דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 817.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שוהםש מנותק
    שוהםש מנותק
    שוהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוהם
    #2779

    הלב שלי חתיכות

    אבדו בי התקוות

    בימים אזעקות

    בומים בלילות

    כולם נלחמים מולנו

    אבל..

    רק ה שומר עלינו

    "ביחד ננצח"

    את זה כולם אומרים

    בתפילה לאלוקים

    שיעזור לחיילים

    ירפא את הפצועים

    יחזיר את השבויים

    בריאים ושלמים

    ויחיה את המתים

    מקווים לגאולה שלמה

    במהרה..

    כי אין לנו מלך גואל

    ומושיע-

    אלא אתה...!
    א.מ

    אשמח לתגובות!!🙏🙏

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
      #2780

      שלום! אולי זה היית אתה?
      שהרצית היום בכיתה
      נעמת על הקתדרה בביטחון
      ירית חיצים במסווה של כבוד
      אמרת דברים קצת פחות מוכרים
      גרמת לדברים לצאת מעוותים
      יצאנו החוצה ובלב יש קרציה
      הדברים שלך גרמו לנו ראקציה
      במקום לאחד גרמת לנתק
      ובמקום לקרב גרמת לתעב

      היה לי היום יום קשה,
      ויצא לי שיר, לא ערוך מהרגע להרגע.
      אני מצרפת מקור שמחזק את הנושא

      כי במעשיו ודיבוריו ומחשבותיו הטובים, הוא מקיים ונותן כח בכמה כוחות עליונים הקדושים,
      ומסיף בהם קדושה ואור... וכמאמרם ז"ל " אל תקרא בניך אלא בוניך" כי המה המסדרים העולמות העליונים כבונה המסדר בנינו,
      ונותנים בנו רב כח. ובהפוך חס וחלילה ע"י מעשיו או דיבוריו ומחשבותיו אשר לא טובים,
      הוא מהרס ר"ל כמה כוחות ועולמות עליונים הקדושים לאין ערך ושיעור.
      ביכולתנו לבנות עולמות ולהרוס עולמות- כל זאת ע"י מילה של יהודי!
      ר' חיים מוולוזין זצ"ל כתב בתחילת ספרו "נפש החיים"

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • כוכב לכתכ כוכב לכת

        שלום! אולי זה היית אתה?
        שהרצית היום בכיתה
        נעמת על הקתדרה בביטחון
        ירית חיצים במסווה של כבוד
        אמרת דברים קצת פחות מוכרים
        גרמת לדברים לצאת מעוותים
        יצאנו החוצה ובלב יש קרציה
        הדברים שלך גרמו לנו ראקציה
        במקום לאחד גרמת לנתק
        ובמקום לקרב גרמת לתעב

        היה לי היום יום קשה,
        ויצא לי שיר, לא ערוך מהרגע להרגע.
        אני מצרפת מקור שמחזק את הנושא

        כי במעשיו ודיבוריו ומחשבותיו הטובים, הוא מקיים ונותן כח בכמה כוחות עליונים הקדושים,
        ומסיף בהם קדושה ואור... וכמאמרם ז"ל " אל תקרא בניך אלא בוניך" כי המה המסדרים העולמות העליונים כבונה המסדר בנינו,
        ונותנים בנו רב כח. ובהפוך חס וחלילה ע"י מעשיו או דיבוריו ומחשבותיו אשר לא טובים,
        הוא מהרס ר"ל כמה כוחות ועולמות עליונים הקדושים לאין ערך ושיעור.
        ביכולתנו לבנות עולמות ולהרוס עולמות- כל זאת ע"י מילה של יהודי!
        ר' חיים מוולוזין זצ"ל כתב בתחילת ספרו "נפש החיים"

        שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2781
        פוסט זה נמחק!
        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שוהםש שוהם

          פוסט זה נמחק!

          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.כ מנותק
          כ.פ.
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2782

          @לבנת-צבי אין להגיב בשרשור השירים. מגיבים כאן:
          https://miktzav.com/post/228921

          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • STARS in  skyS מנותק
            STARS in  skyS מנותק
            STARS in sky
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2783

            היי, אני לא מגדירה את עצמי ככותבת שירים אלא סתם- אוהבת לכתוב מה שעולה(בתקופות בחיים), כשיוצא...
            כתבתי את זה על תקופת ההתבגרות\גיל הנעורים:

            לפעמים נראה שאין מוצא
            אתה נמצא בתוך מבוך
            מרגיש כאילו אין עתיד
            נבהל כשגילתה כמה אתה מפחיד
            המחשבות ממשיכות להיסחף
            הדמיונות ממשיכים להידחף

            מחכה שמישהו יעיר אותך משנתך
            לקום מהחלום, מהסיוט,
            ובסוף כשאתה לא מצליח,
            אתה מגלה שזאת המציאות.

            היא כואבת ולא קלה
            אתה מנסה לברוח הכי רחוק
            ומגלה שזה רק מחזיר אותך
            ככל שאתה בורח יותר רחוק
            אתה נכנס לזה יותר עמוק
            כי גם אם אברח- זה יישאר

            לכן צריך להיזהר
            לחשוב, לא לרוץ ולא למהר.
            אם רק תדע איך להתמודד
            להתקדם צעד אחר צעד, להתמקד
            למצוא פתרון לבעיה, לא לברוח-
            תרגיש מלא ביטחון וכוח.
            תמלא את עצמך בסיפוק
            ואז תהיה מאושר, בדוק!

            המחשבות השליליות יתפוגגו,
            מחשבות טובות וחלומות ירקמו.
            תראה עתיד יפה ומואר,
            תבין כמה אתה יקר.

            תודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            8
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2784

              לא שלי

              לנוח על זרים
              של דפנה
              או של ורד
              לשיר שיר הלל
              מהנץ
              עדי ערב
              להביט מראש ההר
              מלמעלה
              אל התהום.
              להשקיף משם
              בנחת
              אל תבל שתסער
              ותהום.

              לחוש ברום הרקיע
              זה טוב,
              במידה.
              כי יש ויש,
              פסגה מעל פסגה.
              וטוב יותר לשאת מבט
              אל על.
              כי גם מהמקום אשר
              אתה עומד
              אומרים לך:
              גדל!

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              רות רפפורטר תגובה 1 תגובה אחרונה
              7
              • מנאשששמ מנאששש

                לא שלי

                לנוח על זרים
                של דפנה
                או של ורד
                לשיר שיר הלל
                מהנץ
                עדי ערב
                להביט מראש ההר
                מלמעלה
                אל התהום.
                להשקיף משם
                בנחת
                אל תבל שתסער
                ותהום.

                לחוש ברום הרקיע
                זה טוב,
                במידה.
                כי יש ויש,
                פסגה מעל פסגה.
                וטוב יותר לשאת מבט
                אל על.
                כי גם מהמקום אשר
                אתה עומד
                אומרים לך:
                גדל!

                רות רפפורטר מנותק
                רות רפפורטר מנותק
                רות רפפורט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2785

                מתי הסוף???

                יש לי סיוטים בלילות
                כול רעש של מטוס מבהיל אותי ברמות
                כול רעש שהולך ומתחזק
                נשמע כמו אזעקה
                איך רוצים שאתחזק!!!!!!
                כול לילה אני לא נרדמת
                ורק על מלחמות חושבת😭

                קול של אזעקה
                פיצוצים של מלחמה
                נשארים במוח
                ולי כבר אין כוח

                רוצה לבכות בלי סוף
                ושהכול יהיה כזיוף אחד גדול
                אני יודעת שאלוקים עוזר
                מושיע ומגן ועוזר גם לצבא להילחם

                אני יודעת שבסוף יהיה טוב
                אך מי יודע מתי כבר יהיה הסוף????????

                "יהודי אף פעם לא מתייאש
                תמיד יישאר לו איזה תקווה קטנה בלב"
                (אני)

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • שוהםש מנותק
                  שוהםש מנותק
                  שוהם
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2786
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2787

                    בא לי לדבר קצת על אושר
                    בסוף תמיד מגיע הבוקר
                    אבל כשהאור מתחיל להפציע
                    נראה שיש משהו קטן שמפריע

                    אני לא יודעת אם זה חוסר באמונה
                    אולי זה בסך הכל לא יותר מהקטנה
                    לא מאמינה שמגיע לי יותר
                    הרע זה הדרך, אבל הטוב גם עובר.

                    בא לי לדבר קצת על חופש
                    היכולת לבחור בטוב מהנפש
                    משהו אמיתי שמנקה את הרפש
                    הזמן שבו זורחת עלי השמש

                    לא יודעת מה זה אומר עלי
                    ככה למדתי להכיר ת'עולם
                    השיחרור מגיע מלב מושלם
                    והלב שלי רק בדרך לשם

                    בא לי לדבר קצת על טוב
                    בא לי לדבר דברים טובים
                    מפחדת אפילו לחשוב
                    שמא יבואו דברים רעים

                    בא לי לקבל את הטוב
                    חייבת להשקיע מאמץ
                    לפעמים חושבת לעזוב
                    רק כדי לפוצץ ת'נפץ

                    ליפול
                    אבל מבחירה
                    לעלות
                    דרך הרע

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    7
                    • שוהםש מנותק
                      שוהםש מנותק
                      שוהם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2788
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      4
                      • טותייייט מנותק
                        טותייייט מנותק
                        טותיייי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2789

                        אתם חושבים שקל לי בחיים
                        כי אני כל היום צוחקת
                        אני צוחקת כל היום
                        כדי שלא ישמעו תפעימות לב שלי
                        את הלחץ שבי
                        את מה שאני עוברת
                        את מה שלאף אחד בחיים
                        לא מספרת
                        אני גם ילדה שמתמודדת
                        זה שאני מחייכת
                        אני מסתירה את העבר שלי
                        זה שאני שמחה
                        כי אני מנסה להכניס בי אמונה
                        אגלה לכם סוד
                        שהאמונה זה מה
                        שמחזיק אותי בחיים
                        זה מה שווה לקום אליה כל בוקר
                        אני מביעה אהבה
                        כי זה מה שאני חולמת
                        אני כולי נתינה
                        כי זה מה שאני עליו נלחמת
                        אני נלחמת על הלב שלי
                        שימשיך בכל יום לפעום
                        כי תכלס בננו
                        לא קל לקום לפעמים
                        לעוד יום
                        טוהר

                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                        המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        15
                        • טותייייט טותיייי

                          אתם חושבים שקל לי בחיים
                          כי אני כל היום צוחקת
                          אני צוחקת כל היום
                          כדי שלא ישמעו תפעימות לב שלי
                          את הלחץ שבי
                          את מה שאני עוברת
                          את מה שלאף אחד בחיים
                          לא מספרת
                          אני גם ילדה שמתמודדת
                          זה שאני מחייכת
                          אני מסתירה את העבר שלי
                          זה שאני שמחה
                          כי אני מנסה להכניס בי אמונה
                          אגלה לכם סוד
                          שהאמונה זה מה
                          שמחזיק אותי בחיים
                          זה מה שווה לקום אליה כל בוקר
                          אני מביעה אהבה
                          כי זה מה שאני חולמת
                          אני כולי נתינה
                          כי זה מה שאני עליו נלחמת
                          אני נלחמת על הלב שלי
                          שימשיך בכל יום לפעום
                          כי תכלס בננו
                          לא קל לקום לפעמים
                          לעוד יום
                          טוהר

                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופשה מנותק
                          המחבל המחופש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2790

                          קשה לחשוב
                          לא קל לאהוב
                          כיף לחלום
                          על דברים
                          שאין כח לעשות.

                          בהתחלה עושים
                          כי מנסים לרצות
                          את ההורים
                          ואחרים.

                          שגודלים חושבים
                          למה עושים?
                          למה רוצים?
                          שמבינים את זה
                          רק מראה לך
                          שבחרת בחיים.

                          שיר שכתבתי אחרי הרצאה בסמינר ב5 דקות
                          מקווה שתבינו תרעיון

                          "קשה לשכוח אנשים
                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          10
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אדמילים
                            #2791

                            חסוף
                            מילים שזרעת בלילה
                            השקית בדמע ודם
                            ואי שם פצעו ניצנים
                            ברעד שלחו את ידם

                            בנקודה אינסופית על הסקאלה
                            שיר שצלילו לא נדם
                            המשיך לבעור בו בפנים
                            עד עומעם במגע יד אדם

                            הכותרת היא הלחם של
                            המילים 'סוף' ו'חשוף'.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            6
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                              #2792

                              היום בשביל המחר- 💢
                              תמיד יש את המשפטים האלה,
                              שמלחיצים אותנו להיות כאלה..

                              "כל אחד אוכל את הסיר שבישל"
                              גם בשידוכים, בעבודה- ובכל דבר אחר
                              אומרת בקביעות המנהלת...

                              "רכושנה עכשיו ידע בהיסטוריה
                              כדי שתרדימו את ילדיכם הקטנים בעז"ה
                              הסיפורים והידע הזה- יעזרו להם להירדם.."
                              מדקלמת לנו המורה הותיקה להיסטוריה...

                              "מי שעכשיו לא תלמד במתמטיקה
                              היא תשקע!-ואיך תסתדר בראיון עבודה?
                              זה נראה לכן צחוק או מה?
                              אני פה מורה עם וותק של 40 שנה...
                              אומרת המורה למתמטיקה...

                              ובכדי שתוכלי לבשל לילדים
                              ולא לטעות
                              בסירים וכלים,
                              את חייבת ללמוד עכשיו בדינים
                              אחרת תצלצלי לבעלך לכל שאלה?
                              זו לא הדרך הנכונה
                              אומרת המורה לדינים...

                              "ובכדי להיות איתקסטית מקצועית
                              אתן חייבות עכשיו להיות מאה אחוז באנגלית!!"
                              אומרת בבטחון המורה לאנגלית

                              ובכדי להיות אם טובה בישראל
                              כדי שתוכלי לכתוב פתק לילדך בעתיד- שיאחר...
                              איך תסגנני את הפתק?-
                              בשביל זה את חייבת להשתתף בשיעור הבעה...
                              אומרת המורה להבעה...

                              ואם יום אחד תכנסי לקנות לתינוקך הרך
                              בגד חדש,
                              ותראי בחנות אחד פלוס אחד וחמישים אחוז
                              איך תתמודדי עם זה?
                              מגזימה שוב המורה למתמטיקה...

                              ואז ניגשת אני-
                              לאמא, אחות נשואה וגיסה חכמה
                              ושואלת:"האם זה באמת עזר, הלימודים בסמינר?"
                              "מי זוכר?"- צוחקות אחיותי הגדולות
                              "ואגב, בעבודה לא ביקשו ממני מתמטיקה
                              עזבי, הכל שטויות- החיים נמדדים בשעות הקשות"-
                              עונה גיסתי...
                              "אני זוכרת את המחנות, השבתות, וההפסקות"
                              זה הדבר היחיד שנישאר לי בראש...- אומרת אחותי..

                              ר-ג-ע
                              האם המורות טועות?
                              לא חיות פה בקרקע?
                              אז אולי עדיף לי קצת יותר להשקיע
                              בדבר האמיתי
                              בבנית אישיותי?!
                              משהו שלעולם ישאר שלי!!

                              מציאות מדברת 😂
                              בסופו של דבר זה גם חשוב...
                              אבל יש דברים יותר חשובים...
                              (אגב, אלו משפטים אמיתיים של המורות!!!😆 )
                              אשמח לתגובות, הערות והארות מיצידכם...
                              תודה!

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              9
                              • ESTER 0E מנותק
                                ESTER 0E מנותק
                                ESTER 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                #2793

                                אני מאמינה

                                אני לא אוהבת את הבלבול שיש לעולם להציע
                                אני לא אוהבת את השקר שיש בעולם
                                את החיוך המזייף
                                את האיפור המסנוור
                                והפילטרים בפרופילים

                                אני שונאת את הדממה המעושה בחדרי ההמתנה
                                אני שונאת כל מה שקשור לאמון שרקום בבגידה
                                אני שונאת את האמת המזוייפת שמכורים במתנה
                                את הרגעים שהתמונה מסתירה את הכוונה

                                אני שונאת את כל האנשים המעושים
                                שונאת את המכורים לבגידה
                                שונאת את המורגלים לשבירה
                                שונאת שאוהבים שגרה

                                אני אוהבת בעיקר את אלו שנלחמים בכל הנ”ל
                                שלא מרימים ידיים
                                אלא את הראש מעל המים
                                גם בימים שהסערה סוערת
                                מאיימת לכלות שארית שנשארת
                                אתם עוד ממשיכים לשבור כלים
                                אתם עוד ממשיכים להאמין
                                ולסלוד תרקובות של אחרים
                                העולם נברא בשבילכם
                                העולם מאמין במי שחי
                                ולא במי שחייו מנוהלים
                                תמשיכו ,כמוני, להיאבק
                                להיאבק על זכות קיומינו
                                להיאבק זכותינו הבלעדית
                                להשאר חיים כבר ששת אלפים שנים
                                אני
                                מאמינה
                                בכם.

                                יש מילים שעדיף שלא אוסיף אחריהם מילה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                                  #2794

                                  בס"ד
                                  ~ התסכלות של מציאות~

                                  אל תתבלבל בין מי שאוהב,
                                  למי שאויב.
                                  תתקרב לאנשים שיעשו לך
                                  טוב בלב, ולא חור כואב...

                                  אל תהיה כפוי טובה,
                                  לזה שמכיר תודה,
                                  כשיהיה לו-
                                  הוא יחזיר לך חזרה..

                                  אל תצעק,
                                  זה לא מה שיעשה אותך חזק.
                                  תדבר בנועם,
                                  תדביק תעולם.

                                  אל תאחל שבוע פצצה,
                                  כבר ראינו מה קרה..
                                  תאחל שבוע עם ברכה,
                                  יברכו אותך חזרה.

                                  אל תתייאש,
                                  תמיד תמשיך לבקש.
                                  גם מבלי שמגיע לך,
                                  תטוב הוא מעריף עליך.

                                  אל תרחם על אכזרים,
                                  הם מתנהגים כמו חייזרים.
                                  תרחם על צדיקים,
                                  תעשה איתם חסדים.

                                  אל תשבר,
                                  תנסה להתגבר.
                                  מתוך כל הקושי,
                                  תראה שתמצא בו קצה של יופי.

                                  ©

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  9
                                  • שוהםש מנותק
                                    שוהםש מנותק
                                    שוהם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2795

                                    לאחרונה מסתכלים עלי

                                    מצד מוזר

                                    אני שואלת ועונה לעצמי

                                    כמובן

                                    כי אין מי שיענה לי

                                    כמו בכל שלב בחיי

                                    ואולי כשהיא תבוא

                                    זה כבר יהיה מאוחר

                                    למה אין לי

                                    את האחת הזאת

                                    שתבין גם בלי שאדבר

                                    כי לא כל דבר נעים לי לספר

                                    חברות מהכיתה

                                    יחזירו לי בשאלה

                                    כי הן לא יודעות

                                    באמת מה קרה

                                    וחברות מהצ'טים

                                    חוזרות אלי אחרי שעה

                                    וזה אולי בתקווה להבנה

                                    האם מישהו אי פעם יבין אותי?

                                    אוו שאחיה לבדי?
                                    א.מ

                                    אהבתם? חושבים שצריך לשנות משהו? להוסיף?
                                    אשמח לתגובות!🙏🙏

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🤗
                                    7
                                    • STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in  skyS מנותק
                                      STARS in sky
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2796

                                      בחוץ יורד הגשם
                                      שוטף את הרחוב הצר
                                      בפנים הלב סחוט
                                      והדמעות שיורדות מרמזות על שעבר...

                                      פותחת את המטריה
                                      אחרי ששבעתי מלהתרטב
                                      הגיע הזמן למצוא מזור
                                      לרפא אחת ולתמיד את הכאב.

                                      די, כבר נמאס
                                      איך שזה קורה לי שוב ושוב
                                      עוד לא הבנתי שאני אשמה
                                      ועלולה על אותה טעות לשוב.

                                      עדיין, אותה החשיבה המקובעת
                                      'נו, שישתנה משהו', בלב שלי אני צורחת

                                      מדמעות בעיניים- לסומק בלחיים
                                      העצב איכשהו נשכח
                                      וכעס במקומו נכח
                                      'איך את לא מבינה?' הטפתי לעצמי,
                                      אם לא את תשתני, אז מי?!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      8
                                      • יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכיי מנותק
                                        יהודי זה הכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2797

                                        בא לי לקרב יהודים
                                        שיהיו כולם טהורים
                                        ימחקו את הדברים הרעים
                                        יתנתקו מעבירות וחטאים

                                        בא לי לחבק נערים
                                        לרכך להם את היצרים
                                        לטפס איתם על ההרים
                                        לתת תקווה לכל הבחורים

                                        בא לי לעזור לכולם
                                        בא לי להאיר ת'עולם
                                        אז אם אתה רוצה לשמח אותי
                                        בבקשה תתחזק בזכותי

                                        תודה רבה!

                                        בואו נגיד ביחד:
                                        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        11
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2798

                                          לא שלי

                                          אמא
                                          לו תדעי
                                          כמה
                                          היה לי קשה
                                          ולא קל

                                          אמא
                                          עמוק פנימה
                                          פרפר לו ויתור
                                          כבד משקל

                                          כמו שתיקה
                                          שהותירה
                                          שפה נשוכה

                                          כמו הכנעה
                                          שהותירה
                                          קומה נמוכה

                                          טיפות מליבי
                                          שזלגו שמזגו
                                          ים דמעות
                                          לעיתים גם מעות

                                          מול התגברות אחת
                                          מתוקה

                                          לא רק ללאה
                                          את חשת
                                          ולחשת
                                          מתנת חיים עוצמתית

                                          גם לי מכוחך
                                          את נתת
                                          ונטעת
                                          את הכוח לבחירה אמיתית.

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול