דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 812.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה1

    @לבנת-צבי https://miktzav.com/topic/8836/%D7%A2%D7%99%D7%9F-%D7%98%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%93%D7%91%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D?_=1691868886303

    שוהםש מנותק
    שוהםש מנותק
    שוהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2569
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מא1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מא1
      #2570

      בס"ד

      הלב שלי-
      מלא אבל ריק,

      היצר משטה בי. מלחמה מתקיימת
      מתיש את כוחי אך עדיין נלחמת,
      הלב שלי מרגיש יודע את האמת
      אבל איך אפשר?? כולי נפעמת.

      והיצר ממשיך- לצייר, גם לתעתע
      כמה זה כדאי, נעים- וליבי מפעפע,
      בתוכי יודעת, זו רק הנאה של רגע
      בסוף, מה ארוויח? הרי אתחרט בדמע.

      נזכרת, שכולנו אוחזים בחבל דק
      ואתה מטלטל אותו חזק, חזק
      רוצה לזכות, לשרוד את המאבק
      עזור לי לא ליפול ורק בך אדבק.

      הרי אתה אותי לא תעמיד
      בניסיון שלא אוכל בו להתמיד
      הנך נותן את הכוח, אתה היחיד
      עומד לצידי תמיד, תמיד.

      בבוקר נשמתי אלי החזרת
      כי בהצלחתי כל כך האמנת,
      וככל שניסיון קשה יותר אלי שלחת
      אתה מאמין בי יותר, ואלייך קירבת.

      עזור לי להצליח שהיעד יושלם
      שלא אאכזב, שלא אכשל לעולם,
      כנגד הזרם, החשש עוד לא נעלם
      יוצאת לדרכי- אחת מול כולם.

      וזה כואב, וקשה בכל קנה מידה
      הרי הרצון הוא הנפש, כל איש ידע,
      עין במר בוכה ולב שמח, כבשעת העקידה
      ולך. מקריבה. את. נפשי. היחידה.

      וזה שווה. מרגישה, גם יודעת
      שמחה שניצחתי. ליצרי לא נכנעת,
      אתה גאה בי ממרום וכל פמליא דומעת
      לא אעזבך לעולם. קולך שומעת.

      והלב שלי-
      קרוע אבל שלם!!!


      "ר' נחוניא בן הקנה אומר, כל המקבל עליו עול תורה, מעבירין ממנו עול מלכות ועול דרך ארץ, וכל הפורק ממנו עול תורה, נותנין עליו עול מלכות ועול דרך ארץ". (אבות ג, ו)
      הכוונה- לכל בנאדם יש מכסה של קשיים שהוא צריך לעבור. אין אדם שבא לעולם רק לעשות חיים.
      אם האדם לוקח על עצמו את עול התורה והמצוות, להילחם ביצר (והרבה פעמים שזה כרוך בקושי ובהרבה דמעות) אז ה' לוקח ממנו קשיים אחרים, כי כבר יש לו קשיים. ואא שיהיו לאדם קשיים יותר ממה שנקצב לו.
      אבל, אם בנאדם לא בוחר בעול התורה אז נותנים עליו עול מלכות ועול דרך ארץ- קשיים של העולם הזה, לא עלינו. וד"ל.
      יש אנשים שנלחמים על החיים שלהם, על הלחם שלהם וכו.. אשרינו שזכינו למלחמה ביצר שלנו!!

      משפט לחיים-💕
      "בלי הקב"ה אי אפשר לעבור את מפתן הדלת,
      ועם הקב"ה אפשר לקרוע את הים"!!!👍

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      6
      • יוס yosי מנותק
        יוס yosי מנותק
        יוס yos
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוס yos
        #2571

        בחדרו של הרופא

        הראש שלי דופק
        כמו מסילת רכבת,
        הלב שלי צועק
        אני רוצה ללכת.
        הרופא שלי בדק
        אם אצלי הכל בסדר,
        הוא אומר שזה מוזר
        על פניו הכל לפי הספר.
        אבל תכל'ס זה כואב,
        לא יודע אם זה לב
        או לא.
        מתיישב
        מולו,
        דורש שיתחייב
        תשובות.

        לאט הוא מתקרב, הוא מביט לי בעיניים,
        הוא שואל מתי ניסיתי לדבר עם השמיים,
        האם עבר רק יום או שחלפו עברו יומיים,
        הוא אמר לי תנסה כל יום פעם פעמיים,
        התסמינים שלך רומזים על מחסור שם בקרביים,
        לא מחסור של אוכל וגם לא מחסור של מים,
        אין לך מקום יציב כשהזרם קצת גובר,
        אין לך מקום נעים כשגל העצב לא עובר.

        הבטתי ברופא בעיניים פעורות,
        האם אתה רופא של גוף או אולי של נפשות,
        זה נכון שזה חסר לי עוגן מים עמוקים,
        אולי תספר לי על חנות שמוכרים שם עוגנים,
        אני מרגיש כמו הטיטאניק מתנודד על סף טביעה,
        בירכתיים יש דליפה, קורא קריאה של מצוקה.

        אין באופק אף ספינה
        לבד נאבק בגלים,
        האם עדיין יש תקווה
        מסביבי גלים שוצפים.
        יש אי רחוק אליו חותר,
        חגורת הצלה אני חוגר,
        יש כריש זה לא עוזר,
        אני הולך ולא חוזר...
        למה עזבתי את החוף
        בלי לדעת מה הסוף???

        כל זה בדמיון שלי יכול להציל עצמי ברגע,
        רוצה אבל לא מסוגל הרגל מזמן הפך לטבע,
        הרופא עודו יושב מולי,
        צועק שזה לא אמיתי,
        אני מתחיל לשקוע,
        אני מתחיל לטבוע,
        גלים גלים של רוע,
        כריש ענק פוער הלוע...

        אני טובע בבית
        לא יודע מה אני עושה,
        כך נראית חווית שייט
        בחדרו של הרופא.

        תכננתי לסיים את זה בנימה קצת יותר אופטימית, אבל לא הלך... אם מישהו רוצה להוסיף עוד בית, בהצלחה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • א אילה1 התייחס לנושא זה ב
        • נ מנותק
          נ מנותק
          נהוראי כהן 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2572
          פוסט זה נמחק!
          פונץ' בננהפ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ נהוראי כהן 0

            פוסט זה נמחק!

            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננהפ מנותק
            פונץ' בננה
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2573

            @נהוראי-כהן-0 יש כללים והולכים לפיהם, אין עניין לאשר למשתמש ספציפי ..
            יש נושא ששם שואלים את כל השאלות. אסור להגיב כאן! אתה לא חדש פה כדי לדעת שאסור להגיב בנושא הזה.

            אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
            שומע נסתרות הלב 💜

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ת מנותק
              ת מנותק
              תשובה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2574

              אני ילד אבוד בעולם

              לא מוצא שביל מושלם

              כשה תועה במדבר

              כך אני נשאר

              הרבה טעויות עשיתי

              אבל על הכל התוודתי

              אז אבא תמחל לי

              כי יום כיפור אני עוזב הכל

              וחוזר אליך אבא גדול

              א ל ו ל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                יצחק אדיר אשכנזיי מנותק
                יצחק אדיר אשכנזי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2575

                שלום וברכה. יש לי שיר חדש. ואני ישמח אם מישהו ילחין אותו. הוא בהחלט חשוב לי מאוד מכיוון שהוא נכתב מתוך החיים עצמם (למי שמבין). כעת אני אציג את השיר ומי שיש לו לחן אני מבקש שיצור איתי קשר. להלן השיר:
                בית א:
                שיריי ישירו את חיי. מילותיי יביעו את שנותיי. פוסע על עקבותיי – מאמין באלוקיי. יש ערפל גדול. הים מלא בחול. שוכח מהכל – קורא לכל-יכול. כשהנשמה סדוקה. מתמלאת במכאובים. אי-אפשר שלא לשכוח – החיים הם לא פשוטים! רק דבר אחד. בתוך הלב קיים. באמת זאת מתנה. שלי שווה עולם.
                פזמון:
                אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
                בית ב:
                הכאב הוא שר, לפעמים הוא מאושר, כי הוא יודע שמחר, הוא יעזוב את הבית. הצמח צומח באדמה, הוא מרקיב ואז עולה מן השממה, גם הלב שלי יצמח, יאיר לכל העולם. כשהכל סוגר עלי, כל השערים ננעלו. שער אחד קטן נשאר לי. הוא שער הרחמים. בוכה מכל הלב. נאבק עם הזאב. שרוצה רק לאכזב. שנתייאש, שלא נתקרב.
                פזמון:

                • אבל, אף אחד, כן אף אחד, בעולם. אם ינסה, הוא לא יצליח, כי מעלינו ה' אחד!
                  אף אחד, לא אף אחד. ינצח את האמונה שלי. היא חזקה, היא אמיצה. כנגד כל הסיכויים. היא אלוקית היא משמיים, היא גם באש וגם במים. היא תנצח בכפליים, היא תביא אותי לכל הרקיעים. אני שמח, אני יודע. הנשמה היא אור בוקע! יום יבוא והיא תפציע, לכל העולם. רק להרגיע!!!
                  ולא משנה, פה מה יקרה. תמיד הכל יהיה לטובה. כי הלב שלי מלא באמונה ובאהבה. ולא משנה, פה מה יבוא. לאן נלך. לאן נגיע. הכי טוב, זה להיות שלם, ולהרגיע
                  בית ג' (המשך לפזמון ב'):
                  להרגיע, את הנפש. הכאובה, העצובה, המאוכזבת. לתת לה חום. שתמיד תזכור, שלעולם היא לא תיכנע. ושהלב אותה יימלא, בשמחה, בתבונה, באהבה. בשמחה בתבונה, באהבה ו–'...באמונה...'!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • עופר האייליםע מנותק
                  עופר האייליםע מנותק
                  עופר האיילים
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2576

                  מישהו להאשים
                  זאת אני
                  ככה פשוט
                  למה לעשות חיים קשים?
                  תמיד האצבע
                  מאשימה ודוקרת
                  אלי מופנית
                  אני לא שותקת
                  כמעט תמיד
                  בקול מתפרצת.
                  אך המציאות מתפוצצת
                  מול פני הכאובות
                  מסבירה לי בקרירות
                  שאלו החיים
                  האשמות בלי סיבות
                  הן על פני חוגגות
                  ההתמודדות קשה
                  ולא,
                  היא כבר לא התחלה.

                  "ישנם הרבה שקרים שמסתובבים בעולם, והדבר הכי נורא הוא שחצי מהם נכונים".

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • שבור אורש מנותק
                    שבור אורש מנותק
                    שבור אור
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2577

                    מקום העצב

                    מה לכם חפש העצב בסידורים
                    באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
                    העצב עומד לנו מול הפנים
                    מלפנים מאחור ובכל הפינות

                    אין צורך באר פירושים
                    אין צורך עיין הקינות
                    רק צריך לשלוח מבטים
                    רק צריך לא לטשטש אמיתות

                    העצב נמצא על מדי השוטרים
                    פטישי המשפט ורמקולי הכנסת
                    העצב נמצא על ידי כל הגורמים
                    לקדושה בארצנו להיות נרמסת

                    בהר הבית שועלים מהלכים
                    על הר הבית משחק כדורגל
                    סגידות לאללה שיעזור לרוצחים
                    תפילות תיפלות והשתחוויות הבל

                    ובשערים עומדים שוטרים
                    שוטרי משטרת ישראל
                    מהם יהודים מהם ערבים
                    חוסמים יהודי מעבירים מחבל

                    והולך לו יהודי לסובב שערים
                    והוא אפוף ברוממות צערו
                    והוא אבל על שני מקדשים
                    והוא רק רוצה לשוב לביתו

                    בראותו ערבים רק חושש מפגיעה
                    בראותו שוטרים נושם לרווחה
                    ולכן בליבו רק הכרת טובה
                    למצילי נפשו ולחסדי המשטרה

                    ולכן הוא יבכה בקרן זוית
                    אבל שינוי מעשי לא יראה או יביט
                    ולכן השוטרים ימשיכו בתפקידם
                    ערבים יעברו ויהודים בפינותם

                    וכל זה במקרה הטוב
                    בשער
                    במקרה המצוי, בכותל
                    אין התעלמות כי הכול מסודר

                    בכותל אין ערבים
                    כי הם קיבלו את ההר
                    אפשר להתאבל בנעימים
                    כי הכל בנוי ומוגמר

                    מה לכם חפש העצב בסידורים
                    באיכה באיוב ובמזמורי הקינות
                    העצב עומד לנו מול הפנים
                    מלפנים מאחור ובכל הפינות

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    11
                    • שבור אורש שבור אור התייחס לנושא זה ב
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2578

                      אולי עוד
                      סוף של יום
                      שמש עייפה מתפרקת
                      על אדמה
                      טמונת העבר
                      הופכת אף היא לזיכרון
                      אולי מתוק
                      אולי מר

                      בוקר טוב
                      שמש דהויה זורחת
                      על נשמה
                      תנומת ההווה
                      מנסה לעורר, להעיר
                      אולי תחפץ
                      אולי לא

                      בין ערביים
                      שמש יפה שוקעת
                      על שממה
                      תמונת העתיד
                      מציירת טירה ונחל
                      אולי תהיה היא
                      אולי טוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכתכ מנותק
                        כוכב לכת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2579

                        כבר כמה חדשים
                        שהתכנונים מתעבדים
                        כמה חדשים
                        שהימים עמוסים
                        כמה חדשים
                        שדאגתי על כספים
                        כמה חדשים
                        שלא היו לי בגדים
                        כמה חדשים
                        שכל יומים מכבסים
                        והנה סוף סוף הגיע הרגע
                        התפללתי שיהיה טוב
                        והוא הפתיע,
                        הפתיע בגדול
                        הוא האיר את עייני לראות נכון
                        מחנות לחנות הסתובבתי וחפשתי
                        ולא תאמינו מצאתי!!!

                        אחרי כל זמן של המתנה סוחטת
                        הישועה מפתיעה והיא סוחפת...
                        אסור להתייאש לעולם
                        תתעודדו, כי יש לנו את בורא עולם
                        ואיתו הכל מושלם

                        השיר הזה אולי מדבר על משהו שנשמע קטן לא מוצאים בגדים בסה"כ... ( בנים: מה הבעיה הולכים לחנות ופשוט קונים😂 ... )

                        אבל תקחו את זה לכל דבר בין אם זה משהו שאתם רוצים או משהו שמפריע לכם, שידוך, ילדים ,אנרגיה לא נהנים בכיתה או בעבודה וכו...
                        לא להתיאש עוד תבוא הישועה והיא תפתיע אתכם בגדול 👊 💪 💪 💪

                        אין דבר שלם מלב שבור,
                        קרוב ד' לנשברי לב
                        קרוב ד' לנשברי לב!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • נ מנותק
                          נ מנותק
                          נהוראי כהן 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2580
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטיתח מנותק
                            חסידייה אוטנטית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2581

                            מנסה להשתנות
                            קורעת ת'צמי
                            יודעת שהכשלונות
                            הן כדי שאקום

                            קמתי בלי כח
                            אבל זה לא סיבה ליפול
                            נכון שחיכיתי ליחס
                            אבל אני מעדיפה לגדול

                            שורף לי נורא
                            ואין על זה חולק
                            אבל אולי כשהיא רואה
                            אנסה לא להתרחק?

                            מלבישה תחיוך
                            הכי מזויף שקיים
                            מכניסה לתודעה
                            שעוד מעט הוא יהיה כן

                            בולעת עצבים
                            במקום זה מחליקה לטיפה
                            אפחד לא אשם
                            שעבר עליי יום זוועה

                            מלטפת ת'פצע
                            (שמדמם פיזית)
                            ואומרת תודה
                            תודה שהראית לי שאני בדרך הנכונה!

                            תמשיך להראות לי את זה טוב?
                            אני גם ישתדל לאהוב אותך ולהפיק לרחם על עצמי
                            מבטיחה!..............

                            עדיף להיות בודד עם האמת שלך
                            מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • שלום לכםש מנותק
                              שלום לכםש מנותק
                              שלום לכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                              #2582

                              מסתובבת סביב עצמי,
                              לא יודעת מי אני,
                              מוחה דמעות בהסתר,
                              מחייכת בלי הפסק,

                              אומרת משהו ו-בורחת,
                              שוללת הכל,
                              כי את האמת אסור לומר בקול,

                              מחביאה הכל בפנים,
                              וזה עומד להתפוצץ,
                              מחביאה הכל בפנים,
                              כדי לא להתיחס,

                              אין לי כבר כח,
                              זה כל האמת,
                              אין לי כבר כח,
                              תשלח לי את הנס,

                              עזור שיגמר,
                              לי ולכל עם ישראל,
                              שהכאבים ייעלמו, התפוגגו,
                              ושהאושר שאי פעם היה,
                              יחזור במהרה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              12
                              • שלום לכםש מנותק
                                שלום לכםש מנותק
                                שלום לכם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                #2583

                                אני מתקדמת- בפיגור,
                                אני טובה יותר- בבלבול,
                                אני חוזרת לשיגעון,
                                רצה בלי לראות,

                                לא מפסיקה לעשות שטויות,
                                לא שואלים אותי מה לעשות,
                                שואלים בצביעות,
                                ומאחורי הגב עושים הפוך, (ממה שאמרתי)

                                חושבים שאני מטומטמת,
                                לא יודעים שזו האמת,

                                לא יכולה להסכים לשום דבר,
                                כדי שלאחרים יהיה טוב,
                                מסתכלת על העבר,
                                מייחלת לשם לחזור,

                                מתכחשת להכל,
                                גם לעצמי,
                                הכל טוב,
                                אני אומרת,
                                כדי שלא יכירו אותי,

                                אולי הם צודקים,
                                במה שהם אומרים,
                                אני סתם חושבת,
                                ואפילו לא בודקת,

                                מיד מחליטה,
                                שזה מפחיד נורא,
                                לא מביאה לזה הזדמנות,
                                אבל, אולי זה שווה בדיקה??

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • MUSIC 2M מנותק
                                  MUSIC 2M מנותק
                                  MUSIC 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי MUSIC 2
                                  #2584

                                  אלוווווווול
                                  ושוב,
                                  כמו תמיד.
                                  ישוב,
                                  גם בעתיד.
                                  כן,
                                  עכשיו אלול.

                                  לתקן,
                                  קול צלול.
                                  לרגע,
                                  קורא לי.
                                  מגיע,
                                  אוחז בי.

                                  מפשט,
                                  עקמומית שבלב.
                                  מרטט,
                                  עוצמה משלב.

                                  אבל,
                                  עוד פעם.
                                  טבל,
                                  במי הים.
                                  ושם,
                                  עם הדגים.
                                  אשם,
                                  רק בחגים.

                                  שנה,
                                  ועוד אחת,
                                  חמה,
                                  יובל כמעט.
                                  הפעם,
                                  אני אצליח.
                                  נפעם,
                                  הלב מבטיח.

                                  אולי,
                                  בשנה הבאה.
                                  הלוואי,
                                  בירושלים הבנויה.
                                  אראה,
                                  שהפעם זכיתי.
                                  ואהיה,
                                  כמו שרציתי.
                                  אמן.

                                  אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                  תשב.
                                  אתה מסתיר לעצמך.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • ויוושו מנותק
                                    ויוושו מנותק
                                    ויווש
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2585

                                    שיר שכתבתי שנה שעברה שבתוכו שזורים משפטים משירים שונים שיצאו בשנה זו מקווה שתשימו לב

                                    מהי סליחה?
                                    סליחה זהו רגע יפה
                                    סליחה זהו רגע לפעמים קשה
                                    פשוט לפתוח את הפה
                                    ולראות כמה זה שווה

                                    סליחה זוהי מילה שמחברת בין אנשים
                                    סליחה זוהי מילה שעוברת יבשות וימים
                                    סליחה זוהי מילה שבונה סולמות וחוצה גשרים
                                    סליחה זוהי מילה שעושה לנו הרגשה טובה מבפנים

                                    אפילו שפגענו,אמרנו,לעגנו וצחקנו
                                    הסליחה-
                                    הפיתרון המושלם בשבלינו!

                                    סליחה זוהי מילה שעושה טוב על הלב
                                    אפילו שלסלוח זה קצת כואב
                                    אבל יש לי אבא בשמיים שאוהב
                                    ואת הסליחה שלי ככ מחבב

                                    בחודש אלול
                                    שהכל לא בהיר לי ולא ברור
                                    באמת רוצה להתקרב
                                    להרגיש את אבא שאוהב
                                    לסלוח למי שפגע
                                    לבקש סליחה ממי שנפגע
                                    לנקות מתוכי את כל הרע
                                    ולחזור בתשובה שלימה🙏

                                    אלול-
                                    שואג בי
                                    צועד בי
                                    הולך איתי לכל מקום
                                    ועוזר לי להגיע עד הלום

                                    בעז"ה שנכתב לשנה טובה
                                    שירושלים תחזור להיות עיר מלוכה
                                    שתצא מתוך ההפיכה
                                    ותלבש את בגדי תפארתה

                                    שנראה רק את הטוב
                                    את כל הטוב שקורן מהאור
                                    שנלמד להתחזק ולאהוב
                                    ותמיד נזכור
                                    שיש למעלה מי שיעזור
                                    כי אותנו אף אחד לא יכול לעצור

                                    ותזכורת קטנה:
                                    גם אם אתה נופל וקם
                                    תדע שזהו דרכו של העולם
                                    ויום אחד תקום ולא תיפול
                                    מתי?
                                    שתיהיה חזק ותרגיש גדול

                                    "ללב שלנו אין הנחות😞
                                    אין מבצעים❌
                                    ואם שברת💔שילמת!"💰

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    9
                                    • אלישא מנותק
                                      אלישא מנותק
                                      אליש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליש
                                      #2586

                                      ארץ חרבה
                                      שפוכת דם
                                      ארץ עצבה
                                      כמעט ואין בה אדם

                                      יצאנו ממנה
                                      למשך שנים
                                      לא ידענו אנה
                                      אנחנו באים

                                      ואז הגענו לשם
                                      לארץ נכריה
                                      ופתאום כבר אין אשם
                                      שכחנו מקריה

                                      התרגלנו לריחוק
                                      אל המובן מאליו
                                      אבדנו את הזכות
                                      להתנהג כמו בניו

                                      ומה הפלא שכעת
                                      כשאנחנו לא רוצים
                                      פספסנו את העת
                                      גבולותינו לא חוצים

                                      ואז הכל שמם
                                      שמם כי אין אדם
                                      כי מצבנו עוד מדמם
                                      רצוננו כבר נדם

                                      וגם אם נמצאים
                                      הלב עוד בנכר
                                      בכלל לא שואלים
                                      והוא זכר

                                      כי אנחנו כמו אסיר
                                      שנולד בתוך הכלא
                                      וכשאת מגבלותינו נסיר
                                      יבואו הימים האלה

                                      שלא תהיה עוד מלחמה
                                      וגם לא מחלוקת
                                      ושום חוטא לא ישמע
                                      דבר לא יפר את השקט

                                      ואז נהיה קרובים
                                      צמודים אל כל הזוהר
                                      וכולנו נהיה טובים
                                      כעצם השמים לטוהר.

                                      אני פשוט בחו"ל עכשיו, וקיבלתי כמה תובנות בעניין ;)

                                      יופי נמצא בכל דבר שאנו מתבוננים בו באהבה💕

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      9
                                      • נ מנותק
                                        נ מנותק
                                        נהוראי כהן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נהוראי כהן 0
                                        #2587

                                        שיר האהבה לבורא עולם

                                        אלוקים הגדול תבין אותי

                                        כי העוונות שלי הם לא אני

                                        הם רק יצר שמקשה עלי

                                        את תורתך לאהוב עד בלי

                                        ואם אהייתי משווה את אהבתי אליך למים

                                        הם היו מציפים את כל העולם עד השמים

                                        מקווה שתאהבו 👍אשמח לביקורת בנושא המתאים❤

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מלך הכתיבה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2588

                                          שלום לכולם שמי יוסף ואני כותב המון זמן כל מיני שירים ורציתי לשתף אותכם בפרוייקט שנקרא החזרה לאבא שבו אני יעלה שירים של חזרה לאבא שבשמיים
                                          מקווה שתאהבו

                                          סקיצה לשיר הראשון בקרוב....

                                          בודד ביער חשוך לא מוצא שביל

                                          כמו ילד בגשם שלא שם מעיל

                                          רק מחפש מקום לנשמה שלי

                                          כמו הקצף של הגלים שיכו בי

                                          המשך יבוא...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול