דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. אתגר לכתיבה
  4. נספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.

נספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אתגר לכתיבה
507 פוסטים 108 כותבים 68.4k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

    @חיה-במקרנצ-יק-0
    השיר שלך נגע לי כ"כ!!
    אהבתי כל מילה:)
    שאפוו👊

    אם תוכלי לכתוב סוף מעודד- זה יוסיף המוןן😜
    אבל הוא מטורף גם ככה:)

    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
    חיה במקרנצ'יק 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #365

    @היידה-מיוזיק-0 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:

    אם תוכלי לכתוב סוף מעודד- זה יוסיף המוןן
    אבל הוא מטורף גם ככה:)

    תכתוב אתה
    כאן...

    טוב להציץ
    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

    היידה מיוזיק 0ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • חיה במקרנצ'יק 0ח חיה במקרנצ'יק 0

      @היידה-מיוזיק-0 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:

      אם תוכלי לכתוב סוף מעודד- זה יוסיף המוןן
      אבל הוא מטורף גם ככה:)

      תכתוב אתה
      כאן...

      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0ה מנותק
      היידה מיוזיק 0
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי היידה מיוזיק 0
      #366

      @חיה-במקרנצ-יק-0
      מקווה שהצלחתי...
      הבאתי את השיר שלך, והחלק המודגש הוא מה שהוספתי...
      ..........
      קרתה לה תאונה
      אתמול בלב
      השאירה שרועה
      עם כל הכאב

      אף אחד לא היה
      בשביל לנחם
      להגיד שהיא חזקה
      התוך נשאר שלם

      היא נפלה, בתאונה
      עם הבדידות
      פעם בחייה גילתה
      מהי ידידות

      אף אחד לא פצע
      רק ממנה לא נשאר
      התאונה איומה היא
      בין הזר למוכר

      בחוץ הכל בסדר
      מבפנים הכל שבר
      משקמת הריסות
      נלחמת במלחמות

      ימים עברו
      היא שכחה התאונה
      הם לא ראו
      וגם היא שכחה

      ורק בלילות הארוכים
      היא שוב נזכרה
      ולא הבינה למה
      שוב על לחייה דמעה....

      דמעה של בדידות של כאב שלא שכח, נרגע.
      דמעה שנספגת בכרית, כה בודדה.

      לבדה בחושך מנסה להתגבר,
      התאונה צפה מול עייניה, כאילו רוצה היא שתשבר.

      עוברים עוד ימים ולילות,
      הבנה בראשה החלה להתגלות,
      הוא מסלול שנקבע לי לחצות בחיי...
      ביגר אותי והרים אותו טפח מעלי.
      לולא היותו השינוי בי לא היה חל.
      ועולה תחושה שאט אט הכל נמחל.
      חיוך מלווה בהרגשה חיובית,
      ודרך שהייתה ללא מוצא- חישבה עצמה מבראשית. 😉

      מקווה שאהבת..ניסיתי לכתוב משו בכמה דקות, לא חייב להוסיף... השיר שלך מושלם ונוגע, אבל בשבילי😜
      ואגב אני בת...

      כל עוד לא הפסקת לחלום, אתה מנצח--
      תעוף הכי רחוק שאתה יכול, כי יש בך הכל!!!
      (עקיבא תורג'מן)

      המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • היידה מיוזיק 0ה היידה מיוזיק 0

        @חיה-במקרנצ-יק-0
        מקווה שהצלחתי...
        הבאתי את השיר שלך, והחלק המודגש הוא מה שהוספתי...
        ..........
        קרתה לה תאונה
        אתמול בלב
        השאירה שרועה
        עם כל הכאב

        אף אחד לא היה
        בשביל לנחם
        להגיד שהיא חזקה
        התוך נשאר שלם

        היא נפלה, בתאונה
        עם הבדידות
        פעם בחייה גילתה
        מהי ידידות

        אף אחד לא פצע
        רק ממנה לא נשאר
        התאונה איומה היא
        בין הזר למוכר

        בחוץ הכל בסדר
        מבפנים הכל שבר
        משקמת הריסות
        נלחמת במלחמות

        ימים עברו
        היא שכחה התאונה
        הם לא ראו
        וגם היא שכחה

        ורק בלילות הארוכים
        היא שוב נזכרה
        ולא הבינה למה
        שוב על לחייה דמעה....

        דמעה של בדידות של כאב שלא שכח, נרגע.
        דמעה שנספגת בכרית, כה בודדה.

        לבדה בחושך מנסה להתגבר,
        התאונה צפה מול עייניה, כאילו רוצה היא שתשבר.

        עוברים עוד ימים ולילות,
        הבנה בראשה החלה להתגלות,
        הוא מסלול שנקבע לי לחצות בחיי...
        ביגר אותי והרים אותו טפח מעלי.
        לולא היותו השינוי בי לא היה חל.
        ועולה תחושה שאט אט הכל נמחל.
        חיוך מלווה בהרגשה חיובית,
        ודרך שהייתה ללא מוצא- חישבה עצמה מבראשית. 😉

        מקווה שאהבת..ניסיתי לכתוב משו בכמה דקות, לא חייב להוסיף... השיר שלך מושלם ונוגע, אבל בשבילי😜
        ואגב אני בת...

        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופשה מנותק
        המחבל המחופש
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #367

        @יוסי-רבינוביץ היתי חייבת להגיב על השיר הזה באתגר כתיבה

        לא היה שם אויר
        רק התפרצו הקולות
        זעקות של אמת
        ופרצים של דמעות
        קטנים וגדולים
        צועקים למרומים
        מילים של פרידה

        אבאלה טרוף
        אני עם דמעות בעניים ברמה פסיכית
        פשוט מושלם אין לי מילה אחרת!!!!!
        באמת היית שם כמו שמתואר בשיר?
        פשוט שלמות 1000 👍 👍 👍 👍

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        יוסי רבינוביץי תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • המחבל המחופשה המחבל המחופש

          @יוסי-רבינוביץ היתי חייבת להגיב על השיר הזה באתגר כתיבה

          לא היה שם אויר
          רק התפרצו הקולות
          זעקות של אמת
          ופרצים של דמעות
          קטנים וגדולים
          צועקים למרומים
          מילים של פרידה

          אבאלה טרוף
          אני עם דמעות בעניים ברמה פסיכית
          פשוט מושלם אין לי מילה אחרת!!!!!
          באמת היית שם כמו שמתואר בשיר?
          פשוט שלמות 1000 👍 👍 👍 👍

          יוסי רבינוביץי מנותק
          יוסי רבינוביץי מנותק
          יוסי רבינוביץ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי רבינוביץ
          #368

          @המחבל-המחופש כן, והיה יותר אבל לא הכל אפשר לתאר במילים!!

          האמת הכל מוזר לי יש לי מלא שאלות ואין ספור תמיהות
          אבל אתה הרי לימדת אותי
          שעל אבא לא שואלים שאלות!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • איזה קטעא מנותק
            איזה קטעא מנותק
            איזה קטע
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
            #369

            @זאת-אני-0 אמר באתגר כתיבה 41 🙂:

            באקט של סיום
            בדמעות בלילות
            צעקתי ליקום
            "תתייחס לשקופות!"

            וואו! ממש אהבתי! התחברתי אל כל השיר הזה בטירוף אבל השורות האלו נגעו בי במיוחד!

            ממש התחברתי כאילו לעובדה שאת כאילו אמרת שכשסיימת ניסית למנוע מאחרים לעבור את זה... מצטערת בשבילך על מה שעברת...

            יש שני סוגי מוזיקה-
            מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
            תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

            זאת אני 0ז תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • איזה קטעא איזה קטע

              @זאת-אני-0 אמר באתגר כתיבה 41 🙂:

              באקט של סיום
              בדמעות בלילות
              צעקתי ליקום
              "תתייחס לשקופות!"

              וואו! ממש אהבתי! התחברתי אל כל השיר הזה בטירוף אבל השורות האלו נגעו בי במיוחד!

              ממש התחברתי כאילו לעובדה שאת כאילו אמרת שכשסיימת ניסית למנוע מאחרים לעבור את זה... מצטערת בשבילך על מה שעברת...

              זאת אני 0ז מנותק
              זאת אני 0ז מנותק
              זאת אני 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #370

              @איזה-קטע תודה
              כיף לקבל עידוד...
              זה באמת היה קשה אבל ברוך השם עברתי את זה...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלטא מנותק
                ארי רוזנבלט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #371

                @כ-פ
                שיר ממש יפה!
                מה שאני הכי אוהב זה דווקא לכתוב על רעיון מקורי ומעבר...
                לא על מה שעולה לכולם בראש בהקשר הזה... אז דווקא זה מה שיפה בשיר הזה

                חברים יפים שלי, אתם יודעים מה הצעירים שלנו צריכים? הם צריכים שמישהו יאמין בהם... [שלמה קרליבך]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • לומדת ללכתל מנותק
                  לומדת ללכתל מנותק
                  לומדת ללכת
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #372

                  @אריה-93 אמר באתגר כתיבה 41 🙂:

                  זֶה נִגְמַר
                  הוּא אָמַר
                  לֵךְ הַבַּיְתָה
                  לְהַחֲלִיף נַעֲלַיִם

                  יוֹמַיִם כְּבָר
                  הוּא נִשְׁאַר
                  לְיַד הַמִּטָּה
                  בִּירוּשָׁלַיִם

                  זֶה נִגְמַר
                  וְאֶפְשָׁר
                  לַחֲזֹר הַבַּיְתָה
                  וְלָתֵת לָעֵינַיִם

                  לְטַפְטֵף לַכַּר
                  רֶגֶשׁ נִצְבָּר
                  דִּמְעָה שֶׁחִכְּתָה
                  כְּשֶׁנָּשַׁךְ שְׂפָתַיִם

                  כִּי זֶה נִגְמַר
                  וּכְבָר
                  אֵין לוֹ כֹּחַ
                  לִהְיוֹת חָזָק

                  אָז הוּא נִשְׁבַּר
                  כְּשֶׁנִּשְׁאַר
                  לוֹ רַק לִצְרֹחַ
                  אֶת הַלֵּב שֶׁנִּסְדַּק

                  זֶה נִגְמַר
                  כָּךְ אָמַר
                  וְהוּא הָלַךְ
                  לְהַחֲלִיף נַעֲלַיִם

                  וּמָחָר
                  הוּא יֻגְדַּר
                  כְּיָתוֹם טָרִי
                  בֶּן יוֹמַיִם

                  אהבתי את הכתיבה של השיר
                  שיר עצוב וכואב
                  ממש נוגע ועצוב.
                  עד כדי כך שדרש ממני להגיב עליו במילים!😏

                  .Confuse them with your silence"
                  ".Shock them with your actions

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מא1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #373
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                      #374

                      @רק-נשמה
                      https://miktzav.com/post/235355
                      וואו!!!!!!!!!! נוגע ומבטא חזק.
                      הקטע הנוגע הוא שמצד אחד טוב לה במקום שלה - ומצד שני היא מרגישה לבד וזה בעצם הדבר היחיד שמפריע לה.
                      אני חושבת שזה קורה היום להרבה בנות חרדיות לצערנו, שטוב להן, והדבר היחיד שמעיק זה שהם לבד במקום שלהן............ יואו אני קוראת את זה שוב וכמעט עולות לי דמעות.......
                      @ברוריה מהמם!!
                      לדעתי לקחת את זה למקום קצת אחר, לא? אולי לקטע המעשי יותר....... אבל זה יפה! 👍

                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מא1
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #375

                        @המחבל-המחופש ברכותיי לרגל הזכייה,👏 👏
                        מגיע לך ביושר, אלופה!!❤
                        מחכים לעוד שירים שלך...
                        👍 👍 👍

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          איללוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #376

                          @המחבל-המחופש איזה כיף שזכית!,באמת השיר שלך היה יפה!
                          והנושא שבחרת ממש יפה וקישרת את זה ממש לתקופת המבחנים שיש לנו...
                          ברכות לרגל הזכיה והרבה הצלחה!

                          "אין בן אדם רע-
                          יש בן אדם שרע לו!!!"

                          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • א איללוש

                            @המחבל-המחופש איזה כיף שזכית!,באמת השיר שלך היה יפה!
                            והנושא שבחרת ממש יפה וקישרת את זה ממש לתקופת המבחנים שיש לנו...
                            ברכות לרגל הזכיה והרבה הצלחה!

                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופשה מנותק
                            המחבל המחופש
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #377

                            @איללוש האמת שהרבה זמן חשבתי על הקטע של מבחן החיים
                            אז היה לי הזדמנות וזה יצא בדיוק
                            אתם מדהימים אין עליכם
                            תמשיכו ככה

                            "קשה לשכוח אנשים
                            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                            מרבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • המחבל המחופשה המחבל המחופש

                              @איללוש האמת שהרבה זמן חשבתי על הקטע של מבחן החיים
                              אז היה לי הזדמנות וזה יצא בדיוק
                              אתם מדהימים אין עליכם
                              תמשיכו ככה

                              מרבמ מנותק
                              מרבמ מנותק
                              מרב
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #378

                              @המחבל-המחופש אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:

                              @איללוש האמת שהרבה זמן חשבתי על הקטע של מבחן החיים
                              אז היה לי הזדמנות וזה יצא בדיוק
                              אתם מדהימים אין עליכם
                              תמשיכו ככה

                              תכלס, שאני חושבת על זה מה באמת כל הכותבים יעשו...? הרי אין להם בגרויות, מבחנים, חוצים וכל זה.
                              הם עדיין לא מבינים את עומק המצב....ואת מה שאנחנו עוברות...😅

                              "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                              "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              4
                              • מרבמ מרב

                                @המחבל-המחופש אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:

                                @איללוש האמת שהרבה זמן חשבתי על הקטע של מבחן החיים
                                אז היה לי הזדמנות וזה יצא בדיוק
                                אתם מדהימים אין עליכם
                                תמשיכו ככה

                                תכלס, שאני חושבת על זה מה באמת כל הכותבים יעשו...? הרי אין להם בגרויות, מבחנים, חוצים וכל זה.
                                הם עדיין לא מבינים את עומק המצב....ואת מה שאנחנו עוברות...😅

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איללוש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איללוש
                                #379

                                @מרב חחח... בסוף כולם עושים מבחנים...(הבנים בגמרא והבנות בגרויות...)
                                אבל הנושא הוא :מבחן החיים,- ותידעו החיים הם המבחן האמיתי!!
                                האתגר כבר נפתח?

                                "אין בן אדם רע-
                                יש בן אדם שרע לו!!!"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #380

                                  @כ-פ ואי את מהממת. השיר באתגר מדהים!!
                                  כל פעם והרעיונות המקוריים שלך, אוהבת את זה.

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • א מנותק
                                    א מנותק
                                    איללוש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איללוש
                                    #381

                                    @כ-פ - כישרון מהלך!!-ממש ממש אהבתי!!
                                    תאמת שזה כ"כ נכון...,- לקחת את זה למקום כ"כ מקורי ואמיתי!!
                                    @רות-רפפורט- שיר מהמהם!!- זה נשמע שאת ממש בחרדות ממבחנים...😂 , סתם ...
                                    את אלופה!!- והסוף ממש מחזק!!
                                    @מתנדנדת - איזה שיר מגניב!- אהבתי...

                                    אני מהאלה שסומכים על הדף של "השכנים"😂 , ובסוף הציונים שלי מצוינים פלוס..., סתם אני גם לומדת...

                                    "אין בן אדם רע-
                                    יש בן אדם שרע לו!!!"

                                    רות רפפורטר 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • א איללוש

                                      @כ-פ - כישרון מהלך!!-ממש ממש אהבתי!!
                                      תאמת שזה כ"כ נכון...,- לקחת את זה למקום כ"כ מקורי ואמיתי!!
                                      @רות-רפפורט- שיר מהמהם!!- זה נשמע שאת ממש בחרדות ממבחנים...😂 , סתם ...
                                      את אלופה!!- והסוף ממש מחזק!!
                                      @מתנדנדת - איזה שיר מגניב!- אהבתי...

                                      אני מהאלה שסומכים על הדף של "השכנים"😂 , ובסוף הציונים שלי מצוינים פלוס..., סתם אני גם לומדת...

                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורטר מנותק
                                      רות רפפורט
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #382
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א איללוש

                                        @כ-פ - כישרון מהלך!!-ממש ממש אהבתי!!
                                        תאמת שזה כ"כ נכון...,- לקחת את זה למקום כ"כ מקורי ואמיתי!!
                                        @רות-רפפורט- שיר מהמהם!!- זה נשמע שאת ממש בחרדות ממבחנים...😂 , סתם ...
                                        את אלופה!!- והסוף ממש מחזק!!
                                        @מתנדנדת - איזה שיר מגניב!- אהבתי...

                                        אני מהאלה שסומכים על הדף של "השכנים"😂 , ובסוף הציונים שלי מצוינים פלוס..., סתם אני גם לומדת...

                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורטר מנותק
                                        רות רפפורט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רות רפפורט
                                        #383

                                        @איללוש גם השיר שלך ממש מושלם!!
                                        אם הייתי יכולה לתת יותר מלייק 1 הייתי נותנת
                                        דרך אגב כולם כתבו שירים מהממים!!!!(גם לכם הייתי נותנת המון לייקיםםם)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • chagit03C chagit03

                                          @יהודה-n 😄
                                          ככה זה, כשכותבים שירים כותבים את זה מהלב...

                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #384

                                          @chagit03 אמר בנספח | תגובות לאתגרי הכתיבה השונים.:

                                          @יהודה-n 😄
                                          ככה זה, כשכותבים שירים כותבים את זה מהלב...

                                          לדעתי היופי בשירים שכותבים דוקא לא בצורה של העברת המסר בצורה ישירה
                                          אלא --בצורת משל ונמשל - רמזים - -מטאפורה לנושא אחר --אפילו לרמוז לעניין
                                          שמשתמע ל 2 פנים שכל אחד יקח לכיוון שלו וכ"ו
                                          ומכניסים בהם עומק -- שיהיה מאתגר ומענין לחשוב מה המשמעות - "ומה כוונת המשורר "
                                          כי אם המטרה סתם לפרוק מהלב ולדבר על רגשות שלי וכ"ו -- אולי עדיף כתבה בעיתון

                                          רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול