דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • H מנותק
    H מנותק
    hrnqlyyn674
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1937
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • אדמיליםא מנותק
      אדמיליםא מנותק
      אדמילים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1938

      הוד מלכותו
      ויקם מלך חדש
      אשר לא ידע
      ולא רצה לדעת
      אשר קנה שליטה
      וביקש לגעת
      בטירת הכסף
      בחומה
      באבני הערך
      באדמה
      שלי
      אשר לא ידע
      וצעק עצמו לדעת
      שחדר לשתיקות
      לקליפות הדקות
      שליטפו, שעטפו
      לבי
      שקבע עליי לטעת
      כרמים
      ולבצור
      ויין ליצור
      שתה, השתטה
      והוציא את סודו
      הו, המלך הרע
      המלך במסיבו

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
        #1939

        נשמה שלי
        מה את חושבת
        כשקשה לי
        ואני נופלת?

        כמה זה כואב לך
        כשאני מתרחקת
        הכל נהיה מלוכלך
        ואת מתכערת?

        נשמה שלי
        בא לי לבכות
        את אני בעצמי
        אבל אנחנו לא דומות

        למה אני משחקת בך
        מה גורם לי להתעלל בך
        בבקשה ממך נשמה שלי
        תתעוררי ותעזרי לי

        אני נושאת תפילה
        שתחזיקי לי ת'ידיים
        שתמליצי עלי טוב בלילה
        כשאת עולה לשמיים

        ושתשמרי עלי ביום
        שלא אפול חס ושלום
        תשמרי עלי חזק
        שלא אתפוס ממך מרחק

        נשמה שלי טהורה
        אל תכעסי עלי
        גם אם בחרתי שוב ברע
        רק תשמרי עלי

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        12
        • ד דוד ירושלמי בנשמה

          [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
          אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
          אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
          ולשמוח בכול
          אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
          כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
          וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
          אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
          ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
          תודה אבא!!
          ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

          M214M מנותק
          M214M מנותק
          M214
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1940
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדתמ מנותק
            מישהי מיוחדת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1941
            פוסט זה נמחק!
            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

              פוסט זה נמחק!

              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופשה מנותק
              המחבל המחופש
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1942
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • טותייייט מנותק
                טותייייט מנותק
                טותיייי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1943

                לא מבינה מה קורה לי
                פתאום לא מכירה
                את מי שהייתי

                העקרונות שלי
                נהפכו לזיכרונות
                התפילות שלי
                מלאות בחלומות

                ואני לא נשארתי
                כמו שהייתי
                פתאום נעלמתי

                הדמעות שלי
                נהפכו לאגמים
                השריטות שלי
                מלאות בניסיונות

                ואני נאבדת
                בתוך ים השקרים
                ומפחדת לקבל
                סתירה לפנים...

                טוהר

                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אריה 93
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1944

                  @טותיייי בהשראתך

                  נִסְיוֹנוֹת

                  תָּמִיד אָמְרוּ לִי
                  זֶה הַשֵּׁם
                  מְנַסֶּה אוֹתְךָ
                  כְּמוֹ שֶׁנִּסָּה
                  אֶת אֲבוֹתֵינוּ
                  בְּעִמְקֵי הַבָּכָא
                  אֲבָל
                  הַיּוֹם הֵבַנְתִּי
                  מַשֶּׁהוּ חָשׁוּב
                  זֶה בִּכְלָל אֲנִי
                  שֶׁמְּנַסֶּה
                  וּמְנַסֶּה
                  שׁוּב
                  וָשׁוּב

                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                    מחפשת שם מגניבמ מנותק
                    מחפשת שם מגניב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1945

                    טוב בעקרון זה מתאים לפורים
                    אבל הרעיון הוא לתמיד
                    אז אתם סולחים (מקוה)

                    השמחה סביב חוגגת
                    ילדים בתחפושת
                    ואני
                    בצד יושבת

                    משפחות מתאספות
                    מתנות נשלחות
                    ואני
                    בדד עומדת

                    שיכורים ברחובות
                    המגילה מתנגנת
                    ואני
                    פני דומעות

                    השירים מתפרצים
                    הממתקים נשפכים
                    ואני
                    בבכי נשפכת

                    הריקודים פה עולים
                    הרחובות מוצפים
                    ואני
                    לבד חולמת

                    חיוכים על הפנים
                    ילדים מאושרים
                    ואני
                    בכאב מסתכלת

                    העולם התרוקן
                    המוזיקה נכבתה
                    האורות נגמרו
                    והשמחה נפסקה
                    ואני
                    ת'שמחה בתוכי מצאתי
                    מאושרת בלי חגיגה
                    הלב שלי נפתח
                    האור אותי מאיר
                    גיליתי ת'אמת שהכל מבפנים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • שיר 5ש מנותק
                      שיר 5ש מנותק
                      שיר 5
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1946

                      החיים שלך תותים
                      כך אומרים לי כולם
                      החיים שלך תותים
                      אז אל תתלונני סתם

                      כשאני אומרת שבא לי חופש
                      עונים לי תודי שיש לך שכל
                      היום לומדת כמו גדולה
                      מחר תרוויחי פי מאה

                      ואם אני רוצה קצת שקט
                      אומרים לי עם משפחה שאוהבת
                      נצלי כל שניה
                      לא כולם זכו לכזו מניה

                      כשאני רוצה טיפה של מנוחה
                      מסתכלים עלי כעל כפוית טובה
                      תעריכי שיש לך כוחות לפעול
                      לזוז, לחשוב, להניע, לגדול

                      למה אני מרגישה מרוטה
                      אין לי כוחות ממש סחוטה
                      מחכה בשקט להבשלתי העצמית
                      להרגיש טובה וגדולה רישמית

                      בינתיים מחפשת מי שיבין
                      שיקשיב לי ופשוט יאמין
                      שאני עובדת כמו שצריך
                      ופשוט מאוד אותי יעריך

                      החיים שלך תותים
                      כך אומרים לי כולם
                      החיים שלך תותים
                      אז אל תתלונני סתם

                      החיים שלי תותים
                      אני אז עונה
                      החיים שלי תותים
                      אבל עכשיו זו לא העונה!

                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      18
                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                        #1947

                        אבא.
                        ברחתי ממך,
                        חיפשתי את האושר.
                        גיליתי שחייב להתקרב אלייך,
                        כדי לא להרגיש את החוסר.

                        את זוכר אותי אחרת ,
                        השכבות של הרוע שבחרתי
                        כיסו את הצמות שקלעת לי .
                        הרסו את התמימות שנשארה בי.

                        יש בי חור,
                        שרק אתה תוכל למלא.
                        יש לי כאב,
                        שרק אתה תוכל לרפא.

                        תיתן לי לחזור,
                        למרות שנלחמתי בך.

                        אבא.
                        תבטיח שתתקרב.
                        אני רואה רק חול ודמעות,
                        תתקרב. תגיד אני אוהב.

                        --תישאר. תוכיח. אני פגועה.
                        אני יאמין. אני ישתנה. מבטיחה--

                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        10
                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                          מוזיקה זה הדיבור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                          #1948
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          7
                          • ארי רוזנבלטא מנותק
                            ארי רוזנבלטא מנותק
                            ארי רוזנבלט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                            #1949

                            היי, אני חצרון
                            גר בגושן, במדרון
                            עובד קשה אבל לא מתלונן
                            אדם לעמל יולד, אמר לי פעם זקן

                            כי סך הכל המצב סבבה
                            הקישואים חינם וגם הדגה
                            לא מכיר מציאות אחרת בסביבה
                            זה המצב הנתון ככה, עוד מסבא

                            ואז פתאום זה קרה
                            בא משה רבנו שינה ת'משוואה
                            פקוד אפקוד אתכם הוא קרא
                            וכל זקני העם נקבצו אליו ברעדה

                            ו-וואלה, לא הבנתי
                            למה לצאת לחופשי
                            להתחיל לדאוג לעצמי
                            מה לא טוב במצב העכשווי

                            אבל מה אני מבין
                            חושב לעצמי בחמסין
                            מול כל הרבנים הצדיקים
                            שלקולו של משה הם מקשיבים

                            אז מתחזק באמונה
                            מתחיל להתארגן ליציאה
                            וכל החברים שלי בשכונה
                            צוחקים מהצד, קוראים לי משוגע

                            אנחנו נשארים פה
                            הם אומרים לי בשלווה
                            סומכים על המלך פרעה
                            מה שבטוח, לא יוצאים המדברה

                            והנה הגיעה מכת חושך
                            ובחסות החשכה והעלטה
                            הם נלקחו כולם בסערה
                            ומה שנשארנו זה אחד מחמישה

                            הגיע ליל שימורים
                            כולם אוכלים מהזבחים
                            נבהלנו ונחפזנו כמו גנבים
                            לעזוב את מצרים ארץ הרפאים

                            ובאותו היום
                            ה' הערה ממרום
                            רוח קדושה וטהרה
                            העלה אותנו משערי הטומאה

                            ו-וואלה פתאום הבנתי
                            כמה דחוף היה לצאת לחופשי
                            כמה שזה נחוץ לדאוג לעצמי
                            ואיך אז לא קלטתי ת'בעיה במצב העכשווי

                            אבל בזכות האמונה
                            דם פסח ודם מילה
                            ה' אותנו העלה, מעומק המצולה
                            אל הפסגות הכי גבוהות, שרק קיימות

                            אבל כל זה לא מספיק
                            עכשיו יש עוד עבודה
                            כדי שכל זה לא יהיה לריק
                            חייבים להתכונן למתן תורה

                            כי העיקר זה העבודה
                            וכדי שכל זה יחזיק
                            חייבים את היגיעה
                            העצמית הבלעדית,

                            שהרי אין לך בן חורין,
                            אלא מי שעוסק בתורה.

                            חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            16
                            • Y מנותק
                              Y מנותק
                              YK053
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1950
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אנונימיתא מנותק
                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1951

                                מצריים שבתוכי

                                באדמת נפשי נחרשו
                                קמטים של ייאוש
                                בהררי ליבי צמחו
                                ניצנים של השלמה

                                לוחשת מצריים שתוכי
                                דיבורים של
                                "זה המצב"

                                מי יכול
                                את נפשו
                                מגלות זו לגאול
                                להוציא את עצמו עכשיו?

                                ומה עדיף לך נשמה?
                                ללכת סחור במדבר?
                                הן במצריים
                                יש לך הכל...

                                את אמה עברייה,
                                וסבלך רב,
                                נכון
                                אך מסוכן העולם הגדול

                                ומצריים שבתוכי
                                עד היום מדברת
                                ואפילו שנגאלנו מזמן..

                                כמה עוד בחיי
                                תעמוד היא בדרכי
                                תעצור , תמנע פעולותיי?

                                מבקשת חירות,
                                גאולה אמיתית
                                מכל מיצרי ליבי

                                חייבת לראות את עצמי
                                כאילו יצאתי ממצרים
                                ממצרים שלי
                                ממצרים שבתוכי

                                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                  מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                  מחפשת שם מגניב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1952

                                  בס"ד
                                  אבא פתאום גיליתי שאני לבד
                                  נאבדתי או אולי ברחתי
                                  ועכשיו לא יודעת לאן לחזור
                                  בודדה בישמון

                                  ימינה או שמאלה
                                  קדימה או אחורה
                                  אבודה בדרך
                                  ערפל מסתיר את השביל

                                  מפחיד לי לבד
                                  אי אפשר לחיות בלתך
                                  אי אפשר לשרוד בלעדיך
                                  אין משמעות מלבדך

                                  ואנה אלך
                                  לא יודעת היכן מקומי
                                  איפה למצוא את בוראי
                                  מה כאן לעשות

                                  ניסתי לחפש, התיאשתי
                                  היצר גבר, נשארתי
                                  עזבתי הכל, ברחתי
                                  את אלוקים חשבתי שהפסדתי

                                  אבל דוקא אז מתוך התהום
                                  במקום הכי נמוך
                                  שאפילו לנסות הפסקתי
                                  הגעת אתה אבא
                                  אותי משכת אליך חזרה
                                  הצלת אותי מקור ורוע
                                  מלאבד את עצמי

                                  גיליתי שגם אם ת'דרך לא מוצאת
                                  אבא יודע היכן אני נמצאת
                                  והוא פשוט יופיע
                                  ימשוך אותי אליו
                                  כי אני שלו בלבד
                                  וגם אם חוששת תמיד הוא שם
                                  אפילו שאותו לא רואה

                                  אוהבת אותך אבא הכי בעולם

                                  טוב האמת שפתאום פשוט התחשק לי לכתוב שיר
                                  פתחתי וורד (פעם ראשונה שכתבתי שיר בוורד)
                                  והמילים פשוט נשפכו
                                  תוך כמה דקות כתבתי את זה
                                  וכל זה קרה ממש עכשיו בדקות האלו
                                  מיד שגמרתי שלחתי לפה

                                  ושאפו למקצב שבזכות כל ההשראות פה מתחשק לי יותר לכתוב שירים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקהא מנותק
                                    אין על מוזיקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1953

                                    שניה ועוד שניה
                                    מחייכת
                                    אך בלב בוערת השלהבת
                                    והיא לא משמחה

                                    דקה ועוד דקה
                                    צוחקת
                                    ובפנים הנשמה זועקת
                                    לשלווה

                                    יום ועוד יום
                                    קורצת
                                    וחשה שחקנית
                                    בהצגה עצובה

                                    שבוע ועוד שבוע
                                    מתפללת
                                    שפתיים מבקשות
                                    "ישועה"

                                    חודש ועוד חודש
                                    מתפרקת
                                    שמה קליפות
                                    באשפה

                                    שנה ועד שנה
                                    כמעט ומתיאשת
                                    מרגישה כמו עלה בשלכת
                                    שכבר לא בעונה...

                                    טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                    איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                      מוזיקה זה הדיבור
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1954
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1955

                                        פנה היום

                                        פנה היום
                                        חמה תלויה בראש האילנות
                                        זמן שקיעה ואין שקיעה
                                        מכל הדמיונות
                                        מה שהלב מחפש
                                        מחפש את הלב שלך
                                        מה שנתת היום
                                        מחר תקח לעצמך
                                        ואני יודע שהעולם הזה
                                        נברא רק בשבילי
                                        ואם הלב הזה עוד שומע
                                        תן דעתך שלא תחריב את עולמי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          משתמשת1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1956

                                          הלוואי
                                          הלוואי שהיא תבוא..
                                          הַלְּוַאי ....
                                          בְּקוֹל בּוֹטֵחַ צָלוּל
                                          חַף מִכָּל הִרְהוּר
                                          תָּשִׂים אֶת הָאֶצְבַּע
                                          אוֹ אֲפִלּוּ בְּמַבָּט
                                          מִין צֵל חִיּוּךְ אוֹ קְרִיצָה
                                          תְּכַוֵּן וְתַכְנִיס תִּקְוָה
                                          מֻתָּר בְּאָסוּר
                                          טַפֵּל וְעִקָּר
                                          בְּכָל מִי שֶׁלֹּא שָׂם יָד...

                                          בַּאֲנָשִׁים טוֹבִים
                                          אֲבָל לֹא מְקַיְּמִים
                                          מִבַּחוּץ הֵם זוֹהֲרִים...

                                          אֶת כָּל הָעֲרָכִים
                                          שֶׁמִּן הַסֵּפֶר חֲסֵרִים
                                          הִיא תִּפְטֹר וְתַפְטִיר
                                          תַּהֲפֹךְ מִכֵּהָה לְבָהִיר

                                          בְּשֶׁקֶט בַּצְּלָלִים
                                          בְּעֹנִי וּבַעֲלִיבוּת
                                          הִיא תִּתְמֹךְ בְּאִי נִרְאוּת

                                          יֵשׁ שָׁחֹר שֶׁנִּרְאֶה לָבָן
                                          וְלָזֶה הָאַחֲרֵי מְיֹעָד
                                          אִם הָעִקָּר חָסֵר
                                          הַטַּעַם מִתְקַלְקֵל...
                                          מְבַלְבֵּל...

                                          אָז לִפְעָמִים אֲנִי מְחַכֶּה
                                          כָּכָה בְּשֶׁקֶט בַּמִּטָּה
                                          אוּלַי הִיא תָּבוֹא ....
                                          הָאֱמֶת , הָאֱמוּנָה....
                                          בֵּנְתַיִם אֶשְׁתַּדֵּל לְהֵאָבֵק בִּמְקוֹמָהּ....

                                          רַק חֲבָל שֶׁאֵין בַּכִּתָּה
                                          שִׁעוּר קְרַב מַגָּע

                                          הדריה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול