דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 813.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • היידה מיוזיק 0ה מנותק
    היידה מיוזיק 0ה מנותק
    היידה מיוזיק 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1936

    זכרון כואב
    לפעמים מרגיש לי קצת עצוב על מה שהיה,
    על מה שהתפספס לי בין הידיים ונעלם,
    מרגישה שאולי חמק ממני כביכול משהו מושלם,
    בשבילי? נעצר העולם.

    לפעמים עולים בי זיכרונות ישנים,
    מציפים אותי ברגע כזה תמים,
    ולא מצליחה לעצור אותם, הם שטים-
    סביב סביב ולרגע לא מפסיקים.
    ותמונות עוברות לי בראש,
    רצות רצות במעגלים,
    בלי רחמים.

    ואז-
    דמעות עולות בעיניים,
    מתגלגלות אי שם לבינתיים--
    מספרות בתוכם סיפור ישן,
    זכרון חד ברור ועקשן,
    לא מרפה,
    לא עוזב,
    נשאר בעמדתו, מחדש מאכזב.

    וכבר אין כח להיזכר שוב ושוב,
    במה שעבר, והיה אז כ"כ חשוב,
    ועכשיו זה לא פה, נמצא רחוק,
    לא ישוב עוד אליי--
    מערבב בתוכי זיכרון מר ומתוק...😔 😢

    כתבתי את זה על משבר אישי שעברתי, ועברתי אותו עם המון אמונה שה' מסובב הכל לטובה...
    מקווה שזה נגע במישהו...
    אפשר לקחת את זה לכל מקום❤

    כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
    תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
    (עקיבא תורג'מן)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    6
    • H מנותק
      H מנותק
      hrnqlyyn674
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1937
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #1938

        הוד מלכותו
        ויקם מלך חדש
        אשר לא ידע
        ולא רצה לדעת
        אשר קנה שליטה
        וביקש לגעת
        בטירת הכסף
        בחומה
        באבני הערך
        באדמה
        שלי
        אשר לא ידע
        וצעק עצמו לדעת
        שחדר לשתיקות
        לקליפות הדקות
        שליטפו, שעטפו
        לבי
        שקבע עליי לטעת
        כרמים
        ולבצור
        ויין ליצור
        שתה, השתטה
        והוציא את סודו
        הו, המלך הרע
        המלך במסיבו

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
          #1939

          נשמה שלי
          מה את חושבת
          כשקשה לי
          ואני נופלת?

          כמה זה כואב לך
          כשאני מתרחקת
          הכל נהיה מלוכלך
          ואת מתכערת?

          נשמה שלי
          בא לי לבכות
          את אני בעצמי
          אבל אנחנו לא דומות

          למה אני משחקת בך
          מה גורם לי להתעלל בך
          בבקשה ממך נשמה שלי
          תתעוררי ותעזרי לי

          אני נושאת תפילה
          שתחזיקי לי ת'ידיים
          שתמליצי עלי טוב בלילה
          כשאת עולה לשמיים

          ושתשמרי עלי ביום
          שלא אפול חס ושלום
          תשמרי עלי חזק
          שלא אתפוס ממך מרחק

          נשמה שלי טהורה
          אל תכעסי עלי
          גם אם בחרתי שוב ברע
          רק תשמרי עלי

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          12
          • ד דוד ירושלמי בנשמה

            [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
            אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
            אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
            ולשמוח בכול
            אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
            כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
            וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
            אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
            ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
            תודה אבא!!
            ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

            M214M מנותק
            M214M מנותק
            M214
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1940
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדתמ מנותק
              מישהי מיוחדת
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1941
              פוסט זה נמחק!
              המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                פוסט זה נמחק!

                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופשה מנותק
                המחבל המחופש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1942
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • טותייייט מנותק
                  טותייייט מנותק
                  טותיייי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1943

                  לא מבינה מה קורה לי
                  פתאום לא מכירה
                  את מי שהייתי

                  העקרונות שלי
                  נהפכו לזיכרונות
                  התפילות שלי
                  מלאות בחלומות

                  ואני לא נשארתי
                  כמו שהייתי
                  פתאום נעלמתי

                  הדמעות שלי
                  נהפכו לאגמים
                  השריטות שלי
                  מלאות בניסיונות

                  ואני נאבדת
                  בתוך ים השקרים
                  ומפחדת לקבל
                  סתירה לפנים...

                  טוהר

                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  11
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    אריה 93
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1944

                    @טותיייי בהשראתך

                    נִסְיוֹנוֹת

                    תָּמִיד אָמְרוּ לִי
                    זֶה הַשֵּׁם
                    מְנַסֶּה אוֹתְךָ
                    כְּמוֹ שֶׁנִּסָּה
                    אֶת אֲבוֹתֵינוּ
                    בְּעִמְקֵי הַבָּכָא
                    אֲבָל
                    הַיּוֹם הֵבַנְתִּי
                    מַשֶּׁהוּ חָשׁוּב
                    זֶה בִּכְלָל אֲנִי
                    שֶׁמְּנַסֶּה
                    וּמְנַסֶּה
                    שׁוּב
                    וָשׁוּב

                    אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                    אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                    כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                    אֲנִי נִשְׁבַּר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                      מחפשת שם מגניבמ מנותק
                      מחפשת שם מגניב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1945

                      טוב בעקרון זה מתאים לפורים
                      אבל הרעיון הוא לתמיד
                      אז אתם סולחים (מקוה)

                      השמחה סביב חוגגת
                      ילדים בתחפושת
                      ואני
                      בצד יושבת

                      משפחות מתאספות
                      מתנות נשלחות
                      ואני
                      בדד עומדת

                      שיכורים ברחובות
                      המגילה מתנגנת
                      ואני
                      פני דומעות

                      השירים מתפרצים
                      הממתקים נשפכים
                      ואני
                      בבכי נשפכת

                      הריקודים פה עולים
                      הרחובות מוצפים
                      ואני
                      לבד חולמת

                      חיוכים על הפנים
                      ילדים מאושרים
                      ואני
                      בכאב מסתכלת

                      העולם התרוקן
                      המוזיקה נכבתה
                      האורות נגמרו
                      והשמחה נפסקה
                      ואני
                      ת'שמחה בתוכי מצאתי
                      מאושרת בלי חגיגה
                      הלב שלי נפתח
                      האור אותי מאיר
                      גיליתי ת'אמת שהכל מבפנים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • שיר 5ש מנותק
                        שיר 5ש מנותק
                        שיר 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1946

                        החיים שלך תותים
                        כך אומרים לי כולם
                        החיים שלך תותים
                        אז אל תתלונני סתם

                        כשאני אומרת שבא לי חופש
                        עונים לי תודי שיש לך שכל
                        היום לומדת כמו גדולה
                        מחר תרוויחי פי מאה

                        ואם אני רוצה קצת שקט
                        אומרים לי עם משפחה שאוהבת
                        נצלי כל שניה
                        לא כולם זכו לכזו מניה

                        כשאני רוצה טיפה של מנוחה
                        מסתכלים עלי כעל כפוית טובה
                        תעריכי שיש לך כוחות לפעול
                        לזוז, לחשוב, להניע, לגדול

                        למה אני מרגישה מרוטה
                        אין לי כוחות ממש סחוטה
                        מחכה בשקט להבשלתי העצמית
                        להרגיש טובה וגדולה רישמית

                        בינתיים מחפשת מי שיבין
                        שיקשיב לי ופשוט יאמין
                        שאני עובדת כמו שצריך
                        ופשוט מאוד אותי יעריך

                        החיים שלך תותים
                        כך אומרים לי כולם
                        החיים שלך תותים
                        אז אל תתלונני סתם

                        החיים שלי תותים
                        אני אז עונה
                        החיים שלי תותים
                        אבל עכשיו זו לא העונה!

                        כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                        ופתאום אתה שוכח מי אתה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        18
                        • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                          לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                          #1947

                          אבא.
                          ברחתי ממך,
                          חיפשתי את האושר.
                          גיליתי שחייב להתקרב אלייך,
                          כדי לא להרגיש את החוסר.

                          את זוכר אותי אחרת ,
                          השכבות של הרוע שבחרתי
                          כיסו את הצמות שקלעת לי .
                          הרסו את התמימות שנשארה בי.

                          יש בי חור,
                          שרק אתה תוכל למלא.
                          יש לי כאב,
                          שרק אתה תוכל לרפא.

                          תיתן לי לחזור,
                          למרות שנלחמתי בך.

                          אבא.
                          תבטיח שתתקרב.
                          אני רואה רק חול ודמעות,
                          תתקרב. תגיד אני אוהב.

                          --תישאר. תוכיח. אני פגועה.
                          אני יאמין. אני ישתנה. מבטיחה--

                          אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          10
                          • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                            מוזיקה זה הדיבור
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                            #1948
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • ארי רוזנבלטא מנותק
                              ארי רוזנבלטא מנותק
                              ארי רוזנבלט
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי רוזנבלט
                              #1949

                              היי, אני חצרון
                              גר בגושן, במדרון
                              עובד קשה אבל לא מתלונן
                              אדם לעמל יולד, אמר לי פעם זקן

                              כי סך הכל המצב סבבה
                              הקישואים חינם וגם הדגה
                              לא מכיר מציאות אחרת בסביבה
                              זה המצב הנתון ככה, עוד מסבא

                              ואז פתאום זה קרה
                              בא משה רבנו שינה ת'משוואה
                              פקוד אפקוד אתכם הוא קרא
                              וכל זקני העם נקבצו אליו ברעדה

                              ו-וואלה, לא הבנתי
                              למה לצאת לחופשי
                              להתחיל לדאוג לעצמי
                              מה לא טוב במצב העכשווי

                              אבל מה אני מבין
                              חושב לעצמי בחמסין
                              מול כל הרבנים הצדיקים
                              שלקולו של משה הם מקשיבים

                              אז מתחזק באמונה
                              מתחיל להתארגן ליציאה
                              וכל החברים שלי בשכונה
                              צוחקים מהצד, קוראים לי משוגע

                              אנחנו נשארים פה
                              הם אומרים לי בשלווה
                              סומכים על המלך פרעה
                              מה שבטוח, לא יוצאים המדברה

                              והנה הגיעה מכת חושך
                              ובחסות החשכה והעלטה
                              הם נלקחו כולם בסערה
                              ומה שנשארנו זה אחד מחמישה

                              הגיע ליל שימורים
                              כולם אוכלים מהזבחים
                              נבהלנו ונחפזנו כמו גנבים
                              לעזוב את מצרים ארץ הרפאים

                              ובאותו היום
                              ה' הערה ממרום
                              רוח קדושה וטהרה
                              העלה אותנו משערי הטומאה

                              ו-וואלה פתאום הבנתי
                              כמה דחוף היה לצאת לחופשי
                              כמה שזה נחוץ לדאוג לעצמי
                              ואיך אז לא קלטתי ת'בעיה במצב העכשווי

                              אבל בזכות האמונה
                              דם פסח ודם מילה
                              ה' אותנו העלה, מעומק המצולה
                              אל הפסגות הכי גבוהות, שרק קיימות

                              אבל כל זה לא מספיק
                              עכשיו יש עוד עבודה
                              כדי שכל זה לא יהיה לריק
                              חייבים להתכונן למתן תורה

                              כי העיקר זה העבודה
                              וכדי שכל זה יחזיק
                              חייבים את היגיעה
                              העצמית הבלעדית,

                              שהרי אין לך בן חורין,
                              אלא מי שעוסק בתורה.

                              חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              16
                              • Y מנותק
                                Y מנותק
                                YK053
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1950
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • אנונימיתא מנותק
                                  אנונימיתא מנותק
                                  אנונימית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1951

                                  מצריים שבתוכי

                                  באדמת נפשי נחרשו
                                  קמטים של ייאוש
                                  בהררי ליבי צמחו
                                  ניצנים של השלמה

                                  לוחשת מצריים שתוכי
                                  דיבורים של
                                  "זה המצב"

                                  מי יכול
                                  את נפשו
                                  מגלות זו לגאול
                                  להוציא את עצמו עכשיו?

                                  ומה עדיף לך נשמה?
                                  ללכת סחור במדבר?
                                  הן במצריים
                                  יש לך הכל...

                                  את אמה עברייה,
                                  וסבלך רב,
                                  נכון
                                  אך מסוכן העולם הגדול

                                  ומצריים שבתוכי
                                  עד היום מדברת
                                  ואפילו שנגאלנו מזמן..

                                  כמה עוד בחיי
                                  תעמוד היא בדרכי
                                  תעצור , תמנע פעולותיי?

                                  מבקשת חירות,
                                  גאולה אמיתית
                                  מכל מיצרי ליבי

                                  חייבת לראות את עצמי
                                  כאילו יצאתי ממצרים
                                  ממצרים שלי
                                  ממצרים שבתוכי

                                  "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  8
                                  • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                    מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                    מחפשת שם מגניב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1952

                                    בס"ד
                                    אבא פתאום גיליתי שאני לבד
                                    נאבדתי או אולי ברחתי
                                    ועכשיו לא יודעת לאן לחזור
                                    בודדה בישמון

                                    ימינה או שמאלה
                                    קדימה או אחורה
                                    אבודה בדרך
                                    ערפל מסתיר את השביל

                                    מפחיד לי לבד
                                    אי אפשר לחיות בלתך
                                    אי אפשר לשרוד בלעדיך
                                    אין משמעות מלבדך

                                    ואנה אלך
                                    לא יודעת היכן מקומי
                                    איפה למצוא את בוראי
                                    מה כאן לעשות

                                    ניסתי לחפש, התיאשתי
                                    היצר גבר, נשארתי
                                    עזבתי הכל, ברחתי
                                    את אלוקים חשבתי שהפסדתי

                                    אבל דוקא אז מתוך התהום
                                    במקום הכי נמוך
                                    שאפילו לנסות הפסקתי
                                    הגעת אתה אבא
                                    אותי משכת אליך חזרה
                                    הצלת אותי מקור ורוע
                                    מלאבד את עצמי

                                    גיליתי שגם אם ת'דרך לא מוצאת
                                    אבא יודע היכן אני נמצאת
                                    והוא פשוט יופיע
                                    ימשוך אותי אליו
                                    כי אני שלו בלבד
                                    וגם אם חוששת תמיד הוא שם
                                    אפילו שאותו לא רואה

                                    אוהבת אותך אבא הכי בעולם

                                    טוב האמת שפתאום פשוט התחשק לי לכתוב שיר
                                    פתחתי וורד (פעם ראשונה שכתבתי שיר בוורד)
                                    והמילים פשוט נשפכו
                                    תוך כמה דקות כתבתי את זה
                                    וכל זה קרה ממש עכשיו בדקות האלו
                                    מיד שגמרתי שלחתי לפה

                                    ושאפו למקצב שבזכות כל ההשראות פה מתחשק לי יותר לכתוב שירים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    8
                                    • אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקהא מנותק
                                      אין על מוזיקה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1953

                                      שניה ועוד שניה
                                      מחייכת
                                      אך בלב בוערת השלהבת
                                      והיא לא משמחה

                                      דקה ועוד דקה
                                      צוחקת
                                      ובפנים הנשמה זועקת
                                      לשלווה

                                      יום ועוד יום
                                      קורצת
                                      וחשה שחקנית
                                      בהצגה עצובה

                                      שבוע ועוד שבוע
                                      מתפללת
                                      שפתיים מבקשות
                                      "ישועה"

                                      חודש ועוד חודש
                                      מתפרקת
                                      שמה קליפות
                                      באשפה

                                      שנה ועד שנה
                                      כמעט ומתיאשת
                                      מרגישה כמו עלה בשלכת
                                      שכבר לא בעונה...

                                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות...

                                      איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                        מוזיקה זה הדיבור
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1954
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1955

                                          פנה היום

                                          פנה היום
                                          חמה תלויה בראש האילנות
                                          זמן שקיעה ואין שקיעה
                                          מכל הדמיונות
                                          מה שהלב מחפש
                                          מחפש את הלב שלך
                                          מה שנתת היום
                                          מחר תקח לעצמך
                                          ואני יודע שהעולם הזה
                                          נברא רק בשבילי
                                          ואם הלב הזה עוד שומע
                                          תן דעתך שלא תחריב את עולמי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול