמינים שאפשר לקלקל
                                        אז למה לא להאמין שיש אפשרות לתקן?

                                        עכשיו בימי הספירה, זמן תיקון המידות
                                        ועל ידי זה יושפע שפע רב בכל העולמות

                                        חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1971

                                          כל החיים הם עליות
                                          אמנם פעמים יש ירידות
                                          כל החיים הם רק תפילות
                                          ויש מקום גם לדמעות

                                          לא לרדת בגלל אנשים
                                          לא לשים לב למה אומרים
                                          להכניס את הדברים הנכונים
                                          ורק את הרגעים שבונים

                                          תמיד יש לאן להתקדם
                                          וזה לא משנה מה הקודם
                                          תמיד יש לאן לשאוף
                                          ואם לא כנראה שזה לא הסוף!

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול