דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.9k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טותייייט מנותק
    טותייייט מנותק
    טותיייי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2935

    פתאום הלב רגוע
    האמונה התחילה לעלות
    במיוחד אחרי נפילה
    שפתאום מגיעים הכוחות

    ההרגשה שיד עוטפת
    חמה מנחמת מחבקת
    מרימה מחזיקה עוזרת
    את כל הקשיים מוחקת

    פתאום אין דאגות
    מרגישה שמחה אמיתית
    נעלמו להם גם הדמעות
    האמונה הרימה אותי סופית

    טוהר

    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💪 👍
    6
    • אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבועא מנותק
      אפרת גלבוע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2936

      בעזרת ה'

      הכוחות שבי

      זה בתוך תוכך
      בנשמתך.

      יכולת בחירתך
      גדולה משכלך .

      זה בידים שלך
      לחרוץ את גורלך .

      תביטי פנימה
      עמוק בפנים .

      יש לך את הכוח
      זה עולה על המוח.

      לרוץ נגד הרוח
      ללכת על בטוח.

      אולי זה מרגיש חד
      אבל
      ה' בחר בך במיוחד!

      הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👍
      5
      • חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטיתח מנותק
        חסידייה אוטנטית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2937

        מחיים שקטים
        יחסית רגועים
        עד כמה שאפשר
        עם בחירות של הורים

        קהילה קטנה
        תומכת מאחודת
        שנחשבה כתומכת
        מתגלה כבוגדת

        עם סביבה שנפגעת
        ומנסה לאסוף את עצמה
        נפלנו למציאות
        שלא דמיינו שקיימת

        ממקום שליו ובטוח
        קרסנו למציאות של ספק
        מנסות להאחז במה שנישאר
        מגלות שכבר היתפרק

        ממציאות תואמת גיל
        הפכנו לאימא ואבא
        במשרה מלאה
        פלוס מחויבויות רגילות

        היתרגלנו למשענת
        למישהו שנמצא
        אבל הוא נעלם
        ולקח איתו הכל

        אהבה של הורים
        קיים דבר כזה בכלל???
        להאמין במישהוא חוץ מעצמי
        לא דבר ריאלי.........

        מתגעגעת.....
        לכולכם...
        לתמימות שלקחת
        תילדות שניפצת
        ת'אחיות שהברחת
        ובעיקר אלייך----

        למה אבא?????????

        עדיף להיות בודד עם האמת שלך
        מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        😥 🙏
        8
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2938

          מביטה על העבר
          שמחה שהוא נגמר
          נחיתית כלכך הייתי
          ברוך השם שגדלתי

          נכנסת קצת לדיכאון
          או אולי לשיגעון
          איך פעם כך הייתי
          איך לטובה השתנתי

          לא נותנת למילים הרעות
          להיכנס אל תוך הלב שלי
          לא נותנת למבול הדמעות
          לסנוור את הכאב שבי

          איך העבר עושה את האדם
          מימה שהוא היה יותר גדול
          אבל לפעמים זה יכול להיות מסוכן
          ויכול לאדם לגרום שוב פעם ליפול!

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💪 🙏
          6
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2939

            הכל תלוי בהתבוננות...👓

            קמתי, נפלתי
            צחקתי, בכיתי
            ספרתי נפילות
            טשטשתי עליות,

            ראיתי את הנפילות
            בכיתי אליהם,
            ואת העליות הדרסטיות-
            והמכשולים שהתגברתי
            אליהם לא התיחסתי..

            בלילות-
            הרגשתי את הכישלונות
            חשתי את הנפילות,
            מששתי את הפחד לעלות
            את הפחד להתגבר על הנפילות.

            בימים היפים שלי-
            ראיתי את העתיד שלי
            ללא מכשולים, ללא מפריעים
            חשתי אז את העליות
            וכבר לא ספרתי את הנפילות!

            העתיד קורץ
            ההווה רץ..
            ולפעמים לא נתפס,
            המציאות וההסתכלות
            תלויים רק בך!
            אז הפכי את ההסתכלות שלך
            הביטי על העליות,
            וספרי את ההתגברויות
            ותגלי את טוב החיים
            התבוננות בעליות החיים!

            @הדרי

            אז כן, הכל תלוי בהתבוננות שלנו על החיים שלנו...
            בואו נתבונן בעליות ובהתגברויות הקטנות שלנו
            ונפסיק תמיד להביט על החסרונות והנפילות...
            שמעתי משהו יפה-
            אבא אחד שאל אבא אחר-
            מי זו הבת שלך- זו שתמיד נופלת?
            ענה לו האבא:- לא, הבת שלי היא זו שתמיד מתגברת וקמה..
            אז קדימה, להביט על העליות שלנו, ועל כל הטוב והיופי שיש בחיים שלנו!!❤

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😍 👏
            5
            • STARS in  skyS מנותק
              STARS in  skyS מנותק
              STARS in sky
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2940

              אחד ויקר

              תמיד איתי,
              אף פעם לא עוזב
              איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
              אפשר לחוש כמה הוא אוהב

              כמו קוסם,
              עושה סדר בראש.
              כשלא ידוע מי נגד מי
              מה טפל, מה עיקר
              הוא מראה לי את דרך-הישר.

              פותר כמעט כל בעיה,
              בין אם לבטים בחיים
              או סתם שאלה בהלכה.
              מנטב לנו את הדרך הנכונה,
              עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

              ועל דברים שרק חלמתי
              והוא הגשים
              דברים שהיו רק בדמיון ,
              ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

              על השפיות שבחיינו הוא שומר
              על אוזן קשבת,
              איתו תמיד ארצה לדבר:
              דברי חכמה והגיון,
              החדרת האמונה והביטחון.

              עליו תמיד אוכל להישען,
              על אבא שאלוקים ישמור עליו!
              על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
              על אבא שהוא הכל-
              החכמה, העומק וההיגיון!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              6
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2941

                בס"ד

                'מתפללים ומבקשים' (קאבר)

                בית א':
                אם הייתי יכול,
                לצאת מהראש שלי
                ללכת הכי רחוק
                מכל המחשבות שלי
                אם עמ"י לא היו מאוחדים עכשיו
                הייתי נותר לבדי
                והסרט הזה שלא מפסיק
                מסוף השמחה שלי

                ואני יודע ש, אלוקים לא ישאיר אותנו לבד

                פזמון:
                מה כבר ביקשתי
                תחזיר את כולם בריאים
                כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                מתפללים ומבקשים
                אם תמשוך אותנו אליך
                לאמונה ולתכלית
                בתחושות שלי אנחנו
                החזקים שמנצחים

                בית ב':
                אפילו לא לזכור
                שאנחנו שונים
                ולא ייקחו את זה ממנו
                כי אנחנו אחים בדם
                וזו תקופה שתעבור
                ביחד עם כולם
                כי אני לא הייתי מוותר
                על אף נשמה שבעולם

                ואני בטוח ש, אבא לא יעזוב אותנו לבד

                פזמון:
                מה כבר ביקשתי
                תחזיר את כולם בריאים
                כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
                מתפללים ומבקשים
                אם תמשוך אותנו אליך
                לאמונה ולתכלית
                בתחושות שלי אנחנו
                החזקים שמנצחים

                מעבר:
                מתפללים ומבקשים, שתחזיר את כולם בריאים X2

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💥 🙏 👍 😍
                7
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2942

                  שיר שאבא נותן ברכתו לבנו לעבור במסע החיים
                  ואפשר גם בהשאלה - שה " נותן לבניו

                  בן יחיד

                  דע בני
                  נשמה שבך יחידה
                  ראשית ברייתה
                  אחריתה
                  ומסעה ... הוא חידה
                  תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
                  שתעבור על גשר צר
                  ידך בידי
                  וכמו צל
                  שהולך איתך

                  והשאר תרמילך פתוח
                  כי מתוכו ..תלמד רק לתת
                  גם בעת סופה
                  ונגד הרוח
                  חזק ואמץ בלי חת
                  וכשתשוב מהמסע
                  אלי תשוב
                  כי אתה בן מלך
                  בן יחיד
                  בן אהוב

                  זכור בני
                  נשמה שבך יחידה
                  תעלה גבוה ........
                  בדמעות של תפילה חרישית
                  יושב במרומים סופר כל דמעה
                  כי בין דמעותייך ......שכינה
                  אתה פרי בראשית

                  והשאר תרמילך פתוח .......

                  יש לשיר הזה גם לחן
                  אולי בהזדמנות אעלה לפורום ב"נ

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🏅 👍
                  3
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2943

                    כאוס של מחשבות
                    שולט אצלה במח
                    אין לה חברות
                    והיא באמצע לברוח
                    עשתה דברים רעים
                    התרחקה מידי הרבה
                    הניחה למשברים
                    להוביל אותה לקצה

                    מבול של דמעות
                    נבלע לה בתוך הלוע
                    עוד אין לה חברות
                    והלב שלה קרוע
                    התמכרה אל הלילות
                    ישבה על המחשב
                    עשתה בו רק שטויות
                    לא השגיחה על הלב

                    ופתאום
                    מחנה חורף
                    והכל מתפוצץ לה בפנים

                    רגש איום
                    יצר טורף
                    הדיכאון מגיע עם כל הסימנים

                    היא מתכנסת לתוכה
                    מתחילה שוב בבריחה
                    לא יכולה לסבול אותה יותר

                    צורחת לכרית
                    שקועה בקרקעית
                    לא רואה איך הרע יגמר

                    מאשימה את עצמה
                    אומרת שזה בגללה
                    יצאה מהחממה
                    את הלב שלה חיללה
                    ברחה מידי רחוק
                    הכאיבה לאלוקים
                    מה הפלא שבסוף
                    הכל מתנפץ לה בפנים?

                    מאשימה את עצמה
                    שבדיוק לפני יממה
                    נהנתה להרוס אותה
                    לא חשבה על התוצאה
                    ועכשיו מול החברה
                    שוב היא לא מסתדרת
                    ושולט עליה כבר הרע
                    והיא כבר לא מסוגלת

                    ואז, פתאום,
                    בסוף היום,
                    היא מתכסה בשמיכה

                    ואז, בציבור,
                    היא בוכה בבירור,
                    לא יכולה עם הבריחה

                    וחברה
                    מגיעה
                    שואלת מה קרה
                    מחבקת
                    מרגיעה
                    מזכירה שהיא לצידה
                    חברה
                    אמיתית
                    שאוהבת אותה באמת
                    עזרה לה
                    מהתחתית
                    לעזוב כבר את החטא

                    בזכותה היא כאן היום.

                    (בעיקרון זה סיפור אמיתי, קצת פרטים שונו אבל בכללי הוא אמיתי.)

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😍 💪 😮 🙏 👍
                    7
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2944

                      גם אם חייכתי
                      מאחורי הדמעות
                      לא אומר ששיקרתי
                      זה נתן רצון לעוד

                      נתן רצון לשים בצד את העבר
                      ולחייך למרות כל הקשיים
                      גם אם בלילות לפעמים קר
                      יש את השמיכה שעוטפת תבפנים

                      לפעמים שרוצים עזרה
                      עצם הפריקה עושה לנו טוב
                      אז בזמן כזה שיש חשיכה
                      תחפשו את הבן אדם שיביא לכם אור

                      לפעמים לא צריך לחפש
                      כי אבא תמיד נמצא איתנו
                      אפילו לא צריך לבקש
                      הוא כבר מחזיק תידיים שלנו

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💪 🤛 👍
                      3
                      • הדריה מנותק
                        הדריה מנותק
                        הדרי
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                        #2945

                        איתנה מול הזרם
                        את-
                        שעומדת איתנה
                        מול הזרם הסוחף
                        מול אלפי דעות
                        נשנות ושקריות.
                        עומדת בשלך,
                        עם האמת שבך
                        נלחמת כלביאה
                        במלחמת היצר הקשה.

                        לא נשברת,
                        לא מוותרת,
                        לא נופלת.

                        ומתפללת-
                        שתמשיכי להיות חזקה
                        ותחזיקי מעמד
                        לפחות עוד דקה,
                        ושלא תהיי-
                        ככבשה דוהרת
                        אחרי כולם
                        בדרכי העולם,
                        ללא מטרה
                        וללא דרך.

                        את, נשמה-
                        שהולכת בדרך ישרה
                        צועדת רק אתו
                        באהבה מרובה,
                        וכל מעשה
                        חושבת פעמיים
                        שימצא חן
                        בעיני אביך שבשמיים.

                        עוד תראי,
                        שכל התגברות שלך כיום
                        תהיה שווה בעתיד-
                        פי מיליון!!
                        זה זמנך..
                        שאת בונה עתידך
                        המשיכי לסלול דרכך
                        ראי מה יפו פעמייך
                        אשרייך!
                        @הדרי

                        (אל השיר הזה,
                        אני אישית מאוד מחוברת,
                        כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
                        ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
                        להשתדל להיות הכי טובים...
                        זה מגיע לנו, לא?!😉 )

                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😍 💪 👍
                        7
                        • אביעזריא מנותק
                          אביעזריא מנותק
                          אביעזרי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2946

                          אין לי כח
                          גם לא לחשוב
                          המקסימום
                          יושב לכתוב
                          פורק מכאוב
                          סוער, מבולבל,
                          אין מנוח
                          רק לא לעזוב
                          את החבל.

                          תכף יבוא הלילה
                          אתפרק, אחזור אליך
                          נפשי מאסה, כבר די לה
                          רוצה לשוב אל זרועותיך

                          תן לי כח
                          רק קצת לחשוב
                          מינימום
                          לקום לכאוב
                          למצוא קצת טוב
                          להרגיע גל,
                          קצת לנוח
                          להמשיך לאחוז
                          בקצה החבל.

                          תכף יבוא הלילה
                          אתחדש, אחזור אליך
                          נפשי כמהה כי די לה
                          רוצה לשוב אל זרועותיך,
                          עד עולם..

                          © D.A.S. ©

                          נדירים האנשים החיים,
                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👍
                          4
                          • אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2947

                            בכל נפילה

                            בכל נפילה
                            יש גם משהו טוב
                            כי בסוף שקמתי
                            הרגשתי את אבא יותר קרוב

                            בכל בדידות
                            יש גם משהו אמיתי
                            להתחבר לפנימיות
                            שהולכת איתי

                            בכל דיכאון
                            יש דברים שרוצים לשכוח
                            על הרצפה על הפנים
                            שמשם אפשר רק לצמוח

                            ואני יודע בכל מצב
                            שאני נמצא גם אבא שם
                            והכל לטובה
                            ובכל צרותי לו צר
                            ומכין לי הפתעות ליום המחר
                            ועוד לפני הניסיון
                            כבר זורק סולם לבור
                            לעלות אותי עם הכאב
                            מהחושך לאור

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            💪
                            5
                            • נוודנ מנותק
                              נוודנ מנותק
                              נווד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                              #2948

                              בס"ד

                              דמיון

                              לא אשכח אותו הלילה
                              בו נולד השטן בתוכי
                              לא אשכח עת רציתי אין סוף
                              כי זה שרף את נשמתי

                              לילות לא זכרתי צורת ירח
                              עת הילכתי באופורייה מתחדשת
                              וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
                              עוד מעט והקדים קנה לוושת

                              הוא יבוא והוא יילך
                              וישאר מקום
                              לכישלון לא'הבה
                              ולדמיון

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍 🤞
                              4
                              • אדמיליםא מנותק
                                אדמיליםא מנותק
                                אדמילים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2949

                                ולא
                                לא מצליחה
                                לכתוב שיר
                                זה רק
                                מילים קטועות
                                הברות שבורות
                                כמוני

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                🤞
                                4
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                  #2950

                                  יש ימים שכואב לי
                                  שהלב שלי נשרף
                                  שההיגיון קצת נהדף
                                  והיצר המנוול
                                  מתחיל איתי במרדף

                                  יש ימים שרע לי
                                  שהכל פתאום נמחק
                                  ומשהו בי נסדק
                                  והלב המחולל
                                  מרגיש שהוא נדפק

                                  ורע לי-
                                  ובא לי-
                                  ללכת רחוק מכאן

                                  לרוץ-
                                  לעוף-
                                  בלי לראות לאן

                                  ויש ימים שבא לי-
                                  לכסות אותי-
                                  לפרק בי את הכל

                                  כי נגמרתי-
                                  זה הלב שלי-
                                  הוא מרגיש שהוא לא יכול

                                  אז אני לוקחת נשימה
                                  מנסה להכניס אמונה
                                  לפעמים אני מצליחה
                                  ולפעמים, אני רק מבטיחה
                                  שמתי שאוכל-אאמין,
                                  ועד שאצליח, אני אמתין

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👏
                                  7
                                  • אילן פא מנותק
                                    אילן פא מנותק
                                    אילן פ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2951

                                    כבר מתחיל לאבד
                                    את הסבלנות
                                    נשכחתי איפה שהוא
                                    שוב מחכה .......
                                    להזדמנות
                                    עוד חבר התחתן
                                    בקרוב חובק בת או בן
                                    וספרו לי
                                    שחבר אחר הקים בית
                                    בין עצי הזית
                                    איפה כל השדכנים
                                    למה הם ישנים ?
                                    מה עם כל ההבטחות ?
                                    שיענו לטלפון לפחות
                                    משדר עסקים כרגיל
                                    חיוך מהול בעצב
                                    לחוץ מהחיים ,,,מעצמי
                                    שלא עומד בקצב
                                    והלב כבר שרוט
                                    טובע בים של בדידות
                                    ורק ...........נשאר
                                    להתחזק כל יום באמונה
                                    שעוד תגיע מתנה
                                    להגיד לאלוקי --רק לך תודה
                                    כי עוד יגיע היום
                                    של שיר והלל
                                    ענבי הגפן בענבי הגפן
                                    בדבר נאה ומתקבל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    💪 👏
                                    5
                                    • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                      חיה במקרנצ'יק 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                      #2952

                                      "שמעתם מה קרה?
                                      שירה מאורסת!
                                      הלא יאמן קרה,
                                      היא מצאה את בחורה!"

                                      ברגע ששמעתי לא האמנתי.
                                      מהכיתה שלי יש מאורסת?
                                      הרי אנוכי כל כך קטונתי
                                      אפילו לא 18! אז מה המשבצת?

                                      ובכלל הלחץ, אני כל כך קטנה
                                      וגם היא! מי אמר שהיא בכלל בשלה?
                                      וברגע שזה מתקרב אני כבר מבינה
                                      אוטוטו כנראה גם אני אהיה כלה!

                                      אימאלה איזה פחד
                                      אבאלה זה נוראי!
                                      רוצה להישאר קטנה
                                      לא לראות שגדלתי

                                      אבל זאת המציאות
                                      נכנסתי לקטגוריית החברות
                                      ונשאר לי רק לאחל לכולם
                                      שלפחות ניפגש בשמחות....

                                      טוב להציץ
                                      https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 😇
                                      3
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2953

                                        הכי קרובה..

                                        הקרבה-
                                        ההשתוקקות
                                        החוסר סדר
                                        החוסר ידע

                                        הכוכבים שברקיע
                                        הירח שמבקיע
                                        הם אלו שגורמים
                                        לחשוב, להביט-
                                        קדימה!

                                        אל השקיעה החולפת
                                        אל הרוח הנושבת
                                        אל הכוכבים שמאירים
                                        בלילות החשוכים
                                        על הירח שזוהר
                                        על המבט הקסום
                                        על העולם היפיפה
                                        שברא הבורא
                                        ועל-
                                        הימים הללו
                                        שעדיין אפשר לתקן
                                        ולחזור להיות-
                                        הכי קובה להשם!!!

                                        @הדרי

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👏
                                        5
                                        • טותייייט מנותק
                                          טותייייט מנותק
                                          טותיייי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2954

                                          יש ימים שעוברים בחושך
                                          כי לא רואים את האור
                                          לפעמים יש גם אובך
                                          כי הדמעות היו בתוך השחור

                                          יש ימים שהכוח לא נשאר
                                          כי התאמצנו אולי יותר מידי
                                          לפעמים הלב גם הוא נשבר
                                          ורוצים לוותר ולסיים ודי

                                          יש ימים שלא מפסיקים לבכות
                                          כי הלב שלנו מידי שבור
                                          לפעמים בגלל משפחה וחברות
                                          והלב נהיה יותר ויותר סגור

                                          יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
                                          כי אין כוח לחפירה או לשאלות
                                          אז את האמת להסתיר מעדיפים
                                          ומנגבים מהר את הדמעות

                                          יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
                                          כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
                                          כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
                                          הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

                                          טוהר

                                          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👏 👍
                                          6

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול