דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

משפטים שאהבתם משירי המשתמשים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ספרות וכתיבה
641 פוסטים 94 כותבים 93.5k צפיות 15 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    @הדרי לא צוחקים על אף אחדדדד
    זה יצא מהלבב למה שנצחק??
    תעלי אותםם אבל שימי לב כל יום שיר אחד שלא ירחיקו אותך

    מחפשת שם מגניבמ מנותק
    מחפשת שם מגניבמ מנותק
    מחפשת שם מגניב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #616

    @טותיייי לא הבנתי מותר כל יום להעלות רק שיר אחד?

    טותייייט תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מחפשת שם מגניבמ מחפשת שם מגניב

      @טותיייי לא הבנתי מותר כל יום להעלות רק שיר אחד?

      טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #617

      @מחפשת-שם-מגניב כן זה חלק מהכללים

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • טותייייט טותיייי

        @הדרי לא צוחקים על אף אחדדדד
        זה יצא מהלבב למה שנצחק??
        תעלי אותםם אבל שימי לב כל יום שיר אחד שלא ירחיקו אותך

        מחפשת שם מגניבמ מנותק
        מחפשת שם מגניבמ מנותק
        מחפשת שם מגניב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #618

        @טותיייי אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

        @הדרי לא צוחקים על אף אחדדדד
        זה יצא מהלבב למה שנצחק??
        תעלי אותםם אבל שימי לב כל יום שיר אחד שלא ירחיקו אותך

        ראיתי שכתבת קודם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מחפשת שם מגניבמ מנותק
          מחפשת שם מגניבמ מנותק
          מחפשת שם מגניב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מחפשת שם מגניב
          #619

          סורי לא שמתי לב שכתבת תשובה
          טוב
          תודה על המידע

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #620

            @עופר-האיילים איזה שיר יפה הבאת פה!
            אין לי לייקים, אבל מדהים!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א מנותק
              א מנותק
              אריה 93
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #621

              @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

              לא שכחת
              כן סלחת
              הקרב לא הוגן

              @חיה-במקרנצ-יק-0 יפה מאוד מאוד!!!!
              בהחלט הזיז בי משהו המשפט הזה....

              אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
              אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
              כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
              אֲנִי נִשְׁבַּר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • hi it's meH מנותק
                hi it's meH מנותק
                hi it's me
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי hi it's me
                #622

                @שיר-5

                איזה שיר מגניב, התחברתי אליו
                גם אני הייתי לפני תקופה בעומס לימודים והתבכיינתי, מבינה ברמות את התחושה שלך!!!!!!!!
                ואז אמרתי לעצמי את אותם תירוצים! 😊
                ואז הקב"ה הראה לי על מה לבכות......
                ואני מתגעגעת לתקופה הזו

                אבל אני בטאוריה שאם אחרים עוברים משברים יותר גדולים משלי זה לא אומר שמה שאני עוברת קשה!

                @שיר-5 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                החיים שלי תותים
                אני אז עונה
                החיים שלי תותים
                אבל עכשיו זו לא העונה!

                לקחת לי את המשפט שלי!
                החיים שלנו תותים אבל יש תולעים.....

                חיה במקרנצ'יק 0ח קפוצ'וניתק שיר 5ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • hi it's meH hi it's me

                  @שיר-5

                  איזה שיר מגניב, התחברתי אליו
                  גם אני הייתי לפני תקופה בעומס לימודים והתבכיינתי, מבינה ברמות את התחושה שלך!!!!!!!!
                  ואז אמרתי לעצמי את אותם תירוצים! 😊
                  ואז הקב"ה הראה לי על מה לבכות......
                  ואני מתגעגעת לתקופה הזו

                  אבל אני בטאוריה שאם אחרים עוברים משברים יותר גדולים משלי זה לא אומר שמה שאני עוברת קשה!

                  @שיר-5 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                  החיים שלי תותים
                  אני אז עונה
                  החיים שלי תותים
                  אבל עכשיו זו לא העונה!

                  לקחת לי את המשפט שלי!
                  החיים שלנו תותים אבל יש תולעים.....

                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                  חיה במקרנצ'יק 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                  #623

                  @hi-it-s-me אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                  החיים שלנו תותים אבל יש תולעים.....

                  @hi-it-s-me לא להתלונן‼

                  🤣

                  טוב להציץ
                  https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • עופר האייליםע מנותק
                    עופר האייליםע מנותק
                    עופר האיילים
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                    #624

                    @מחפשת-שם-מגניב אמר בכתיבת שירים הומוריסטיים:

                    אני על הכוונת פה
                    תזהרו
                    אני בעין העדשה
                    תתרחקו
                    תמיד אלי נטפלים
                    תלמדו
                    כל הבעיות קשורות אלי
                    תרקדו (כאילו שזה לא קשור אליכם)
                    אני תמיד האשמה
                    תזכרו
                    איך הכל קשור אלי?
                    תשאלו
                    האם תמיד השעיר?
                    תתמהו
                    מדברת לעצמי/משתובבת לבדי (איך מענישים בת אחת הרי אמור להיות פרטנרית לשיחה)
                    תצחקו

                    אהבתי את השיר!
                    נראה לי פחות מתאים לאשכול הומוריסטי כי אותי הוא העציב. (אז המשכתי כאן😉 )

                    לתת הזדמנות אחרונה
                    תנסו
                    אולי הפעם היא תתגבר?
                    תשקלו
                    אבל בסוף אותו דבר
                    תשארו. 😐

                    "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                    מחפשת שם מגניבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • hi it's meH hi it's me

                      @שיר-5

                      איזה שיר מגניב, התחברתי אליו
                      גם אני הייתי לפני תקופה בעומס לימודים והתבכיינתי, מבינה ברמות את התחושה שלך!!!!!!!!
                      ואז אמרתי לעצמי את אותם תירוצים! 😊
                      ואז הקב"ה הראה לי על מה לבכות......
                      ואני מתגעגעת לתקופה הזו

                      אבל אני בטאוריה שאם אחרים עוברים משברים יותר גדולים משלי זה לא אומר שמה שאני עוברת קשה!

                      @שיר-5 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                      החיים שלי תותים
                      אני אז עונה
                      החיים שלי תותים
                      אבל עכשיו זו לא העונה!

                      לקחת לי את המשפט שלי!
                      החיים שלנו תותים אבל יש תולעים.....

                      קפוצ'וניתק מנותק
                      קפוצ'וניתק מנותק
                      קפוצ'ונית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #625

                      @hi-it-s-me אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                      @שיר-5

                      איזה שיר מגניב, התחברתי אליו
                      גם אני הייתי לפני תקופה בעומס לימודים והתבכיינתי, מבינה ברמות את התחושה שלך!!!!!!!!
                      ואז אמרתי לעצמי את אותם תירוצים! 😊
                      ואז הקב"ה הראה לי על מה לבכות......
                      ואני מתגעגעת לתקופה הזו

                      אבל אני בטאוריה שאם אחרים עוברים משברים יותר גדולים משלי זה לא אומר שמה שאני עוברת קשה!

                      @שיר-5 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                      החיים שלי תותים
                      אני אז עונה
                      החיים שלי תותים
                      אבל עכשיו זו לא העונה!

                      גנבת לי את המשפט שלי!
                      החיים שלנו תותים אבל יש תולעים.....

                      🤢😳
                      בואי נשאר עדינות

                      לעולם אני לא מאחר
                      תמיד אני מגיע בזמן
                      שה' רוצה
                      (הרב ארוש)
                      אבא שלנו מלך העולם❤️

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • עופר האייליםע עופר האיילים

                        @מחפשת-שם-מגניב אמר בכתיבת שירים הומוריסטיים:

                        אני על הכוונת פה
                        תזהרו
                        אני בעין העדשה
                        תתרחקו
                        תמיד אלי נטפלים
                        תלמדו
                        כל הבעיות קשורות אלי
                        תרקדו (כאילו שזה לא קשור אליכם)
                        אני תמיד האשמה
                        תזכרו
                        איך הכל קשור אלי?
                        תשאלו
                        האם תמיד השעיר?
                        תתמהו
                        מדברת לעצמי/משתובבת לבדי (איך מענישים בת אחת הרי אמור להיות פרטנרית לשיחה)
                        תצחקו

                        אהבתי את השיר!
                        נראה לי פחות מתאים לאשכול הומוריסטי כי אותי הוא העציב. (אז המשכתי כאן😉 )

                        לתת הזדמנות אחרונה
                        תנסו
                        אולי הפעם היא תתגבר?
                        תשקלו
                        אבל בסוף אותו דבר
                        תשארו. 😐

                        מחפשת שם מגניבמ מנותק
                        מחפשת שם מגניבמ מנותק
                        מחפשת שם מגניב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #626

                        @עופר-האיילים למה מחקו את השיר?
                        יש לכם מושג מה הבעי'ה
                        תודה אהבתי תהמשך

                        עופר האייליםע תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מחפשת שם מגניבמ מחפשת שם מגניב

                          @עופר-האיילים למה מחקו את השיר?
                          יש לכם מושג מה הבעי'ה
                          תודה אהבתי תהמשך

                          עופר האייליםע מנותק
                          עופר האייליםע מנותק
                          עופר האיילים
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עופר האיילים
                          #627

                          @מחפשת-שם-מגניב גם את שלי מחקו😥 😁
                          אולי לא התאים לכללי האשכול? לא יודעת למה...
                          רק חבל לי כי אין לי עותק מהשיר.

                          "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                          מחפשת שם מגניבמ S 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • עופר האייליםע עופר האיילים

                            @מחפשת-שם-מגניב גם את שלי מחקו😥 😁
                            אולי לא התאים לכללי האשכול? לא יודעת למה...
                            רק חבל לי כי אין לי עותק מהשיר.

                            מחפשת שם מגניבמ מנותק
                            מחפשת שם מגניבמ מנותק
                            מחפשת שם מגניב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #628

                            @עופר-האיילים מבאססססססס

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • עופר האייליםע עופר האיילים

                              @מחפשת-שם-מגניב גם את שלי מחקו😥 😁
                              אולי לא התאים לכללי האשכול? לא יודעת למה...
                              רק חבל לי כי אין לי עותק מהשיר.

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #629

                              @עופר-האיילים ואוו באמת מבאס
                              אולי תשלח פנייה להנהלה?

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #630

                                @מא1 אימלהה איזה רעיון נדיר לשיר אהבתי ממש

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • טותייייט טותיייי

                                  @מא1 אימלהה איזה רעיון נדיר לשיר אהבתי ממש

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #631

                                  @מא1 אמאל'ה ואבל'ה איזה שיר!!!!!!
                                  לא ידעתי מה לצטט, ונראה לי שזה פשוט חבילה אחת שלימה שאי אפשר לחתוך ממנה...
                                  אז רוצו לקרוא את השיר האחרון פשוט שלימות!!!

                                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • hi it's meH hi it's me

                                    @שיר-5

                                    איזה שיר מגניב, התחברתי אליו
                                    גם אני הייתי לפני תקופה בעומס לימודים והתבכיינתי, מבינה ברמות את התחושה שלך!!!!!!!!
                                    ואז אמרתי לעצמי את אותם תירוצים! 😊
                                    ואז הקב"ה הראה לי על מה לבכות......
                                    ואני מתגעגעת לתקופה הזו

                                    אבל אני בטאוריה שאם אחרים עוברים משברים יותר גדולים משלי זה לא אומר שמה שאני עוברת קשה!

                                    @שיר-5 אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                    החיים שלי תותים
                                    אני אז עונה
                                    החיים שלי תותים
                                    אבל עכשיו זו לא העונה!

                                    לקחת לי את המשפט שלי!
                                    החיים שלנו תותים אבל יש תולעים.....

                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5ש מנותק
                                    שיר 5
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #632

                                    @hi-it-s-me אמר במשפטים שאהבתם משירי המשתמשים.:

                                    החיים שלנו תותים אבל יש תולעים.....

                                    אואההה
                                    קצת יותר חריף משלי...
                                    עונה של תותים בסוף מגיעה (בתקווה...), אבל תות עם תולעים?
                                    זורקים או מקפיאים...
                                    לתשומת ליבך... 😇

                                    באהבה ענקית לכל מי שהתחברה ❤️❤️

                                    כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                    ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבלמ מנותק
                                      משורר מבולבל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #633

                                      @מוכשרת-על אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                      מה היא כבר חיפשה?
                                      מהי המשאלה?
                                      בכנות כזאת ביקשה -
                                      לקרוע את הים שלה!

                                      משפט מרטיט!!
                                      בעז"ה הוא עוד יקרע בקרוב (מסוג המשפטים הכי מרגיזים...😉 , אבל באמת אני מתכוון לזה!!)

                                      כשאנשים קטנים עושים צל גדול
                                      סימן שהשמש שוקעת!
                                      ("ליקוי מאורות"- https://miktzav.com/post/102757)

                                      מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • משורר מבולבלמ משורר מבולבל

                                        @מוכשרת-על אמר בשירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה:

                                        מה היא כבר חיפשה?
                                        מהי המשאלה?
                                        בכנות כזאת ביקשה -
                                        לקרוע את הים שלה!

                                        משפט מרטיט!!
                                        בעז"ה הוא עוד יקרע בקרוב (מסוג המשפטים הכי מרגיזים...😉 , אבל באמת אני מתכוון לזה!!)

                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת עלמ מנותק
                                        מוכשרת על
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #634
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • הדריה הדרי

                                          אני יגיד לכם תאמת יש לי 17 שירים במגירה ואני מתלבטת אם לכתוב את זה כאן
                                          זה שירים מחזקים מאוד ,מה אומרים אני יעלה אותם

                                          אתם לא תצחקו עלי....

                                          מאיר fמ מנותק
                                          מאיר fמ מנותק
                                          מאיר f
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #635

                                          @הדרי את חייבת לעלות עוד שירים

                                          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול