דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט טותיייי

    לא יכולה להסביר
    איך הלב שלי מרגיש
    לא יכולה להסביר
    למה הוא רגיש

    אף אחד באמת
    לא יבין אותי
    אף אחד לא יגיד תאמת
    כדי לא לפגוע בי

    מעניין אותי
    מי באמת אוהב אותי
    מעניין אותי
    למי באמת אכפת ממני

    אני רוצה לדעת
    מי זה באמת בן אדם
    כי בנתיים לא פגשתי
    אף אחד כזה בעולם

    טוהר

    שוהםש מנותק
    שוהםש מנותק
    שוהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2564

    @טותיייי וואוו, מהמםםםם
    וקרה לי איזה מקרה שפשוט ממש הזדהיתי עם זה

    הדס.טה תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • שוהםש שוהם

      @טותיייי וואוו, מהמםםםם
      וקרה לי איזה מקרה שפשוט ממש הזדהיתי עם זה

      הדס.טה מנותק
      הדס.טה מנותק
      הדס.ט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2565

      @לבנת-צבי אל תכתבי פה תגובות יש לזה דף מיוחד

      אם הערבים יניחו את נשקם, לא תהיה יותר מלחמה. אם ישראל תניח את נשקה, לא תהיה יותר מדינת ישראל.

      שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • הדס.טה הדס.ט

        @לבנת-צבי אל תכתבי פה תגובות יש לזה דף מיוחד

        שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2566

        @הדס-ט את יכולה לעלות פה קישור של הדף?

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שוהםש שוהם

          @הדס-ט את יכולה לעלות פה קישור של הדף?

          א מנותק
          א מנותק
          אילה1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2567

          @לבנת-צבי https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1691868886303

          שוהםש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א אילה1

            @לבנת-צבי https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1691868886303

            שוהםש מנותק
            שוהםש מנותק
            שוהם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2568
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אילה1

              @לבנת-צבי https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1691868886303

              שוהםש מנותק
              שוהםש מנותק
              שוהם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2569
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מא1
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
                #2570

                בס"ד

                הלב שלי-
                מלא אבל ריק,

                היצר משטה בי. מלחמה מתקיימת
                מתיש את כוחי אך עדיין נלחמת,
                הלב שלי מרגיש יודע את האמת
                אבל איך אפשר?? כולי נפעמת.

                והיצר ממשיך- לצייר, גם לתעתע
                כמה זה כדאי, נעים- וליבי מפעפע,
                בתוכי יודעת, זו רק הנאה של רגע
                בסוף, מה ארוויח? הרי אתחרט בדמע.

                נזכרת, שכולנו אוחזים בחבל דק
                ואתה מטלטל אותו חזק, חזק
                רוצה לזכות, לשרוד את המאבק
                עזור לי לא ליפול ורק בך אדבק.

                הרי אתה אותי לא תעמיד
                בניסיון שלא אוכל בו להתמיד
                הנך נותן את הכוח, אתה היחיד
                עומד לצידי תמיד, תמיד.

                בבוקר נשמתי אלי החזרת
                כי בהצלחתי כל כך האמנת,
                וככל שניסיון קשה יותר אלי שלחת
                אתה מאמין בי יותר, ואלייך קירבת.

                עזור לי להצליח שהיעד יושלם
                שלא אאכזב, שלא אכשל לעולם,
                כנגד הזרם, החשש עוד לא נעלם
                יוצאת לדרכי- אחת מול כולם.

                וזה כואב, וקשה בכל קנה מידה
                הרי הרצון הוא הנפש, כל איש ידע,
                עין במר בוכה ולב שמח, כבשעת העקידה
                ולך. מקריבה. את. נפשי. היחידה.

                וזה שווה. מרגישה, גם יודעת
                שמחה שניצחתי. ליצרי לא נכנעת,
                אתה גאה בי ממרום וכל פמליא דומעת
                לא אעזבך לעולם. קולך שומעת.

                והלב שלי-
                קרוע אבל שלם!!!


                "ר' נחוניא בן הקנה אומר, כל המקבל עליו עול תורה, מעבירין ממנו עול מלכות ועול דרך ארץ, וכל הפורק ממנו עול תורה, נותנין עליו עול מלכות ועול דרך ארץ". (אבות ג, ו)
                הכוונה- לכל בנאדם יש מכסה של קשיים שהוא צריך לעבור. אין אדם שבא לעולם רק לעשות חיים.
                אם האדם לוקח על עצמו את עול התורה והמצוות, להילחם ביצר (והרבה פעמים שזה כרוך בקושי ובהרבה דמעות) אז ה' לוקח ממנו קשיים אחרים, כי כבר יש לו קשיים. ואא שיהיו לאדם קשיים יותר ממה שנקצב לו.
                אבל, אם בנאדם לא בוחר בעול התורה אז נותנים עליו עול מלכות ועול דרך ארץ- קשיים של העולם הזה, לא עלינו. וד"ל.
                יש אנשים שנלחמים על החיים שלהם, על הלחם שלהם וכו.. אשרינו שזכינו למלחמה ביצר שלנו!!

                משפט לחיים-💕
                "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
                ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • יוס yosי מנותק
                  יוס yosי מנותק
                  יוס yos
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
                  #2571

                  בחדרו של הרופא

                  הראש שלי דופק
                  כמו מסילת רכבת,
                  הלב שלי צועק
                  אני רוצה ללכת.
                  הרופא שלי בדק
                  אם אצלי הכל בסדר,
                  הוא אומר שזה מוזר
                  על פניו הכל לפי הספר.
                  אבל תכל'ס זה כואב,
                  לא יודע אם זה לב
                  או לא.
                  מתיישב
                  מולו,
                  דורש שיתחייב
                  תשובות.

                  לאט הוא מתקרב, הוא מביט לי בעיניים,
                  הוא שואל מתי ניסיתי לדבר עם השמיים,
                  האם עבר רק יום או שחלפו עברו יומיים,
                  הוא אמר לי תנסה כל יום פעם פעמיים,
                  התסמינים שלך רומזים על מחסור שם בקרביים,
                  לא מחסור של אוכל וגם לא מחסור של מים,
                  אין לך מקום יציב כשהזרם קצת גובר,
                  אין לך מקום נעים כשגל העצב לא עובר.

                  הבטתי ברופא בעיניים פעורות,
                  האם אתה רופא של גוף או אולי של נפשות,
                  זה נכון שזה חסר לי עוגן מים עמוקים,
                  אולי תספר לי על חנות שמוכרים שם עוגנים,
                  אני מרגיש כמו הטיטאניק מתנודד על סף טביעה,
                  בירכתיים יש דליפה, קורא קריאה של מצוקה.

                  אין באופק אף ספינה
                  לבד נאבק בגלים,
                  האם עדיין יש תקווה
                  מסביבי גלים שוצפים.
                  יש אי רחוק אליו חותר,
                  חגורת הצלה אני חוגר,
                  יש כריש זה לא עוזר,
                  אני הולך ולא חוזר...
                  למה עזבתי את החוף
                  בלי לדעת מה הסוף???

                  כל זה בדמיון שלי יכול להציל עצמי ברגע,
                  רוצה אבל לא מסוגל הרגל מזמן הפך לטבע,
                  הרופא עודו יושב מולי,
                  צועק שזה לא אמיתי,
                  אני מתחיל לשקוע,
                  אני מתחיל לטבוע,
                  גלים גלים של רוע,
                  כריש ענק פוער הלוע...

                  אני טובע בבית
                  לא יודע מה אני עושה,
                  כך נראית חווית שייט
                  בחדרו של הרופא.

                  תכננתי לסיים את זה בנימה קצת יותר אופטימית, אבל לא הלך... אם מישהו רוצה להוסיף עוד בית, בהצלחה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  6
                  • א אילה1 התייחס לנושא זה ב
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נהוראי כהן 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2572
                    פוסט זה נמחק!
                    פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נהוראי כהן 0

                      פוסט זה נמחק!

                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננהפ מנותק
                      פונץ' בננה
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2573

                      @נהוראי-כהן-0 יש כללים והולכים לפיהם, אין עניין לאשר למשתמש ספציפי ..
                      יש נושא ששם שואלים את כל השאלות. אסור להגיב כאן! אתה לא חדש פה כדי לדעת שאסור להגיב בנושא הזה.

                      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                      שומע נסתרות הלב 💜

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ת מנותק
                        ת מנותק
                        תשובה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2574

                        אני ילד אבוד בעולם

                        לא מוצא שביל מושלם

                        כשה תועה במדבר

                        כך אני נשאר

                        הרבה טעויות עשיתי

                        אבל על הכל התוודתי

                        אז אבא תמחל לי

                        כי יום כיפור אני עוזב הכל

                        וחוזר אליך אבא גדול

                        א ל ו ל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        6
                        • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                          יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                          יצחק אדיר אשכנזי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2575

                          שלום וברכה. יש לי שיר חדש. ואני ישמח אם מישהו ילחין אותו. הוא בהחלט חשוב לי מאוד מכיוון שהוא נכתב מתוך החיים עצמם (למי שמבין). כעת אני אציג את השיר ומי שיש לו לחן אני מבקש שיצור איתי קשר. להלן השיר:
                          בית א:
                          שיריי ישירו את חיי. מילותיי יביעו את שנותיי. פוסע על עקבותיי – מאמין באלוקיי. יש ערפל גדול. הים מלא בחול. שוכח מהכל – קורא לכל-יכול. כשהנשמה סדוקה. מתמלאת במכאובים. אי-אפשר שלא לשכוח – החיים הם לא פשוטים! רק דבר אחד. בתוך הלב קיים. באמת זאת מתנה. שלי שווה עולם.
                          פזמון:
                          אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
                          בית ב:
                          הכאב הוא שר, לפעמים הוא מאושר, כי הוא יודע שמחר, הוא יעזוב את הבית. הצמח צומח באדמה, הוא מרקיב ואז עולה מן השממה, גם הלב שלי יצמח, יאיר לכל העולם. כשהכל סוגר עלי, כל השערים ננעלו. שער אחד קטן נשאר לי. הוא שער הרחמים. בוכה מכל הלב. נאבק עם הזאב. שרוצה רק לאכזב. שנתייאש, שלא נתקרב.
                          פזמון:

                          • אבל, אף אחד, כן אף אחד, בעולם. אם ינסה, הוא לא יצליח, כי מעלינו ה' אחד!
                            אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
                            ולא משנה, פה מה יקרה. תמיד הכל יהיה לטובה. כי הלב שלי מלא באמונה ובאהבה. ולא משנה, פה מה יבוא. לאן נלך. לאן נגיע. הכי טוב, זה להיות שלם, ולהרגיע
                            בית ג' (המשך לפזמון ב'):
                            להרגיע, את הנפש. הכאובה, העצובה, המאוכזבת. לתת לה חום. שתמיד תזכור, שלעולם היא לא תיכנע. ושהלב אותה יימלא, בשמחה, בתבונה, באהבה. בשמחה בתבונה, באהבה ו–'...באמונה...'!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • עופר האייליםע מנותק
                            עופר האייליםע מנותק
                            עופר האיילים
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2576

                            מישהו להאשים
                            זאת אני
                            ככה פשוט
                            למה לעשות חיים קשים?
                            תמיד האצבע
                            מאשימה ודוקרת
                            אלי מופנית
                            אני לא שותקת
                            כמעט תמיד
                            בקול מתפרצת.
                            אך המציאות מתפוצצת
                            מול פני הכאובות
                            מסבירה לי בקרירות
                            שאלו החיים
                            האשמות בלי סיבות
                            הן על פני חוגגות
                            ההתמודדות קשה
                            ולא,
                            היא כבר לא התחלה.

                            "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • שבור אורש מנותק
                              שבור אורש מנותק
                              שבור אור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2577

                              מקום העצב

                              מה לכם חפש העצב בסידורים
                              באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
                              העצב עומד לנו מול הפנים
                              מלפנים מאחור ובכל הפינות

                              אין צורך באר פירושים
                              אין צורך עיין הקינות
                              רק צריך לשלוח מבטים
                              רק צריך לא לטשטש אמיתות

                              העצב נמצא על מדי השוטרים
                              פטישי המשפט ורמקולי הכנסת
                              העצב נמצא על ידי כל הגורמים
                              לקדושה בארצנו להיות נרמסת

                              בהר הבית שועלים מהלכים
                              על הר הבית משחק כדורגל
                              סגידות לאללה שיעזור לרוצחים
                              תפילות תיפלות והשתחוויות הבל

                              ובשערים עומדים שוטרים
                              שוטרי משטרת ישראל
                              מהם יהודים מהם ערבים
                              חוסמים יהודי מעבירים מחבל

                              והולך לו יהודי לסובב שערים
                              והוא אפוף ברוממות צערו
                              והוא אבל על שני מקדשים
                              והוא רק רוצה לשוב לביתו

                              בראותו ערבים רק חושש מפגיעה
                              בראותו שוטרים נושם לרווחה
                              ולכן בליבו רק הכרת טובה
                              למצילי נפשו ולחסדי המשטרה

                              ולכן הוא יבכה בקרן זוית
                              אבל שינוי מעשי לא יראה או יביט
                              ולכן השוטרים ימשיכו בתפקידם
                              ערבים יעברו ויהודים בפינותם

                              וכל זה במקרה הטוב
                              בשער
                              במקרה המצוי, בכותל
                              אין התעלמות כי הכול מסודר

                              בכותל אין ערבים
                              כי הם קיבלו את ההר
                              אפשר להתאבל בנעימים
                              כי הכל בנוי ומוגמר

                              מה לכם חפש העצב בסידורים
                              באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
                              העצב עומד לנו מול הפנים
                              מלפנים מאחור ובכל הפינות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              11
                              • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2578

                                אולי עוד
                                סוף של יום
                                שמש עייפה מתפרקת
                                על אדמה
                                טמונת העבר
                                הופכת אף היא לזיכרון
                                אולי מתוק
                                אולי מר

                                בוקר טוב
                                שמש דהויה זורחת
                                על נשמה
                                תנומת ההווה
                                מנסה לעורר, להעיר
                                אולי תחפץ
                                אולי לא

                                בין ערביים
                                שמש יפה שוקעת
                                על שממה
                                תמונת העתיד
                                מציירת טירה ונחל
                                אולי תהיה היא
                                אולי טוב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכתכ מנותק
                                  כוכב לכת
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2579

                                  כבר כמה חדשים
                                  שהתכנונים מתעבדים
                                  כמה חדשים
                                  שהימים עמוסים
                                  כמה חדשים
                                  שדאגתי על כספים
                                  כמה חדשים
                                  שלא היו לי בגדים
                                  כמה חדשים
                                  שכל יומים מכבסים
                                  והנה סוף סוף הגיע הרגע
                                  התפללתי שיהיה טוב
                                  והוא הפתיע,
                                  הפתיע בגדול
                                  הוא האיר את עייני לראות נכון
                                  מחנות לחנות הסתובבתי וחפשתי
                                  ולא תאמינו מצאתי!!!

                                  אחרי כל זמן של המתנה סוחטת
                                  הישועה מפתיעה והיא סוחפת...
                                  אסור להתייאש לעולם
                                  תתעודדו, כי יש לנו את בורא עולם
                                  ואיתו הכל מושלם

                                  השיר הזה אולי מדבר על משהו שנשמע קטן לא מוצאים בגדים בסה"כ... ( בנים: מה הבעיה הולכים לחנות ופשוט קונים😂 ... )

                                  אבל תקחו את זה לכל דבר בין אם זה משהו שאתם רוצים או משהו שמפריע לכם, שידוך, ילדים ,אנרגיה לא נהנים בכיתה או בעבודה וכו...
                                  לא להתיאש עוד תבוא הישועה והיא תפתיע אתכם בגדול 👊 💪 💪 💪

                                  אין דבר שלם מלב שבור,
                                  קרוב ד' לנשברי לב
                                  קרוב ד' לנשברי לב!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נהוראי כהן 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2580
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטיתח מנותק
                                      חסידייה אוטנטית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2581

                                      מנסה להשתנות
                                      קורעת ת'צמי
                                      יודעת שהכשלונות
                                      הן כדי שאקום

                                      קמתי בלי כח
                                      אבל זה לא סיבה ליפול
                                      נכון שחיכיתי ליחס
                                      אבל אני מעדיפה לגדול

                                      שורף לי נורא
                                      ואין על זה חולק
                                      אבל אולי כשהיא רואה
                                      אנסה לא להתרחק?

                                      מלבישה תחיוך
                                      הכי מזויף שקיים
                                      מכניסה לתודעה
                                      שעוד מעט הוא יהיה כן

                                      בולעת עצבים
                                      במקום זה מחליקה לטיפה
                                      אפחד לא אשם
                                      שעבר עליי יום זוועה

                                      מלטפת ת'פצע
                                      (שמדמם פיזית)
                                      ואומרת תודה
                                      תודה שהראית לי שאני בדרך הנכונה!

                                      תמשיך להראות לי את זה טוב?
                                      אני גם ישתדל לאהוב אותך ולהפיק לרחם על עצמי
                                      מבטיחה!..............

                                      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                                      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      6
                                      • שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                        #2582

                                        מסתובבת סביב עצמי,
                                        לא יודעת מי אני,
                                        מוחה דמעות בהסתר,
                                        מחייכת בלי הפסק,

                                        אומרת משהו ו-בורחת,
                                        שוללת הכל,
                                        כי את האמת אסור לומר בקול,

                                        מחביאה הכל בפנים,
                                        וזה עומד להתפוצץ,
                                        מחביאה הכל בפנים,
                                        כדי לא להתיחס,

                                        אין לי כבר כח,
                                        זה כל האמת,
                                        אין לי כבר כח,
                                        תשלח לי את הנס,

                                        עזור שיגמר,
                                        לי ולכל עם ישראל,
                                        שהכאבים ייעלמו, התפוגגו,
                                        ושהאושר שאי פעם היה,
                                        יחזור במהרה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        12
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                          #2583

                                          אני מתקדמת- בפיגור,
                                          אני טובה יותר- בבלבול,
                                          אני חוזרת לשיגעון,
                                          רצה בלי לראות,

                                          לא מפסיקה לעשות שטויות,
                                          לא שואלים אותי מה לעשות,
                                          שואלים בצביעות,
                                          ומאחורי הגב עושים הפוך, (ממה שאמרתי)

                                          חושבים שאני מטומטמת,
                                          לא יודעים שזו האמת,

                                          לא יכולה להסכים לשום דבר,
                                          כדי שלאחרים יהיה טוב,
                                          מסתכלת על העבר,
                                          מייחלת לשם לחזור,

                                          מתכחשת להכל,
                                          גם לעצמי,
                                          הכל טוב,
                                          אני אומרת,
                                          כדי שלא יכירו אותי,

                                          אולי הם צודקים,
                                          במה שהם אומרים,
                                          אני סתם חושבת,
                                          ואפילו לא בודקת,

                                          מיד מחליטה,
                                          שזה מפחיד נורא,
                                          לא מביאה לזה הזדמנות,
                                          אבל, אולי זה שווה בדיקה??

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול