דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 816.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שוהםש מנותק
    שוהםש מנותק
    שוהם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2786
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2787

      בא לי לדבר קצת על אושר
      בסוף תמיד מגיע הבוקר
      אבל כשהאור מתחיל להפציע
      נראה שיש משהו קטן שמפריע

      אני לא יודעת אם זה חוסר באמונה
      אולי זה בסך הכל לא יותר מהקטנה
      לא מאמינה שמגיע לי יותר
      הרע זה הדרך, אבל הטוב גם עובר.

      בא לי לדבר קצת על חופש
      היכולת לבחור בטוב מהנפש
      משהו אמיתי שמנקה את הרפש
      הזמן שבו זורחת עלי השמש

      לא יודעת מה זה אומר עלי
      ככה למדתי להכיר ת'עולם
      השיחרור מגיע מלב מושלם
      והלב שלי רק בדרך לשם

      בא לי לדבר קצת על טוב
      בא לי לדבר דברים טובים
      מפחדת אפילו לחשוב
      שמא יבואו דברים רעים

      בא לי לקבל את הטוב
      חייבת להשקיע מאמץ
      לפעמים חושבת לעזוב
      רק כדי לפוצץ ת'נפץ

      ליפול
      אבל מבחירה
      לעלות
      דרך הרע

      בואו נגיד ביחד:
      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      7
      • שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2788
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2789

          אתם חושבים שקל לי בחיים
          כי אני כל היום צוחקת
          אני צוחקת כל היום
          כדי שלא ישמעו תפעימות לב שלי
          את הלחץ שבי
          את מה שאני עוברת
          את מה שלאף אחד בחיים
          לא מספרת
          אני גם ילדה שמתמודדת
          זה שאני מחייכת
          אני מסתירה את העבר שלי
          זה שאני שמחה
          כי אני מנסה להכניס בי אמונה
          אגלה לכם סוד
          שהאמונה זה מה
          שמחזיק אותי בחיים
          זה מה שווה לקום אליה כל בוקר
          אני מביעה אהבה
          כי זה מה שאני חולמת
          אני כולי נתינה
          כי זה מה שאני עליו נלחמת
          אני נלחמת על הלב שלי
          שימשיך בכל יום לפעום
          כי תכלס בננו
          לא קל לקום לפעמים
          לעוד יום
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          המחבל המחופשה תגובה 1 תגובה אחרונה
          15
          • טותייייט טותיייי

            אתם חושבים שקל לי בחיים
            כי אני כל היום צוחקת
            אני צוחקת כל היום
            כדי שלא ישמעו תפעימות לב שלי
            את הלחץ שבי
            את מה שאני עוברת
            את מה שלאף אחד בחיים
            לא מספרת
            אני גם ילדה שמתמודדת
            זה שאני מחייכת
            אני מסתירה את העבר שלי
            זה שאני שמחה
            כי אני מנסה להכניס בי אמונה
            אגלה לכם סוד
            שהאמונה זה מה
            שמחזיק אותי בחיים
            זה מה שווה לקום אליה כל בוקר
            אני מביעה אהבה
            כי זה מה שאני חולמת
            אני כולי נתינה
            כי זה מה שאני עליו נלחמת
            אני נלחמת על הלב שלי
            שימשיך בכל יום לפעום
            כי תכלס בננו
            לא קל לקום לפעמים
            לעוד יום
            טוהר

            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2790

            קשה לחשוב
            לא קל לאהוב
            כיף לחלום
            על דברים
            שאין כח לעשות.

            בהתחלה עושים
            כי מנסים לרצות
            את ההורים
            ואחרים.

            שגודלים חושבים
            למה עושים?
            למה רוצים?
            שמבינים את זה
            רק מראה לך
            שבחרת בחיים.

            שיר שכתבתי אחרי הרצאה בסמינר ב5 דקות
            מקווה שתבינו תרעיון

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            10
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אדמילים
              #2791

              חסוף
              מילים שזרעת בלילה
              השקית בדמע ודם
              ואי שם פצעו ניצנים
              ברעד שלחו את ידם

              בנקודה אינסופית על הסקאלה
              שיר שצלילו לא נדם
              המשיך לבעור בו בפנים
              עד עומעם במגע יד אדם

              הכותרת היא הלחם של
              המילים 'סוף' ו'חשוף'.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                #2792

                היום בשביל המחר- 💢
                תמיד יש את המשפטים האלה,
                שמלחיצים אותנו להיות כאלה..

                "כל אחד אוכל את הסיר שבישל"
                גם בשידוכים, בעבודה- ובכל דבר אחר
                אומרת בקביעות המנהלת...

                "רכושנה עכשיו ידע בהיסטוריה
                כדי שתרדימו את ילדיכם הקטנים בעז"ה
                הסיפורים והידע הזה- יעזרו להם להירדם.."
                מדקלמת לנו המורה הותיקה להיסטוריה...

                "מי שעכשיו לא תלמד במתמטיקה
                היא תשקע!-ואיך תסתדר בראיון עבודה?
                זה נראה לכן צחוק או מה?
                אני פה מורה עם וותק של 40 שנה...
                אומרת המורה למתמטיקה...

                ובכדי שתוכלי לבשל לילדים
                ולא לטעות
                בסירים וכלים,
                את חייבת ללמוד עכשיו בדינים
                אחרת תצלצלי לבעלך לכל שאלה?
                זו לא הדרך הנכונה
                אומרת המורה לדינים...

                "ובכדי להיות איתקסטית מקצועית
                אתן חייבות עכשיו להיות מאה אחוז באנגלית!!"
                אומרת בבטחון המורה לאנגלית

                ובכדי להיות אם טובה בישראל
                כדי שתוכלי לכתוב פתק לילדך בעתיד- שיאחר...
                איך תסגנני את הפתק?-
                בשביל זה את חייבת להשתתף בשיעור הבעה...
                אומרת המורה להבעה...

                ואם יום אחד תכנסי לקנות לתינוקך הרך
                בגד חדש,
                ותראי בחנות אחד פלוס אחד וחמישים אחוז
                איך תתמודדי עם זה?
                מגזימה שוב המורה למתמטיקה...

                ואז ניגשת אני-
                לאמא, אחות נשואה וגיסה חכמה
                ושואלת:"האם זה באמת עזר, הלימודים בסמינר?"
                "מי זוכר?"- צוחקות אחיותי הגדולות
                "ואגב, בעבודה לא ביקשו ממני מתמטיקה
                עזבי, הכל שטויות- החיים נמדדים בשעות הקשות"-
                עונה גיסתי...
                "אני זוכרת את המחנות, השבתות, וההפסקות"
                זה הדבר היחיד שנישאר לי בראש...- אומרת אחותי..

                ר-ג-ע
                האם המורות טועות?
                לא חיות פה בקרקע?
                אז אולי עדיף לי קצת יותר להשקיע
                בדבר האמיתי
                בבנית אישיותי?!
                משהו שלעולם ישאר שלי!!

                מציאות מדברת 😂
                בסופו של דבר זה גם חשוב...
                אבל יש דברים יותר חשובים...
                (אגב, אלו משפטים אמיתיים של המורות!!!😆 )
                אשמח לתגובות, הערות והארות מיצידכם...
                תודה!

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                9
                • ESTER 0E מנותק
                  ESTER 0E מנותק
                  ESTER 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                  #2793

                  אני מאמינה

                  אני לא אוהבת את הבלבול שיש לעולם להציע
                  אני לא אוהבת את השקר שיש בעולם
                  את החיוך המזייף
                  את האיפור המסנוור
                  והפילטרים בפרופילים

                  אני שונאת את הדממה המעושה בחדרי ההמתנה
                  אני שונאת כל מה שקשור לאמון שרקום בבגידה
                  אני שונאת את האמת המזוייפת שמכורים במתנה
                  את הרגעים שהתמונה מסתירה את הכוונה

                  אני שונאת את כל האנשים המעושים
                  שונאת את המכורים לבגידה
                  שונאת את המורגלים לשבירה
                  שונאת שאוהבים שגרה

                  אני אוהבת בעיקר את אלו שנלחמים בכל הנ”ל
                  שלא מרימים ידיים
                  אלא את הראש מעל המים
                  גם בימים שהסערה סוערת
                  מאיימת לכלות שארית שנשארת
                  אתם עוד ממשיכים לשבור כלים
                  אתם עוד ממשיכים להאמין
                  ולסלוד תרקובות של אחרים
                  העולם נברא בשבילכם
                  העולם מאמין במי שחי
                  ולא במי שחייו מנוהלים
                  תמשיכו ,כמוני, להיאבק
                  להיאבק על זכות קיומינו
                  להיאבק זכותינו הבלעדית
                  להשאר חיים כבר ששת אלפים שנים
                  אני
                  מאמינה
                  בכם.

                  יש מילים שעדיף שלא אוסיף אחריהם מילה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננהפ מנותק
                    פונץ' בננה
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
                    #2794

                    בס"ד
                    ~ התסכלות של מציאות~

                    אל תתבלבל בין מי שאוהב,
                    למי שאויב.
                    תתקרב לאנשים שיעשו לך
                    טוב בלב, ולא חור כואב...

                    אל תהיה כפוי טובה,
                    לזה שמכיר תודה,
                    כשיהיה לו-
                    הוא יחזיר לך חזרה..

                    אל תצעק,
                    זה לא מה שיעשה אותך חזק.
                    תדבר בנועם,
                    תדביק תעולם.

                    אל תאחל שבוע פצצה,
                    כבר ראינו מה קרה..
                    תאחל שבוע עם ברכה,
                    יברכו אותך חזרה.

                    אל תתייאש,
                    תמיד תמשיך לבקש.
                    גם מבלי שמגיע לך,
                    תטוב הוא מעריף עליך.

                    אל תרחם על אכזרים,
                    הם מתנהגים כמו חייזרים.
                    תרחם על צדיקים,
                    תעשה איתם חסדים.

                    אל תשבר,
                    תנסה להתגבר.
                    מתוך כל הקושי,
                    תראה שתמצא בו קצה של יופי.

                    ©

                    אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                    שומע נסתרות הלב 💜

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    9
                    • שוהםש מנותק
                      שוהםש מנותק
                      שוהם
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2795

                      לאחרונה מסתכלים עלי

                      מצד מוזר

                      אני שואלת ועונה לעצמי

                      כמובן

                      כי אין מי שיענה לי

                      כמו בכל שלב בחיי

                      ואולי כשהיא תבוא

                      זה כבר יהיה מאוחר

                      למה אין לי

                      את האחת הזאת

                      שתבין גם בלי שאדבר

                      כי לא כל דבר נעים לי לספר

                      חברות מהכיתה

                      יחזירו לי בשאלה

                      כי הן לא יודעות

                      באמת מה קרה

                      וחברות מהצ'טים

                      חוזרות אלי אחרי שעה

                      וזה אולי בתקווה להבנה

                      האם מישהו אי פעם יבין אותי?

                      אוו שאחיה לבדי?
                      א.מ

                      אהבתם? חושבים שצריך לשנות משהו? להוסיף?
                      אשמח לתגובות!🙏🙏

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🤗
                      7
                      • STARS in  skyS מנותק
                        STARS in  skyS מנותק
                        STARS in sky
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2796

                        בחוץ יורד הגשם
                        שוטף את הרחוב הצר
                        בפנים הלב סחוט
                        והדמעות שיורדות מרמזות על שעבר...

                        פותחת את המטריה
                        אחרי ששבעתי מלהתרטב
                        הגיע הזמן למצוא מזור
                        לרפא אחת ולתמיד את הכאב.

                        די, כבר נמאס
                        איך שזה קורה לי שוב ושוב
                        עוד לא הבנתי שאני אשמה
                        ועלולה על אותה טעות לשוב.

                        עדיין, אותה החשיבה המקובעת
                        'נו, שישתנה משהו', בלב שלי אני צורחת

                        מדמעות בעיניים- לסומק בלחיים
                        העצב איכשהו נשכח
                        וכעס במקומו נכח
                        'איך את לא מבינה?' הטפתי לעצמי,
                        אם לא את תשתני, אז מי?!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        8
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2797

                          בא לי לקרב יהודים
                          שיהיו כולם טהורים
                          ימחקו את הדברים הרעים
                          יתנתקו מעבירות וחטאים

                          בא לי לחבק נערים
                          לרכך להם את היצרים
                          לטפס איתם על ההרים
                          לתת תקווה לכל הבחורים

                          בא לי לעזור לכולם
                          בא לי להאיר ת'עולם
                          אז אם אתה רוצה לשמח אותי
                          בבקשה תתחזק בזכותי

                          תודה רבה!

                          בואו נגיד ביחד:
                          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          11
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2798

                            לא שלי

                            אמא
                            לו תדעי
                            כמה
                            היה לי קשה
                            ולא קל

                            אמא
                            עמוק פנימה
                            פרפר לו ויתור
                            כבד משקל

                            כמו שתיקה
                            שהותירה
                            שפה נשוכה

                            כמו הכנעה
                            שהותירה
                            קומה נמוכה

                            טיפות מליבי
                            שזלגו שמזגו
                            ים דמעות
                            לעיתים גם מעות

                            מול התגברות אחת
                            מתוקה

                            לא רק ללאה
                            את חשת
                            ולחשת
                            מתנת חיים עוצמתית

                            גם לי מכוחך
                            את נתת
                            ונטעת
                            את הכוח לבחירה אמיתית.

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            6
                            • נ מנותק
                              נ מנותק
                              נעמי ה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                              #2799

                              העולם לא אוהב חלשים
                              לעולם אין כוח לרגישים
                              יש העדפה לכאלה שמתקתקים עניינים
                              לכול האלה המעניינים

                              אבל הם לא יודעים, שוכחים
                              שאותם אנשים לא אוהבים
                              להיות החלשים, הרגישים
                              האחרונים, המשעממים

                              הם מנסים להוציא מעצמם, להראות
                              אבל לאף אחד אין זמן לראות
                              הם רוצים לעניין
                              אבל אף אחד לא מתעניין

                              הם לומדים לגדול מהכאב
                              לאחות לעצמם את הלב
                              הם לא תמיד מצליחים
                              במיוחד שאין להם מעודדים

                              רבות הם שואלים את עצמם
                              מהי המטרה שלהם בעולם
                              הרי הם לא מהזן המושלם

                              ואם היה שם אחד בשבילם
                              שהסתכל להם חזק בעיניים
                              שיזכיר להם שיש אבא בשמיים
                              שאותו לא מעניין מה חושב העולם

                              שהוא יודע את האמת
                              את הרצון שאף פעם לא מת
                              את התקוות, הכישלונות
                              ובדיוק אותם הוא מחפש
                              אותם הוא הכי אוהב.

                              כתבתי אחרי שפגשתי אחת כזאת שאולי יש כאלה שיקראו לה חלשה אבל עם פנימיות מושלמת!!!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 👊
                              7
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                בסוף תמיד יהיה טוב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2800

                                אבא
                                אני רוצה לעבוד אותך!
                                בלי שום מסכה
                                לפעמים אני צבועה...
                                וזה בגלל הסביבה...!
                                בגללם אני שונה
                                ורק האני שלי -הוא בעיה
                                אולי כי אני כבר לא מסתירה
                                אז מה? אז אני מוזרה?!
                                אני גם שונאת ת'חשיבה
                                שאם את לא כמוני
                                את חריגה...
                                ולא רצויה..
                                לכן אני אולי מנסה
                                לשנות לעצמי תסביבה
                                כדי לא להרגיש שונה
                                או להיות צבועה
                                וככה, בלי שום מסכה-
                                אני יעבוד אותך
                                באהבה
                                🤞 🙏 💪
                                הבת שלך

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                8
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2801

                                  אבא אני שלך
                                  למרות הנפילות
                                  גם אם הרחקתי לכת
                                  אתה מנגב את הדמעות
                                  מחזיק לי את היד
                                  ולעולם לא עוזב
                                  נכון אבא לפעמים
                                  הלב שלי מאכזב
                                  אתה לנצח שלי
                                  ואני שלך
                                  לעולם לא אעזוב
                                  את דרכך
                                  אבא אתה יקר לי
                                  הולכת בדרכך
                                  גם אם בטעות חטאתי
                                  אל תיקח לי את יידך
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • אדמיליםא מנותק
                                    אדמיליםא מנותק
                                    אדמילים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2802

                                    אולי עוד
                                    סוף של יום
                                    שמש עייפה מתפרקת
                                    על אדמה
                                    טמונת העבר
                                    הופכת אף היא לזיכרון
                                    אולי מתוק
                                    אולי מר

                                    בוקר טוב
                                    שמש דהויה זורחת
                                    על נשמה
                                    תנומת ההווה
                                    מנסה לעורר, להעיר
                                    אולי תחפץ
                                    אולי לא

                                    בין ערביים
                                    שמש יפה שוקעת
                                    על שממה
                                    תמונת העתיד
                                    מציירת טירה ונחל
                                    אולי תהיה היא
                                    אולי טוב

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    7
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2803

                                      יש לי אבא!
                                      יש לי אבא
                                      הוא אוהב אותי פי כמה
                                      מכל אהבה
                                      שיש פה בעולם,

                                      יש לי אבא
                                      שהוא עוטף אותי בחום
                                      הוא נשאר תמיד קרוב
                                      ולעולם לא יעזוב!

                                      יש לי אבא,
                                      שנותן לי כוחות
                                      לעמוד בניסיונות
                                      להמשיך ולא למעוד,
                                      הוא עוטף אותי בחום
                                      ותמיד הוא יעזור,
                                      גם כשלפעמים
                                      הכל נראה שחור!

                                      יש לי אבא,
                                      הוא שומר אותי לעד,
                                      בכל פסיעה שאצעד-
                                      הוא ידאג שלא אמעד
                                      ויש לי כח
                                      והוא רק ממנו
                                      כח להתמודד
                                      בצילו של כל הפסד,

                                      יש לי אבא
                                      שעזר לי גם עכשיו
                                      להתמודד, להלחם
                                      בצילו של כל הפסד
                                      הוא עוטף אותי בחום
                                      ותמיד הוא יעזור
                                      וגם עכשיו
                                      שהעולם לי מחייך!

                                      יש לי אבא!
                                      והוא שלי לעד!-
                                      תן לי רק
                                      לשאת תפילה-
                                      להודות ולבקש
                                      שתשאר קרוב
                                      אני לא אשבר!

                                      השיר במנגינת השיר: "שלח לי כח"- של אברהם פריד
                                      השיר מוקדש לאבא שבשמיים- שדואג ונותן לנו בלי סוף!!- ואוהב תמיד!
                                      השיר נכתב מנקודת מבט שלי- על אבא שבשמיים- שנותן ומרעיף כ"כ הרבה שפע מלמעלה...
                                      ותמיד קרוב אלינו- ושומע כל תפילה!- זכינו...
                                      (את השיר כתבתי היום לאיזשהי תחרות בסמינר..., ובעז"ה אקליט אותו באולפן בשבוע הקרוב.., ולכן- כל הזכויות שמורות..)
                                      @הדרי ✍

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      8
                                      • צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        ציפי9103010
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2804
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מנאשששמ מנותק
                                          מנאשששמ מנותק
                                          מנאששש
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2805

                                          לא שלי

                                          ילד
                                          לאן אתה הולך
                                          בגלות?
                                          אל תרוץ בחיים
                                          אל כביש שגרה סואן
                                          דרך קבע,
                                          אל תנשום
                                          את פיח כלי הרכב
                                          שכרגיל נוסעים
                                          בדרך טבע.

                                          אין לך זמן
                                          להתגעגע
                                          אתה עסוק
                                          בין הזמנים
                                          לא מספיק נוגע

                                          מדוע תשב
                                          לתכנן נופש ושיט
                                          אם תאזין
                                          לשכינה
                                          מנהמת כיונה
                                          אזי תבין
                                          לאביך אין בית.

                                          ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                          הטכניקה באה מעצמה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול