דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
56 פוסטים 21 כותבים 2.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בארניקב בארניק

    מטורף וגאויני אני הורדתי לי את זה כדי מאוד שתוסיף כלים יש לך כישרון מטורף בהצלחה

    א מנותק
    א מנותק
    אולפניסט ברמה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #31
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • F מנותק
      F מנותק
      fvutkh
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #32

      מדהים!
      הלואי עלי!
      המשך כך!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עדי 3ע עדי 3

        @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

        תשתפך נפשי אל השם
        לשים חלקי עימו
        להסתופף בצילו

        לחוש בליבי שלם
        להרגיש קרבתו
        לבקש אהבתו

        שאזכה להבחין
        שאזכה לראות
        בכל אותן טובות רבות

        במה לך אקדם
        במה לך אשלם
        מים רבים לא יוכלו לכבות

        פזמון:
        אלוקיי
        הרעבתני
        ועירום העזבתני
        ובמחשכי הלילה הושבתני
        ובעוזך וגודלך נשבעתי
        אם תשרפני באש
        לא אוסיף,
        כי אם אהבה אותך
        ושמחה בך

        חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
        ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
        מקווה שתתחברו❤

        B מנותק
        B מנותק
        BINYAMIN OFFICIAL
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #33
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • עדי 3ע עדי 3

          @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

          תשתפך נפשי אל השם
          לשים חלקי עימו
          להסתופף בצילו

          לחוש בליבי שלם
          להרגיש קרבתו
          לבקש אהבתו

          שאזכה להבחין
          שאזכה לראות
          בכל אותן טובות רבות

          במה לך אקדם
          במה לך אשלם
          מים רבים לא יוכלו לכבות

          פזמון:
          אלוקיי
          הרעבתני
          ועירום העזבתני
          ובמחשכי הלילה הושבתני
          ובעוזך וגודלך נשבעתי
          אם תשרפני באש
          לא אוסיף,
          כי אם אהבה אותך
          ושמחה בך

          חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
          ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
          מקווה שתתחברו❤

          עדי 3ע מנותק
          עדי 3ע מנותק
          עדי 3
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
          #34

          @BINYAMIN-OFFICIAL

          זה בעצם חלק אחד, אחריו הפזמון והאח"כ שוב הקטע הזה...
          (תוכל למצוא דוגמאות כאלו בשירים מהמקורות או כאלו שמנסים להיות...כדוגמאת כל תפילותיי של אלי הרצליך.)

          אין עוד בתים לשיר.

          תשתפך נפשי אל השם
          לשים חלקי עימו
          להסתופף בצילו

          לחוש בליבי שלם
          להרגיש קרבתו
          לבקש אהבתו

          שאזכה להבחין
          שאזכה לראות
          בכל אותן טובות רבות

          במה לך אקדם
          במה לך אשלם
          מים רבים לא יוכלו לכבות

          פזמון:
          אלוקיי
          הרעבתני
          ועירום העזבתני
          ובמחשכי הלילה הושבתני
          ובעוזך וגודלך נשבעתי
          אם תשרפני באש
          לא אוסיף,
          כי אם אהבה אותך
          ושמחה בך

          אם זה מקשה עלייך, או שפחות התחברתָ- אז אין לי בעיה לכתוב עוד בתים, רק שזה יאבד לדעתי את האפקט של "מן המקורות"...

          אגב, אשמח לחוות דעת שלכם.

          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #35
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • B BINYAMIN OFFICIAL

              לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
              אלו המילים
              "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
              ובמחשכי הלילה הושבתני
              ובעורך וגודלך נשבעתי
              אם תשרפני באש
              לא אוסיף
              כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

              אשמח לתגובות וחוות דעת

              אם תשרפני באש.mp3

              אבקש לשמוע עד הסוף
              תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

              איסתרק 0א מנותק
              איסתרק 0א מנותק
              איסתרק 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #36

              @BINYAMIN-OFFICIAL המילים מנגנות את הצליל והצליל מוביל את המילים עמוק עמוק הישר ללב.
              מקסים. אתה מעלה פה את הרמה מיסטר. ירבו כמותך באתר.
              חברים שימו לב!!!.המנגינה לא צריכה למרוח את המילים שיסתדרו, והמילים לא צריכות להידחס אל תוך המנגינה.
              הכל הרמוניה נעימה ושלמה.
              כזה ראה וקדש

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • B BINYAMIN OFFICIAL

                לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
                אלו המילים
                "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
                ובמחשכי הלילה הושבתני
                ובעורך וגודלך נשבעתי
                אם תשרפני באש
                לא אוסיף
                כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

                אשמח לתגובות וחוות דעת

                אם תשרפני באש.mp3

                אבקש לשמוע עד הסוף
                תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

                SHLNXS מנותק
                SHLNXS מנותק
                SHLNX
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #37

                @BINYAMIN-OFFICIAL

                מוכשר כרגיל ! תמשיך ככה אח יקר !
                @עדי-3 כתיבה מעולה !
                בהצלחה !

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • עדי 3ע עדי 3

                  @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                  תשתפך נפשי אל השם
                  לשים חלקי עימו
                  להסתופף בצילו

                  לחוש בליבי שלם
                  להרגיש קרבתו
                  לבקש אהבתו

                  שאזכה להבחין
                  שאזכה לראות
                  בכל אותן טובות רבות

                  במה לך אקדם
                  במה לך אשלם
                  מים רבים לא יוכלו לכבות

                  פזמון:
                  אלוקיי
                  הרעבתני
                  ועירום העזבתני
                  ובמחשכי הלילה הושבתני
                  ובעוזך וגודלך נשבעתי
                  אם תשרפני באש
                  לא אוסיף,
                  כי אם אהבה אותך
                  ושמחה בך

                  חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                  ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                  מקווה שתתחברו❤

                  אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #38

                  @עדי-3
                  ממש אהבתי -- מתחיל לקבל צורה של שיר רציני
                  המילים של הבית מתחברות יפה אל הפזמון

                  בפזמון הייתי משנה את המילים ה"קשות "

                  קלי קלי למה
                  למה עזבתני
                  ובמחשכי הלילה הושבתני
                  ובעוזך וגודלך נשבעתי
                  גם כי תבואני אש
                  לא אוסיף,
                  כי אם לאהבה אותך
                  ולשמוח בך

                  נכון שקצת מילים אחרות --למרות שאותו רעיון
                  אבל הרבה יותר מתישב על הלב - כשיר עם מנגינה
                  זו דעתי -- ולא חייבים להסכים איתי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • עדי 3ע עדי 3

                    @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                    תשתפך נפשי אל השם
                    לשים חלקי עימו
                    להסתופף בצילו

                    לחוש בליבי שלם
                    להרגיש קרבתו
                    לבקש אהבתו

                    שאזכה להבחין
                    שאזכה לראות
                    בכל אותן טובות רבות

                    במה לך אקדם
                    במה לך אשלם
                    מים רבים לא יוכלו לכבות

                    פזמון:
                    אלוקיי
                    הרעבתני
                    ועירום העזבתני
                    ובמחשכי הלילה הושבתני
                    ובעוזך וגודלך נשבעתי
                    אם תשרפני באש
                    לא אוסיף,
                    כי אם אהבה אותך
                    ושמחה בך

                    חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                    ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                    מקווה שתתחברו❤

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shoval
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                    #39

                    @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                    @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                    תשתפך נפשי אל השם
                    לשים חלקי עימו
                    להסתופף בצילו

                    לחוש בליבי שלם
                    להרגיש קרבתו
                    לבקש אהבתו

                    שאזכה להבחין
                    שאזכה לראות
                    בכל אותן טובות רבות

                    במה לך אקדם
                    במה לך אשלם
                    מים רבים לא יוכלו לכבות

                    פזמון:
                    אלוקיי
                    הרעבתני
                    ועירום העזבתני
                    ובמחשכי הלילה הושבתני
                    ובעוזך וגודלך נשבעתי
                    אם תשרפני באש
                    לא אוסיף,
                    כי אם אהבה אותך
                    ושמחה בך

                    חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                    ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                    מקווה שתתחברו❤

                    ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
                    כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
                    ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
                    ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
                    @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
                    וזהו רצוני:

                    פתיח :
                    נפשי אִוִּיתִיךָ
                    אֵרַשְׂתִּיךָ
                    אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

                    שני הבתים:
                    אלהי הרעבתני
                    ועירום עזבתני
                    ובמחשכי הלילה הושבתני
                    ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
                    וזה יהיה הפזמון:
                    אם תשרפני באש
                    באש תשרפני
                    לא אוסיף
                    כי אם
                    אהבה
                    אהבה אותך
                    אהבה
                    ושמחה בך.
                    בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
                    ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
                    רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
                    סי פארט:
                    בך חשקה נפשי
                    אל תשליכני
                    רוח קודשך אל תיקח ממני
                    (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • S shoval

                      @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                      @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                      תשתפך נפשי אל השם
                      לשים חלקי עימו
                      להסתופף בצילו

                      לחוש בליבי שלם
                      להרגיש קרבתו
                      לבקש אהבתו

                      שאזכה להבחין
                      שאזכה לראות
                      בכל אותן טובות רבות

                      במה לך אקדם
                      במה לך אשלם
                      מים רבים לא יוכלו לכבות

                      פזמון:
                      אלוקיי
                      הרעבתני
                      ועירום העזבתני
                      ובמחשכי הלילה הושבתני
                      ובעוזך וגודלך נשבעתי
                      אם תשרפני באש
                      לא אוסיף,
                      כי אם אהבה אותך
                      ושמחה בך

                      חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                      ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                      מקווה שתתחברו❤

                      ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
                      כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
                      ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
                      ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
                      @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
                      וזהו רצוני:

                      פתיח :
                      נפשי אִוִּיתִיךָ
                      אֵרַשְׂתִּיךָ
                      אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

                      שני הבתים:
                      אלהי הרעבתני
                      ועירום עזבתני
                      ובמחשכי הלילה הושבתני
                      ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
                      וזה יהיה הפזמון:
                      אם תשרפני באש
                      באש תשרפני
                      לא אוסיף
                      כי אם
                      אהבה
                      אהבה אותך
                      אהבה
                      ושמחה בך.
                      בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
                      ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
                      רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
                      סי פארט:
                      בך חשקה נפשי
                      אל תשליכני
                      רוח קודשך אל תיקח ממני
                      (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

                      B מנותק
                      B מנותק
                      BINYAMIN OFFICIAL
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
                      #40

                      @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
                      ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
                      ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
                      אשמח להסבר ...

                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • B BINYAMIN OFFICIAL

                        @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
                        ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
                        ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
                        אשמח להסבר ...

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shoval
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                        #41

                        @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
                        אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
                        כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
                        ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
                        ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

                        לגבי השמות שתייגתי:
                        אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
                        לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
                        בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
                        לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shoval

                          @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
                          אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
                          כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
                          ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
                          ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

                          לגבי השמות שתייגתי:
                          אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
                          לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
                          בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
                          לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

                          B מנותק
                          B מנותק
                          BINYAMIN OFFICIAL
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #42

                          @shoval רגע.....
                          בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • B BINYAMIN OFFICIAL

                            @shoval רגע.....
                            בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #43

                            @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
                            אלהי הרעבתני
                            ועירום עזבתני
                            ובמחשכי הלילה הושבתני
                            ועוזך וגדלך הוריתני
                            והמילים האלו מהוות פזמון:
                            אם תשרפני באש
                            לא אוסיף
                            כי אם אהבה
                            ושמחה בך.
                            בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
                            לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
                            אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            B תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S shoval

                              @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
                              אלהי הרעבתני
                              ועירום עזבתני
                              ובמחשכי הלילה הושבתני
                              ועוזך וגדלך הוריתני
                              והמילים האלו מהוות פזמון:
                              אם תשרפני באש
                              לא אוסיף
                              כי אם אהבה
                              ושמחה בך.
                              בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
                              לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
                              אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

                              B מנותק
                              B מנותק
                              BINYAMIN OFFICIAL
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #44

                              @shoval אוקיי
                              עכשיו איך אני יכול לעזור?

                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • B BINYAMIN OFFICIAL

                                @shoval אוקיי
                                עכשיו איך אני יכול לעזור?

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #45

                                @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                                אפשרי?

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S shoval

                                  @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                                  אפשרי?

                                  B מנותק
                                  B מנותק
                                  BINYAMIN OFFICIAL
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #46

                                  @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • B BINYAMIN OFFICIAL

                                    @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    shoval
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #47

                                    @BINYAMIN-OFFICIAL תודה ענקית!!!!
                                    זה הפתיח:
                                    נפשי אִוִּיתִיךָ
                                    אֵרַשְׂתִּיךָ
                                    אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם
                                    לגבי הסי פארט לא סגורה עליו עדיין אעדכן אותך עוד כמה דקות...

                                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • S מנותק
                                      S מנותק
                                      shoval
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                                      #48

                                      @BINYAMIN-OFFICIAL
                                      אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                                      אולי זה מיותר?
                                      אשמח לחוות דעתך!
                                      בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                                      1."פני אל חי
                                      אזי תראה בחשקך
                                      ותתייחד יחידתך לצורך"
                                      (חובת הלבבות)
                                      2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                                      וזוהי דרך החושק לשורר
                                      (-איוב י"ג, ט"ו
                                      -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                                      האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                                      @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                                      ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                                      טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                                      ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                      B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S shoval

                                        @BINYAMIN-OFFICIAL
                                        אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                                        אולי זה מיותר?
                                        אשמח לחוות דעתך!
                                        בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                                        1."פני אל חי
                                        אזי תראה בחשקך
                                        ותתייחד יחידתך לצורך"
                                        (חובת הלבבות)
                                        2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                                        וזוהי דרך החושק לשורר
                                        (-איוב י"ג, ט"ו
                                        -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                                        האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                                        @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                                        ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                                        טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                                        ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                                        B מנותק
                                        B מנותק
                                        BINYAMIN OFFICIAL
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #49

                                        @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                                        אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                                        תודה !

                                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • B BINYAMIN OFFICIAL

                                          @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                                          אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                                          תודה !

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shoval
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #50

                                          @BINYAMIN-OFFICIAL
                                          "פְּנֵי אֶל חַי
                                          אֲזַי תִּרְאֶה בְּחֶשְׁקָךְ
                                          וְתִתְיַחֵד יְחִידָתָךְ לְצוּרָךְ"

                                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                          B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול