דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1929
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    11
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
      #1930
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדתמ מנותק
        מישהי מיוחדת
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
        #1931

        אני רק ילדה בעולם
        קמה נופלת וקמה
        רוצה לעשות הכל מושלם
        ולפעמים שוכחת למה

        אבל באמת
        עמוק בפנים
        אני שונאת להתעמת
        גם במחיר הפסדים

        אני רוצה להיות טובה
        הכי הכי הכי הכי קרובה
        אבל זה לא כזה בטוח
        אני לא רוצה לרצות בכח

        ויש בי סערות
        ויש גם רוגע
        אני צוללת למצולות
        ואז קמה לגובה

        ומה אני רוצה באמת
        אני לא יודעת
        אני לא רוצה להתחרט
        והאמת שלי צולעת

        לאן אני הולכת
        אני לא שמה לב
        האם אני מתרחקת
        כשאני רוצה להתקרב?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • מחפשת שם מגניבמ מנותק
          מחפשת שם מגניבמ מנותק
          מחפשת שם מגניב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1932

          שוב פעם נפלתי
          אני עמוק בדיכי
          משהו נשבר בי
          כואב לי

          רוצה לקום
          אך רואה רק שחור
          אוהבת ת'אור
          אבל הלב רגיל לקור

          לפעמים עולה
          אבל זאת רק הטעי'ה
          דאון של עלי'ה שבעקבותיו נפילה

          חוששת לי תקועה
          בתוך הבור תמיד אשאר
          הלב בכלא ישבר
          בתוך עצמי אתיסר

          בלתי נראית, מרגישה שקופה
          רוצה להחלץ
          אוהבת ת'עולם
          אך לי מי יושיט יד
          אף אחד לב לא שם

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • א מנותק
            א מנותק
            אריה 93
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1933

            אני מעלה פה שירים מתוך המחברת שלי, שחיפשו המון שנים מסגרת לפרסום.
            האמת, גם לי זה כבר מרגיש טו מאצ'...
            אבל תנסו בכל זאת ליהנות

            לֹא יֵדְעוּ מִי הוּא
            יֶלֶד בַּסַּפְסָל הָאַחֲרוֹן
            מְנַגֵּן חֶרֶשׁ לְעַצְמוֹ
            שִׁיר בְּלִי פִּזְמוֹן
            הַשִּׁיר חָדָשׁ
            הַמִּלִּים עַתִּיקוֹת
            אוֹתָן מִלִּים
            בְּשִׁירָה וּבִדְמָעוֹת
            וְעִם כָּל תָּו
            שֶׁעוֹלֶה וּמִתְנַגֵּן
            נִבְנֵית הַחוֹמָה
            אֶלֶף הַמָּגֵן
            וְאֵין מִי שֶׁיֵּדַע
            וְאֵין מִי שֶׁיָּעִיד
            אֵיךְ שָׁמַר עָלֵינוּ
            בַּלֵּילוֹת
            הַמַּתְמִיד

            אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
            אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
            כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
            אֲנִי נִשְׁבַּר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            17
            • ע מנותק
              ע מנותק
              עדיין לבד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1934

              לפעמים אני
              רוצה להיות אחר
              לא משהו יומרני
              רק משהו 'עובר'
              אין לי כח לחלום
              אני חי את היום
              שורד טוב או פחות
              ומנסה לא לבכות

              לפעמים אני
              רוצה כבר לזוז
              להיות חצי תימני
              או חסיד מאה אחוז
              לגור בירושלים
              או בכלל בפריז
              לגעת בשמיים
              ולרדת משם זריז

              אבל יודע דבר פשוט
              וזה מוריד ת'דימיון
              חלומות הם סתם הפנוט
              האמת היא היגיון
              אבל משהו לא נכון
              וזה קצת מבלבל
              אני רוצה המון
              ומיד אני מתקפל

              אני רוצה לחלום
              ומחליף צד במיטה
              רוצה יהלום
              מאבד ת'פרוטה
              אני רוצה היגיון
              מאבד ת'דימיון
              אני נהיה רציני
              והכל קיצוני

              אוףףף
              מתי אלמד לעוף
              לאזן שטויות עם אמת
              ולהפסיק להתחרט
              איך שכחתי אבל
              הכל מקובל
              אני הצלחתי
              והשגתי---
              את מה?
              סתם הגזמה.
              קצת הצלחתי.
              בקטנה.
              השגתי---
              את עצמי...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • H מנותק
                H מנותק
                hrnqlyyn674
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1935
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                7
                • היידה מיוזיק 0ה מנותק
                  היידה מיוזיק 0ה מנותק
                  היידה מיוזיק 0
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1936

                  זכרון כואב
                  לפעמים מרגיש לי קצת עצוב על מה שהיה,
                  על מה שהתפספס לי בין הידיים ונעלם,
                  מרגישה שאולי חמק ממני כביכול משהו מושלם,
                  בשבילי? נעצר העולם.

                  לפעמים עולים בי זיכרונות ישנים,
                  מציפים אותי ברגע כזה תמים,
                  ולא מצליחה לעצור אותם, הם שטים-
                  סביב סביב ולרגע לא מפסיקים.
                  ותמונות עוברות לי בראש,
                  רצות רצות במעגלים,
                  בלי רחמים.

                  ואז-
                  דמעות עולות בעיניים,
                  מתגלגלות אי שם לבינתיים--
                  מספרות בתוכם סיפור ישן,
                  זכרון חד ברור ועקשן,
                  לא מרפה,
                  לא עוזב,
                  נשאר בעמדתו, מחדש מאכזב.

                  וכבר אין כח להיזכר שוב ושוב,
                  במה שעבר, והיה אז כ"כ חשוב,
                  ועכשיו זה לא פה, נמצא רחוק,
                  לא ישוב עוד אליי--
                  מערבב בתוכי זיכרון מר ומתוק...😔 😢

                  כתבתי את זה על משבר אישי שעברתי, ועברתי אותו עם המון אמונה שה' מסובב הכל לטובה...
                  מקווה שזה נגע במישהו...
                  אפשר לקחת את זה לכל מקום❤

                  כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
                  תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
                  (עקיבא תורג'מן)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • H מנותק
                    H מנותק
                    hrnqlyyn674
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1937
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1938

                      הוד מלכותו
                      ויקם מלך חדש
                      אשר לא ידע
                      ולא רצה לדעת
                      אשר קנה שליטה
                      וביקש לגעת
                      בטירת הכסף
                      בחומה
                      באבני הערך
                      באדמה
                      שלי
                      אשר לא ידע
                      וצעק עצמו לדעת
                      שחדר לשתיקות
                      לקליפות הדקות
                      שליטפו, שעטפו
                      לבי
                      שקבע עליי לטעת
                      כרמים
                      ולבצור
                      ויין ליצור
                      שתה, השתטה
                      והוציא את סודו
                      הו, המלך הרע
                      המלך במסיבו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      8
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                        #1939

                        נשמה שלי
                        מה את חושבת
                        כשקשה לי
                        ואני נופלת?

                        כמה זה כואב לך
                        כשאני מתרחקת
                        הכל נהיה מלוכלך
                        ואת מתכערת?

                        נשמה שלי
                        בא לי לבכות
                        את אני בעצמי
                        אבל אנחנו לא דומות

                        למה אני משחקת בך
                        מה גורם לי להתעלל בך
                        בבקשה ממך נשמה שלי
                        תתעוררי ותעזרי לי

                        אני נושאת תפילה
                        שתחזיקי לי ת'ידיים
                        שתמליצי עלי טוב בלילה
                        כשאת עולה לשמיים

                        ושתשמרי עלי ביום
                        שלא אפול חס ושלום
                        תשמרי עלי חזק
                        שלא אתפוס ממך מרחק

                        נשמה שלי טהורה
                        אל תכעסי עלי
                        גם אם בחרתי שוב ברע
                        רק תשמרי עלי

                        בואו נגיד ביחד:
                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        12
                        • ד דוד ירושלמי בנשמה

                          [אני כותב לכם ממקום מאוד רגיש לא חשבתי שהצליח]
                          אלוקים אני יודע שאתה כל יכול ואתה יוצר הכול
                          אבל לפעמים זה קצת קשה לי להבין
                          ולשמוח בכול
                          אני בוכה וצועק אבאא תעזור לי
                          כ"כ הרבה נסיונות בלי מעצורים
                          וגם כשכבר עברת אחד ואתה חושב שזה נגמר אתה מקבל עוד אחד לפנים
                          אבל אלוקים אני מבין שהכול אתה יוצר בשבילי לפירטיי פרטים
                          ולא פעם זה נגמר לא נעים אבל הכול הכול זה אתה בשבילי
                          תודה אבא!!
                          ||אני יודע שזה נכתב בכלל לא בצורה של שיר אבל תסלחו לי על זה הייתי חייב עכשו! לשתף||

                          M214M מנותק
                          M214M מנותק
                          M214
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1940
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדתמ מנותק
                            מישהי מיוחדת
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1941
                            פוסט זה נמחק!
                            המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • מישהי מיוחדתמ מישהי מיוחדת

                              פוסט זה נמחק!

                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופשה מנותק
                              המחבל המחופש
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1942
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1943

                                לא מבינה מה קורה לי
                                פתאום לא מכירה
                                את מי שהייתי

                                העקרונות שלי
                                נהפכו לזיכרונות
                                התפילות שלי
                                מלאות בחלומות

                                ואני לא נשארתי
                                כמו שהייתי
                                פתאום נעלמתי

                                הדמעות שלי
                                נהפכו לאגמים
                                השריטות שלי
                                מלאות בניסיונות

                                ואני נאבדת
                                בתוך ים השקרים
                                ומפחדת לקבל
                                סתירה לפנים...

                                טוהר

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                11
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  אריה 93
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1944

                                  @טותיייי בהשראתך

                                  נִסְיוֹנוֹת

                                  תָּמִיד אָמְרוּ לִי
                                  זֶה הַשֵּׁם
                                  מְנַסֶּה אוֹתְךָ
                                  כְּמוֹ שֶׁנִּסָּה
                                  אֶת אֲבוֹתֵינוּ
                                  בְּעִמְקֵי הַבָּכָא
                                  אֲבָל
                                  הַיּוֹם הֵבַנְתִּי
                                  מַשֶּׁהוּ חָשׁוּב
                                  זֶה בִּכְלָל אֲנִי
                                  שֶׁמְּנַסֶּה
                                  וּמְנַסֶּה
                                  שׁוּב
                                  וָשׁוּב

                                  אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                  אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                  כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                  אֲנִי נִשְׁבַּר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                    מחפשת שם מגניבמ מנותק
                                    מחפשת שם מגניב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1945

                                    טוב בעקרון זה מתאים לפורים
                                    אבל הרעיון הוא לתמיד
                                    אז אתם סולחים (מקוה)

                                    השמחה סביב חוגגת
                                    ילדים בתחפושת
                                    ואני
                                    בצד יושבת

                                    משפחות מתאספות
                                    מתנות נשלחות
                                    ואני
                                    בדד עומדת

                                    שיכורים ברחובות
                                    המגילה מתנגנת
                                    ואני
                                    פני דומעות

                                    השירים מתפרצים
                                    הממתקים נשפכים
                                    ואני
                                    בבכי נשפכת

                                    הריקודים פה עולים
                                    הרחובות מוצפים
                                    ואני
                                    לבד חולמת

                                    חיוכים על הפנים
                                    ילדים מאושרים
                                    ואני
                                    בכאב מסתכלת

                                    העולם התרוקן
                                    המוזיקה נכבתה
                                    האורות נגמרו
                                    והשמחה נפסקה
                                    ואני
                                    ת'שמחה בתוכי מצאתי
                                    מאושרת בלי חגיגה
                                    הלב שלי נפתח
                                    האור אותי מאיר
                                    גיליתי ת'אמת שהכל מבפנים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5ש מנותק
                                      שיר 5
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1946

                                      החיים שלך תותים
                                      כך אומרים לי כולם
                                      החיים שלך תותים
                                      אז אל תתלונני סתם

                                      כשאני אומרת שבא לי חופש
                                      עונים לי תודי שיש לך שכל
                                      היום לומדת כמו גדולה
                                      מחר תרוויחי פי מאה

                                      ואם אני רוצה קצת שקט
                                      אומרים לי עם משפחה שאוהבת
                                      נצלי כל שניה
                                      לא כולם זכו לכזו מניה

                                      כשאני רוצה טיפה של מנוחה
                                      מסתכלים עלי כעל כפוית טובה
                                      תעריכי שיש לך כוחות לפעול
                                      לזוז, לחשוב, להניע, לגדול

                                      למה אני מרגישה מרוטה
                                      אין לי כוחות ממש סחוטה
                                      מחכה בשקט להבשלתי העצמית
                                      להרגיש טובה וגדולה רישמית

                                      בינתיים מחפשת מי שיבין
                                      שיקשיב לי ופשוט יאמין
                                      שאני עובדת כמו שצריך
                                      ופשוט מאוד אותי יעריך

                                      החיים שלך תותים
                                      כך אומרים לי כולם
                                      החיים שלך תותים
                                      אז אל תתלונני סתם

                                      החיים שלי תותים
                                      אני אז עונה
                                      החיים שלי תותים
                                      אבל עכשיו זו לא העונה!

                                      כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
                                      ופתאום אתה שוכח מי אתה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      18
                                      • לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובהל מנותק
                                        לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא הכל טוב אבל הכל לטובה
                                        #1947

                                        אבא.
                                        ברחתי ממך,
                                        חיפשתי את האושר.
                                        גיליתי שחייב להתקרב אלייך,
                                        כדי לא להרגיש את החוסר.

                                        את זוכר אותי אחרת ,
                                        השכבות של הרוע שבחרתי
                                        כיסו את הצמות שקלעת לי .
                                        הרסו את התמימות שנשארה בי.

                                        יש בי חור,
                                        שרק אתה תוכל למלא.
                                        יש לי כאב,
                                        שרק אתה תוכל לרפא.

                                        תיתן לי לחזור,
                                        למרות שנלחמתי בך.

                                        אבא.
                                        תבטיח שתתקרב.
                                        אני רואה רק חול ודמעות,
                                        תתקרב. תגיד אני אוהב.

                                        --תישאר. תוכיח. אני פגועה.
                                        אני יאמין. אני ישתנה. מבטיחה--

                                        אני חזקה מידי, בשביל להיבהל מזה שנפלתי.💪❤️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        10
                                        • מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבורמ מנותק
                                          מוזיקה זה הדיבור
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
                                          #1948
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול