דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.5k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבועא מנותק
    אפרת גלבוע
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2936

    בעזרת ה'

    הכוחות שבי

    זה בתוך תוכך
    בנשמתך.

    יכולת בחירתך
    גדולה משכלך .

    זה בידים שלך
    לחרוץ את גורלך .

    תביטי פנימה
    עמוק בפנים .

    יש לך את הכוח
    זה עולה על המוח.

    לרוץ נגד הרוח
    ללכת על בטוח.

    אולי זה מרגיש חד
    אבל
    ה' בחר בך במיוחד!

    הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    5
    • חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטיתח מנותק
      חסידייה אוטנטית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2937

      מחיים שקטים
      יחסית רגועים
      עד כמה שאפשר
      עם בחירות של הורים

      קהילה קטנה
      תומכת מאחודת
      שנחשבה כתומכת
      מתגלה כבוגדת

      עם סביבה שנפגעת
      ומנסה לאסוף את עצמה
      נפלנו למציאות
      שלא דמיינו שקיימת

      ממקום שליו ובטוח
      קרסנו למציאות של ספק
      מנסות להאחז במה שנישאר
      מגלות שכבר היתפרק

      ממציאות תואמת גיל
      הפכנו לאימא ואבא
      במשרה מלאה
      פלוס מחויבויות רגילות

      היתרגלנו למשענת
      למישהו שנמצא
      אבל הוא נעלם
      ולקח איתו הכל

      אהבה של הורים
      קיים דבר כזה בכלל???
      להאמין במישהוא חוץ מעצמי
      לא דבר ריאלי.........

      מתגעגעת.....
      לכולכם...
      לתמימות שלקחת
      תילדות שניפצת
      ת'אחיות שהברחת
      ובעיקר אלייך----

      למה אבא?????????

      עדיף להיות בודד עם האמת שלך
      מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😥 🙏
      8
      • טותייייט מנותק
        טותייייט מנותק
        טותיייי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2938

        מביטה על העבר
        שמחה שהוא נגמר
        נחיתית כלכך הייתי
        ברוך השם שגדלתי

        נכנסת קצת לדיכאון
        או אולי לשיגעון
        איך פעם כך הייתי
        איך לטובה השתנתי

        לא נותנת למילים הרעות
        להיכנס אל תוך הלב שלי
        לא נותנת למבול הדמעות
        לסנוור את הכאב שבי

        איך העבר עושה את האדם
        מימה שהוא היה יותר גדול
        אבל לפעמים זה יכול להיות מסוכן
        ויכול לאדם לגרום שוב פעם ליפול!

        טוהר

        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💪 🙏
        6
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2939

          הכל תלוי בהתבוננות...👓

          קמתי, נפלתי
          צחקתי, בכיתי
          ספרתי נפילות
          טשטשתי עליות,

          ראיתי את הנפילות
          בכיתי אליהם,
          ואת העליות הדרסטיות-
          והמכשולים שהתגברתי
          אליהם לא התיחסתי..

          בלילות-
          הרגשתי את הכישלונות
          חשתי את הנפילות,
          מששתי את הפחד לעלות
          את הפחד להתגבר על הנפילות.

          בימים היפים שלי-
          ראיתי את העתיד שלי
          ללא מכשולים, ללא מפריעים
          חשתי אז את העליות
          וכבר לא ספרתי את הנפילות!

          העתיד קורץ
          ההווה רץ..
          ולפעמים לא נתפס,
          המציאות וההסתכלות
          תלויים רק בך!
          אז הפכי את ההסתכלות שלך
          הביטי על העליות,
          וספרי את ההתגברויות
          ותגלי את טוב החיים
          התבוננות בעליות החיים!

