דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 786.1k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0ז מנותק
    זאת אני 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2164
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • א מנותק
      א מנותק
      אבי n
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2165

      בלילה
      ישבתי חשבתי
      רציתי לכתוב על
      רצונות שאיפות חלומות
      רציתי לא הצלחתי
      התיאשתי
      אמרתי ננסה שוב מחר
      אולי אז אצליח לשאוף
      ובבוקר ניסיתי שוב
      לספר על החלומות
      שאיפות
      ועד שהצלחתי
      הדף נעלם
      ברוח
      ולא חזר
      אז חשבתי שוב
      מהתחלה
      על דברים שרציתי לכתוב
      על חלומות שאולי יתגשמו
      והבנתי
      יש דברים שכותבים
      ויש דברים ששומרים
      על הלב
      חורטים על הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      8
      • ק מנותק
        ק מנותק
        קשוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2166

        קשוח

        זה קשוח
        המצב מתוח
        הכל פתוח
        עף ברוח
        אני עוד כאן
        בבלאגן
        בתוך העצב
        כאן טמון הכלב
        תסתכלי במראה
        חתיכת רעה
        אל תשאלי מה קרה
        החוב עכשיו נפרע
        את מאה?
        מה את רואה?
        נעים לך להיות בדיכאון?
        להרגיש חידלון?
        ככה כעת
        תקועה באמת
        בגוף יש רפיון
        בלב פי מליון
        קשה לי עכשיו
        זה מידי מורכב
        מתי אצא מכאן?
        אגיע לאן?
        מי יודע?
        צריכה להיאבק
        בספק
        לא יכולה יותר
        אבל אסור לוותר

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדתמ מנותק
          מישהי מיוחדת
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2167

          זהו זה נגמר
          בפה עוד טעם מר
          רק דבר לי עוד נשאר
          התקווה אל המחר

          כי היום, קצת עצוב
          אבל מחר יכול להיות טוב
          וזה בסדר להתבלבל בסיבוב
          העיקר לא לעזוב

          מותר להרגיש כאב
          מחט דוקרת בלב
          אבל אסור להתכחש
          כי זה יגרום לי להיחלש

          אז זהו, עוד יום עבר
          ילך לפח של החיים שלי
          אך המשחק עוד לא נגמר
          ומחר יהיה אולי קצת טוב לי

          הלוואי

          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • א מנותק
            א מנותק
            ארי גולד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2168

            מירון

            וואו הייתי שם
            בהר מירון,
            צלעתי מגושם
            בין כל ההמון,
            וכן ראיתי שם...

            אורות
            מדורות
            מנגלים,

            במות
            תזמורות
            מעגלים,

            חלוקות-
            נדיבות,
            אוהלים,

            ולעצמי חשבתי
            בשביל זה הגעתי
            לזה התאמצתי
            הזהו רשב"י,

            ופתאום הבחנתי
            או אז הבנתי
            שבמבטי פיספסתי
            את מהות רשב"י,

            'אורות'
            הדלקות
            מטלטלים,

            בכיות-
            נרגשות
            מתפללים,

            נפשות
            רעבות
            מתמלאים,

            וכשאת זה הבנתי
            בקסם נשבתי
            ואת עצמי מצאתי
            קורס בבכי תמרורים,

            על שינוי הבטחתי
            כל כך רציתי
            על הכול התחננתי,
            מקווה שאלוקים יגשים,

            שיר שכתבתי בעוד רגשותיי סוערים מהחוויה במירון, אני יודע שזה קצת לפני הזמן שאפשר אבל הטיימינג מחייב מחר זה פחות ידבר אל אנשים מקווה שתמחלו לי...👍

            הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            9
            • שיר 5ש מנותק
              שיר 5ש מנותק
              שיר 5
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2169

              העולם אכזר
              לא נותן מנוח
              כך עלינו נגזר
              המצב מתוח

              יורים עלינו מכל הכיוונים
              אין רגע של שקט ורוגע
              ואלו רק קצי הקרחונים
              אני מתחילה להשתגע

              מה יהיה פה בסוף השבוע?
              סוף החודש או השנה?
              העולם ממש מלא ברוע
              חייבים להחזיק באמונה

              נראה שהחיים מגיעים לסיום
              כאילו שהכל פה נגמר
              כל יום מרגיש לחיות באיום
              מנסה לא להיות ממורמר

              חייבים פה גאולה
              משיח שיגיע
              לצאת מהגולה
              ופשוט להרגיע

              אבל גם עכשיו כשאנחנו לבד
              לזכור, להאמין שיש אדון לעולם
              אבא אוהב שעלינו משגיח
              ורק טוב עלינו שולח

              אפילו כשקשה ונראה קצת רע
              להבין להאמין שהכל מושגח
              אבא לא שוכח אותנו לעולם
              ורק רוצה שנרוץ אליו.

              כשאומרים לך "ספר לי קצת על עצמך"
              ופתאום אתה שוכח מי אתה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              5
              • ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                #2170

                נער או נערה
                בחור או בחורה
                נכנסו לרשת
                חפשו בגוגל מידע על "אברהם פריד"
                כתבו להם שם "מקצב-אברהם פריד"....
                הופ..נכנססו גילו עולם שלם
                ווא זה לא רק אברהם פריד
                זה גם חנן בן ארי וכו'
                מה זה איזה פורום מגניב
                על מוזיקה ושירה
                על הופעות וכו.
                יש המון מידע על עולם המוזיקה
                איפה יש כזה דבר שיש כ"כ הרבה מידע
                במקום אחד חם ונחמד
                אבל זאת יש לדעת לכל דבר יש כללים
                יש חוקים ללמוד לשנן זה לא קשה
                ועל פורום נקי ומסודר חובה לשמור
                נא למדו הכללים
                לפני שבפורום ממשיכים

                ברוכים הבאים לכל החדשים/החדשות

                שירה מעומק הנשמה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2171

                  ים של זכרונות - מילים --ארי -גולד
                  לחן - אילן פ

                  ים של זכרונות
                  אותי עכשיו מציפים
                  על אותו עבר נשכח
                  על רגעים מסעירים,

                  דרמה וכשלונות
                  זה המרקם של החיים
                  איזה פאזל מסובך
                  עם חלקיקים מורכבים,

                  פזמון:
                  אבל לפעמים בתוך בור עמוק-אינסופי
                  קרן אור נשלחת לאסוף אותי
                  מחבקת מלטפת מרגיעה את-רוחי
                  כך יכול לברוח ממיצרי נפשי,

                  ים של ......... וכ"ו

                  ים של זכרונות
                  ים של מחשבות ....
                  לשנות להשתנות
                  ים של התחלות

                  השיר נכתב והולחן בשת"פ "מקצב"את המילים בשלמותן והלחן העלנו
                  https://miktzav.com/assets/uploads/files/1683754055930-%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%96%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%90-1.mp3

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2172

                    בס"ד

                    בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר\T.t

                    כָּל פַּעַם שֶׁבָּרַחְתִּי,
                    אֶת הָרַעַשׁ בִּפְנִים שָׁמַעְתִּי.
                    עִם כָּל הַכּוֹחַ נֶאֱבַקְתִּי.
                    עַד שֶׁכְּבָר נִשְׁבַּר לִי, וּוִתַּרְתִּי.
                    וְגַם שֶׁשַּׁבְתִּי, אָמְרוּ שֶׁבָּגַדְתִּי.
                    אֲנָשִׁים רַבִּים פָּגַשְׁתִּי,
                    וּבְאַף אֶחָד לֹא הֶאֱמַנְתִּי.
                    חוּץ מִמְּךָ,

                    כִּי- בְּסוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר,
                    הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                    אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                    מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                    הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                    וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.

                    כָּל הַזְּמַן הַזֶּה הִתְאַפַּקְתִּי.
                    אֶת הַפֶּה שֶׁלִּי שָׁתַקְתִּי.
                    חָזָק הֶחְזַקְתִּי,
                    לֹא הִתְיָאַשְׁתִּי,
                    אֶת הַלְּקָחִים הֵפַקְתִּי.
                    לְכֻלָּם הִסְבַּרְתִּי,
                    שֶׁיְּרִידָה לְצֹרֶךְ עֲלִיָּה, וְעָלִיתִי.
                    אֶת הַחוֹמוֹת שָׁבַרְתִּי.

                    כִּי- בַּסּוֹף שֶׁל כָּל סִפּוּר ,
                    הַכֹּל חוֹזֵר לִהְיוֹת בָּרוּר.
                    אֲנִי אוֹהֵב אוֹתְךָ יוֹתֵר,
                    מַרְגִּישׁ חָזָק כְּמוֹ פַּנְתֵּר .
                    הַכֹּל חוֹזֵר לְהִתְבַּהֵר,
                    וַאֲנִי עִם חִיּוּךְ בּוֹעֵר.
                    ©

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    13
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מא1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2173

                      בס"ד

                      לפעמים, מרגישה שכולי טובעת-
                      בים של בלבול, בין הגלים
                      מביטה על העבר, הווה וגם עתיד.
                      מחפשת אותך, משוועת אליך-
                      אנא, הצילני.

                      נאחזת, מושכת ככל שידי מגעת-
                      ככל יכולתי, מבלי לקרוע החבלים
                      נאבקת, אך זוכרת שיש רק אחד ויחיד.
                      עתה, עשה רצונך כטוב בעיניך-
                      צור, חֶבְלִי.

                      וגם, כשהלב בוכה ועיני דומעת-
                      הנך מבין, שומע ללא שיח או מילים
                      חופש כל חדרי בטן, מה אדבר, מה אגיד.
                      נושאת עיני, מייחלת אך לחסדך-
                      יוצרי, מלכי.

                      באוזניי, את קולך שומעת-
                      בת שלי, מקשיים רק מתחשלים
                      יותר ממה שתוכלו- לעולם לא אעמיד.
                      ואני אמרתי "היטיב איטיב עמך"-
                      ילדה, שלי.

                      ומשפתיי, תפילה חרישית בוקעת-
                      אבא, ראה נא בעונינו אביונים ודלים
                      עזור לבטוח, לשמוח ובאמונה להתמיד.
                      הרי הכל רק בידך וברצונך-
                      חושה, לעזרתי.

                      ובשכלי, מבינה וגם יודעת-
                      כי על אבא, שאלות לא שואלים
                      זכני את יצרי להבעיר, להשמיד.
                      "וידעת היום והשבות אל לבבך"-
                      בתוך, תוכי.

                      ואז, נשמה שבאפי נרגעת-
                      הרי אני תמיד בידך, שוכן מעולים
                      והכל, הכל רק ממך- מאז ולתמיד.
                      כי אין, אין עוד מלבדך...
                      והכל- -
                      בשבילי, לטובתי.

                      משפט לחיים-💕
                      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • זאת אני 0ז מנותק
                        זאת אני 0ז מנותק
                        זאת אני 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2174
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0ז מנותק
                          זאת אני 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2175
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • זאת אני 0ז מנותק
                            זאת אני 0ז מנותק
                            זאת אני 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2176
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מ מנותק
                              מ מנותק
                              מ קוק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מ קוק
                              #2177

                              שלום לכם חברי מקצב
                              בסוף אני עושה את זה, אין מצב
                              אפשר לקבל תדריך
                              כי ללמוד אני צריך
                              על מה כותבים שיר
                              האם כל אחד כשיר
                              אולי עידן זה נגמר
                              כי על מה לא שרו כבר?
                              על אחווה ורעות
                              על שמחה ושלמות,
                              מלחמות, נצחונות
                              כישלונות ונחמות,
                              מזמורים, חלומות
                              על חולים והחלמות,
                              ייאוש והצלחה
                              מחר תהיה זריחה,
                              הלילה והבוקר
                              במוצ"ש נקשיב לטוקר,
                              על שקרים, על אמת
                              הספדים על המת,
                              על הבן, על הבת
                              אה*בת השבת,
                              על ישן וחדש
                              על חורבן המקדש,
                              על שלום ומחלוקת
                              ממשלה שצועקת,
                              נפגעי הזירה
                              שוני הגזרה,
                              על שינוי הגישה
                              העברית החדשה,
                              על הקודש והחול
                              על זה שגם אני יכול,
                              על אופי ותכונה
                              או על בריון השכונה.

                              ואולי פשוט אני צריך רק שעה,
                              לשבת עם עצמי ולקבל השראה?

                              מעולם לא שיתפתי אדם בשירים שלי, תנו לי את הביטחון בעצמי.....

                              שרה 99ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              13
                              • מ מ קוק

                                שלום לכם חברי מקצב
                                בסוף אני עושה את זה, אין מצב
                                אפשר לקבל תדריך
                                כי ללמוד אני צריך
                                על מה כותבים שיר
                                האם כל אחד כשיר
                                אולי עידן זה נגמר
                                כי על מה לא שרו כבר?
                                על אחווה ורעות
                                על שמחה ושלמות,
                                מלחמות, נצחונות
                                כישלונות ונחמות,
                                מזמורים, חלומות
                                על חולים והחלמות,
                                ייאוש והצלחה
                                מחר תהיה זריחה,
                                הלילה והבוקר
                                במוצ"ש נקשיב לטוקר,
                                על שקרים, על אמת
                                הספדים על המת,
                                על הבן, על הבת
                                אה*בת השבת,
                                על ישן וחדש
                                על חורבן המקדש,
                                על שלום ומחלוקת
                                ממשלה שצועקת,
                                נפגעי הזירה
                                שוני הגזרה,
                                על שינוי הגישה
                                העברית החדשה,
                                על הקודש והחול
                                על זה שגם אני יכול,
                                על אופי ותכונה
                                או על בריון השכונה.

                                ואולי פשוט אני צריך רק שעה,
                                לשבת עם עצמי ולקבל השראה?

                                מעולם לא שיתפתי אדם בשירים שלי, תנו לי את הביטחון בעצמי.....

                                שרה 99ש מנותק
                                שרה 99ש מנותק
                                שרה 99
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2178

                                סיפור אהבה
                                חבירה בנשמה
                                נפגשתי איתה
                                שבועיים לפני חתונה
                                אורות, ניצוצות, חלומות
                                מתגשמים לבסוף
                                שחרור קצת
                                לא כל היום ללמוד
                                מבחנים לא נגמרים
                                ארוכים ומעייפים
                                מחייבים להשקיע
                                לא להיכנע לתעתוע
                                צריך להתאמץ
                                לא לבוא עם מח ריק
                                לומדת להפריד
                                בין השריטות למחשבות
                                המציאות בשטח
                                שונה מהשאיפות
                                צריך לאזן את הכוחות
                                לא לומר קלישאות
                                לקיים את האמירות
                                וכמובן לזכור
                                שיש אבא גדול
                                מחכה לתפילתנו
                                רוצה לתת לנו
                                רק נבקש וייעתר לנו
                                רק אם לטובתנו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0ז מנותק
                                  זאת אני 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2179
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0ז מנותק
                                    זאת אני 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2180

                                    זה מתעתע
                                    רגשות
                                    זכרונות

                                    זה משגע
                                    מחשבות
                                    כשלונות

                                    מה אני רוצה מעצמי?

                                    למה רע לי?
                                    אני עושה מה שטוב לי
                                    אבל מה זה לא נעים לי

                                    אני גיבורה
                                    שנה שלימה סחבתי
                                    אבל עכשיו אני גמורה
                                    וזה לא כ"כ נעים לי...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שמעק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2181

                                      מודה אני לך אבא שבשמים
                                      גם שהכל נראה רחוק כפליים,
                                      והזמן טס מתקרב לו בינתיים
                                      עד מתי אחכה בכליון עיניים,

                                      רוצה לצרוח אל השממה,
                                      שיחזור אלי הד של דממה
                                      הוי, למה ליבי כבד כחומה
                                      הפחד מזדחל בעוד קומה,

                                      תן לי קרן אור באפילה,
                                      תן תקווה, כי היא חמקה
                                      תפיח בי רוח של שמחה,
                                      כשאתפלל אקבל תגובה

                                      עד מתי אשב לבדי בחלון ביתי,
                                      בלי השותפה שלי, העזר כנגדי
                                      רוקד אני בחתונתו של חברי,
                                      אך בתוכי יודע שליבי בל עימי

                                      לכולם כבר ילדים, קטנים מתוקים,
                                      רואה אותם נזהרים, ממני מסתירים
                                      על הולדת להם עוד, בן בין הבנים
                                      שלא יכאב, שלא לדרוך על הפצעים

                                      בקרוב אצלך הם מאחלים,
                                      את ביתך עוד תזכה להקים
                                      די, עזבו אותי מכל הרחמים
                                      בשבילי הם כלל לא מועילים,

                                      דבר אחד ביקשתי
                                      ועליו תמיד חלמתי,
                                      כי אם כבר אין אותה
                                      אז תדע שאין אותי,

                                      כל הלילה כתבתי לך אבא
                                      את המילים אני מגיש אליך,
                                      בוטח אני רק בך, אבל אנא
                                      תשלח בשורה, תן מאוריך.

                                      במקום שבו
                                      מסתיימות המילים
                                      מדבר הלב !

                                      נוודנ B 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      10
                                      • ש שמעק

                                        מודה אני לך אבא שבשמים
                                        גם שהכל נראה רחוק כפליים,
                                        והזמן טס מתקרב לו בינתיים
                                        עד מתי אחכה בכליון עיניים,

                                        רוצה לצרוח אל השממה,
                                        שיחזור אלי הד של דממה
                                        הוי, למה ליבי כבד כחומה
                                        הפחד מזדחל בעוד קומה,

                                        תן לי קרן אור באפילה,
                                        תן תקווה, כי היא חמקה
                                        תפיח בי רוח של שמחה,
                                        כשאתפלל אקבל תגובה

                                        עד מתי אשב לבדי בחלון ביתי,
                                        בלי השותפה שלי, העזר כנגדי
                                        רוקד אני בחתונתו של חברי,
                                        אך בתוכי יודע שליבי בל עימי

                                        לכולם כבר ילדים, קטנים מתוקים,
                                        רואה אותם נזהרים, ממני מסתירים
                                        על הולדת להם עוד, בן בין הבנים
                                        שלא יכאב, שלא לדרוך על הפצעים

                                        בקרוב אצלך הם מאחלים,
                                        את ביתך עוד תזכה להקים
                                        די, עזבו אותי מכל הרחמים
                                        בשבילי הם כלל לא מועילים,

                                        דבר אחד ביקשתי
                                        ועליו תמיד חלמתי,
                                        כי אם כבר אין אותה
                                        אז תדע שאין אותי,

                                        כל הלילה כתבתי לך אבא
                                        את המילים אני מגיש אליך,
                                        בוטח אני רק בך, אבל אנא
                                        תשלח בשורה, תן מאוריך.

                                        נוודנ מנותק
                                        נוודנ מנותק
                                        נווד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2182
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נוודנ מנותק
                                          נוודנ מנותק
                                          נווד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                                          #2183

                                          בס''ד

                                          לופ

                                          להט החרב המתהפכת עלי בצומת
                                          סימטת ההלקה עצמית
                                          עוד שאיפה אוורירית מטומטמת
                                          בדרך לחוד החנית

                                          אני חשוף לחיבוק השטן
                                          את ידיי פושט מקבל
                                          מלאכים עטופים בלבן

                                          שעיר לה' לעזאזל
                                          נדפקת עלית בגורל

                                          מנוחה נכונה מנוחה
                                          לכוד בלופ של הרס
                                          אין שניה של סליחה נכונה
                                          סליחה
                                          לעצמך.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול