דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
56 פוסטים 21 כותבים 2.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע עדי 3

    @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
    אז לכתוב בתים?

    S מנותק
    S מנותק
    shoval
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    @עדי-3 אם קיבלת אישור ממנו אז לכי על זה בכל הכוח!!!
    נראה לי גם ש @אילן-פ ממש ישמח, הוא ממש רצה שיוסיפו לזה מילים...

    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • עדי 3ע עדי 3

      @shoval @BINYAMIN-OFFICIAL
      אז לכתוב בתים?

      B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @עדי-3 כן אם אפשר כמובן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • B BINYAMIN OFFICIAL

        פוסט זה נמחק!

        Neeman2020N מנותק
        Neeman2020N מנותק
        Neeman2020
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @BINYAMIN-OFFICIAL
        שמע הפזמון הזה ממש טוב ומה שרץ לי בראש זה שיר כזה היפ-הופ עם הפזמון האדיר הזה!!
        מדהים ממש.
        מאד נהניתי.

        וכן תקליט עם כלי או שניים... 👏

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עדי 3ע מנותק
          עדי 3ע מנותק
          עדי 3
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
          #22

          @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

          תשתפך נפשי אל השם
          לשים חלקי עימו
          להסתופף בצילו

          לחוש בליבי שלם
          להרגיש קרבתו
          לבקש אהבתו

          שאזכה להבחין
          שאזכה לראות
          בכל אותן טובות רבות

          במה לך אקדם
          במה לך אשלם
          מים רבים לא יוכלו לכבות

          פזמון:
          אלוקיי
          הרעבתני
          ועירום העזבתני
          ובמחשכי הלילה הושבתני
          ובעוזך וגודלך נשבעתי
          אם תשרפני באש
          לא אוסיף,
          כי אם אהבה אותך
          ושמחה בך

          חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
          ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
          מקווה שתתחברו❤

          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

          B עדי 3ע אילן פא S 4 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • B BINYAMIN OFFICIAL

            לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
            אלו המילים
            "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
            ובמחשכי הלילה הושבתני
            ובעורך וגודלך נשבעתי
            אם תשרפני באש
            לא אוסיף
            כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

            אשמח לתגובות וחוות דעת

            אם תשרפני באש.mp3

            אבקש לשמוע עד הסוף
            תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

            הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @BINYAMIN-OFFICIAL מהמהם!!!
            הקול שלך, הלחן,- יוצא מן הכלל!!
            הצלחות....👍 😊

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • B BINYAMIN OFFICIAL

              לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
              אלו המילים
              "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
              ובמחשכי הלילה הושבתני
              ובעורך וגודלך נשבעתי
              אם תשרפני באש
              לא אוסיף
              כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

              אשמח לתגובות וחוות דעת

              אם תשרפני באש.mp3

              אבקש לשמוע עד הסוף
              תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

              ע מנותק
              ע מנותק
              עדיין לבד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדיין לבד
              #24

              @BINYAMIN-OFFICIAL ממש יפה!!! אתה מוכשר מאד!
              יש לך עוד לחנים?

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ע עדיין לבד

                @BINYAMIN-OFFICIAL ממש יפה!!! אתה מוכשר מאד!
                יש לך עוד לחנים?

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25
                פוסט זה נמחק!
                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B BINYAMIN OFFICIAL

                  פוסט זה נמחק!

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עדיין לבד
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26
                  פוסט זה נמחק!
                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עדיין לבד

                    פוסט זה נמחק!

                    B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27
                    פוסט זה נמחק!
                    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                      פוסט זה נמחק!

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עדיין לבד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #28
                      פוסט זה נמחק!
                      B תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עדיין לבד

                        פוסט זה נמחק!

                        B מנותק
                        B מנותק
                        BINYAMIN OFFICIAL
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
                        #29
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • B BINYAMIN OFFICIAL

                          לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
                          אלו המילים
                          "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
                          ובמחשכי הלילה הושבתני
                          ובעורך וגודלך נשבעתי
                          אם תשרפני באש
                          לא אוסיף
                          כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

                          אשמח לתגובות וחוות דעת

                          אם תשרפני באש.mp3

                          אבקש לשמוע עד הסוף
                          תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יהודה n
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @BINYAMIN-OFFICIAL קול ממטורף ביותר
                          ואיזה לחן הפצצת
                          אתה פשוט תותח 👍 👍 👍

                          מוזיקה זה כמו יין
                          זה יכול להיות מאד משמח ומאד מעודד
                          אבל צריך לזכור לשתות במינון הנכון

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • בארניקב בארניק

                            מטורף וגאויני אני הורדתי לי את זה כדי מאוד שתוסיף כלים יש לך כישרון מטורף בהצלחה

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אולפניסט ברמה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • F מנותק
                              F מנותק
                              fvutkh
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              מדהים!
                              הלואי עלי!
                              המשך כך!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • עדי 3ע עדי 3

                                @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                                תשתפך נפשי אל השם
                                לשים חלקי עימו
                                להסתופף בצילו

                                לחוש בליבי שלם
                                להרגיש קרבתו
                                לבקש אהבתו

                                שאזכה להבחין
                                שאזכה לראות
                                בכל אותן טובות רבות

                                במה לך אקדם
                                במה לך אשלם
                                מים רבים לא יוכלו לכבות

                                פזמון:
                                אלוקיי
                                הרעבתני
                                ועירום העזבתני
                                ובמחשכי הלילה הושבתני
                                ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                אם תשרפני באש
                                לא אוסיף,
                                כי אם אהבה אותך
                                ושמחה בך

                                חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                                ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                                מקווה שתתחברו❤

                                B מנותק
                                B מנותק
                                BINYAMIN OFFICIAL
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • עדי 3ע עדי 3

                                  @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                                  תשתפך נפשי אל השם
                                  לשים חלקי עימו
                                  להסתופף בצילו

                                  לחוש בליבי שלם
                                  להרגיש קרבתו
                                  לבקש אהבתו

                                  שאזכה להבחין
                                  שאזכה לראות
                                  בכל אותן טובות רבות

                                  במה לך אקדם
                                  במה לך אשלם
                                  מים רבים לא יוכלו לכבות

                                  פזמון:
                                  אלוקיי
                                  הרעבתני
                                  ועירום העזבתני
                                  ובמחשכי הלילה הושבתני
                                  ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                  אם תשרפני באש
                                  לא אוסיף,
                                  כי אם אהבה אותך
                                  ושמחה בך

                                  חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                                  ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                                  מקווה שתתחברו❤

                                  עדי 3ע מנותק
                                  עדי 3ע מנותק
                                  עדי 3
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
                                  #34

                                  @BINYAMIN-OFFICIAL

                                  זה בעצם חלק אחד, אחריו הפזמון והאח"כ שוב הקטע הזה...
                                  (תוכל למצוא דוגמאות כאלו בשירים מהמקורות או כאלו שמנסים להיות...כדוגמאת כל תפילותיי של אלי הרצליך.)

                                  אין עוד בתים לשיר.

                                  תשתפך נפשי אל השם
                                  לשים חלקי עימו
                                  להסתופף בצילו

                                  לחוש בליבי שלם
                                  להרגיש קרבתו
                                  לבקש אהבתו

                                  שאזכה להבחין
                                  שאזכה לראות
                                  בכל אותן טובות רבות

                                  במה לך אקדם
                                  במה לך אשלם
                                  מים רבים לא יוכלו לכבות

                                  פזמון:
                                  אלוקיי
                                  הרעבתני
                                  ועירום העזבתני
                                  ובמחשכי הלילה הושבתני
                                  ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                  אם תשרפני באש
                                  לא אוסיף,
                                  כי אם אהבה אותך
                                  ושמחה בך

                                  אם זה מקשה עלייך, או שפחות התחברתָ- אז אין לי בעיה לכתוב עוד בתים, רק שזה יאבד לדעתי את האפקט של "מן המקורות"...

                                  אגב, אשמח לחוות דעת שלכם.

                                  מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • טותייייט מנותק
                                    טותייייט מנותק
                                    טותיייי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                                      לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
                                      אלו המילים
                                      "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
                                      ובמחשכי הלילה הושבתני
                                      ובעורך וגודלך נשבעתי
                                      אם תשרפני באש
                                      לא אוסיף
                                      כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

                                      אשמח לתגובות וחוות דעת

                                      אם תשרפני באש.mp3

                                      אבקש לשמוע עד הסוף
                                      תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

                                      איסתרק 0א מנותק
                                      איסתרק 0א מנותק
                                      איסתרק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @BINYAMIN-OFFICIAL המילים מנגנות את הצליל והצליל מוביל את המילים עמוק עמוק הישר ללב.
                                      מקסים. אתה מעלה פה את הרמה מיסטר. ירבו כמותך באתר.
                                      חברים שימו לב!!!.המנגינה לא צריכה למרוח את המילים שיסתדרו, והמילים לא צריכות להידחס אל תוך המנגינה.
                                      הכל הרמוניה נעימה ושלמה.
                                      כזה ראה וקדש

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • B BINYAMIN OFFICIAL

                                        לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
                                        אלו המילים
                                        "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
                                        ובמחשכי הלילה הושבתני
                                        ובעורך וגודלך נשבעתי
                                        אם תשרפני באש
                                        לא אוסיף
                                        כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

                                        אשמח לתגובות וחוות דעת

                                        אם תשרפני באש.mp3

                                        אבקש לשמוע עד הסוף
                                        תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

                                        SHLNXS מנותק
                                        SHLNXS מנותק
                                        SHLNX
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @BINYAMIN-OFFICIAL

                                        מוכשר כרגיל ! תמשיך ככה אח יקר !
                                        @עדי-3 כתיבה מעולה !
                                        בהצלחה !

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • עדי 3ע עדי 3

                                          @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                                          תשתפך נפשי אל השם
                                          לשים חלקי עימו
                                          להסתופף בצילו

                                          לחוש בליבי שלם
                                          להרגיש קרבתו
                                          לבקש אהבתו

                                          שאזכה להבחין
                                          שאזכה לראות
                                          בכל אותן טובות רבות

                                          במה לך אקדם
                                          במה לך אשלם
                                          מים רבים לא יוכלו לכבות

                                          פזמון:
                                          אלוקיי
                                          הרעבתני
                                          ועירום העזבתני
                                          ובמחשכי הלילה הושבתני
                                          ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                          אם תשרפני באש
                                          לא אוסיף,
                                          כי אם אהבה אותך
                                          ושמחה בך

                                          חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                                          ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                                          מקווה שתתחברו❤

                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          @עדי-3
                                          ממש אהבתי -- מתחיל לקבל צורה של שיר רציני
                                          המילים של הבית מתחברות יפה אל הפזמון

                                          בפזמון הייתי משנה את המילים ה"קשות "

                                          קלי קלי למה
                                          למה עזבתני
                                          ובמחשכי הלילה הושבתני
                                          ובעוזך וגודלך נשבעתי
                                          גם כי תבואני אש
                                          לא אוסיף,
                                          כי אם לאהבה אותך
                                          ולשמוח בך

                                          נכון שקצת מילים אחרות --למרות שאותו רעיון
                                          אבל הרבה יותר מתישב על הלב - כשיר עם מנגינה
                                          זו דעתי -- ולא חייבים להסכים איתי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול