דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
56 פוסטים 21 כותבים 2.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע עדי 3

    @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
    אז לכתוב בתים?

    B מנותק
    B מנותק
    BINYAMIN OFFICIAL
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @עדי-3 כן אם אפשר כמובן

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • B BINYAMIN OFFICIAL

      פוסט זה נמחק!

      Neeman2020N מנותק
      Neeman2020N מנותק
      Neeman2020
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21

      @BINYAMIN-OFFICIAL
      שמע הפזמון הזה ממש טוב ומה שרץ לי בראש זה שיר כזה היפ-הופ עם הפזמון האדיר הזה!!
      מדהים ממש.
      מאד נהניתי.

      וכן תקליט עם כלי או שניים... 👏

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עדי 3ע מנותק
        עדי 3ע מנותק
        עדי 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
        #22

        @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

        תשתפך נפשי אל השם
        לשים חלקי עימו
        להסתופף בצילו

        לחוש בליבי שלם
        להרגיש קרבתו
        לבקש אהבתו

        שאזכה להבחין
        שאזכה לראות
        בכל אותן טובות רבות

        במה לך אקדם
        במה לך אשלם
        מים רבים לא יוכלו לכבות

        פזמון:
        אלוקיי
        הרעבתני
        ועירום העזבתני
        ובמחשכי הלילה הושבתני
        ובעוזך וגודלך נשבעתי
        אם תשרפני באש
        לא אוסיף,
        כי אם אהבה אותך
        ושמחה בך

        חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
        ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
        מקווה שתתחברו❤

        מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

        B עדי 3ע אילן פא S 4 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • B BINYAMIN OFFICIAL

          לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
          אלו המילים
          "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
          ובמחשכי הלילה הושבתני
          ובעורך וגודלך נשבעתי
          אם תשרפני באש
          לא אוסיף
          כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

          אשמח לתגובות וחוות דעת

          אם תשרפני באש.mp3

          אבקש לשמוע עד הסוף
          תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

          הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23

          @BINYAMIN-OFFICIAL מהמהם!!!
          הקול שלך, הלחן,- יוצא מן הכלל!!
          הצלחות....👍 😊

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • B BINYAMIN OFFICIAL

            לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
            אלו המילים
            "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
            ובמחשכי הלילה הושבתני
            ובעורך וגודלך נשבעתי
            אם תשרפני באש
            לא אוסיף
            כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

            אשמח לתגובות וחוות דעת

            אם תשרפני באש.mp3

            אבקש לשמוע עד הסוף
            תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

            ע מנותק
            ע מנותק
            עדיין לבד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
            #24

            @BINYAMIN-OFFICIAL ממש יפה!!! אתה מוכשר מאד!
            יש לך עוד לחנים?

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ע עדיין לבד

              @BINYAMIN-OFFICIAL ממש יפה!!! אתה מוכשר מאד!
              יש לך עוד לחנים?

              B מנותק
              B מנותק
              BINYAMIN OFFICIAL
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25
              פוסט זה נמחק!
              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • B BINYAMIN OFFICIAL

                פוסט זה נמחק!

                ע מנותק
                ע מנותק
                עדיין לבד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26
                פוסט זה נמחק!
                B תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ע עדיין לבד

                  פוסט זה נמחק!

                  B מנותק
                  B מנותק
                  BINYAMIN OFFICIAL
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27
                  פוסט זה נמחק!
                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • B BINYAMIN OFFICIAL

                    פוסט זה נמחק!

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עדיין לבד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28
                    פוסט זה נמחק!
                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ע עדיין לבד

                      פוסט זה נמחק!

                      B מנותק
                      B מנותק
                      BINYAMIN OFFICIAL
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
                      #29
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • B BINYAMIN OFFICIAL

                        לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
                        אלו המילים
                        "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
                        ובמחשכי הלילה הושבתני
                        ובעורך וגודלך נשבעתי
                        אם תשרפני באש
                        לא אוסיף
                        כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

                        אשמח לתגובות וחוות דעת

                        אם תשרפני באש.mp3

                        אבקש לשמוע עד הסוף
                        תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יהודה n
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #30

                        @BINYAMIN-OFFICIAL קול ממטורף ביותר
                        ואיזה לחן הפצצת
                        אתה פשוט תותח 👍 👍 👍

                        מוזיקה זה כמו יין
                        זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                        אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • בארניקב בארניק

                          מטורף וגאויני אני הורדתי לי את זה כדי מאוד שתוסיף כלים יש לך כישרון מטורף בהצלחה

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אולפניסט ברמה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #31
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • F מנותק
                            F מנותק
                            fvutkh
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            מדהים!
                            הלואי עלי!
                            המשך כך!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • עדי 3ע עדי 3

                              @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                              תשתפך נפשי אל השם
                              לשים חלקי עימו
                              להסתופף בצילו

                              לחוש בליבי שלם
                              להרגיש קרבתו
                              לבקש אהבתו

                              שאזכה להבחין
                              שאזכה לראות
                              בכל אותן טובות רבות

                              במה לך אקדם
                              במה לך אשלם
                              מים רבים לא יוכלו לכבות

                              פזמון:
                              אלוקיי
                              הרעבתני
                              ועירום העזבתני
                              ובמחשכי הלילה הושבתני
                              ובעוזך וגודלך נשבעתי
                              אם תשרפני באש
                              לא אוסיף,
                              כי אם אהבה אותך
                              ושמחה בך

                              חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                              ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                              מקווה שתתחברו❤

                              B מנותק
                              B מנותק
                              BINYAMIN OFFICIAL
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • עדי 3ע עדי 3

                                @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                                תשתפך נפשי אל השם
                                לשים חלקי עימו
                                להסתופף בצילו

                                לחוש בליבי שלם
                                להרגיש קרבתו
                                לבקש אהבתו

                                שאזכה להבחין
                                שאזכה לראות
                                בכל אותן טובות רבות

                                במה לך אקדם
                                במה לך אשלם
                                מים רבים לא יוכלו לכבות

                                פזמון:
                                אלוקיי
                                הרעבתני
                                ועירום העזבתני
                                ובמחשכי הלילה הושבתני
                                ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                אם תשרפני באש
                                לא אוסיף,
                                כי אם אהבה אותך
                                ושמחה בך

                                חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                                ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                                מקווה שתתחברו❤

                                עדי 3ע מנותק
                                עדי 3ע מנותק
                                עדי 3
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                                #34

                                @BINYAMIN-OFFICIAL

                                זה בעצם חלק אחד, אחריו הפזמון והאח"כ שוב הקטע הזה...
                                (תוכל למצוא דוגמאות כאלו בשירים מהמקורות או כאלו שמנסים להיות...כדוגמאת כל תפילותיי של אלי הרצליך.)

                                אין עוד בתים לשיר.

                                תשתפך נפשי אל השם
                                לשים חלקי עימו
                                להסתופף בצילו

                                לחוש בליבי שלם
                                להרגיש קרבתו
                                לבקש אהבתו

                                שאזכה להבחין
                                שאזכה לראות
                                בכל אותן טובות רבות

                                במה לך אקדם
                                במה לך אשלם
                                מים רבים לא יוכלו לכבות

                                פזמון:
                                אלוקיי
                                הרעבתני
                                ועירום העזבתני
                                ובמחשכי הלילה הושבתני
                                ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                אם תשרפני באש
                                לא אוסיף,
                                כי אם אהבה אותך
                                ושמחה בך

                                אם זה מקשה עלייך, או שפחות התחברתָ- אז אין לי בעיה לכתוב עוד בתים, רק שזה יאבד לדעתי את האפקט של "מן המקורות"...

                                אגב, אשמח לחוות דעת שלכם.

                                מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #35
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • B BINYAMIN OFFICIAL

                                    לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
                                    אלו המילים
                                    "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
                                    ובמחשכי הלילה הושבתני
                                    ובעורך וגודלך נשבעתי
                                    אם תשרפני באש
                                    לא אוסיף
                                    כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

                                    אשמח לתגובות וחוות דעת

                                    אם תשרפני באש.mp3

                                    אבקש לשמוע עד הסוף
                                    תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

                                    איסתרק 0א מנותק
                                    איסתרק 0א מנותק
                                    איסתרק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #36

                                    @BINYAMIN-OFFICIAL המילים מנגנות את הצליל והצליל מוביל את המילים עמוק עמוק הישר ללב.
                                    מקסים. אתה מעלה פה את הרמה מיסטר. ירבו כמותך באתר.
                                    חברים שימו לב!!!.המנגינה לא צריכה למרוח את המילים שיסתדרו, והמילים לא צריכות להידחס אל תוך המנגינה.
                                    הכל הרמוניה נעימה ושלמה.
                                    כזה ראה וקדש

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    4
                                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                                      לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
                                      אלו המילים
                                      "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
                                      ובמחשכי הלילה הושבתני
                                      ובעורך וגודלך נשבעתי
                                      אם תשרפני באש
                                      לא אוסיף
                                      כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

                                      אשמח לתגובות וחוות דעת

                                      אם תשרפני באש.mp3

                                      אבקש לשמוע עד הסוף
                                      תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

                                      SHLNXS מנותק
                                      SHLNXS מנותק
                                      SHLNX
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #37

                                      @BINYAMIN-OFFICIAL

                                      מוכשר כרגיל ! תמשיך ככה אח יקר !
                                      @עדי-3 כתיבה מעולה !
                                      בהצלחה !

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • עדי 3ע עדי 3

                                        @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                                        תשתפך נפשי אל השם
                                        לשים חלקי עימו
                                        להסתופף בצילו

                                        לחוש בליבי שלם
                                        להרגיש קרבתו
                                        לבקש אהבתו

                                        שאזכה להבחין
                                        שאזכה לראות
                                        בכל אותן טובות רבות

                                        במה לך אקדם
                                        במה לך אשלם
                                        מים רבים לא יוכלו לכבות

                                        פזמון:
                                        אלוקיי
                                        הרעבתני
                                        ועירום העזבתני
                                        ובמחשכי הלילה הושבתני
                                        ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                        אם תשרפני באש
                                        לא אוסיף,
                                        כי אם אהבה אותך
                                        ושמחה בך

                                        חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                                        ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                                        מקווה שתתחברו❤

                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פא מנותק
                                        אילן פ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #38

                                        @עדי-3
                                        ממש אהבתי -- מתחיל לקבל צורה של שיר רציני
                                        המילים של הבית מתחברות יפה אל הפזמון

                                        בפזמון הייתי משנה את המילים ה"קשות "

                                        קלי קלי למה
                                        למה עזבתני
                                        ובמחשכי הלילה הושבתני
                                        ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                        גם כי תבואני אש
                                        לא אוסיף,
                                        כי אם לאהבה אותך
                                        ולשמוח בך

                                        נכון שקצת מילים אחרות --למרות שאותו רעיון
                                        אבל הרבה יותר מתישב על הלב - כשיר עם מנגינה
                                        זו דעתי -- ולא חייבים להסכים איתי

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • עדי 3ע עדי 3

                                          @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                                          תשתפך נפשי אל השם
                                          לשים חלקי עימו
                                          להסתופף בצילו

                                          לחוש בליבי שלם
                                          להרגיש קרבתו
                                          לבקש אהבתו

                                          שאזכה להבחין
                                          שאזכה לראות
                                          בכל אותן טובות רבות

                                          במה לך אקדם
                                          במה לך אשלם
                                          מים רבים לא יוכלו לכבות

                                          פזמון:
                                          אלוקיי
                                          הרעבתני
                                          ועירום העזבתני
                                          ובמחשכי הלילה הושבתני
                                          ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                          אם תשרפני באש
                                          לא אוסיף,
                                          כי אם אהבה אותך
                                          ושמחה בך

                                          חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                                          ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                                          מקווה שתתחברו❤

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shoval
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                                          #39

                                          @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                                          @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                                          תשתפך נפשי אל השם
                                          לשים חלקי עימו
                                          להסתופף בצילו

                                          לחוש בליבי שלם
                                          להרגיש קרבתו
                                          לבקש אהבתו

                                          שאזכה להבחין
                                          שאזכה לראות
                                          בכל אותן טובות רבות

                                          במה לך אקדם
                                          במה לך אשלם
                                          מים רבים לא יוכלו לכבות

                                          פזמון:
                                          אלוקיי
                                          הרעבתני
                                          ועירום העזבתני
                                          ובמחשכי הלילה הושבתני
                                          ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                          אם תשרפני באש
                                          לא אוסיף,
                                          כי אם אהבה אותך
                                          ושמחה בך

                                          חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                                          ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                                          מקווה שתתחברו❤

                                          ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
                                          כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
                                          ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
                                          ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
                                          @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
                                          וזהו רצוני:

                                          פתיח :
                                          נפשי אִוִּיתִיךָ
                                          אֵרַשְׂתִּיךָ
                                          אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

                                          שני הבתים:
                                          אלהי הרעבתני
                                          ועירום עזבתני
                                          ובמחשכי הלילה הושבתני
                                          ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
                                          וזה יהיה הפזמון:
                                          אם תשרפני באש
                                          באש תשרפני
                                          לא אוסיף
                                          כי אם
                                          אהבה
                                          אהבה אותך
                                          אהבה
                                          ושמחה בך.
                                          בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
                                          ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
                                          רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
                                          סי פארט:
                                          בך חשקה נפשי
                                          אל תשליכני
                                          רוח קודשך אל תיקח ממני
                                          (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

                                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                          B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול