דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. שיתוף פרויקטים וחוות דעת
  4. לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

לחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שיתוף פרויקטים וחוות דעת
56 פוסטים 21 כותבים 2.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עדי 3ע עדי 3

    @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

    תשתפך נפשי אל השם
    לשים חלקי עימו
    להסתופף בצילו

    לחוש בליבי שלם
    להרגיש קרבתו
    לבקש אהבתו

    שאזכה להבחין
    שאזכה לראות
    בכל אותן טובות רבות

    במה לך אקדם
    במה לך אשלם
    מים רבים לא יוכלו לכבות

    פזמון:
    אלוקיי
    הרעבתני
    ועירום העזבתני
    ובמחשכי הלילה הושבתני
    ובעוזך וגודלך נשבעתי
    אם תשרפני באש
    לא אוסיף,
    כי אם אהבה אותך
    ושמחה בך

    חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
    ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
    מקווה שתתחברו❤

    אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #38

    @עדי-3
    ממש אהבתי -- מתחיל לקבל צורה של שיר רציני
    המילים של הבית מתחברות יפה אל הפזמון

    בפזמון הייתי משנה את המילים ה"קשות "

    קלי קלי למה
    למה עזבתני
    ובמחשכי הלילה הושבתני
    ובעוזך וגודלך נשבעתי
    גם כי תבואני אש
    לא אוסיף,
    כי אם לאהבה אותך
    ולשמוח בך

    נכון שקצת מילים אחרות --למרות שאותו רעיון
    אבל הרבה יותר מתישב על הלב - כשיר עם מנגינה
    זו דעתי -- ולא חייבים להסכים איתי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • עדי 3ע עדי 3

      @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

      תשתפך נפשי אל השם
      לשים חלקי עימו
      להסתופף בצילו

      לחוש בליבי שלם
      להרגיש קרבתו
      לבקש אהבתו

      שאזכה להבחין
      שאזכה לראות
      בכל אותן טובות רבות

      במה לך אקדם
      במה לך אשלם
      מים רבים לא יוכלו לכבות

      פזמון:
      אלוקיי
      הרעבתני
      ועירום העזבתני
      ובמחשכי הלילה הושבתני
      ובעוזך וגודלך נשבעתי
      אם תשרפני באש
      לא אוסיף,
      כי אם אהבה אותך
      ושמחה בך

      חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
      ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
      מקווה שתתחברו❤

      S מנותק
      S מנותק
      shoval
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
      #39

      @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

      @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

      תשתפך נפשי אל השם
      לשים חלקי עימו
      להסתופף בצילו

      לחוש בליבי שלם
      להרגיש קרבתו
      לבקש אהבתו

      שאזכה להבחין
      שאזכה לראות
      בכל אותן טובות רבות

      במה לך אקדם
      במה לך אשלם
      מים רבים לא יוכלו לכבות

      פזמון:
      אלוקיי
      הרעבתני
      ועירום העזבתני
      ובמחשכי הלילה הושבתני
      ובעוזך וגודלך נשבעתי
      אם תשרפני באש
      לא אוסיף,
      כי אם אהבה אותך
      ושמחה בך

      חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
      ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
      מקווה שתתחברו❤

      ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
      כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
      ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
      ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
      @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
      וזהו רצוני:

      פתיח :
      נפשי אִוִּיתִיךָ
      אֵרַשְׂתִּיךָ
      אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

      שני הבתים:
      אלהי הרעבתני
      ועירום עזבתני
      ובמחשכי הלילה הושבתני
      ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
      וזה יהיה הפזמון:
      אם תשרפני באש
      באש תשרפני
      לא אוסיף
      כי אם
      אהבה
      אהבה אותך
      אהבה
      ושמחה בך.
      בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
      ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
      רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
      סי פארט:
      בך חשקה נפשי
      אל תשליכני
      רוח קודשך אל תיקח ממני
      (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

      B תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • S shoval

        @עדי-3 אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

        @BINYAMIN-OFFICIAL @shoval

        תשתפך נפשי אל השם
        לשים חלקי עימו
        להסתופף בצילו

        לחוש בליבי שלם
        להרגיש קרבתו
        לבקש אהבתו

        שאזכה להבחין
        שאזכה לראות
        בכל אותן טובות רבות

        במה לך אקדם
        במה לך אשלם
        מים רבים לא יוכלו לכבות

        פזמון:
        אלוקיי
        הרעבתני
        ועירום העזבתני
        ובמחשכי הלילה הושבתני
        ובעוזך וגודלך נשבעתי
        אם תשרפני באש
        לא אוסיף,
        כי אם אהבה אותך
        ושמחה בך

        חשבתי אולי כדאי יותר במקום כמה בתים לכתוב רק בית 1 שמורכב מ-2
        ואחרי פזמון יחזור שוב אותו הטקסט- וזה בכדי לשמר על העל הטקסט שיישאר כלקוח מן המקורות.
        מקווה שתתחברו❤

        ווואוו שיחקת אותה עם המילים!
        כתיבה יפה ונקייה ,מילים מהלב שמדברות לכל אחד...
        ובכל זאת אני מעדיפה את מה שתכננתי מראש, עם תוספות קטנות...
        ולכן המוכשרים פה יחליטו על מה הם רוצים ללכת
        @BINYAMIN-OFFICIAL @חכם_בלילה @יהודה-n @אילן-פ @משתמש-מקצועי
        וזהו רצוני:

        פתיח :
        נפשי אִוִּיתִיךָ
        אֵרַשְׂתִּיךָ
        אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם

        שני הבתים:
        אלהי הרעבתני
        ועירום עזבתני
        ובמחשכי הלילה הושבתני
        ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)
        וזה יהיה הפזמון:
        אם תשרפני באש
        באש תשרפני
        לא אוסיף
        כי אם
        אהבה
        אהבה אותך
        אהבה
        ושמחה בך.
        בעיקרון מתנגן לי בראש איזשהו לחן בגלל זה הכפלתי פה מילים רק שאין לי איך לבטא את זה...
        ובכל מקרה אהבתי ממש את מה ש @BINYAMIN-OFFICIAL הלחין -
        רק בא לי שבמילים "כי אם אהבה אותך ושמחה בך" יתנגן משהו שמח....
        סי פארט:
        בך חשקה נפשי
        אל תשליכני
        רוח קודשך אל תיקח ממני
        (החלק הזה נתון לשינוי, אני יעדכן בהמשך...)

        B מנותק
        B מנותק
        BINYAMIN OFFICIAL
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי BINYAMIN OFFICIAL
        #40

        @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
        ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
        ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
        אשמח להסבר ...

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • B BINYAMIN OFFICIAL

          @shoval לא נראה לי שהולך מנגינה שמחה עם המילים הללו!!!!!
          ובכול אופן אי אפשר לשנות מנגינה בחצי פזמון מעצוב לשמח!!!!!
          ולא הבנתי מה כול השמות שתייגת אמורים לעשות ????
          אשמח להסבר ...

          S מנותק
          S מנותק
          shoval
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
          #41

          @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
          אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
          כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
          ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
          ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

          לגבי השמות שתייגתי:
          אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
          לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
          בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
          לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

          B תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S shoval

            @BINYAMIN-OFFICIAL אתה צודק שאי אפשר לעשות פתאום משהו שמח אולי קצת הגזמתי...
            אבל אולי יהיה אפשרי לבטא שם קצת יותר את כלי הנגינה.
            כי לפני כן מתארים מצבים מאוד קשים שיכולים להיות לאדם "תשרפני באש" וכ'ו...
            ואז יש את המילים "לא אוסיף כי אם אהבה" וכו'...שזו מדרגה מאוד גבוהה ומרגשת.
            ולכן בא לי שיהיה שינוי במילים האלו.

            לגבי השמות שתייגתי:
            אתה ביקשת שיכתבו לך בתים לפזמון המהמם שיצרת, אני הייתי פחות בקטע כמו שצוין לעיל.
            לכן אין לי מושג מה בא לך לבצע יותר: את בקשתי כמו שהיא, או עם התוספת בתים שעדי חיברה?
            בנוסף ,אני גם לא יודעת אם אתה מסכים לנגן....
            לכן תייגתי שמות של משתמשים מקצועיים נוספים שיוכלו לבוא לעזרת הפרויקט הזה.

            B מנותק
            B מנותק
            BINYAMIN OFFICIAL
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #42

            @shoval רגע.....
            בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • B BINYAMIN OFFICIAL

              @shoval רגע.....
              בלי בתים איך את רוצה להפוך את זה לשיר?

              S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #43

              @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
              אלהי הרעבתני
              ועירום עזבתני
              ובמחשכי הלילה הושבתני
              ועוזך וגדלך הוריתני
              והמילים האלו מהוות פזמון:
              אם תשרפני באש
              לא אוסיף
              כי אם אהבה
              ושמחה בך.
              בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
              לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
              אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              B תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S shoval

                @BINYAMIN-OFFICIAL חילקתי את הקטע (מתוך חובת הלבבות) לשניים. כך שיוצא שהמילים האלה מהוות בית-שחוזר על עצמו :
                אלהי הרעבתני
                ועירום עזבתני
                ובמחשכי הלילה הושבתני
                ועוזך וגדלך הוריתני
                והמילים האלו מהוות פזמון:
                אם תשרפני באש
                לא אוסיף
                כי אם אהבה
                ושמחה בך.
                בנוסף יש פתיח וסיום כמו שכתבתי לעיל...
                לא מעוניינת ביותר מלל מזה.
                אין צורך בכך, המילים הנ"ל מדברות בעד עצמם.

                B מנותק
                B מנותק
                BINYAMIN OFFICIAL
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #44

                @shoval אוקיי
                עכשיו איך אני יכול לעזור?

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B BINYAMIN OFFICIAL

                  @shoval אוקיי
                  עכשיו איך אני יכול לעזור?

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shoval
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #45

                  @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                  אפשרי?

                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                  B תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shoval

                    @BINYAMIN-OFFICIAL להמשיך את הלחן המדהים שיצרת ובעצם להוסיף לו פתיח וסי פארט, ואם אפשר גם לעשות את הפזמון יותר מתוחכם.
                    אפשרי?

                    B מנותק
                    B מנותק
                    BINYAMIN OFFICIAL
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #46

                    @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • B BINYAMIN OFFICIAL

                      @shoval תשלחי לכאן רק את הסי פארט ואת הפתיח ואני יראה איך זה יסתדר לי בעזר השם

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shoval
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #47

                      @BINYAMIN-OFFICIAL תודה ענקית!!!!
                      זה הפתיח:
                      נפשי אִוִּיתִיךָ
                      אֵרַשְׂתִּיךָ
                      אֵרַשְׂתִּיךָ לי לעולם
                      לגבי הסי פארט לא סגורה עליו עדיין אעדכן אותך עוד כמה דקות...

                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • S מנותק
                        S מנותק
                        shoval
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי shoval
                        #48

                        @BINYAMIN-OFFICIAL
                        אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                        אולי זה מיותר?
                        אשמח לחוות דעתך!
                        בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                        1."פני אל חי
                        אזי תראה בחשקך
                        ותתייחד יחידתך לצורך"
                        (חובת הלבבות)
                        2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                        וזוהי דרך החושק לשורר
                        (-איוב י"ג, ט"ו
                        -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                        האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                        @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                        ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                        טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                        ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                        .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                        B תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shoval

                          @BINYAMIN-OFFICIAL
                          אני די מתלבטת לגבי הסי פארט.
                          אולי זה מיותר?
                          אשמח לחוות דעתך!
                          בכל אופן זה האופציות שעלו לי:
                          1."פני אל חי
                          אזי תראה בחשקך
                          ותתייחד יחידתך לצורך"
                          (חובת הלבבות)
                          2. הן יִקְטְלֵנִי לו איחל
                          וזוהי דרך החושק לשורר
                          (-איוב י"ג, ט"ו
                          -ספר החרדים לרבי אלעזר אזכרי)

                          האופציה הנוספת שהעליתי בתחילה-לא באה בחשבון.

                          @shoval אמר בלחן שעשיתי בס"ד לבקשת משתמש ב10 דקות!!:

                          ועוזך וגדלך הוריתני (ולא נשבעתי כמו שכתבתי בתחילה)

                          טעות, זה נשבעתי כמו שאמרתי בתחילה, ולא הוריתני.
                          ליתר בטחון פתחתי ספר חובות הלבבות כדי לוודא את העניין , כי בחלק מהמקומות כתוב הוריתני...

                          B מנותק
                          B מנותק
                          BINYAMIN OFFICIAL
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #49

                          @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                          אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                          תודה !

                          S תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • B BINYAMIN OFFICIAL

                            @shoval הראשון יותר בא בחשבון
                            אני צריך את זה בניקוד אם אפשר
                            תודה !

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shoval
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #50

                            @BINYAMIN-OFFICIAL
                            "פְּנֵי אֶל חַי
                            אֲזַי תִּרְאֶה בְּחֶשְׁקָךְ
                            וְתִתְיַחֵד יְחִידָתָךְ לְצוּרָךְ"

                            .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                            B תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S shoval

                              @BINYAMIN-OFFICIAL
                              "פְּנֵי אֶל חַי
                              אֲזַי תִּרְאֶה בְּחֶשְׁקָךְ
                              וְתִתְיַחֵד יְחִידָתָךְ לְצוּרָךְ"

                              B מנותק
                              B מנותק
                              BINYAMIN OFFICIAL
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #51
                              פוסט זה נמחק!
                              S תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • B BINYAMIN OFFICIAL

                                פוסט זה נמחק!

                                S מנותק
                                S מנותק
                                shoval
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #52

                                @BINYAMIN-OFFICIAL לא נעים לי בכלל שאתה מודה לי...
                                אני זאת שאמורה להודות לך, ובענק...
                                הלוואי והחסד הזה יפרסם אותך בגדול (כמובן אם אתה חפץ בכך...)
                                יש לך קול משגע שנכנס ללב!!!!
                                בכללי אני כמעט ולא מתחברת למזרחי, אבל פה הוקסמתי!

                                .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S מנותק
                                  S מנותק
                                  shoval
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #53

                                  הי מקצב התגעגעתי....🤗
                                  מקווה שנטפרי יחליטו לשחרר את החסימה שלהם בקרוב!!!
                                  @BINYAMIN-OFFICIAL יש חדש מהשיר הנ"ל? אשמח לדעת!

                                  .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                  הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • S shoval

                                    הי מקצב התגעגעתי....🤗
                                    מקווה שנטפרי יחליטו לשחרר את החסימה שלהם בקרוב!!!
                                    @BINYAMIN-OFFICIAL יש חדש מהשיר הנ"ל? אשמח לדעת!

                                    הראל 1ה מנותק
                                    הראל 1ה מנותק
                                    הראל 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #54

                                    @shoval מה באמת הולך עם זה??

                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • הראל 1ה הראל 1

                                      @shoval מה באמת הולך עם זה??

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      shoval
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #55

                                      @הראל-1 זה מה ששאלתי...

                                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                      הראל 1ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S shoval

                                        @הראל-1 זה מה ששאלתי...

                                        הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1ה מנותק
                                        הראל 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #56

                                        @shoval שלחת פניה לניהול ככה אמרו לי לעשות

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות
                                        תגובה
                                        • תגובה כנושא
                                        התחברו כדי לפרסם תגובה
                                        • מהישן לחדש
                                        • מהחדש לישן
                                        • הכי הרבה הצבעות


                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • לא נקרא 0
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • שליחת פנייה לניהול