          @הדרי

          אז כן, הכל תלוי בהתבוננות שלנו על החיים שלנו...
          בואו נתבונן בעליות ובהתגברויות הקטנות שלנו
          ונפסיק תמיד להביט על החסרונות והנפילות...
          שמעתי משהו יפה-
          אבא אחד שאל אבא אחר-
          מי זו הבת שלך- זו שתמיד נופלת?
          ענה לו האבא:- לא, הבת שלי היא זו שתמיד מתגברת וקמה..
          אז קדימה, להביט על העליות שלנו, ועל כל הטוב והיופי שיש בחיים שלנו!!❤

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😍 👏
          5
          • STARS in  skyS מנותק
            STARS in  skyS מנותק
            STARS in sky
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2940

            אחד ויקר

            תמיד איתי,
            אף פעם לא עוזב
            איתו הכי רחוק הוא הכי קרוב
            אפשר לחוש כמה הוא אוהב

            כמו קוסם,
            עושה סדר בראש.
            כשלא ידוע מי נגד מי
            מה טפל, מה עיקר
            הוא מראה לי את דרך-הישר.

            פותר כמעט כל בעיה,
            בין אם לבטים בחיים
            או סתם שאלה בהלכה.
            מנטב לנו את הדרך הנכונה,
            עושה הכל כדי שנראה רק הצלחה!

            ועל דברים שרק חלמתי
            והוא הגשים
            דברים שהיו רק בדמיון ,
            ועכשיו הפכו לחלק בחיים.

            על השפיות שבחיינו הוא שומר
            על אוזן קשבת,
            איתו תמיד ארצה לדבר:
            דברי חכמה והגיון,
            החדרת האמונה והביטחון.

            עליו תמיד אוכל להישען,
            על אבא שאלוקים ישמור עליו!
            על אבא שבשבילי הוא חץ ומגן!
            על אבא שהוא הכל-
            החכמה, העומק וההיגיון!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            6
            • פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננהפ מנותק
              פונץ' בננה
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2941

              בס"ד

              'מתפללים ומבקשים' (קאבר)

              בית א':
              אם הייתי יכול,
              לצאת מהראש שלי
              ללכת הכי רחוק
              מכל המחשבות שלי
              אם עמ"י לא היו מאוחדים עכשיו
              הייתי נותר לבדי
              והסרט הזה שלא מפסיק
              מסוף השמחה שלי

              ואני יודע ש, אלוקים לא ישאיר אותנו לבד

              פזמון:
              מה כבר ביקשתי
              תחזיר את כולם בריאים
              כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
              מתפללים ומבקשים
              אם תמשוך אותנו אליך
              לאמונה ולתכלית
              בתחושות שלי אנחנו
              החזקים שמנצחים

              בית ב':
              אפילו לא לזכור
              שאנחנו שונים
              ולא ייקחו את זה ממנו
              כי אנחנו אחים בדם
              וזו תקופה שתעבור
              ביחד עם כולם
              כי אני לא הייתי מוותר
              על אף נשמה שבעולם

              ואני בטוח ש, אבא לא יעזוב אותנו לבד

              פזמון:
              מה כבר ביקשתי
              תחזיר את כולם בריאים
              כי בסוף של יום זה מה שאנחנו
              מתפללים ומבקשים
              אם תמשוך אותנו אליך
              לאמונה ולתכלית
              בתחושות שלי אנחנו
              החזקים שמנצחים

              מעבר:
              מתפללים ומבקשים, שתחזיר את כולם בריאים X2

              אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
              שומע נסתרות הלב 💜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              💥 🙏 👍 😍
              7
              • אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2942

                שיר שאבא נותן ברכתו לבנו לעבור במסע החיים
                ואפשר גם בהשאלה - שה " נותן לבניו

                בן יחיד

                דע בני
                נשמה שבך יחידה
                ראשית ברייתה
                אחריתה
                ומסעה ... הוא חידה
                תרמיל ניסיונות קח לך לדרכך
                שתעבור על גשר צר
                ידך בידי
                וכמו צל
                שהולך איתך

                והשאר תרמילך פתוח
                כי מתוכו ..תלמד רק לתת
                גם בעת סופה
                ונגד הרוח
                חזק ואמץ בלי חת
                וכשתשוב מהמסע
                אלי תשוב
                כי אתה בן מלך
                בן יחיד
                בן אהוב

                זכור בני
                נשמה שבך יחידה
                תעלה גבוה ........
                בדמעות של תפילה חרישית
                יושב במרומים סופר כל דמעה
                כי בין דמעותייך ......שכינה
                אתה פרי בראשית

                והשאר תרמילך פתוח .......

                יש לשיר הזה גם לחן
                אולי בהזדמנות אעלה לפורום ב"נ

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🏅 👍
                3
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2943

                  כאוס של מחשבות
                  שולט אצלה במח
                  אין לה חברות
                  והיא באמצע לברוח
                  עשתה דברים רעים
                  התרחקה מידי הרבה
                  הניחה למשברים
                  להוביל אותה לקצה

                  מבול של דמעות
                  נבלע לה בתוך הלוע
                  עוד אין לה חברות
                  והלב שלה קרוע
                  התמכרה אל הלילות
                  ישבה על המחשב
                  עשתה בו רק שטויות
                  לא השגיחה על הלב

                  ופתאום
                  מחנה חורף
                  והכל מתפוצץ לה בפנים

                  רגש איום
                  יצר טורף
                  הדיכאון מגיע עם כל הסימנים

                  היא מתכנסת לתוכה
                  מתחילה שוב בבריחה
                  לא יכולה לסבול אותה יותר

                  צורחת לכרית
                  שקועה בקרקעית
                  לא רואה איך הרע יגמר

                  מאשימה את עצמה
                  אומרת שזה בגללה
                  יצאה מהחממה
                  את הלב שלה חיללה
                  ברחה מידי רחוק
                  הכאיבה לאלוקים
                  מה הפלא שבסוף
                  הכל מתנפץ לה בפנים?

                  מאשימה את עצמה
                  שבדיוק לפני יממה
                  נהנתה להרוס אותה
                  לא חשבה על התוצאה
                  ועכשיו מול החברה
                  שוב היא לא מסתדרת
                  ושולט עליה כבר הרע
                  והיא כבר לא מסוגלת

                  ואז, פתאום,
                  בסוף היום,
                  היא מתכסה בשמיכה

                  ואז, בציבור,
                  היא בוכה בבירור,
                  לא יכולה עם הבריחה

                  וחברה
                  מגיעה
                  שואלת מה קרה
                  מחבקת
                  מרגיעה
                  מזכירה שהיא לצידה
                  חברה
                  אמיתית
                  שאוהבת אותה באמת
                  עזרה לה
                  מהתחתית
                  לעזוב כבר את החטא

                  בזכותה היא כאן היום.

                  (בעיקרון זה סיפור אמיתי, קצת פרטים שונו אבל בכללי הוא אמיתי.)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😍 💪 😮 🙏 👍
                  7
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2944

                    גם אם חייכתי
                    מאחורי הדמעות
                    לא אומר ששיקרתי
                    זה נתן רצון לעוד

                    נתן רצון לשים בצד את העבר
                    ולחייך למרות כל הקשיים
                    גם אם בלילות לפעמים קר
                    יש את השמיכה שעוטפת תבפנים

                    לפעמים שרוצים עזרה
                    עצם הפריקה עושה לנו טוב
                    אז בזמן כזה שיש חשיכה
                    תחפשו את הבן אדם שיביא לכם אור

                    לפעמים לא צריך לחפש
                    כי אבא תמיד נמצא איתנו
                    אפילו לא צריך לבקש
                    הוא כבר מחזיק תידיים שלנו

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💪 🤛 👍
                    3
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                      #2945

                      איתנה מול הזרם
                      את-
                      שעומדת איתנה
                      מול הזרם הסוחף
                      מול אלפי דעות
                      נשנות ושקריות.
                      עומדת בשלך,
                      עם האמת שבך
                      נלחמת כלביאה
                      במלחמת היצר הקשה.

                      לא נשברת,
                      לא מוותרת,
                      לא נופלת.

                      ומתפללת-
                      שתמשיכי להיות חזקה
                      ותחזיקי מעמד
                      לפחות עוד דקה,
                      ושלא תהיי-
                      ככבשה דוהרת
                      אחרי כולם
                      בדרכי העולם,
                      ללא מטרה
                      וללא דרך.

                      את, נשמה-
                      שהולכת בדרך ישרה
                      צועדת רק אתו
                      באהבה מרובה,
                      וכל מעשה
                      חושבת פעמיים
                      שימצא חן
                      בעיני אביך שבשמיים.

                      עוד תראי,
                      שכל התגברות שלך כיום
                      תהיה שווה בעתיד-
                      פי מיליון!!
                      זה זמנך..
                      שאת בונה עתידך
                      המשיכי לסלול דרכך
                      ראי מה יפו פעמייך
                      אשרייך!
                      @הדרי

                      (אל השיר הזה,
                      אני אישית מאוד מחוברת,
                      כי בסה"כ כולנו עוברים מלחמות עם הייצר...
                      ומוקדש- לכל אחד ואחת מאיתנו, שנלחמים כלביאות-
                      להשתדל להיות הכי טובים...
                      זה מגיע לנו, לא?!😉 )

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😍 💪 👍
                      7
                      • אביעזריא מנותק
                        אביעזריא מנותק
                        אביעזרי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2946

                        אין לי כח
                        גם לא לחשוב
                        המקסימום
                        יושב לכתוב
                        פורק מכאוב
                        סוער, מבולבל,
                        אין מנוח
                        רק לא לעזוב
                        את החבל.

                        תכף יבוא הלילה
                        אתפרק, אחזור אליך
                        נפשי מאסה, כבר די לה
                        רוצה לשוב אל זרועותיך

                        תן לי כח
                        רק קצת לחשוב
                        מינימום
                        לקום לכאוב
                        למצוא קצת טוב
                        להרגיע גל,
                        קצת לנוח
                        להמשיך לאחוז
                        בקצה החבל.

                        תכף יבוא הלילה
                        אתחדש, אחזור אליך
                        נפשי כמהה כי די לה
                        רוצה לשוב אל זרועותיך,
                        עד עולם..

                        © D.A.S. ©

                        נדירים האנשים החיים,
                        רוב האנשים פשוט קיימים...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        👍
                        4
                        • אילן פא מנותק
                          אילן פא מנותק
                          אילן פ
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2947

                          בכל נפילה

                          בכל נפילה
                          יש גם משהו טוב
                          כי בסוף שקמתי
                          הרגשתי את אבא יותר קרוב

                          בכל בדידות
                          יש גם משהו אמיתי
                          להתחבר לפנימיות
                          שהולכת איתי

                          בכל דיכאון
                          יש דברים שרוצים לשכוח
                          על הרצפה על הפנים
                          שמשם אפשר רק לצמוח

                          ואני יודע בכל מצב
                          שאני נמצא גם אבא שם
                          והכל לטובה
                          ובכל צרותי לו צר
                          ומכין לי הפתעות ליום המחר
                          ועוד לפני הניסיון
                          כבר זורק סולם לבור
                          לעלות אותי עם הכאב
                          מהחושך לאור

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          💪
                          5
                          • נוודנ מנותק
                            נוודנ מנותק
                            נווד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
                            #2948

                            בס"ד

                            דמיון

                            לא אשכח אותו הלילה
                            בו נולד השטן בתוכי
                            לא אשכח עת רציתי אין סוף
                            כי זה שרף את נשמתי

                            לילות לא זכרתי צורת ירח
                            עת הילכתי באופורייה מתחדשת
                            וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
                            עוד מעט והקדים קנה לוושת

                            הוא יבוא והוא יילך
                            וישאר מקום
                            לכישלון לא'הבה
                            ולדמיון

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 🤞
                            4
                            • אדמיליםא מנותק
                              אדמיליםא מנותק
                              אדמילים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2949

                              ולא
                              לא מצליחה
                              לכתוב שיר
                              זה רק
                              מילים קטועות
                              הברות שבורות
                              כמוני

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🤞
                              4
                              • יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכיי מנותק
                                יהודי זה הכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                #2950

                                יש ימים שכואב לי
                                שהלב שלי נשרף
                                שההיגיון קצת נהדף
                                והיצר המנוול
                                מתחיל איתי במרדף

                                יש ימים שרע לי
                                שהכל פתאום נמחק
                                ומשהו בי נסדק
                                והלב המחולל
                                מרגיש שהוא נדפק

                                ורע לי-
                                ובא לי-
                                ללכת רחוק מכאן

                                לרוץ-
                                לעוף-
                                בלי לראות לאן

                                ויש ימים שבא לי-
                                לכסות אותי-
                                לפרק בי את הכל

                                כי נגמרתי-
                                זה הלב שלי-
                                הוא מרגיש שהוא לא יכול

                                אז אני לוקחת נשימה
                                מנסה להכניס אמונה
                                לפעמים אני מצליחה
                                ולפעמים, אני רק מבטיחה
                                שמתי שאוכל-אאמין,
                                ועד שאצליח, אני אמתין

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                👏
                                7
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2951

                                  כבר מתחיל לאבד
                                  את הסבלנות
                                  נשכחתי איפה שהוא
                                  שוב מחכה .......
                                  להזדמנות
                                  עוד חבר התחתן
                                  בקרוב חובק בת או בן
                                  וספרו לי
                                  שחבר אחר הקים בית
                                  בין עצי הזית
                                  איפה כל השדכנים
                                  למה הם ישנים ?
                                  מה עם כל ההבטחות ?
                                  שיענו לטלפון לפחות
                                  משדר עסקים כרגיל
                                  חיוך מהול בעצב
                                  לחוץ מהחיים ,,,מעצמי
                                  שלא עומד בקצב
                                  והלב כבר שרוט
                                  טובע בים של בדידות
                                  ורק ...........נשאר
                                  להתחזק כל יום באמונה
                                  שעוד תגיע מתנה
                                  להגיד לאלוקי --רק לך תודה
                                  כי עוד יגיע היום
                                  של שיר והלל
                                  ענבי הגפן בענבי הגפן
                                  בדבר נאה ומתקבל

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💪 👏
                                  5
                                  • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                                    חיה במקרנצ'יק 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                                    #2952

                                    "שמעתם מה קרה?
                                    שירה מאורסת!
                                    הלא יאמן קרה,
                                    היא מצאה את בחורה!"

                                    ברגע ששמעתי לא האמנתי.
                                    מהכיתה שלי יש מאורסת?
                                    הרי אנוכי כל כך קטונתי
                                    אפילו לא 18! אז מה המשבצת?

                                    ובכלל הלחץ, אני כל כך קטנה
                                    וגם היא! מי אמר שהיא בכלל בשלה?
                                    וברגע שזה מתקרב אני כבר מבינה
                                    אוטוטו כנראה גם אני אהיה כלה!

                                    אימאלה איזה פחד
                                    אבאלה זה נוראי!
                                    רוצה להישאר קטנה
                                    לא לראות שגדלתי

                                    אבל זאת המציאות
                                    נכנסתי לקטגוריית החברות
                                    ונשאר לי רק לאחל לכולם
                                    שלפחות ניפגש בשמחות....

                                    טוב להציץ
                                    https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    👍 😇
                                    3
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2953

                                      הכי קרובה..

                                      הקרבה-
                                      ההשתוקקות
                                      החוסר סדר
                                      החוסר ידע

                                      הכוכבים שברקיע
                                      הירח שמבקיע
                                      הם אלו שגורמים
                                      לחשוב, להביט-
                                      קדימה!

                                      אל השקיעה החולפת
                                      אל הרוח הנושבת
                                      אל הכוכבים שמאירים
                                      בלילות החשוכים
                                      על הירח שזוהר
                                      על המבט הקסום
                                      על העולם היפיפה
                                      שברא הבורא
                                      ועל-
                                      הימים הללו
                                      שעדיין אפשר לתקן
                                      ולחזור להיות-
                                      הכי קובה להשם!!!

                                      @הדרי

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👏
                                      5
                                      • טותייייט מנותק
                                        טותייייט מנותק
                                        טותיייי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2954

                                        יש ימים שעוברים בחושך
                                        כי לא רואים את האור
                                        לפעמים יש גם אובך
                                        כי הדמעות היו בתוך השחור

                                        יש ימים שהכוח לא נשאר
                                        כי התאמצנו אולי יותר מידי
                                        לפעמים הלב גם הוא נשבר
                                        ורוצים לוותר ולסיים ודי

                                        יש ימים שלא מפסיקים לבכות
                                        כי הלב שלנו מידי שבור
                                        לפעמים בגלל משפחה וחברות
                                        והלב נהיה יותר ויותר סגור

                                        יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
                                        כי אין כוח לחפירה או לשאלות
                                        אז את האמת להסתיר מעדיפים
                                        ומנגבים מהר את הדמעות

                                        יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
                                        כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
                                        כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
                                        הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

                                        טוהר

                                        לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                        -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👏 👍
                                        6
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2955
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול