דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מנאשששמ מנותק
    מנאשששמ מנותק
    מנאששש
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2798

    לא שלי

    אמא
    לו תדעי
    כמה
    היה לי קשה
    ולא קל

    אמא
    עמוק פנימה
    פרפר לו ויתור
    כבד משקל

    כמו שתיקה
    שהותירה
    שפה נשוכה

    כמו הכנעה
    שהותירה
    קומה נמוכה

    טיפות מליבי
    שזלגו שמזגו
    ים דמעות
    לעיתים גם מעות

    מול התגברות אחת
    מתוקה

    לא רק ללאה
    את חשת
    ולחשת
    מתנת חיים עוצמתית

    גם לי מכוחך
    את נתת
    ונטעת
    את הכוח לבחירה אמיתית.

    ברגע שמתחברים למוזיקה,
    הטכניקה באה מעצמה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    6
    • נ מנותק
      נ מנותק
      נעמי ה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נעמי ה
      #2799

      העולם לא אוהב חלשים
      לעולם אין כוח לרגישים
      יש העדפה לכאלה שמתקתקים עניינים
      לכול האלה המעניינים

      אבל הם לא יודעים, שוכחים
      שאותם אנשים לא אוהבים
      להיות החלשים, הרגישים
      האחרונים, המשעממים

      הם מנסים להוציא מעצמם, להראות
      אבל לאף אחד אין זמן לראות
      הם רוצים לעניין
      אבל אף אחד לא מתעניין

      הם לומדים לגדול מהכאב
      לאחות לעצמם את הלב
      הם לא תמיד מצליחים
      במיוחד שאין להם מעודדים

      רבות הם שואלים את עצמם
      מהי המטרה שלהם בעולם
      הרי הם לא מהזן המושלם

      ואם היה שם אחד בשבילם
      שהסתכל להם חזק בעיניים
      שיזכיר להם שיש אבא בשמיים
      שאותו לא מעניין מה חושב העולם

      שהוא יודע את האמת
      את הרצון שאף פעם לא מת
      את התקוות, הכישלונות
      ובדיוק אותם הוא מחפש
      אותם הוא הכי אוהב.

      כתבתי אחרי שפגשתי אחת כזאת שאולי יש כאלה שיקראו לה חלשה אבל עם פנימיות מושלמת!!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍 👊
      7
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בסוף תמיד יהיה טוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2800

        אבא
        אני רוצה לעבוד אותך!
        בלי שום מסכה
        לפעמים אני צבועה...
        וזה בגלל הסביבה...!
        בגללם אני שונה
        ורק האני שלי -הוא בעיה
        אולי כי אני כבר לא מסתירה
        אז מה? אז אני מוזרה?!
        אני גם שונאת ת'חשיבה
        שאם את לא כמוני
        את חריגה...
        ולא רצויה..
        לכן אני אולי מנסה
        לשנות לעצמי תסביבה
        כדי לא להרגיש שונה
        או להיות צבועה
        וככה, בלי שום מסכה-
        אני יעבוד אותך
        באהבה
        🤞 🙏 💪
        הבת שלך

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2801

          אבא אני שלך
          למרות הנפילות
          גם אם הרחקתי לכת
          אתה מנגב את הדמעות
          מחזיק לי את היד
          ולעולם לא עוזב
          נכון אבא לפעמים
          הלב שלי מאכזב
          אתה לנצח שלי
          ואני שלך
          לעולם לא אעזוב
          את דרכך
          אבא אתה יקר לי
          הולכת בדרכך
          גם אם בטעות חטאתי
          אל תיקח לי את יידך
          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • אדמיליםא מנותק
            אדמיליםא מנותק
            אדמילים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2802

            אולי עוד
            סוף של יום
            שמש עייפה מתפרקת
            על אדמה
            טמונת העבר
            הופכת אף היא לזיכרון
            אולי מתוק
            אולי מר

            בוקר טוב
            שמש דהויה זורחת
            על נשמה
            תנומת ההווה
            מנסה לעורר, להעיר
            אולי תחפץ
            אולי לא

            בין ערביים
            שמש יפה שוקעת
            על שממה
            תמונת העתיד
            מציירת טירה ונחל
            אולי תהיה היא
            אולי טוב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            7
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2803

              יש לי אבא!
              יש לי אבא
              הוא אוהב אותי פי כמה
              מכל אהבה
              שיש פה בעולם,

              יש לי אבא
              שהוא עוטף אותי בחום
              הוא נשאר תמיד קרוב
              ולעולם לא יעזוב!

              יש לי אבא,
              שנותן לי כוחות
              לעמוד בניסיונות
              להמשיך ולא למעוד,
              הוא עוטף אותי בחום
              ותמיד הוא יעזור,
              גם כשלפעמים
              הכל נראה שחור!

              יש לי אבא,
              הוא שומר אותי לעד,
              בכל פסיעה שאצעד-
              הוא ידאג שלא אמעד
              ויש לי כח
              והוא רק ממנו
              כח להתמודד
              בצילו של כל הפסד,

              יש לי אבא
              שעזר לי גם עכשיו
              להתמודד, להלחם
              בצילו של כל הפסד
              הוא עוטף אותי בחום
              ותמיד הוא יעזור
              וגם עכשיו
              שהעולם לי מחייך!

              יש לי אבא!
              והוא שלי לעד!-
              תן לי רק
              לשאת תפילה-
              להודות ולבקש
              שתשאר קרוב
              אני לא אשבר!

              השיר במנגינת השיר: "שלח לי כח"- של אברהם פריד
              השיר מוקדש לאבא שבשמיים- שדואג ונותן לנו בלי סוף!!- ואוהב תמיד!
              השיר נכתב מנקודת מבט שלי- על אבא שבשמיים- שנותן ומרעיף כ"כ הרבה שפע מלמעלה...
              ותמיד קרוב אלינו- ושומע כל תפילה!- זכינו...
              (את השיר כתבתי היום לאיזשהי תחרות בסמינר..., ובעז"ה אקליט אותו באולפן בשבוע הקרוב.., ולכן- כל הזכויות שמורות..)
              @הדרי ✍

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              8
              • צ מנותק
                צ מנותק
                ציפי9103010
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2804
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2805

                  לא שלי

                  ילד
                  לאן אתה הולך
                  בגלות?
                  אל תרוץ בחיים
                  אל כביש שגרה סואן
                  דרך קבע,
                  אל תנשום
                  את פיח כלי הרכב
                  שכרגיל נוסעים
                  בדרך טבע.

                  אין לך זמן
                  להתגעגע
                  אתה עסוק
                  בין הזמנים
                  לא מספיק נוגע

                  מדוע תשב
                  לתכנן נופש ושיט
                  אם תאזין
                  לשכינה
                  מנהמת כיונה
                  אזי תבין
                  לאביך אין בית.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ד מנותק
                    ד מנותק
                    דודו
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2806

                    טיול בנשמה

                    ירדתי לכביש ראשי
                    עצרתי טרמפ חולף
                    שיקח אותי רחוק, רחוק ממש

                    יצאתי לטייל במדבר נפשי
                    ישבתי לי על שפת הלב
                    טבלתי במעיין דמעות שלא יבש

                    גיליתי תוך כדי טיול
                    אוצר טמון עמוק
                    בצלע הר חלול
                    למדתי איך לשתוק

                    האזנתי לאוושת העלים
                    שצומחים לי בפנים
                    לפריחה הקסומה בתוכי
                    לאביב שמאיר לי פנים

                    ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    7
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2807

                      בין לקום לליפול
                      בין להיות ללחדול
                      אני עומדת
                      רועדת
                      חושדת

                      האם יש סיכוי
                      האם זה ביטוי
                      מוכרת
                      בוחרת
                      בוערת

                      בין ריקנות לתחושות
                      בין אטימות לרגשות
                      אני חוששת
                      מבקשת
                      רק לא ליפול ברשת

                      כי האמת שכבר ניסיתי
                      האמת שכבר מיציתי
                      אני קולטת
                      פולטת
                      רק לא להיות אחרת

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      6
                      • המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2808

                        מחפשת מוצא
                        בלי דרך יציאה
                        להרגיש מצליחה
                        ללא התמדה.

                        אין כוח
                        להתמודד
                        כדי לנצח
                        רוצה להרים
                        דגל מנצח
                        בלי לטפס הרים וגבעות.

                        אך בשביל להרים דגל מנצח
                        צריכה לתפס המון
                        לעבוד קשה
                        בשביל להגיע למליון
                        כי הדגל לא בא בחינם.

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍 😍
                        5
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          מגן וחץ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2809
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.כ מנותק
                            כ.פ.
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2810

                            @מגן-וחץ יפה, אבל כאן זה פורום של בני אדם ולא רובוטים. כבר דיברו על זה בעבר, שאין להעלות שירים של בינה מלאכותית.

                            האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • כ.פ.כ כ.פ.

                              @מגן-וחץ יפה, אבל כאן זה פורום של בני אדם ולא רובוטים. כבר דיברו על זה בעבר, שאין להעלות שירים של בינה מלאכותית.

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מגן וחץ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2811
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהaא מנותק
                                אבא תודהa
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2812

                                מצאת \ .ESTER.H
                                כחלום
                                בא היום
                                ובתוכך הגשמה

                                כיהלום
                                באת הלום
                                ובליבך פעימה

                                מצאת את שחיפשת
                                מצאת את שאהבה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👍
                                7
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2813

                                  תפסיקו להתעלל
                                  הלב שלי צועק
                                  אתם לא שומעים?
                                  תפסיקו להתעלם
                                  הרוע שלכם צוחק
                                  הדמעות שלי על הפנים
                                  החלום לחיבוק הזה
                                  שצריך לרפא הכל
                                  נמאס מעולם כזה
                                  שעושים בלי לשאול
                                  והעבר שמזכיר כאב
                                  כמעט בכל פינה
                                  והצחוק שמסתיר את הלב
                                  את הנשמה שפצועה
                                  והבכי הזה שמפחד לצאת
                                  כי הוא לא יגמר
                                  ובסוף אחנק
                                  כי אוויר כבר לא נשאר
                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍 👏 💯
                                  8
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #2814

                                    למסור את הנפש
                                    למסור את הנפש-
                                    זה לא רק עשן ואש
                                    זה לא רק כבשן לוחש
                                    למסור את הנפש
                                    זה לתת את ה- "יש"
                                    לוותר על אשר הרצון
                                    מבקש
                                    לעקוד את החשק הזה
                                    הסרבן..
                                    ואותו להגיש כקרבן

                                    למסור את הנפש
                                    זה לא רק אפר וזבח
                                    זה לא רק כצאן לטבח
                                    זה להיות זה לחיות,
                                    זה לבנות מיליוני מזבחות
                                    בליבי זה הקטן
                                    ואותם להגיש כקרבן

                                    למסור את הנפש
                                    זה לא רק להט גחלת
                                    זה לא רק שיני מאכלת
                                    למסור את הנפש
                                    זה לתת את כולך
                                    את אונך, רצונך
                                    כל שתיקה ומילה
                                    או מזמור או תפילה
                                    או ויתור או הידור
                                    או רצון להיות טובה
                                    הם שלמים ועולה

                                    למסור את הנפש
                                    זה לחיות בלי לחדול
                                    על קדושת שמו הגדול!!

                                    @הדרי✍

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍 💯 😍
                                    13
                                    • שוהםש מנותק
                                      שוהםש מנותק
                                      שוהם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2815

                                      יש לי שאלה,
                                      אפשר?
                                      רק מתוך כאב
                                      אני מצליחה לכתוב
                                      שירים
                                      מילים
                                      משפטים
                                      שחודרים ללב אחר
                                      למה זה לא
                                      בא לי ביום-יום
                                      או שכל יום
                                      הוא כאב בפני עצמו?
                                      אין לי תשובות
                                      לכל השאלות שלי
                                      אבא,
                                      אולי אתה יכול לענות לי עליהן
                                      ???
                                      א.מ

                                      "למוזיקה טובה באמת-אין תאריך תפוגה" 🎶💜
                                      https://miktzav.com/user/%D7%A9%D7%95%D7%94%D7%9D

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 😊
                                      6
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אליה ב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2816

                                        נשמה
                                        אומרים שאין פה נשמה
                                        אומרים שאין לאיפה ולמה
                                        שכל מה שקורה כאן הוא צירוף של מקרים
                                        שאין כלל רגשות רק אוסף חומרים

                                        פיזמון:
                                        אז למה געגוע לא מפסיק לפעום בי
                                        מה טורד את מנוחתי בלילות
                                        וכשאלך לבדי בשדות הפתוחים, רעשי עולם נדמו
                                        אל מי נשמתי יוצאת עד כלות

                                        אדם מתהלך ואין מטרה
                                        לאכול ולשתות כי נלך במהרה
                                        מסתובב, מתהלך בין שבילי אבדון
                                        אם יצדק או ירשע אין דין, אין חשבון

                                        פיזמון ב:
                                        אז למה לנצח איני מרגיש שלם,
                                        ומה משתולל בקרבי ולא מתנחם,
                                        וכשאשב לבדי בחדרי החשוך, מחשבות בליבי עופפות,
                                        למה זולגות דמעותיי ללא רחם.

                                        נ.ב לשיר יש גם לחן, מקווה מתישהו להוציא אותו

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍 😲
                                        8
                                        • אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהaא מנותק
                                          אבא תודהa
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2817

                                          לנצח אשיר בגאווה
                                          .ESTER.H
                                          1.
                                          בעולם של פיתולים, אני מחפשת אמת,
                                          ילדה יהודייה, בת אלוקים, מחפשת אותך, השורש שלי.
                                          בכל נשימה שאני לוקחת, בכל צעד שאני צועדת,
                                          אני מרימתה את קולי גבוה, אל השמיים מעל ראשי.

                                          פזמון:
                                          בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
                                          אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
                                          עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
                                          אני מציעה את לבי.

                                          במנגינות של תפילות עתיקות, אני מוצא את שלוותי,
                                          חיבור למורשת שלי, אהבה שלא תפסיק.
                                          דרך אתגרים שאני מתמודדת איתי,
                                          וניצחונות שאני מחבקת בדרכי
                                          אני יודעת שאתה תמיד איתי, מנחה אותי בכל מרחב.

                                          פזמון
                                          בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
                                          אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
                                          עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
                                          אני מציע את לבי.

                                          מעבר
                                          בסיפורי עמנו, החוכמה שהם מחזיקים,
                                          אני מוצאת השראה, שיעורים להתפתח.
                                          שהמעשים שלי ידברו בקול רם
                                          יותר מכל המילים שאני אומר,
                                          בתור ילדה יהודייה, בת אלוקים,
                                          תן תמיד שאלך בדרכך הישר.

                                          פזמון
                                          בשבילך, אבי שבשמיים, עונג נשמתי,
                                          אני שרה את השיר הזה, בכל הכוח.
                                          עם כל מילה, עם כל תו שאני מנגנת,
                                          אני מציע את לבי.

                                          (אאוטרו)
                                          אז הנה אני עומדת, עם אמונה בלב,
                                          ילדה יהודייה, בת אלוקים, באהבה שלא תקרע לעולם.
                                          בהכרת תודה אני שרה, על הברכות שאתה מביא,
                                          בשבילך, אבי שבשמיים, לנצח אשיר בגאווה.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👏
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול