דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אביעזריא מנותק
    אביעזריא מנותק
    אביעזרי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2946

    אין לי כח
    גם לא לחשוב
    המקסימום
    יושב לכתוב
    פורק מכאוב
    סוער, מבולבל,
    אין מנוח
    רק לא לעזוב
    את החבל.

    תכף יבוא הלילה
    אתפרק, אחזור אליך
    נפשי מאסה, כבר די לה
    רוצה לשוב אל זרועותיך

    תן לי כח
    רק קצת לחשוב
    מינימום
    לקום לכאוב
    למצוא קצת טוב
    להרגיע גל,
    קצת לנוח
    להמשיך לאחוז
    בקצה החבל.

    תכף יבוא הלילה
    אתחדש, אחזור אליך
    נפשי כמהה כי די לה
    רוצה לשוב אל זרועותיך,
    עד עולם..

    © D.A.S. ©

    נדירים האנשים החיים,
    רוב האנשים פשוט קיימים...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👍
    4
    • אילן פא מנותק
      אילן פא מנותק
      אילן פ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2947

      בכל נפילה

      בכל נפילה
      יש גם משהו טוב
      כי בסוף שקמתי
      הרגשתי את אבא יותר קרוב

      בכל בדידות
      יש גם משהו אמיתי
      להתחבר לפנימיות
      שהולכת איתי

      בכל דיכאון
      יש דברים שרוצים לשכוח
      על הרצפה על הפנים
      שמשם אפשר רק לצמוח

      ואני יודע בכל מצב
      שאני נמצא גם אבא שם
      והכל לטובה
      ובכל צרותי לו צר
      ומכין לי הפתעות ליום המחר
      ועוד לפני הניסיון
      כבר זורק סולם לבור
      לעלות אותי עם הכאב
      מהחושך לאור

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💪
      5
      • נוודנ מנותק
        נוודנ מנותק
        נווד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נווד
        #2948

        בס"ד

        דמיון

        לא אשכח אותו הלילה
        בו נולד השטן בתוכי
        לא אשכח עת רציתי אין סוף
        כי זה שרף את נשמתי

        לילות לא זכרתי צורת ירח
        עת הילכתי באופורייה מתחדשת
        וכשנגמרתי אחרי נשאר הריח
        עוד מעט והקדים קנה לוושת

        הוא יבוא והוא יילך
        וישאר מקום
        לכישלון לא'הבה
        ולדמיון

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 🤞
        4
        • אדמיליםא מנותק
          אדמיליםא מנותק
          אדמילים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2949

          ולא
          לא מצליחה
          לכתוב שיר
          זה רק
          מילים קטועות
          הברות שבורות
          כמוני

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🤞
          4
          • יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכיי מנותק
            יהודי זה הכי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
            #2950

            יש ימים שכואב לי
            שהלב שלי נשרף
            שההיגיון קצת נהדף
            והיצר המנוול
            מתחיל איתי במרדף

            יש ימים שרע לי
            שהכל פתאום נמחק
            ומשהו בי נסדק
            והלב המחולל
            מרגיש שהוא נדפק

            ורע לי-
            ובא לי-
            ללכת רחוק מכאן

            לרוץ-
            לעוף-
            בלי לראות לאן

            ויש ימים שבא לי-
            לכסות אותי-
            לפרק בי את הכל

            כי נגמרתי-
            זה הלב שלי-
            הוא מרגיש שהוא לא יכול

            אז אני לוקחת נשימה
            מנסה להכניס אמונה
            לפעמים אני מצליחה
            ולפעמים, אני רק מבטיחה
            שמתי שאוכל-אאמין,
            ועד שאצליח, אני אמתין

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏
            7
            • אילן פא מנותק
              אילן פא מנותק
              אילן פ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2951

              כבר מתחיל לאבד
              את הסבלנות
              נשכחתי איפה שהוא
              שוב מחכה .......
              להזדמנות
              עוד חבר התחתן
              בקרוב חובק בת או בן
              וספרו לי
              שחבר אחר הקים בית
              בין עצי הזית
              איפה כל השדכנים
              למה הם ישנים ?
              מה עם כל ההבטחות ?
              שיענו לטלפון לפחות
              משדר עסקים כרגיל
              חיוך מהול בעצב
              לחוץ מהחיים ,,,מעצמי
              שלא עומד בקצב
              והלב כבר שרוט
              טובע בים של בדידות
              ורק ...........נשאר
              להתחזק כל יום באמונה
              שעוד תגיע מתנה
              להגיד לאלוקי --רק לך תודה
              כי עוד יגיע היום
              של שיר והלל
              ענבי הגפן בענבי הגפן
              בדבר נאה ומתקבל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              💪 👏
              5
              • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
                חיה במקרנצ'יק 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
                #2952

                "שמעתם מה קרה?
                שירה מאורסת!
                הלא יאמן קרה,
                היא מצאה את בחורה!"

                ברגע ששמעתי לא האמנתי.
                מהכיתה שלי יש מאורסת?
                הרי אנוכי כל כך קטונתי
                אפילו לא 18! אז מה המשבצת?

                ובכלל הלחץ, אני כל כך קטנה
                וגם היא! מי אמר שהיא בכלל בשלה?
                וברגע שזה מתקרב אני כבר מבינה
                אוטוטו כנראה גם אני אהיה כלה!

                אימאלה איזה פחד
                אבאלה זה נוראי!
                רוצה להישאר קטנה
                לא לראות שגדלתי

                אבל זאת המציאות
                נכנסתי לקטגוריית החברות
                ונשאר לי רק לאחל לכולם
                שלפחות ניפגש בשמחות....

                טוב להציץ
                https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 😇
                3
                • הדריה מנותק
                  הדריה מנותק
                  הדרי
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2953

                  הכי קרובה..

                  הקרבה-
                  ההשתוקקות
                  החוסר סדר
                  החוסר ידע

                  הכוכבים שברקיע
                  הירח שמבקיע
                  הם אלו שגורמים
                  לחשוב, להביט-
                  קדימה!

                  אל השקיעה החולפת
                  אל הרוח הנושבת
                  אל הכוכבים שמאירים
                  בלילות החשוכים
                  על הירח שזוהר
                  על המבט הקסום
                  על העולם היפיפה
                  שברא הבורא
                  ועל-
                  הימים הללו
                  שעדיין אפשר לתקן
                  ולחזור להיות-
                  הכי קובה להשם!!!

                  @הדרי

                  "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👏
                  5
                  • טותייייט מנותק
                    טותייייט מנותק
                    טותיייי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2954

                    יש ימים שעוברים בחושך
                    כי לא רואים את האור
                    לפעמים יש גם אובך
                    כי הדמעות היו בתוך השחור

                    יש ימים שהכוח לא נשאר
                    כי התאמצנו אולי יותר מידי
                    לפעמים הלב גם הוא נשבר
                    ורוצים לוותר ולסיים ודי

                    יש ימים שלא מפסיקים לבכות
                    כי הלב שלנו מידי שבור
                    לפעמים בגלל משפחה וחברות
                    והלב נהיה יותר ויותר סגור

                    יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
                    כי אין כוח לחפירה או לשאלות
                    אז את האמת להסתיר מעדיפים
                    ומנגבים מהר את הדמעות

                    יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
                    כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
                    כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
                    הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

                    טוהר

                    לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                    -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👏 👍
                    6
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2955
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכיי מנותק
                        יהודי זה הכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2956

                        הלב שלי בוער
                        ובא לי לכתוב
                        הפחד סוער
                        ואין לי פה טוב
                        הכל קורס לי
                        מול העיניים
                        ושוב העולם שלי
                        מוצף לי במים

                        רק ניסיתי לחיות
                        ונמאס לי לבכות
                        אין לי איך לשלוט
                        על חיי

                        ואיך הם העזו
                        ומה הם עשו
                        האם הם דמיינו
                        כך את ימי

                        כמעט נשברתי לגמרי
                        למזלי בסוף ניצלתי
                        אבל פתאום זה מתגבר
                        וזה קשה לי

                        קשה לי לחשוב
                        שהחיים שלי יהרסו
                        שיהרס לי הטוב
                        ושהחיים יתנפצו

                        רק-
                        כי כמה אנשים
                        שיחקו לי בחיים

                        אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                        רק ניסיתי לחיות
                        מה עשיתם לי?
                        ואיך אפשר לעלות
                        כשזה נגמר לי???

                        ורק ניסיתי לשלוט
                        על החיים שלי
                        אבל ביחסי הכוחות
                        אני הובסתי

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        💪 😢
                        4
                        • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                          הלב שלי בוער
                          ובא לי לכתוב
                          הפחד סוער
                          ואין לי פה טוב
                          הכל קורס לי
                          מול העיניים
                          ושוב העולם שלי
                          מוצף לי במים

                          רק ניסיתי לחיות
                          ונמאס לי לבכות
                          אין לי איך לשלוט
                          על חיי

                          ואיך הם העזו
                          ומה הם עשו
                          האם הם דמיינו
                          כך את ימי

                          כמעט נשברתי לגמרי
                          למזלי בסוף ניצלתי
                          אבל פתאום זה מתגבר
                          וזה קשה לי

                          קשה לי לחשוב
                          שהחיים שלי יהרסו
                          שיהרס לי הטוב
                          ושהחיים יתנפצו

                          רק-
                          כי כמה אנשים
                          שיחקו לי בחיים

                          אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                          רק ניסיתי לחיות
                          מה עשיתם לי?
                          ואיך אפשר לעלות
                          כשזה נגמר לי???

                          ורק ניסיתי לשלוט
                          על החיים שלי
                          אבל ביחסי הכוחות
                          אני הובסתי

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הדרית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2957
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה מנותק
                            ה מנותק
                            הדרית
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2958

                            קשה לי לחשוב,
                            כאשר חיים של אי מי נהרסו.
                            קשה לי לכתוב,
                            כאשר חלומות של בן אנוש התנפצו.

                            זה שורף- נכון.
                            זה צורב- בגרון.
                            אך כאשר מתגברים- בגאון,
                            מגיע אותו רגע- הניצחון.

                            ואף על פי-
                            שקשה כך לחיות,
                            קשה ממש לשלוט,
                            קשה עד מאוד לדחות,

                            תמיד אפשר-
                            לחפש לעלות,
                            להתחיל להתעלות,
                            ולהמשיך להתגלות,
                            ולחכות...

                            מחר יגיע יום חדש,
                            ובו- רק את תבחרי.
                            האם לנצח,
                            או להישאר מנוצחת.
                            האם לנסות לשכוח,
                            או להישאר לעד מצוברחת.
                            הכל מתחיל ומסתיים בבחירתו של האדם,
                            ורק הוא יכול לבצע אותה, יותר טוב מכולם.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            5
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
                              אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

                              מחשבות מחשבות
                              מתרוצצות לי בראש
                              ודמעות רטובות
                              הראייה מטשטשות

                              השחר תכף יעלה
                              'אני חייבת להחליט.'
                              אך הלב מלא מלא
                              לא יודעת מה התכלית

                              נתונה בתוך מלחמה פנימית
                              בין הרגש לשכל הישר
                              רוצה להיות טובה, את המח להשליט
                              הלב בסערתו נותר

                              מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
                              בין הטוב לבין המתוק
                              בכאב מחליטה לאגור כוחות
                              ולבחור בחירה לדורות!!


                              קרני השמש בוקעות מהחלון
                              מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
                              שפתי נמתחות בחיוך נצחון
                              בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

                              אברהם עטיהא מנותק
                              אברהם עטיהא מנותק
                              אברהם עטיה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2959
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                בלב ים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2960

                                למולי חזון גדול,
                                ליבי מתמלא גבורה, מהרצון לאין סוף לפעול.
                                צפייה שכזאת, שמגיעה מהרקיע הכחול.
                                שבתוכי בוערת, כאילו קוראת תיגר לכל.

                                אבל דווקא כשאניית החלום פורשת מפרשי שיר הגבורה,
                                מתנפצת היא במציאות לחלקיקים רצוצים, ברעש נורא.
                                ופתאום, הופך אני, מגיבור בגלימה המתעופפת ביוהרה,
                                לעוד מושב בקולנוע, החי הצגת חיים, שלכולם שמורה.

                                אבל המשכתי, כי רק ילד מרים גביע, ומרגיש בחיים ניצחון.
                                כי דווקא בכישלון הקשה, מתגלה כמה היעד עליון.
                                כי דווקא בעכשיו הקטן, טבוע עוצמת המעשה, וממשיות הכישרון.
                                אז מסתכל אני לאופק הרחוק מהחלון,
                                ורואה שרק בהיום חי אני את החזון.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • אדמיליםא מנותק
                                  אדמיליםא מנותק
                                  אדמילים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2961

                                  שגם
                                  לקח לי זמן
                                  לומר לך
                                  שאם לא
                                  את אף
                                  אחד אחר לא
                                  יעשה את זה
                                  בשבילך
                                  אף אחד אחר
                                  לא
                                  הרבה זמן לקח
                                  לי פחדתי
                                  שגם אני
                                  אשמע

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  2
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #2962

                                    משוואת החיים-

                                    לנסות-
                                    זה לדעת שיש כישלון
                                    לנסות-
                                    זה לדעת שאפשר ליפול
                                    לנסות-
                                    זה לדעת שאין תמיד דרך חזרה
                                    לנסות-
                                    זה לדעת שיש קושי לעבר הפסגה
                                    לנסות-
                                    זה לדעת שאנשים גדולים
                                    עברו הרבה קשיים בחיים,
                                    כי רק מזה צומחים.

                                    לנסות-
                                    זה לפעמים ליפול,
                                    זה לפעמים להתמוטט
                                    אבל דווקא מזה- להתחזק
                                    לקום מהנפילה
                                    ולקום לניסוי חדש
                                    שגם בו שוב יכול לבוא הכישלון
                                    שוב אפשר למעוד וליפול
                                    אבל תמיד בלב לזכור
                                    שיש משוואה מתמטית לחיים-
                                    "שנפילה ועוד נפילה
                                    הם עוד צעד
                                    לעבר ההצלחה!

                                    (קחו את המשוואה החזקה הזו לחיים שלכם
                                    שכל ניסיון, נפילה ועליה- הם עוד צעד להצלחה!!!!)

                                    @הדרי

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    🚶‍♂️
                                    3
                                    • אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2963

                                      מרוב ......

                                      מרוב דכאון בתת מודע
                                      כבר נהייתי קצת פסיכי
                                      גם קצת משוגע
                                      חגיגה של הבלבול
                                      כנראה משהו בסוד הגלגול
                                      מרוב עצים כבר לא רואים ,,,,,,
                                      את היער
                                      ומה אני ????
                                      בסה"כ נער
                                      שוחה בזכרונות מהעבר
                                      טרוד מהעתיד
                                      וממה שצופן המחר
                                      כמה כבר הלב יכול להכיל ??
                                      נבראתי אדם שאכפת לו
                                      ולא סתם פיל
                                      אולי זה התקופה
                                      אולי ההתקפה
                                      בשמחת התורה
                                      שהוציאה את כל החמץ מהמגירה
                                      רק שלא אמות
                                      מרוב גלות
                                      לא נבראו רעמים .... אלא כדי
                                      לפשט .... העקמומיות שבלב
                                      מחכה ליום שיבוא
                                      שיגלידו כל השריטות
                                      שיקח איתו את כל הכאב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכםש מנותק
                                        שלום לכם
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                        #2964

                                        האמנתי לך,
                                        אהבתי אותך,
                                        בטחתי בך,
                                        וחטפתי כאפה,

                                        שוב גיליתי בצורה קשה,
                                        שאסור לסמוך,
                                        אסור לאהוב אף אחד,
                                        כולל חברה,

                                        אני אוהבת אותך-תמיד
                                        אני חושבת עליך- שתדעי,
                                        לא יודעת מה יהיה,
                                        ומה בסוף יקרה,
                                        אבל את תמיד אצלי בלב,

                                        את הדמעות שבכיתי, לא ראית
                                        את הצרחה שחנקתי לא שמעת,
                                        ורק השאלה למה??
                                        למה בכזאת צורה??
                                        צועקת את עצמה,

                                        יכולת לומר,
                                        יכולת להסביר,
                                        לא לזרוק את זה בפנים,

                                        חטפתי סתירה של החיים,
                                        מאחת שהכי סמכתי ובטחתי,
                                        מה עשיתי שזה מה שמגיע לי??

                                        לא נתת לי להסביר,
                                        לא נתת לי לשתף,
                                        אולי גם לי יש כאלה מחשבות?
                                        אולי גם לי יש גבולות?
                                        חשבת על זה???

                                        אני חולה עליך,
                                        ועכשיו גם חולה ממך,
                                        ואני עדיין אוהבת אותך מכל הלבבבבב!!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👨‍❤️‍👨
                                        3
                                        • יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכיי מנותק
                                          יהודי זה הכי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2965
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול