דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ESTER 0E מנותק
    ESTER 0E מנותק
    ESTER 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
    #2793

    אני מאמינה

    אני לא אוהבת את הבלבול שיש לעולם להציע
    אני לא אוהבת את השקר שיש בעולם
    את החיוך המזייף
    את האיפור המסנוור
    והפילטרים בפרופילים

    אני שונאת את הדממה המעושה בחדרי ההמתנה
    אני שונאת כל מה שקשור לאמון שרקום בבגידה
    אני שונאת את האמת המזוייפת שמכורים במתנה
    את הרגעים שהתמונה מסתירה את הכוונה

    אני שונאת את כל האנשים המעושים
    שונאת את המכורים לבגידה
    שונאת את המורגלים לשבירה
    שונאת שאוהבים שגרה

    אני אוהבת בעיקר את אלו שנלחמים בכל הנ”ל
    שלא מרימים ידיים
    אלא את הראש מעל המים
    גם בימים שהסערה סוערת
    מאיימת לכלות שארית שנשארת
    אתם עוד ממשיכים לשבור כלים
    אתם עוד ממשיכים להאמין
    ולסלוד תרקובות של אחרים
    העולם נברא בשבילכם
    העולם מאמין במי שחי
    ולא במי שחייו מנוהלים
    תמשיכו ,כמוני, להיאבק
    להיאבק על זכות קיומינו
    להיאבק זכותינו הבלעדית
    להשאר חיים כבר ששת אלפים שנים
    אני
    מאמינה
    בכם.

    יש מילים שעדיף שלא אוסיף אחריהם מילה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    8
    • פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננהפ מנותק
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי פונץ' בננה
      #2794

      בס"ד
      ~ התסכלות של מציאות~

      אל תתבלבל בין מי שאוהב,
      למי שאויב.
      תתקרב לאנשים שיעשו לך
      טוב בלב, ולא חור כואב...

      אל תהיה כפוי טובה,
      לזה שמכיר תודה,
      כשיהיה לו-
      הוא יחזיר לך חזרה..

      אל תצעק,
      זה לא מה שיעשה אותך חזק.
      תדבר בנועם,
      תדביק תעולם.

      אל תאחל שבוע פצצה,
      כבר ראינו מה קרה..
      תאחל שבוע עם ברכה,
      יברכו אותך חזרה.

      אל תתייאש,
      תמיד תמשיך לבקש.
      גם מבלי שמגיע לך,
      תטוב הוא מעריף עליך.

      אל תרחם על אכזרים,
      הם מתנהגים כמו חייזרים.
      תרחם על צדיקים,
      תעשה איתם חסדים.

      אל תשבר,
      תנסה להתגבר.
      מתוך כל הקושי,
      תראה שתמצא בו קצה של יופי.

      ©

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • שוהםש מנותק
        שוהםש מנותק
        שוהם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2795

        לאחרונה מסתכלים עלי

        מצד מוזר

        אני שואלת ועונה לעצמי

        כמובן

        כי אין מי שיענה לי

        כמו בכל שלב בחיי

        ואולי כשהיא תבוא

        זה כבר יהיה מאוחר

        למה אין לי

        את האחת הזאת

        שתבין גם בלי שאדבר

        כי לא כל דבר נעים לי לספר

        חברות מהכיתה

        יחזירו לי בשאלה

        כי הן לא יודעות

        באמת מה קרה

        וחברות מהצ'טים

        חוזרות אלי אחרי שעה

        וזה אולי בתקווה להבנה

        האם מישהו אי פעם יבין אותי?

        אוו שאחיה לבדי?
        א.מ

        אהבתם? חושבים שצריך לשנות משהו? להוסיף?
        אשמח לתגובות!🙏🙏

        "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
        https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🤗
        7
        • STARS in  skyS מנותק
          STARS in  skyS מנותק
          STARS in sky
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2796

          בחוץ יורד הגשם
          שוטף את הרחוב הצר
          בפנים הלב סחוט
          והדמעות שיורדות מרמזות על שעבר...

          פותחת את המטריה
          אחרי ששבעתי מלהתרטב
          הגיע הזמן למצוא מזור
          לרפא אחת ולתמיד את הכאב.

          די, כבר נמאס
          איך שזה קורה לי שוב ושוב
          עוד לא הבנתי שאני אשמה
          ועלולה על אותה טעות לשוב.

          עדיין, אותה החשיבה המקובעת
          'נו, שישתנה משהו', בלב שלי אני צורחת

          מדמעות בעיניים- לסומק בלחיים
          העצב איכשהו נשכח
          וכעס במקומו נכח
          'איך את לא מבינה?' הטפתי לעצמי,
          אם לא את תשתני, אז מי?!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          8
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2797

            בא לי לקרב יהודים
            שיהיו כולם טהורים
            ימחקו את הדברים הרעים
            יתנתקו מעבירות וחטאים

            בא לי לחבק נערים
            לרכך להם את היצרים
            לטפס איתם על ההרים
            לתת תקווה לכל הבחורים

            בא לי לעזור לכולם
            בא לי להאיר ת'עולם
            אז אם אתה רוצה לשמח אותי
            בבקשה תתחזק בזכותי

            תודה רבה!

            בואו נגיד ביחד:
            אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
            ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • מנאשששמ מנותק
              מנאשששמ מנותק
              מנאששש
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2798

              לא שלי

              אמא
              לו תדעי
              כמה
              היה לי קשה
              ולא קל

              אמא
              עמוק פנימה
              פרפר לו ויתור
              כבד משקל

              כמו שתיקה
              שהותירה
              שפה נשוכה

              כמו הכנעה
              שהותירה
              קומה נמוכה

              טיפות מליבי
              שזלגו שמזגו
              ים דמעות
              לעיתים גם מעות

              מול התגברות אחת
              מתוקה

              לא רק ללאה
              את חשת
              ולחשת
              מתנת חיים עוצמתית

              גם לי מכוחך
              את נתת
              ונטעת
              את הכוח לבחירה אמיתית.

              ברגע שמתחברים למוזיקה,
              הטכניקה באה מעצמה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • נ מנותק
                נ מנותק
                נעמי ה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
                #2799

                העולם לא אוהב חלשים
                לעולם אין כוח לרגישים
                יש העדפה לכאלה שמתקתקים עניינים
                לכול האלה המעניינים

                אבל הם לא יודעים, שוכחים
                שאותם אנשים לא אוהבים
                להיות החלשים, הרגישים
                האחרונים, המשעממים

                הם מנסים להוציא מעצמם, להראות
                אבל לאף אחד אין זמן לראות
                הם רוצים לעניין
                אבל אף אחד לא מתעניין

                הם לומדים לגדול מהכאב
                לאחות לעצמם את הלב
                הם לא תמיד מצליחים
                במיוחד שאין להם מעודדים

                רבות הם שואלים את עצמם
                מהי המטרה שלהם בעולם
                הרי הם לא מהזן המושלם

                ואם היה שם אחד בשבילם
                שהסתכל להם חזק בעיניים
                שיזכיר להם שיש אבא בשמיים
                שאותו לא מעניין מה חושב העולם

                שהוא יודע את האמת
                את הרצון שאף פעם לא מת
                את התקוות, הכישלונות
                ובדיוק אותם הוא מחפש
                אותם הוא הכי אוהב.

                כתבתי אחרי שפגשתי אחת כזאת שאולי יש כאלה שיקראו לה חלשה אבל עם פנימיות מושלמת!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 👊
                7
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בסוף תמיד יהיה טוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2800

                  אבא
                  אני רוצה לעבוד אותך!
                  בלי שום מסכה
                  לפעמים אני צבועה...
                  וזה בגלל הסביבה...!
                  בגללם אני שונה
                  ורק האני שלי -הוא בעיה
                  אולי כי אני כבר לא מסתירה
                  אז מה? אז אני מוזרה?!
                  אני גם שונאת ת'חשיבה
                  שאם את לא כמוני
                  את חריגה...
                  ולא רצויה..
                  לכן אני אולי מנסה
                  לשנות לעצמי תסביבה
                  כדי לא להרגיש שונה
                  או להיות צבועה
                  וככה, בלי שום מסכה-
                  אני יעבוד אותך
                  באהבה
                  🤞 🙏 💪
                  הבת שלך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  8
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2801

                    אבא אני שלך
                    למרות הנפילות
                    גם אם הרחקתי לכת
                    אתה מנגב את הדמעות
                    מחזיק לי את היד
                    ולעולם לא עוזב
                    נכון אבא לפעמים
                    הלב שלי מאכזב
                    אתה לנצח שלי
                    ואני שלך
                    לעולם לא אעזוב
                    את דרכך
                    אבא אתה יקר לי
                    הולכת בדרכך
                    גם אם בטעות חטאתי
                    אל תיקח לי את יידך
                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    5
                    • אדמיליםא מנותק
                      אדמיליםא מנותק
                      אדמילים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2802

                      אולי עוד
                      סוף של יום
                      שמש עייפה מתפרקת
                      על אדמה
                      טמונת העבר
                      הופכת אף היא לזיכרון
                      אולי מתוק
                      אולי מר

                      בוקר טוב
                      שמש דהויה זורחת
                      על נשמה
                      תנומת ההווה
                      מנסה לעורר, להעיר
                      אולי תחפץ
                      אולי לא

                      בין ערביים
                      שמש יפה שוקעת
                      על שממה
                      תמונת העתיד
                      מציירת טירה ונחל
                      אולי תהיה היא
                      אולי טוב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2803

                        יש לי אבא!
                        יש לי אבא
                        הוא אוהב אותי פי כמה
                        מכל אהבה
                        שיש פה בעולם,

                        יש לי אבא
                        שהוא עוטף אותי בחום
                        הוא נשאר תמיד קרוב
                        ולעולם לא יעזוב!

                        יש לי אבא,
                        שנותן לי כוחות
                        לעמוד בניסיונות
                        להמשיך ולא למעוד,
                        הוא עוטף אותי בחום
                        ותמיד הוא יעזור,
                        גם כשלפעמים
                        הכל נראה שחור!

                        יש לי אבא,
                        הוא שומר אותי לעד,
                        בכל פסיעה שאצעד-
                        הוא ידאג שלא אמעד
                        ויש לי כח
                        והוא רק ממנו
                        כח להתמודד
                        בצילו של כל הפסד,

                        יש לי אבא
                        שעזר לי גם עכשיו
                        להתמודד, להלחם
                        בצילו של כל הפסד
                        הוא עוטף אותי בחום
                        ותמיד הוא יעזור
                        וגם עכשיו
                        שהעולם לי מחייך!

                        יש לי אבא!
                        והוא שלי לעד!-
                        תן לי רק
                        לשאת תפילה-
                        להודות ולבקש
                        שתשאר קרוב
                        אני לא אשבר!

                        השיר במנגינת השיר: "שלח לי כח"- של אברהם פריד
                        השיר מוקדש לאבא שבשמיים- שדואג ונותן לנו בלי סוף!!- ואוהב תמיד!
                        השיר נכתב מנקודת מבט שלי- על אבא שבשמיים- שנותן ומרעיף כ"כ הרבה שפע מלמעלה...
                        ותמיד קרוב אלינו- ושומע כל תפילה!- זכינו...
                        (את השיר כתבתי היום לאיזשהי תחרות בסמינר..., ובעז"ה אקליט אותו באולפן בשבוע הקרוב.., ולכן- כל הזכויות שמורות..)
                        @הדרי ✍

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        8
                        • צ מנותק
                          צ מנותק
                          ציפי9103010
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2804
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2805

                            לא שלי

                            ילד
                            לאן אתה הולך
                            בגלות?
                            אל תרוץ בחיים
                            אל כביש שגרה סואן
                            דרך קבע,
                            אל תנשום
                            את פיח כלי הרכב
                            שכרגיל נוסעים
                            בדרך טבע.

                            אין לך זמן
                            להתגעגע
                            אתה עסוק
                            בין הזמנים
                            לא מספיק נוגע

                            מדוע תשב
                            לתכנן נופש ושיט
                            אם תאזין
                            לשכינה
                            מנהמת כיונה
                            אזי תבין
                            לאביך אין בית.

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ד מנותק
                              ד מנותק
                              דודו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2806

                              טיול בנשמה

                              ירדתי לכביש ראשי
                              עצרתי טרמפ חולף
                              שיקח אותי רחוק, רחוק ממש

                              יצאתי לטייל במדבר נפשי
                              ישבתי לי על שפת הלב
                              טבלתי במעיין דמעות שלא יבש

                              גיליתי תוך כדי טיול
                              אוצר טמון עמוק
                              בצלע הר חלול
                              למדתי איך לשתוק

                              האזנתי לאוושת העלים
                              שצומחים לי בפנים
                              לפריחה הקסומה בתוכי
                              לאביב שמאיר לי פנים

                              ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              7
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2807

                                בין לקום לליפול
                                בין להיות ללחדול
                                אני עומדת
                                רועדת
                                חושדת

                                האם יש סיכוי
                                האם זה ביטוי
                                מוכרת
                                בוחרת
                                בוערת

                                בין ריקנות לתחושות
                                בין אטימות לרגשות
                                אני חוששת
                                מבקשת
                                רק לא ליפול ברשת

                                כי האמת שכבר ניסיתי
                                האמת שכבר מיציתי
                                אני קולטת
                                פולטת
                                רק לא להיות אחרת

                                בואו נגיד ביחד:
                                אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                6
                                • המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2808

                                  מחפשת מוצא
                                  בלי דרך יציאה
                                  להרגיש מצליחה
                                  ללא התמדה.

                                  אין כוח
                                  להתמודד
                                  כדי לנצח
                                  רוצה להרים
                                  דגל מנצח
                                  בלי לטפס הרים וגבעות.

                                  אך בשביל להרים דגל מנצח
                                  צריכה לתפס המון
                                  לעבוד קשה
                                  בשביל להגיע למליון
                                  כי הדגל לא בא בחינם.

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 😍
                                  5
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מגן וחץ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2809
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2810

                                      @מגן-וחץ יפה, אבל כאן זה פורום של בני אדם ולא רובוטים. כבר דיברו על זה בעבר, שאין להעלות שירים של בינה מלאכותית.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      4
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @מגן-וחץ יפה, אבל כאן זה פורום של בני אדם ולא רובוטים. כבר דיברו על זה בעבר, שאין להעלות שירים של בינה מלאכותית.

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מגן וחץ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2811
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהa
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2812

                                          מצאת \ .ESTER.H
                                          כחלום
                                          בא היום
                                          ובתוכך הגשמה

                                          כיהלום
                                          באת הלום
                                          ובליבך פעימה

                                          מצאת את שחיפשת
                                          מצאת את שאהבה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול