דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.6k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1960

    מחכה מצפה
    להרגיש שלימה
    איפה הלב
    למה כואב
    למה מסתובב
    אין זמן להתלהב
    החלום שהיה
    נעלם ונגמר
    החיים בהשהיה
    הכל נעצר
    והעיניים מצפות
    לראות את הטוב
    ולהרגיש תמיד
    את השם קרוב
    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
      חיה במקרנצ'יק 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1961

      בום
      טראח
      נפלת בפח
      לא שכחת
      כן סלחת
      הקרב לא הוגן

      זה נראה
      כל כך פשוט
      אבל
      מי יהיה פה
      בשבילך
      ילמד אותך לשוט
      בלי עוגן

      אח שלי יקר
      אל תהיה מנוכר
      העולם לא כה אכזר
      יהיה טוב מחר
      אל תשבור את הכלים
      גם אם כואב קצת לפעמים
      יום יבוא ונדבר על אושר

      טוב להציץ
      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • א מנותק
        א מנותק
        אנה שיינר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1962

        אולי רק הא-ל יודע אבל הוא עדי שזה נכון
        שלא חלמתי שזה הוא לא הייתי בכיוון
        הרי בשביל זה בדקתי ברשימות ראיתי ת'ניוון
        חיפשתי שוב ושוב ולא מצאתי ת'איכון
        ורק אז בחרדה נכנסתי לאוור את המיתון
        לא בשביל שייכות לא חלילה קשר בלי רצון לשום דנדון
        בלי רגש בלי בדיחות קרש בלי חפירות ועם סינון
        בלא קרבה בשום מידה בלי שיוכים של האפיון

        ומאיפה צנחת מאיפה באת הלעד שם תחכה
        מה נסגר איתך למה נפתחת יהא טוב המשכך להיחבא
        ומה רצונך בכלל הן כבר נמאס מה גחמתך שאעשה
        הן מכבר הכל נגמר נשכח עבר ולכך אמרתי בניקיון אנסה
        לא אסגיר לא אבהיר ודאי לא אגלה המכוסה
        רק שחררני כבר חנקתני כמה אסבול ואנשא
        ולמה זה יועיל לצורך מה תבהיל
        מה התכלית של זה הנושא
        זה בסדר שלכך אתה רגיל כזקן וכמנוסה
        רק עזוב הדחליל הוא לא בגיל
        די עם זה זה כבר מבחיל כמה תוכל אותו לנסה
        ומה הצליל למה באיזה דיל מה מאיתו אתה רוצה
        האם לעד עד המיועד לו תוחיל ותחכה
        הן מעולם ולעולם לא היית ידידי אפילו בקנה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • א מנותק
          א מנותק
          אריה 93
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1963

          בָּדַקְתְּ?
          בָּדַקְתָּ?
          שָׂרַפְתְּ?
          שָׂרַפְתָּ?
          וְאַתָּה?
          וְהַתָּא
          שֶׁשָּׁם לְמַטָּה
          אֵיפֹה שֶׁשַּׂמְתָּ
          אֶת הַפְּעָמִים
          שֶׁנָּפַלְתָּ
          אֶת הַלֵּילוֹת
          שֶׁבָּכִיתָ
          הַכֹּל פִּנִּיתָ?
          תִּבְדֹּק טוֹב
          שֶׁלֹּא הִשְׁאַרְתָּ
          פֵּרוּר
          שְׂאוֹר
          שֶׁלֹּא בִּעַרְתָּ

          אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
          אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
          כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
          אֲנִי נִשְׁבַּר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          10
          • פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1964

            עוד שנכתב עם @טותיייי , התחיל בלי כוונה והמשיך בספונטניות.. 😉 😊
            בס"ד

            אובד עצות
            מה לעשות
            בימים בלילות
            מחפש תשובות לכל השאלות

            בוכה בדמעות
            זועק בתפילות
            מחפש ת'כוחות
            להמשיך לעלות

            יש נפילות
            אבל רוצה את הדרך
            יש ירידות
            אבל יודע את הערך

            וגם שנראה
            שאני בורח לקצה
            הכוח מתעורר
            עוזר להתגבר

            ואחרי שעליתי
            מפחד להישבר
            ואחרי שהתפללתי
            מנסה להתחבר

            וזה היה לא קל
            לעלות על הגל
            אך שווה לזרוק את העבר
            בשביל להרגיש מחובר🤗

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מא1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
              #1965

              אבא'לה שלי,
              אנא ממך, עזור לי להתקדש
              להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
              ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
              שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

              שגם אם ארגיש-
              כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
              "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
              שאזכור שכל איש-
              גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
              מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

              אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
              גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
              שאבין-
              שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
              ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

              אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
              להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
              שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
              וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

              שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
              ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
              מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
              גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

              אבא'לה,
              זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
              שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
              ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
              ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

              שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
              שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
              ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
              שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

              שגם אם אתבלבל
              ואחשוב שנאבדתי שוב,
              לא אירתע לא אבהל
              כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

              שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
              להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
              מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
              שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

              כי כל מסע אמיתי ועמוק
              גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
              נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
              זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

              שיר שכתכבתי
              בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
              וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

              משפט לחיים-💕
              "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
              ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

              S תגובה 1 תגובה אחרונה
              11
              • מ מא1

                אבא'לה שלי,
                אנא ממך, עזור לי להתקדש
                להתקרב אליך ולא להפסיק להתרגש,
                ורחץ אותי במי האמונה והשמחה
                שאבטח בך תדיר וארגיש בלב מנוחה.

                שגם אם ארגיש-
                כמו כזית של כרפס טבול בדמעות מלוחות
                "בפרך" של הבלי העולם והלב מלא באנחות,
                שאזכור שכל איש-
                גם הצדיק הגדול ביותר את דרכו התחיל
                מחתיכה קטנה של פחות מכזית שרק הלך והגדיל..

                אנא, אבא טוב, עזור לי לעשות יחץ
                גם כשחצי ממני- את כל הקדושה להכיל אינו יכול,
                שאבין-
                שאתה רוצה שאלחם דווקא מכאן מתוך הדחק הלחץ
                ובסוף אהיה ראויה לקבל את החלק הגדול..

                אבא, פתח את פי בכל יום לדבר איתך
                להגיד, לספר לך ולשתף אותך,
                שאחזק את ה רחצה שכבר רחצתי בביטחון ואמונה
                וכשתקרא לי שוב כבר אהיה מוכנה...

                שאזכה לברך אותך, להתחבר ותמיד בך להיזכר
                ולהוציא את "הלחם" מן ה"ארציות" שבו כמה שיותר,
                מצה זו המתנה של האמונה, שאתה איתי בכל מצב
                גם במ"ט שערי טומאה אהבת, גאלת. אנא, גם עכשיו.

                אבא'לה,
                זכה אותי להבין שגם לקשיים יש תפקיד
                שאברך על ה מרור שבחיים, כי רק טוב הוא מוליד.
                ולוואי, שתהפוך לנו כל מר למתוק
                ואת ההסתרה- לטוב גלוי. קרוב, ולא רחוק.

                שאיטיב לעשות כורך בין המרור למצה
                שאשכיל לאחד בין האמונה לכאב שנמצא,
                ו...כן בסוף יגיע גם יגיע ה שולחן עורך
                שאין אנו ממתינים אלא לאורך.

                שגם אם אתבלבל
                ואחשוב שנאבדתי שוב,
                לא אירתע לא אבהל
                כי זה צפון רק לרגע ותיכף יצוף וישוב,

                שאזכה לברך אותך, לעורר אליך ליבי
                להלל, לשבח להודות ויותיר רושם בי,
                מעל הכל, בפסגה, ה נרצה -
                שאאמין בעצמי מחדש-אבא, אני שוב רוצה!!!

                כי כל מסע אמיתי ועמוק
                גם אם התחיל בכרפס דל ולא מתוק,
                נגמר בהסכמה שלי, מחדש לרצות
                זה הדבר הכי קדוש שיכול לי לקרות!!!

                שיר שכתכבתי
                בעקבות מאמר מהמםםם שקראתי
                וכל כך אהבתי (- של חיה הרצברג)

                S מנותק
                S מנותק
                shoval
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1966

                ככה זה שהלב מפסיק להרגיש...

                אתה בתרדמת
                אני כבר לא נלחמת
                להחזיר תייחסים הטובים שלנו

                חי את הרגע
                לא מתייגע
                להשיג ת'חלומות שאז ציירנו

                לא אכפת לך מכלום
                שכפל לי בבקשה איזה תצלום
                חיקוי של מה שהיה, לפני שעצרת

                אתה בכלל לא מרגיש
                ואני מתענה לראות אותך אדיש
                מחפשת דפיברילטור
                כי אין בי חיות
                שאתה לא איתי
                באלי למות
                נזכרת במי שהיית, מבכה
                אז תשוב הביתה, אני מחכה.

                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • מרבמ מנותק
                  מרבמ מנותק
                  מרב
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1967

                  הוא עמד שם בתחנה.
                  בוהה,מסתכל,מתעניין.
                  בוקר טוב,בהיר
                  אותו הוא גם העיר/האיר.
                  גלגלי המכוניות אף הן מתגלגלות על הכביש,
                  והוא עדיין בוהה ומביט.
                  כמה יפה,כמה נעים.
                  פלאי הבורא,הכול פה תקין.
                  ואז,
                  הוא מוציא מהתיק,מהתרמיל.
                  את הסידור העתיק.
                  מודה.
                  מעלה תפילה לשמיים.
                  הוא בריא.
                  הוא מודה לאלוקים.
                  יש אנשים שאף גם את זה הם לא יכולים
                  כן להודות,הם חסרי אונים.
                  דקות חולפות להן,
                  ואז זה קרה.
                  המכונית איבדה שליטה.
                  והוא זה שהיה הניספה.
                  אך זה היה אחרי התפילה

                  כל יום שאתה/ה בריא/ה,פשוט תודי/ה לאלוקים!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1968

                    תודה עולם על כולם
                    על כל מי שפגע בי
                    כדי שאהיה יותר חזקה
                    על מי שאעליב אותי
                    כי שאלמד להוציא בחזרה
                    על מי שהיה איתי
                    באש ובמים
                    על מי שהעיף אותי
                    ישר לשמיים
                    על מי שנתן לי
                    להרגיש לבד
                    כדי שאדע להתבודד
                    על מי שנתן לי
                    כדי שאלמד לתת
                    על מי שהביא לי
                    כדי שאלמד לקבל
                    על מי שהחזיק לי תיד
                    כדי שאלמד ללכת
                    על מי שאמר שיהיה איתי לעד
                    והרגשתי כמו עלה שלכת
                    על מי שקילל
                    כדי שאלמד לברך
                    על מי שחיבק
                    שאלמד לאהוב
                    על מי שאמר מילה טובה
                    כדי שאלמד להחמיא
                    על מי שהבטיח
                    כדי שאלמד לקיים
                    תודה לכם עולם
                    תודה לכולם
                    שלמדתם אותי
                    להיות אני
                    שלמדתי אותי
                    הכל
                    שאלמד את הלב שלי
                    שהוא הכל יכול
                    תודה על הכישרונות
                    על הכישלונות
                    תודה על הדמעות
                    על התפילות
                    תודה על המעידות
                    על המדרגות
                    תודה שלמדתם אותי
                    איך לחיות!
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • אנהא מנותק
                      אנהא מנותק
                      אנה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1969

                      שאפו לפורום הזה שמפרגן, ומדרבן..
                      שמחה שגיליתי אותו 😉


                      נמאס לי מעצמי,
                      לרוץ אחרי הרוח,
                      לרפא את הפצעים,
                      ואת כל משפתוח.

                      נמאס לי מהרגש-הסוחף,
                      שבוגד בי לא מעט,
                      מגרד ולא עוטף,
                      את מה שבי נבעט.

                      נמאס לי מהמוזות -
                      שמובילות לי את הדרך.
                      פועלות לפי הכריזות,
                      ואין להן שום ערך.

                      נמאס לי מלחשוב,
                      ולנבור בבור פעור,
                      להעמיק לא לפי הרב,
                      ולסדר ת'מחשבות בטור,

                      נמאס לי מלרוץ,
                      בלי רגע מנוחה,
                      הגוף שלי רצוץ,
                      מלחץ כבר שפוכה.

                      נמאס לי ולא נמאס לי כלום.
                      עצוב, שמח, אוהבת את היקום.
                      אבל א'פחד לא יעצור אותי מלקום!!
                      ולהעיר בתוכי כל תא רדום.


                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      13
                      • ארי רוזנבלטא מנותק
                        ארי רוזנבלטא מנותק
                        ארי רוזנבלט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1970

                        מי שמאמין שאי אפשר לקלקל
                        שירים את היד בלי להתבלבל

                        אהמ.. נראה שאף אחד לא הרים
                        אז כנראה שכולם מסכימים...

                        שגם אנחנו הקטנים,
                        מול האלוקים האדירם,
                        יכולים לקלקל בעולמות העליונים.

                        אז אם אנחנו מאמינים שאפשר לקלקל
                        אז למה לא להאמין שיש אפשרות לתקן?

                        עכשיו בימי הספירה, זמן תיקון המידות
                        ועל ידי זה יושפע שפע רב בכל העולמות

                        חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        11
                        • טותייייט מנותק
                          טותייייט מנותק
                          טותיייי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1971

                          כל החיים הם עליות
                          אמנם פעמים יש ירידות
                          כל החיים הם רק תפילות
                          ויש מקום גם לדמעות

                          לא לרדת בגלל אנשים
                          לא לשים לב למה אומרים
                          להכניס את הדברים הנכונים
                          ורק את הרגעים שבונים

                          תמיד יש לאן להתקדם
                          וזה לא משנה מה הקודם
                          תמיד יש לאן לשאוף
                          ואם לא כנראה שזה לא הסוף!

                          טוהר

                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אנה שיינר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1972

                            מי שנמאס לו מעצמו אולי צריך ת'אחרים
                            במקום לרוץ אחרי הרוח להציק ל...
                            חלף תוקעו כל פעם טריז אף בראשית הביכורים
                            לנסות ולהרגיז להחליף את הפנים
                            הוא לא צריך לרדוף אחרי הרוח לא לרפא את הפצעים
                            רק להפסיק ולא לברוח מהשמציק לו מבפנים
                            אין טוב מרגש רק במידה - כשהוא מתאים
                            לא לנסות נשמות לא ללטוש בו מבטים
                            לא להרעיד עולמות על כל שטות להניע הסיפים
                            לא פחד מהצל של עצמו לא לדוש בהבטים
                            היי רק לא לעשות שטויות לא לרוץ ברהטים
                            לא להחליף כל רגע צד לערב ת'חברים
                            לא להפסיק לבחור בטוב - גם לא לשסף את הקוצים
                            להפסיק להדס אחרי תינוקות לפטפט עם הפוצים
                            פה ומצפצפים ומה הם כבר יודעים
                            הרי אין להם ולו קימעא מהרגש של הניצים
                            הן רק בשל כך רבו נתקעו קצת בעצים
                            הרבה ואולי רק בגלל אחר - בשל אחיתופלי-יועצים
                            וכעת הם כבר רוצים על עצמם כה כועסים
                            איך הרסו כזה דבר איך שברו השמתאים
                            אוי זה כ"כ עצוב כה חסר במועדים
                            מה בכלל גרם לו להם למנוע זאת את עצמם הם שואלים
                            וכמו הד צועק להם עונה את שיודעים
                            אולי רק בגלל כמה מחבלי כרם שועלים מעט קטנים
                            שבאחת רגע הסירו רשת פרמו כל החוטים
                            טענו שאין כלום כי לא היה כלום רק שכבר ראינו את תיקי האלפים
                            וכמה תיקים מכך יצרו הם מה הם כ"כ אלופים
                            ומה בער להם ומה רצו מה הציק לנוספים
                            ורק צמרור קלוש שאריות של החיים
                            מתנשא אל-על מחכה לשירים
                            שרק יפנים הענינים ובתמים - ירים השנותרים
                            ילך אחרי הלב בשלטון בלי מצרים
                            נכון נסתרות דרכי הק-ל אך השאיר מקום לבוחרים
                            מי אם לא הוא הציע זאת פרם את הקשרים
                            מי אם לא הוא יציל מזאת ישיג השמתאים

                            ומידי דברי בו אנה אמצאהו
                            הזה הוא או השנעים
                            הו אין מתוק ממנו גדול שבא-לים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1973

                              לפעמים הדרכים קשות,
                              לפעמים הם בכלל לא מובנות.
                              קשה לטפס,קשה להגיע.
                              אך הוא נותן לך סולם,
                              לפחות זה מרגיע!
                              אבל את,בעמדתך נישארת.
                              לא מנצלת,לא מתפללת.
                              הזמן יעבור,
                              יגיע זמנך השמיים לעלות.
                              ומה תגידי לו???
                              נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
                              אל אבא המשיכי להתקרב.
                              תפילותייך הוא תמיד יקבל
                              בכל זמן ובכל עת.
                              רק תתפללי,רק תבקשי.
                              והוא הכל יגשים
                              אל תתיאשי!
                              רק תתקרבי
                              הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
                              הוא אוהב אותך לא פחות.

                              מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              5
                              • מרבמ מרב

                                לפעמים הדרכים קשות,
                                לפעמים הם בכלל לא מובנות.
                                קשה לטפס,קשה להגיע.
                                אך הוא נותן לך סולם,
                                לפחות זה מרגיע!
                                אבל את,בעמדתך נישארת.
                                לא מנצלת,לא מתפללת.
                                הזמן יעבור,
                                יגיע זמנך השמיים לעלות.
                                ומה תגידי לו???
                                נצלי את זמנך,נצלי את ליבך.
                                אל אבא המשיכי להתקרב.
                                תפילותייך הוא תמיד יקבל
                                בכל זמן ובכל עת.
                                רק תתפללי,רק תבקשי.
                                והוא הכל יגשים
                                אל תתיאשי!
                                רק תתקרבי
                                הוא מחכה לך בזרועות פתוחות.
                                הוא אוהב אותך לא פחות.

                                מאיר fמ מנותק
                                מאיר fמ מנותק
                                מאיר f
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מאיר f
                                #1974
                                פוסט זה נמחק!
                                מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מאיר fמ מאיר f

                                  פוסט זה נמחק!

                                  מרבמ מנותק
                                  מרבמ מנותק
                                  מרב
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                                  #1975
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י מנותק
                                    י מנותק
                                    יאיא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1976

                                    לתת לך

                                    כמה פעמים הלכתי וחזרתי הרמתי מחשבות ותוכניות
                                    ולא עלה דבר בכל נשבר
                                    התאכזבתי לא קיבלתי הצצתי ונפגעתי שללתי וחדלתי מלעשות
                                    חייתי בעבר רציתי אותו כאן

                                    אבל עכשיו אולי קצת התפכחתי אולי כבר התעוררתי אולי את הזמן לנצל

                                    לתת לך לנהל
                                    להיות שלך לשחרר
                                    בלי דאגה לפזר
                                    את האפילה
                                    תמיד אותך לחשב
                                    וכל הזמן להתקרב
                                    לא חשוב היכן
                                    אני נמצא

                                    כמה פעמים באף אחד לא האמנתי התייאשתי ולקחתי הפסקה
                                    מלהיות בתנועה מלהדליק את הנשמה
                                    על קצות האצבעות לא ידעתי לעשות מה להיות ולא להיות בלי מנגינה
                                    וזה לא נגמר גם לא נשאר

                                    אבל עכשיו...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                      לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                      #1977

                                      אבא שלי---

                                      ברחתי מהטוב שלך.
                                      היה לי קשה להפנים.
                                      שאתה,-"אוהב אותי".
                                      אז, בחרתי בדרך הקלה.
                                      לחיות בלי אה*בה.

                                      שנאתי את הטוב.
                                      ולא באשמתך.
                                      אתה היית קרוב.
                                      זה אני שהתכחשתי,
                                      לקיום שלך---

                                      למדתי לחיות בלי חיוך.
                                      ללכת בצד ההפוך.
                                      לחיות בלי אף אחד.
                                      פשוט-התמכרתי ללבד.

                                      ועכשיו---
                                      אני מנסה. להתחיל מהתחלה.
                                      להרוס, חומות של הגנה.
                                      להתקרב אליך מאה*בה.
                                      אתה תרפא אותי, אני מאמינה.

                                      אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                        #1978

                                        היא לא חיפשה מותרות,
                                        ולא ניסתה לעשות בעיות.
                                        לא חיפשה אוצרות,
                                        ולא טיול חוצה יבשות.

                                        לא טיפוס על האוורסט,
                                        או שיגור אל הירח,
                                        להצמיח קרניים,
                                        או טיסה בכדור פורח.

                                        לא לקפוץ טנגו,
                                        או להסתובב במעגלים.
                                        לאכול ולאכול ולאכול,
                                        או לשכב כל היום מול הגלים.

                                        היא לא חיפשה חופש,
                                        וגם לא עבודה ושיעבוד.
                                        לא בריחה מאחריות,
                                        או להישאר שם ברָדוּד.

                                        מה היא כבר חיפשה?
                                        מהי המשאלה?
                                        בכנות כזאת ביקשה -
                                        לקרוע את הים שלה!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבלמ מנותק
                                          משורר מבולבל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משורר מבולבל
                                          #1979

                                          רגעים קטנים

                                          רגע קטן
                                          רגע קטן מאושר
                                          להקפיא לרגעי השטן
                                          להוציא ולהגיש מופשר

                                          שניה ראשונה
                                          לגמוע עד תום רביעית
                                          ימלא שחוק פינו ולשונינו רינה
                                          אחת משישים אז נעבור לשלישית

                                          דקה ואהבה
                                          מרחיבה מוציאה מצרה
                                          שמחה לנפש משיבה
                                          מקלקלת- מתקנת את השורה

                                          שעה ארוכה
                                          שעה של קורת רוח בעולם הבא
                                          מימד הזמן צועק שתיקה
                                          אין לך אדם שאין לו שעה

                                          כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                          סימן שהשמש שוקעת!
                                          ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          10

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול