לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!
-
@shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
אז לכתוב בתים? -
@shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
אז לכתוב בתים?@עדי-3 כן אם אפשר כמובן
-
פוסט זה נמחק!
@BINYAMIN-OFFICIAL
שמע הפזמון הזה ממש טוב ומה שרץ לי בראש זה שיר כזה היפ-הופ עם הפזמון האדיר הזה!!
מדהים ממש.
מאד נהניתי.וכן תקליט עם כלי או שניים...

-
תשתפך נפשי אל השם
לשים חלקי עימו
להסתופף בצילולחוש בליבי שלם
להרגיש קרבתו
לבקש אהבתושאזכה להבחין
שאזכה לראות
בכל אותן טובות רבותבמה לך אקדם
במה לך אשלם
מים רבים לא יוכלו לכבותפזמון:
אלוקיי
הרעבתני
ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעוזך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף,
כי אם אהבה אותך
ושמחה בךחשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
מקווה שתתחברו
-
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL מהמהם!!!
הקול שלך, הלחן,- יוצא מן הכלל!!
הצלחות....

-
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL ממש יפה!!! אתה מוכשר מאד!
יש לך עוד לחנים? -
@BINYAMIN-OFFICIAL ממש יפה!!! אתה מוכשר מאד!
יש לך עוד לחנים?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL קול ממטורף ביותר
ואיזה לחן הפצצת
אתה פשוט תותח

-
פוסט זה נמחק!
-
תשתפך נפשי אל השם
לשים חלקי עימו
להסתופף בצילולחוש בליבי שלם
להרגיש קרבתו
לבקש אהבתושאזכה להבחין
שאזכה לראות
בכל אותן טובות רבותבמה לך אקדם
במה לך אשלם
מים רבים לא יוכלו לכבותפזמון:
אלוקיי
הרעבתני
ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעוזך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף,
כי אם אהבה אותך
ושמחה בךחשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
מקווה שתתחברו
פוסט זה נמחק! -
תשתפך נפשי אל השם
לשים חלקי עימו
להסתופף בצילולחוש בליבי שלם
להרגיש קרבתו
לבקש אהבתושאזכה להבחין
שאזכה לראות
בכל אותן טובות רבותבמה לך אקדם
במה לך אשלם
מים רבים לא יוכלו לכבותפזמון:
אלוקיי
הרעבתני
ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעוזך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף,
כי אם אהבה אותך
ושמחה בךחשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
מקווה שתתחברו
זה בעצם חלק אחד, אחריו הפזמון והאח"כ שוב הקטע הזה...
(תוכל למצוא דוגמאות כאלו בשירים מהמקורות או כאלו שמנסים להיות...כדוגמאת כל תפילותיי של אלי הרצליך.)אין עוד בתים לשיר.
תשתפך נפשי אל השם
לשים חלקי עימו
להסתופף בצילולחוש בליבי שלם
להרגיש קרבתו
לבקש אהבתושאזכה להבחין
שאזכה לראות
בכל אותן טובות רבותבמה לך אקדם
במה לך אשלם
מים רבים לא יוכלו לכבותפזמון:
אלוקיי
הרעבתני
ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעוזך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף,
כי אם אהבה אותך
ושמחה בךאם זה מקשה עלייך, או שפחות התחברתָ- אז אין לי בעיה לכתוב עוד בתים, רק שזה יאבד לדעתי את האפקט של "מן המקורות"...
אגב, אשמח לחוות דעת שלכם.
-
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
@BINYAMIN-OFFICIAL המילים מנגנות את הצליל והצליל מוביל את המילים עמוק עמוק הישר ללב.
מקסים. אתה מעלה פה את הרמה מיסטר. ירבו כמותך באתר.
חברים שימו לב!!!.המנגינה לא צריכה למרוח את המילים שיסתדרו, והמילים לא צריכות להידחס אל תוך המנגינה.
הכל הרמוניה נעימה ושלמה.
כזה ראה וקדש -
לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
אלו המילים
"אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
ובמחשכי הלילה הושבתני
ובעורך וגודלך נשבעתי
אם תשרפני באש
לא אוסיף
כי אם אהבה אותך ושמחה בך"אשמח לתגובות וחוות דעת
אבקש לשמוע עד הסוף
תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים
מוכשר כרגיל ! תמשיך ככה אח יקר !
@עדי-3 כתיבה מעולה !
בהצלחה !
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות