דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
56 פוסטים 21 כותבים 2.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • F מנותק
    F מנותק
    fvutkh
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #32

    מדהים!
    הלואי עלי!
    המשך כך!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • עדי 3ע עדי 3

      @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

      תשתפך נפשי אל השם
      לשים חלקי עימו
      להסתופף בצילו

      לחוש בליבי שלם
      להרגיש קרבתו
      לבקש אהבתו

      שאזכה להבחין
      שאזכה לראות
      בכל אותן טובות רבות

      במה לך אקדם
      במה לך אשלם
      מים רבים לא יוכלו לכבות

      פזמון:
      אלוקיי
      הרעבתני
      ועירום העזבתני
      ובמחשכי הלילה הושבתני
      ובעוזך וגודלך נשבעתי
      אם תשרפני באש
      לא אוסיף,
      כי אם אהבה אותך
      ושמחה בך

      חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
      ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
      מקווה שתתחברו❤

      B מנותק
      B מנותק
      BINYAMIN OFFICIAL
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #33
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עדי 3ע עדי 3

        @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

        תשתפך נפשי אל השם
        לשים חלקי עימו
        להסתופף בצילו

        לחוש בליבי שלם
        להרגיש קרבתו
        לבקש אהבתו

        שאזכה להבחין
        שאזכה לראות
        בכל אותן טובות רבות

        במה לך אקדם
        במה לך אשלם
        מים רבים לא יוכלו לכבות

        פזמון:
        אלוקיי
        הרעבתני
        ועירום העזבתני
        ובמחשכי הלילה הושבתני
        ובעוזך וגודלך נשבעתי
        אם תשרפני באש
        לא אוסיף,
        כי אם אהבה אותך
        ושמחה בך

        חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
        ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
        מקווה שתתחברו❤

        עדי 3ע מנותק
        עדי 3ע מנותק
        עדי 3
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עדי 3
        #34

        @BINYAMIN-OFFICIAL

        זה בעצם חלק אחד, אחריו הפזמון והאח"כ שוב הקטע הזה...
        (תוכל למצוא דוגמאות כאלו בשירים מהמקורות או כאלו שמנסים להיות...כדוגמאת כל תפילותיי של אלי הרצליך.)

        אין עוד בתים לשיר.

        תשתפך נפשי אל השם
        לשים חלקי עימו
        להסתופף בצילו

        לחוש בליבי שלם
        להרגיש קרבתו
        לבקש אהבתו

        שאזכה להבחין
        שאזכה לראות
        בכל אותן טובות רבות

        במה לך אקדם
        במה לך אשלם
        מים רבים לא יוכלו לכבות

        פזמון:
        אלוקיי
        הרעבתני
        ועירום העזבתני
        ובמחשכי הלילה הושבתני
        ובעוזך וגודלך נשבעתי
        אם תשרפני באש
        לא אוסיף,
        כי אם אהבה אותך
        ושמחה בך

        אם זה מקשה עלייך, או שפחות התחברתָ- אז אין לי בעיה לכתוב עוד בתים, רק שזה יאבד לדעתי את האפקט של "מן המקורות"...

        אגב, אשמח לחוות דעת שלכם.

        מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #35
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • B BINYAMIN OFFICIAL

            לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
            אלו המילים
            "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
            ובמחשכי הלילה הושבתני
            ובעורך וגודלך נשבעתי
            אם תשרפני באש
            לא אוסיף
            כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

            אשמח לתגובות וחוות דעת

            אם תשרפני באש.mp3

            אבקש לשמוע עד הסוף
            תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

            איסתרק 0א מנותק
            איסתרק 0א מנותק
            איסתרק 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #36

            @BINYAMIN-OFFICIAL המילים מנגנות את הצליל והצליל מוביל את המילים עמוק עמוק הישר ללב.
            מקסים. אתה מעלה פה את הרמה מיסטר. ירבו כמותך באתר.
            חברים שימו לב!!!.המנגינה לא צריכה למרוח את המילים שיסתדרו, והמילים לא צריכות להידחס אל תוך המנגינה.
            הכל הרמוניה נעימה ושלמה.
            כזה ראה וקדש

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            4
            • B BINYAMIN OFFICIAL

              לחן שעשיתי בס"ד ב10 דקות ולא יותר לבקשת משתמש @shoval מתוך הספר חובת הלבבות
              אלו המילים
              "אלוקיי הרעבתני ועירום העזבתני
              ובמחשכי הלילה הושבתני
              ובעורך וגודלך נשבעתי
              אם תשרפני באש
              לא אוסיף
              כי אם אהבה אותך ושמחה בך"

              אשמח לתגובות וחוות דעת

              אם תשרפני באש.mp3

              אבקש לשמוע עד הסוף
              תודה מראש לכל המגיבים והעוזרים הנפלאים👍 👍 👍

              SHLNXS מנותק
              SHLNXS מנותק
              SHLNX
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #37

              @BINYAMIN-OFFICIAL

              מוכשר כרגיל ! תמשיך ככה אח יקר !
              @עדי-3 כתיבה מעולה !
              בהצלחה !

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • עדי 3ע עדי 3

                @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                תשתפך נפשי אל השם
                לשים חלקי עימו
                להסתופף בצילו

                לחוש בליבי שלם
                להרגיש קרבתו
                לבקש אהבתו

                שאזכה להבחין
                שאזכה לראות
                בכל אותן טובות רבות

                במה לך אקדם
                במה לך אשלם
                מים רבים לא יוכלו לכבות

                פזמון:
                אלוקיי
                הרעבתני
                ועירום העזבתני
                ובמחשכי הלילה הושבתני
                ובעוזך וגודלך נשבעתי
                אם תשרפני באש
                לא אוסיף,
                כי אם אהבה אותך
                ושמחה בך

                חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                מקווה שתתחברו❤

                אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #38

                @עדי-3
                ממש אהבתי -- מתחיל לקבל צורה של שיר רציני
                המילים של הבית מתחברות יפה אל הפזמון

                בפזמון הייתי משנה את המילים ה"קשות "

                קלי קלי למה
                למה עזבתני
                ובמחשכי הלילה הושבתני
                ובעוזך וגודלך נשבעתי
                גם כי תבואני אש
                לא אוסיף,
                כי אם לאהבה אותך
                ולשמוח בך

                נכון שקצת מילים אחרות --למרות שאותו רעיון
                אבל הרבה יותר מתישב על הלב - כשיר עם מנגינה
                זו דעתי -- ולא חייבים להסכים איתי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • עדי 3ע עדי 3

                  @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                  תשתפך נפשי אל השם
                  לשים חלקי עימו
                  להסתופף בצילו

                  לחוש בליבי שלם
                  להרגיש קרבתו
                  לבקש אהבתו

                  שאזכה להבחין
                  שאזכה לראות
                  בכל אותן טובות רבות

                  במה לך אקדם
                  במה לך אשלם
                  מים רבים לא יוכלו לכבות

                  פזמון:
                  אלוקיי
                  הרעבתני
                  ועירום העזבתני
                  ובמחשכי הלילה הושבתני
                  ובעוזך וגודלך נשבעתי
                  אם תשרפני באש
                  לא אוסיף,
                  כי אם אהבה אותך
                  ושמחה בך

                  חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                  ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                  מקווה שתתחברו❤

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shoval
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                  #39

                  @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                  @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                  תשתפך נפשי אל השם
                  לשים חלקי עימו
                  להסתופף בצילו

                  לחוש בליבי שלם
                  להרגיש קרבתו
                  לבקש אהבתו

                  שאזכה להבחין
                  שאזכה לראות
                  בכל אותן טובות רבות

                  במה לך אקדם
                  במה לך אשלם
                  מים רבים לא יוכלו לכבות

                  פזמון:
                  אלוקיי
                  הרעבתני
                  ועירום העזבתני
                  ובמחשכי הלילה הושבתני
                  ובעוזך וגודלך נשבעתי
                  אם תשרפני באש
                  לא אוסיף,
                  כי אם אהבה אותך
                  ושמחה בך

                  חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                  ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                  מקווה שתתחברו❤

                  ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
                  כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
                  ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
                  ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
                  @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
                  וזהו רצוני:

                  פתיח :
                  נפשי אִוִּיתִיךָ
                  אֵרַשְׂתִּיךָ
                  אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

                  שני הבתים:
                  אלהי הרעבתני
                  ועירום עזבתני
                  ובמחשכי הלילה הושבתני
                  ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
                  וזה יהיה הפזמון:
                  אם תשרפני באש
                  באש תשרפני
                  לא אוסיף
                  כי אם
                  אהבה
                  אהבה אותך
                  אהבה
                  ושמחה בך.
                  בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
                  ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
                  רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
                  סי פארט:
                  בך חשקה נפשי
                  אל תשליכני
                  רוח קודשך אל תיקח ממני
                  (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • S shoval

                    @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                    @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

                    תשתפך נפשי אל השם
                    לשים חלקי עימו
                    להסתופף בצילו

                    לחוש בליבי שלם
                    להרגיש קרבתו
                    לבקש אהבתו

                    שאזכה להבחין
                    שאזכה לראות
                    בכל אותן טובות רבות

                    במה לך אקדם
                    במה לך אשלם
                    מים רבים לא יוכלו לכבות

                    פזמון:
                    אלוקיי
                    הרעבתני
                    ועירום העזבתני
                    ובמחשכי הלילה הושבתני
                    ובעוזך וגודלך נשבעתי
                    אם תשרפני באש
                    לא אוסיף,
                    כי אם אהבה אותך
                    ושמחה בך

                    חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
                    ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
                    מקווה שתתחברו❤

                    ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
                    כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
                    ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
                    ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
                    @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
                    וזהו רצוני:

                    פתיח :
                    נפשי אִוִּיתִיךָ
                    אֵרַשְׂתִּיךָ
                    אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

                    שני הבתים:
                    אלהי הרעבתני
                    ועירום עזבתני
                    ובמחשכי הלילה הושבתני
                    ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
                    וזה יהיה הפזמון:
                    אם תשרפני באש
                    באש תשרפני
                    לא אוסיף
                    כי אם
                    אהבה
                    אהבה אותך
                    אהבה
                    ושמחה בך.
                    בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
                    ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
                    רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
                    סי פארט:
                    בך חשקה נפשי
                    אל תשליכני
                    רוח קודשך אל תיקח ממני
                    (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

                    B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
                    #40

                    @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
                    ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
                    ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
                    אשמח להסבר ...

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                      @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
                      ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
                      ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
                      אשמח להסבר ...

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shoval
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                      #41

                      @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
                      אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
                      כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
                      ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
                      ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

                      לגבי השמות שתייגתי:
                      אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
                      לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
                      בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
                      לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                      B תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • S shoval

                        @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
                        אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
                        כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
                        ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
                        ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

                        לגבי השמות שתייגתי:
                        אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
                        לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
                        בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
                        לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

                        B מנותק
                        B מנותק
                        BINYAMIN OFFICIAL
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #42

                        @shoval רגע.....
                        בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • B BINYAMIN OFFICIAL

                          @shoval רגע.....
                          בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shoval
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #43

                          @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
                          אלהי הרעבתני
                          ועירום עזבתני
                          ובמחשכי הלילה הושבתני
                          ועוזך וגדלך הוריתני
                          והמילים האלו מהוות פזמון:
                          אם תשרפני באש
                          לא אוסיף
                          כי אם אהבה
                          ושמחה בך.
                          בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
                          לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
                          אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                          B תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shoval

                            @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
                            אלהי הרעבתני
                            ועירום עזבתני
                            ובמחשכי הלילה הושבתני
                            ועוזך וגדלך הוריתני
                            והמילים האלו מהוות פזמון:
                            אם תשרפני באש
                            לא אוסיף
                            כי אם אהבה
                            ושמחה בך.
                            בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
                            לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
                            אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

                            B מנותק
                            B מנותק
                            BINYAMIN OFFICIAL
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #44

                            @shoval אוקיי
                            עכשיו איך אני יכול לעזור?

                            S תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • B BINYAMIN OFFICIAL

                              @shoval אוקיי
                              עכשיו איך אני יכול לעזור?

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #45

                              @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                              אפשרי?

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              B תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S shoval

                                @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                                אפשרי?

                                B מנותק
                                B מנותק
                                BINYAMIN OFFICIAL
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #46

                                @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • B BINYAMIN OFFICIAL

                                  @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #47

                                  @BINYAMIN-OFFICIAL תודה ענקית!!!!
                                  זה הפתיח:
                                  נפשי אִוִּיתִיךָ
                                  אֵרַשְׂתִּיךָ
                                  אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם
                                  לגבי הסי פארט לא סגורה עליו עדיין אעדכן אותך עוד כמה דקות...

                                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • S מנותק
                                    S מנותק
                                    shoval
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                                    #48

                                    @BINYAMIN-OFFICIAL
                                    אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                                    אולי זה מיותר?
                                    אשמח לחוות דעתך!
                                    בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                                    1."פני אל חי
                                    אזי תראה בחשקך
                                    ותתייחד יחידתך לצורך"
                                    (חובת הלבבות)
                                    2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                                    וזוהי דרך החושק לשורר
                                    (-איוב י"ג, ט"ו
                                    -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                                    האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                                    @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                                    ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                                    טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                                    ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                                    .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                    B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S shoval

                                      @BINYAMIN-OFFICIAL
                                      אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                                      אולי זה מיותר?
                                      אשמח לחוות דעתך!
                                      בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                                      1."פני אל חי
                                      אזי תראה בחשקך
                                      ותתייחד יחידתך לצורך"
                                      (חובת הלבבות)
                                      2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                                      וזוהי דרך החושק לשורר
                                      (-איוב י"ג, ט"ו
                                      -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                                      האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                                      @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                                      ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                                      טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                                      ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                                      B מנותק
                                      B מנותק
                                      BINYAMIN OFFICIAL
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #49

                                      @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                                      אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                                      תודה !

                                      S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • B BINYAMIN OFFICIAL

                                        @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                                        אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                                        תודה !

                                        S מנותק
                                        S מנותק
                                        shoval
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #50

                                        @BINYAMIN-OFFICIAL
                                        "פְּנֵי אֶל חַי
                                        אֲזַי תִּרְאֶה בְּחֶשְׁקָךְ
                                        וְתִתְיַחֵד יְחִידָתָךְ לְצוּרָךְ"

                                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • S shoval

                                          @BINYAMIN-OFFICIAL
                                          "פְּנֵי אֶל חַי
                                          אֲזַי תִּרְאֶה בְּחֶשְׁקָךְ
                                          וְתִתְיַחֵד יְחִידָתָךְ לְצוּרָךְ"

                                          B מנותק
                                          B מנותק
                                          BINYAMIN OFFICIAL
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #51
                                          פוסט זה נמחק!
                                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול