עזרה הדדית | שירים שיתופיים.📜
-
@המחבל-המחופש
קודם כל שאפו על הרעיון! אהבתי והזדהיתי, רואים שכתבת מהלב...
דבר שני, אל תחששי לפרסם שירים גם אם הם לא ברמה של המשתמשים פה, מכיוון ש:- לפעמים כשקוראים שירים ומזדהים איתם או מתחזקים מהם ,זה כבר מספיק. אפילו אם הם לא כתובים ברמה.
- אני בטוחה שהכתיבה משחררת אותך, מסדרת לך ת'ראש כשאת מבולבלת ונותנת לך עוד כמה דברים טובים...אז מה אכפת לך מה אחרים חושבים עליה?(במיוחד שרובם פה אנונימיים) את לא התחייבת במתכונת הזו להביא תוצרים מסוימים, ומי שהשיר לא בא לו בטוב, ממשיך הלאה---
אז אל תפסיקי לכתוב!
ותני לייקים לעצמך במקרה הצורך
ובגלל שכ"כ אהבתי תרעיון של השיר התכוונתי לשנות אותו קצת בהתחלה וזהו, אבל אח"כ לא הצלחתי לחבר אותו עם שלך. אז מקווה שתאהבי מה שיצא...
ראשי מהורהר
מרגיש מיותר
נופל וקם,
לא ממוקם
מחפש לי דרךמביט למעלה
משהו אותי תופס
אחוז בהלה
מוחי רופס---אדם אחד על גורד שחקים
משקיף בחיוך למרחקים
חשוף לפגע
לא פוחד לרגע
מי יעצור אותו?
ימנע מותו...פתאום קולט
יש מסביבו גדר שקופה
על עצמו שולט
גם אם תבוא איזו סופהואני??.....
הרי יש לי אבא שאוהב
אדון על כל הממלכה
וממה אני דואג?
הרי הכל בהשגחה!נכון ,הדרך רצופה במכשולים
אבל אבא צייד אותי בארגז כלים
והוא זמין, אף פעם לא בממתינה
אני רק צריך להקשיב למנגינה
לא לזייף
גם כשזה מעייף
בסוף-
עוד אחייך.@shoval ו @מוכשרת-על אתם אלופות בטירוף ברמות פסיכויות
כתבתם על אותו רצף אבל פי שתיים מטורף ממני
והרמתם תרמה של השיר בטירוף אתם אלופות
אין לי מילה אחרת!!!!!!!
איזה כיף שיש לי איפה להביא שירים שלי שישפרו אותם
תודה לכולכם!!!!!!!! -
@עלא מקווה שצלחתי את האתגר...
תעלת מים מלאכותית
העוברת במצרים
מקצרת משמעותית
את דרך עוברי המים
השייט בתעלה
מתבצע בשיירות,
ואורכו נע
בין11 ל16 שעות.
היו ניסיונות
לכריית מעבר
אך הם נסתמו
אי שם בעבר... -
ים של זכרונות
אותי עכשיו מציפים
על אותו עבר נשכח
על רגעים מסעירים,דרמה וכשלונות
זה המרקם של החיים
איזה פאזל מסובך
עם חלקיקים מורכבים,פזמון:
אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
קרן אור נשלחת לאסוף אותי
מחבקת מלטפת כך מרגיעה את-רוחי
רק כך יכול לברוח ממיצרי נפשי,ים של מחשבות
אותי עכשיו ממלאים
על אותו מסלול מתיש
בין שבילי החיים,לרדת לעלות
זה חלק מהחיים
אבל העולם מבאס
חוץ מרגעים בודדים,פזמון:
אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
קרן אור נשלחת לאסוף אותי
מחבקת מלטפת כך מרגיעה את-רוחי
רק כך יכול לברוח ממיצרי נפשי,ים של התחלות
אותי עכשיו מסובבים
לבחור אפיק חדש
להתקדם הלאה בחיים,לשנות להשתנות
להתרומם מהפצעים
זה כזה מסלול מתיש
הוא לא מתאים לחלשים,פזמון:
אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
קרן אור נשלחת לחזק אותי
מחבקת מלטפת מעצימה היא את-רוחי
רק כך יכול להתרומם ממיצרי נפשיזה נראה לי שיר מתאים כמה חברים שלי שמלחינים רצו להלחין אותו, אשמח מעוד אם תלחין אותו
-
אני כבר מת לשמוע איך זה יצא
...אני מתחבר יותר למוזיקה שקטה נוסח עקיבא וכדו'
סורי על האיחור פשוט אני בישיבה אז אני לא מתחבר כל יום
-
הר סיני
זה קרה ממש אחרי כך,
רק לפני זמן מה יצאנו ממצרים,
וכבר הקב"ה אותנו לקח
והוריד לנו את תורתו משמיים,כולנו עמדנו מרחוק
בהר לא נגענו
תאמינו זה לא צחוק
בקדושה נשטפנו כולנו,קולות וברקים
מפחד האלוקים,
כולם נופלים נחנקים
בקדושה לא עומדיםאת הרגשה שם לא ניתן לבאר
אי אפשר להסביר למישהו אחר
עוצמת האלוקים אין לתאר
אבל הרושם עד היום שורר,קיבלנו מתנה
קיבלנו את התורה
אשר לנו קדושה,
ואף נמות בשבילה,ולכן אנו מודים
לאדון האדונים,
בחג השבועות
שקיבלנו את הדיברות,יצא חביב מקוה שתאהב את זה, ואני לא הזמר, ושיר לוקח זמן לכתוב מה לעשות כמה שאתה מוכשר זה לא ממש בא בשלוף
-
ר רבקה נעל נושא זה ב-
-
הנושא סונן ונפתח מחדש.
שימו 🤍 - תזכורת למשתמשים חדשים, (וגם לכמה ותיקים...)
הנושא נועד לעזרה בין המשתמשים בכתיבת שירים לנושא ספציפי - בלבד!
הקפידו על שיח נקי ומקצועי, ושמרו על מטרת הנושא.@טיטו אמר בעזרה הדדית | שירים שיתופיים.
:שימו לב: הנושא הזה אינו נועד לסתם שירים שמתחשק לכם, אלא אך ורק אם אחד המשתמשים יצטרך עזרה בכתיבת שיר לדבר מסויים.
שיר או שרשור שיכתבו ללא כתיבת בקשה מסודרת וסיבה שבגינה הם נצרכים, אחת דינם להימחק. -
נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
אני חייבת את עזרתכם, משתמשי מקצב היקרים!
לצורך כלשהו זקוק לי שיר בנושא מאוד ספציפי שכבר אפרט.
מי שיוכל לכתוב עבורי "גג" עד יום רביעי בלילה, יעזור לי מאוד!!!
המסר שהשיר צריך להעביר הוא:
בואו נהיה אחים בחיים, שלא נצטרך להיות אחים בדם!
ואסביר-
אנחנו, עמ"י אמיצים בלמסור את נפשנו ולמות יחד על קידוש ה'.
וכן בעתות צרה אנחנו מתגלים במלוא הדרנו.
אבל בשגרה שלנו אנחנו מתקשים להיות מאוחדים, ומתעלמים מהיותנו אחים.
אז למה אנחנו מביאים על עצמנו צרות? בואו נהיה אחים בחיים ולא במוות.
אפשר לתת דוגמאות מהתקופות השונות בהיסטוריה ,
וכן מהאסונות הכפולים שקרו לאחרונה במות אחים הי"ד.
זה אמור להיות שיר נוגע ומרגש מחד, ונוקב מאידך .
מחכה בקוצר רוח לשיתופים שלכם!!!! -
אני חייבת את עזרתכם, משתמשי מקצב היקרים!
לצורך כלשהו זקוק לי שיר בנושא מאוד ספציפי שכבר אפרט.
מי שיוכל לכתוב עבורי "גג" עד יום רביעי בלילה, יעזור לי מאוד!!!
המסר שהשיר צריך להעביר הוא:
בואו נהיה אחים בחיים, שלא נצטרך להיות אחים בדם!
ואסביר-
אנחנו, עמ"י אמיצים בלמסור את נפשנו ולמות יחד על קידוש ה'.
וכן בעתות צרה אנחנו מתגלים במלוא הדרנו.
אבל בשגרה שלנו אנחנו מתקשים להיות מאוחדים, ומתעלמים מהיותנו אחים.
אז למה אנחנו מביאים על עצמנו צרות? בואו נהיה אחים בחיים ולא במוות.
אפשר לתת דוגמאות מהתקופות השונות בהיסטוריה ,
וכן מהאסונות הכפולים שקרו לאחרונה במות אחים הי"ד.
זה אמור להיות שיר נוגע ומרגש מחד, ונוקב מאידך .
מחכה בקוצר רוח לשיתופים שלכם!!!! -
@אריה-93 בול פגיעה!!!
שכחתי מהשיר הזה
אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!
הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!עומד אדם
מחייך לכולם
נראה שמח ומאושר
שהכול טוב לו
פה בעולם.כולם חושבים
שלו החיים תותים
אין אתגרים
וגם לא נפילות.שמגיעה הביתה
ההורים שואלים
איפה היית
היה כיף
היה מושלם.הם בטוחים
שטוב לו בחברה
שיש לו הצלחה.שמגיעה הלילה
המסכה מתקלפת
מתחת לשמיכה
הכרית מחובקת
רטובה בדמעות.זהו נחסם לי
אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!! -
הצילו התחלתי שיר והוא נישאר באמצע בלי הסוף
חייבת תעזרה שלכם דחוף!!!עומד אדם
מחייך לכולם
נראה שמח ומאושר
שהכול טוב לו
פה בעולם.כולם חושבים
שלו החיים תותים
אין אתגרים
וגם לא נפילות.שמגיעה הביתה
ההורים שואלים
איפה היית
היה כיף
היה מושלם.הם בטוחים
שטוב לו בחברה
שיש לו הצלחה.שמגיעה הלילה
המסכה מתקלפת
מתחת לשמיכה
הכרית מחובקת
רטובה בדמעות.זהו נחסם לי
אני חייבת שתעזרו לי לסיים.
ועוד משהו יש לי פה בעיה דקדוקית שמחרפנת אותי
המשפט איפה ההיתה איך כותבים תמילה שניה בצורה תקנית בלשון זכר
שברתי תמח ולא ידעתי איך לכתוב
אז אשמח לעזרה ממכם.תודה!!!@המחבל-המחופש כותבים היית
מי יספר להם
לכל הבטוחים
שמתחת לחיוך
הפצעים פתוחיםשהוא מתחנן לשמיים
כל לילה מחדש
שמישהו ידע
שהוא לפעמים גם
חלש -
@המחבל-המחופש כותבים היית
מי יספר להם
לכל הבטוחים
שמתחת לחיוך
הפצעים פתוחיםשהוא מתחנן לשמיים
כל לילה מחדש
שמישהו ידע
שהוא לפעמים גם
חלש@אריה-93 ואווו אחלה
אני לא יודעת מה קרה לי
אבל תכלס נתקעה לי המילה ולא הצלחתי
לומר אותה בלשון זכר
ואוון תודה רבה
ההמשך מדהים ממש פצה
סגרת לי תפינה
תודה על המהירות
איזה כיף שיש את מי לשאול ושיעזרו לי בזהואין על השירים שלך
מחכה להם ממש כל פעם!! -
@אריה-93 בול פגיעה!!!
שכחתי מהשיר הזה
אם הייתי יכולה הייתי מלייקת אותו שוב...אני צריכה משהו קצת יותר ארוך, אז זה יהיה בסיס מצויין. תודה רבה!
-
@אריה-93 מחר הוא יבוא לידי שימוש בעז"ה!
ביקשתי אותו לצורך נאום בנושא הנ"ל וזה יקרה מחר בעז"ה.
לאחר מחשבה החלטתי להשאיר אותו כמו שהוא. הוא פשוט יפהפה , ומעביר את המסר בצורה חזקה.
וגם כשניסיתי להוסיף לו קטע ,זה יצא לא משהו....
כללית,אני כמעט ולא מצליחה אף פעם להוסיף משלי על משהו קיים. רק לבנות מחדש...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
