דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 815.2k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אדמיליםא מנותק
    אדמיליםא מנותק
    אדמילים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2949

    ולא
    לא מצליחה
    לכתוב שיר
    זה רק
    מילים קטועות
    הברות שבורות
    כמוני

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🤞
    4
    • יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכיי מנותק
      יהודי זה הכי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
      #2950

      יש ימים שכואב לי
      שהלב שלי נשרף
      שההיגיון קצת נהדף
      והיצר המנוול
      מתחיל איתי במרדף

      יש ימים שרע לי
      שהכל פתאום נמחק
      ומשהו בי נסדק
      והלב המחולל
      מרגיש שהוא נדפק

      ורע לי-
      ובא לי-
      ללכת רחוק מכאן

      לרוץ-
      לעוף-
      בלי לראות לאן

      ויש ימים שבא לי-
      לכסות אותי-
      לפרק בי את הכל

      כי נגמרתי-
      זה הלב שלי-
      הוא מרגיש שהוא לא יכול

      אז אני לוקחת נשימה
      מנסה להכניס אמונה
      לפעמים אני מצליחה
      ולפעמים, אני רק מבטיחה
      שמתי שאוכל-אאמין,
      ועד שאצליח, אני אמתין

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏
      7
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2951

        כבר מתחיל לאבד
        את הסבלנות
        נשכחתי איפה שהוא
        שוב מחכה .......
        להזדמנות
        עוד חבר התחתן
        בקרוב חובק בת או בן
        וספרו לי
        שחבר אחר הקים בית
        בין עצי הזית
        איפה כל השדכנים
        למה הם ישנים ?
        מה עם כל ההבטחות ?
        שיענו לטלפון לפחות
        משדר עסקים כרגיל
        חיוך מהול בעצב
        לחוץ מהחיים ,,,מעצמי
        שלא עומד בקצב
        והלב כבר שרוט
        טובע בים של בדידות
        ורק ...........נשאר
        להתחזק כל יום באמונה
        שעוד תגיע מתנה
        להגיד לאלוקי --רק לך תודה
        כי עוד יגיע היום
        של שיר והלל
        ענבי הגפן בענבי הגפן
        בדבר נאה ומתקבל

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        💪 👏
        5
        • חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0ח מנותק
          חיה במקרנצ'יק 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה במקרנצ'יק 0
          #2952

          "שמעתם מה קרה?
          שירה מאורסת!
          הלא יאמן קרה,
          היא מצאה את בחורה!"

          ברגע ששמעתי לא האמנתי.
          מהכיתה שלי יש מאורסת?
          הרי אנוכי כל כך קטונתי
          אפילו לא 18! אז מה המשבצת?

          ובכלל הלחץ, אני כל כך קטנה
          וגם היא! מי אמר שהיא בכלל בשלה?
          וברגע שזה מתקרב אני כבר מבינה
          אוטוטו כנראה גם אני אהיה כלה!

          אימאלה איזה פחד
          אבאלה זה נוראי!
          רוצה להישאר קטנה
          לא לראות שגדלתי

          אבל זאת המציאות
          נכנסתי לקטגוריית החברות
          ונשאר לי רק לאחל לכולם
          שלפחות ניפגש בשמחות....

          טוב להציץ
          https://drive.google.com/file/d/17Umtv1dHd6Eod1dHFD7VE8ry704BxxZD/view?usp=drive_link

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👍 😇
          3
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2953

            הכי קרובה..

            הקרבה-
            ההשתוקקות
            החוסר סדר
            החוסר ידע

            הכוכבים שברקיע
            הירח שמבקיע
            הם אלו שגורמים
            לחשוב, להביט-
            קדימה!

            אל השקיעה החולפת
            אל הרוח הנושבת
            אל הכוכבים שמאירים
            בלילות החשוכים
            על הירח שזוהר
            על המבט הקסום
            על העולם היפיפה
            שברא הבורא
            ועל-
            הימים הללו
            שעדיין אפשר לתקן
            ולחזור להיות-
            הכי קובה להשם!!!

            @הדרי

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👏
            5
            • טותייייט מנותק
              טותייייט מנותק
              טותיייי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2954

              יש ימים שעוברים בחושך
              כי לא רואים את האור
              לפעמים יש גם אובך
              כי הדמעות היו בתוך השחור

              יש ימים שהכוח לא נשאר
              כי התאמצנו אולי יותר מידי
              לפעמים הלב גם הוא נשבר
              ורוצים לוותר ולסיים ודי

              יש ימים שלא מפסיקים לבכות
              כי הלב שלנו מידי שבור
              לפעמים בגלל משפחה וחברות
              והלב נהיה יותר ויותר סגור

              יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
              כי אין כוח לחפירה או לשאלות
              אז את האמת להסתיר מעדיפים
              ומנגבים מהר את הדמעות

              יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
              כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
              כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
              הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

              טוהר

              לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
              -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👏 👍
              6
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2955
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2956

                  הלב שלי בוער
                  ובא לי לכתוב
                  הפחד סוער
                  ואין לי פה טוב
                  הכל קורס לי
                  מול העיניים
                  ושוב העולם שלי
                  מוצף לי במים

                  רק ניסיתי לחיות
                  ונמאס לי לבכות
                  אין לי איך לשלוט
                  על חיי

                  ואיך הם העזו
                  ומה הם עשו
                  האם הם דמיינו
                  כך את ימי

                  כמעט נשברתי לגמרי
                  למזלי בסוף ניצלתי
                  אבל פתאום זה מתגבר
                  וזה קשה לי

                  קשה לי לחשוב
                  שהחיים שלי יהרסו
                  שיהרס לי הטוב
                  ושהחיים יתנפצו

                  רק-
                  כי כמה אנשים
                  שיחקו לי בחיים

                  אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                  רק ניסיתי לחיות
                  מה עשיתם לי?
                  ואיך אפשר לעלות
                  כשזה נגמר לי???

                  ורק ניסיתי לשלוט
                  על החיים שלי
                  אבל ביחסי הכוחות
                  אני הובסתי

                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  💪 😢
                  4
                  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                    הלב שלי בוער
                    ובא לי לכתוב
                    הפחד סוער
                    ואין לי פה טוב
                    הכל קורס לי
                    מול העיניים
                    ושוב העולם שלי
                    מוצף לי במים

                    רק ניסיתי לחיות
                    ונמאס לי לבכות
                    אין לי איך לשלוט
                    על חיי

                    ואיך הם העזו
                    ומה הם עשו
                    האם הם דמיינו
                    כך את ימי

                    כמעט נשברתי לגמרי
                    למזלי בסוף ניצלתי
                    אבל פתאום זה מתגבר
                    וזה קשה לי

                    קשה לי לחשוב
                    שהחיים שלי יהרסו
                    שיהרס לי הטוב
                    ושהחיים יתנפצו

                    רק-
                    כי כמה אנשים
                    שיחקו לי בחיים

                    אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

                    רק ניסיתי לחיות
                    מה עשיתם לי?
                    ואיך אפשר לעלות
                    כשזה נגמר לי???

                    ורק ניסיתי לשלוט
                    על החיים שלי
                    אבל ביחסי הכוחות
                    אני הובסתי

                    ה מנותק
                    ה מנותק
                    הדרית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2957
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ה מנותק
                      ה מנותק
                      הדרית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2958

                      קשה לי לחשוב,
                      כאשר חיים של אי מי נהרסו.
                      קשה לי לכתוב,
                      כאשר חלומות של בן אנוש התנפצו.

                      זה שורף- נכון.
                      זה צורב- בגרון.
                      אך כאשר מתגברים- בגאון,
                      מגיע אותו רגע- הניצחון.

                      ואף על פי-
                      שקשה כך לחיות,
                      קשה ממש לשלוט,
                      קשה עד מאוד לדחות,

                      תמיד אפשר-
                      לחפש לעלות,
                      להתחיל להתעלות,
                      ולהמשיך להתגלות,
                      ולחכות...

                      מחר יגיע יום חדש,
                      ובו- רק את תבחרי.
                      האם לנצח,
                      או להישאר מנוצחת.
                      האם לנסות לשכוח,
                      או להישאר לעד מצוברחת.
                      הכל מתחיל ומסתיים בבחירתו של האדם,
                      ורק הוא יכול לבצע אותה, יותר טוב מכולם.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      5
                      • ב. ב.ב ב. ב.

                        האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
                        אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

                        מחשבות מחשבות
                        מתרוצצות לי בראש
                        ודמעות רטובות
                        הראייה מטשטשות

                        השחר תכף יעלה
                        'אני חייבת להחליט.'
                        אך הלב מלא מלא
                        לא יודעת מה התכלית

                        נתונה בתוך מלחמה פנימית
                        בין הרגש לשכל הישר
                        רוצה להיות טובה, את המח להשליט
                        הלב בסערתו נותר

                        מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
                        בין הטוב לבין המתוק
                        בכאב מחליטה לאגור כוחות
                        ולבחור בחירה לדורות!!


                        קרני השמש בוקעות מהחלון
                        מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
                        שפתי נמתחות בחיוך נצחון
                        בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

                        אברהם עטיהא מנותק
                        אברהם עטיהא מנותק
                        אברהם עטיה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2959
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב מנותק
                          ב מנותק
                          בלב ים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2960

                          למולי חזון גדול,
                          ליבי מתמלא גבורה, מהרצון לאין סוף לפעול.
                          צפייה שכזאת, שמגיעה מהרקיע הכחול.
                          שבתוכי בוערת, כאילו קוראת תיגר לכל.

                          אבל דווקא כשאניית החלום פורשת מפרשי שיר הגבורה,
                          מתנפצת היא במציאות לחלקיקים רצוצים, ברעש נורא.
                          ופתאום, הופך אני, מגיבור בגלימה המתעופפת ביוהרה,
                          לעוד מושב בקולנוע, החי הצגת חיים, שלכולם שמורה.

                          אבל המשכתי, כי רק ילד מרים גביע, ומרגיש בחיים ניצחון.
                          כי דווקא בכישלון הקשה, מתגלה כמה היעד עליון.
                          כי דווקא בעכשיו הקטן, טבוע עוצמת המעשה, וממשיות הכישרון.
                          אז מסתכל אני לאופק הרחוק מהחלון,
                          ורואה שרק בהיום חי אני את החזון.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • אדמיליםא מנותק
                            אדמיליםא מנותק
                            אדמילים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2961

                            שגם
                            לקח לי זמן
                            לומר לך
                            שאם לא
                            את אף
                            אחד אחר לא
                            יעשה את זה
                            בשבילך
                            אף אחד אחר
                            לא
                            הרבה זמן לקח
                            לי פחדתי
                            שגם אני
                            אשמע

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            2
                            • הדריה מנותק
                              הדריה מנותק
                              הדרי
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                              #2962

                              משוואת החיים-

                              לנסות-
                              זה לדעת שיש כישלון
                              לנסות-
                              זה לדעת שאפשר ליפול
                              לנסות-
                              זה לדעת שאין תמיד דרך חזרה
                              לנסות-
                              זה לדעת שיש קושי לעבר הפסגה
                              לנסות-
                              זה לדעת שאנשים גדולים
                              עברו הרבה קשיים בחיים,
                              כי רק מזה צומחים.

                              לנסות-
                              זה לפעמים ליפול,
                              זה לפעמים להתמוטט
                              אבל דווקא מזה- להתחזק
                              לקום מהנפילה
                              ולקום לניסוי חדש
                              שגם בו שוב יכול לבוא הכישלון
                              שוב אפשר למעוד וליפול
                              אבל תמיד בלב לזכור
                              שיש משוואה מתמטית לחיים-
                              "שנפילה ועוד נפילה
                              הם עוד צעד
                              לעבר ההצלחה!

                              (קחו את המשוואה החזקה הזו לחיים שלכם
                              שכל ניסיון, נפילה ועליה- הם עוד צעד להצלחה!!!!)

                              @הדרי

                              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🚶‍♂️
                              3
                              • אילן פא מנותק
                                אילן פא מנותק
                                אילן פ
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2963

                                מרוב ......

                                מרוב דכאון בתת מודע
                                כבר נהייתי קצת פסיכי
                                גם קצת משוגע
                                חגיגה של הבלבול
                                כנראה משהו בסוד הגלגול
                                מרוב עצים כבר לא רואים ,,,,,,
                                את היער
                                ומה אני ????
                                בסה"כ נער
                                שוחה בזכרונות מהעבר
                                טרוד מהעתיד
                                וממה שצופן המחר
                                כמה כבר הלב יכול להכיל ??
                                נבראתי אדם שאכפת לו
                                ולא סתם פיל
                                אולי זה התקופה
                                אולי ההתקפה
                                בשמחת התורה
                                שהוציאה את כל החמץ מהמגירה
                                רק שלא אמות
                                מרוב גלות
                                לא נבראו רעמים .... אלא כדי
                                לפשט .... העקמומיות שבלב
                                מחכה ליום שיבוא
                                שיגלידו כל השריטות
                                שיקח איתו את כל הכאב

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                3
                                • שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכםש מנותק
                                  שלום לכם
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                                  #2964

                                  האמנתי לך,
                                  אהבתי אותך,
                                  בטחתי בך,
                                  וחטפתי כאפה,

                                  שוב גיליתי בצורה קשה,
                                  שאסור לסמוך,
                                  אסור לאהוב אף אחד,
                                  כולל חברה,

                                  אני אוהבת אותך-תמיד
                                  אני חושבת עליך- שתדעי,
                                  לא יודעת מה יהיה,
                                  ומה בסוף יקרה,
                                  אבל את תמיד אצלי בלב,

                                  את הדמעות שבכיתי, לא ראית
                                  את הצרחה שחנקתי לא שמעת,
                                  ורק השאלה למה??
                                  למה בכזאת צורה??
                                  צועקת את עצמה,

                                  יכולת לומר,
                                  יכולת להסביר,
                                  לא לזרוק את זה בפנים,

                                  חטפתי סתירה של החיים,
                                  מאחת שהכי סמכתי ובטחתי,
                                  מה עשיתי שזה מה שמגיע לי??

                                  לא נתת לי להסביר,
                                  לא נתת לי לשתף,
                                  אולי גם לי יש כאלה מחשבות?
                                  אולי גם לי יש גבולות?
                                  חשבת על זה???

                                  אני חולה עליך,
                                  ועכשיו גם חולה ממך,
                                  ואני עדיין אוהבת אותך מכל הלבבבבב!!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👨‍❤️‍👨
                                  3
                                  • יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכיי מנותק
                                    יהודי זה הכי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2965
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                      #2966

                                      לילה, יום נוסף עובר
                                      והמשיח עוד לא הגיע
                                      בניסן נזכה להיגאל
                                      אבל היום הוא לא הפציע
                                      והלב שלי פתאום שואל
                                      אולי סתם שיקרו עלי?
                                      הוא פוחד להתבלבל
                                      שאאבד כך את חיי

                                      יש בי עצב, יש כאב
                                      אבל חושבת עליך
                                      איך אתה לא מתקרב
                                      גם כשחוטאים בניך
                                      וזה שורט לי את הלב
                                      אני לא מבינה דבר
                                      אתה אותנו הרי אוהב
                                      אז למה המחיר כל כך יקר?

                                      ואיך אנחנו רחוקים
                                      ימים עוברים ונמחקים
                                      אנשים עולים ונשברים
                                      גלים עולים ומציפים
                                      חיים שלמים נהרסים
                                      ילדים שלך נעלמים
                                      ואתה עוד כאן אבל בהסתר
                                      המשיח לא ממהר
                                      איך???

                                      קטונתי מלהבין אותך אבי
                                      אבל זה כואב לי ברמות
                                      בבקשה אבא תגאל עמי
                                      תתן סוף לכל התלאות

                                      ואם חס ושלום איני ראויה
                                      בבקשה תראה לי תקנה
                                      ותביא כבר את הגאולה
                                      כי אבא אני כל כך מחכה

                                      אולי תבוא
                                      עכשיו לפה
                                      הגיע זמן
                                      ניסן

                                      אולי תבוא
                                      תדליק ת'אור
                                      תבנה משכן
                                      כאן?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🙏 😍
                                      2
                                      • המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופשה מנותק
                                        המחבל המחופש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2967

                                        יום אחד
                                        והכול נהפך
                                        בשניה ניהיה מהפך
                                        כבר לא אותו אדם
                                        גם שזורם בו אותו הדם
                                        הכול השתנה
                                        הבגדים, השיער והחשיבה
                                        נשאר רק אדם
                                        שוזעק לו מהעיניים
                                        אני במצב שפל
                                        עשיתי המון מעשים
                                        וזאת התוצאה
                                        זה נהיה מצב רע
                                        תקוע באיזה בועה
                                        רק צריך עזרה
                                        לחזור למציאות
                                        להכיר באנושות
                                        להאמין באלוקים
                                        להסביר לסביבה
                                        אין כבר זכר לעבר
                                        למי שהכרתם מזמן
                                        אני אחר, חרדי לשעבר
                                        מצאתי את מקומי
                                        בלי הגבלות
                                        בלי המצוות
                                        הרבה יותר קל.
                                        מהצד זה רק לבכות,
                                        להתפלל
                                        ולחכות לגואל.

                                        "קשה לשכוח אנשים
                                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        💪 😰
                                        3
                                        • ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים תעיזי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2968

                                          היי שלום יומן יקר
                                          ת'שמע דבר ממש מוזר
                                          היום עלה לי רעיון
                                          מבחינתי מקום ראשון
                                          כל יום את הגיגיי לפרוק
                                          אני רואה אתה בשוק
                                          כן ממש זה העניין
                                          עומד לחפור'ך כל הזמן
                                          עם חוויות וסיפורים
                                          ממש כל רגע בחיים
                                          ואל תשאל מה לקינוח -
                                          כל זה בחרוזים.

                                          אז בוא נתחיל בשם קליט
                                          לא של איזה עוד תקליט
                                          אולי נקרא לך יומן
                                          לא, זה שם של ממזמן
                                          יש לך עוד הצעות
                                          כי לי נשמע שבאת 'הוט'
                                          טוב בא לא נריב מכות
                                          פשוט נקראל'ך - ראפורט

                                          אתה שואל מה זה אומר
                                          חושב שלא צריך הסבר
                                          כותב'ך בסגנון של ראפ
                                          תבדוק מה זה אומר ב'אפ'

                                          טוב עברה לי השעה
                                          רואה פה כבר כבשה פועה
                                          סימן ש'ממיש' מאוחר,
                                          מבטיח שאחזור מחר.

                                          קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😍
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול