דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב. ב.ב ב. ב.

    האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
    אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

    מחשבות מחשבות
    מתרוצצות לי בראש
    ודמעות רטובות
    הראייה מטשטשות

    השחר תכף יעלה
    'אני חייבת להחליט.'
    אך הלב מלא מלא
    לא יודעת מה התכלית

    נתונה בתוך מלחמה פנימית
    בין הרגש לשכל הישר
    רוצה להיות טובה, את המח להשליט
    הלב בסערתו נותר

    מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
    בין הטוב לבין המתוק
    בכאב מחליטה לאגור כוחות
    ולבחור בחירה לדורות!!


    קרני השמש בוקעות מהחלון
    מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
    שפתי נמתחות בחיוך נצחון
    בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

    אברהם עטיהא מנותק
    אברהם עטיהא מנותק
    אברהם עטיה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2959
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בלב ים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2960

      למולי חזון גדול,
      ליבי מתמלא גבורה, מהרצון לאין סוף לפעול.
      צפייה שכזאת, שמגיעה מהרקיע הכחול.
      שבתוכי בוערת, כאילו קוראת תיגר לכל.

      אבל דווקא כשאניית החלום פורשת מפרשי שיר הגבורה,
      מתנפצת היא במציאות לחלקיקים רצוצים, ברעש נורא.
      ופתאום, הופך אני, מגיבור בגלימה המתעופפת ביוהרה,
      לעוד מושב בקולנוע, החי הצגת חיים, שלכולם שמורה.

      אבל המשכתי, כי רק ילד מרים גביע, ומרגיש בחיים ניצחון.
      כי דווקא בכישלון הקשה, מתגלה כמה היעד עליון.
      כי דווקא בעכשיו הקטן, טבוע עוצמת המעשה, וממשיות הכישרון.
      אז מסתכל אני לאופק הרחוק מהחלון,
      ורואה שרק בהיום חי אני את החזון.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      4
      • אדמיליםא מנותק
        אדמיליםא מנותק
        אדמילים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2961

        שגם
        לקח לי זמן
        לומר לך
        שאם לא
        את אף
        אחד אחר לא
        יעשה את זה
        בשבילך
        אף אחד אחר
        לא
        הרבה זמן לקח
        לי פחדתי
        שגם אני
        אשמע

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍
        2
        • הדריה מנותק
          הדריה מנותק
          הדרי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
          #2962

          משוואת החיים-

          לנסות-
          זה לדעת שיש כישלון
          לנסות-
          זה לדעת שאפשר ליפול
          לנסות-
          זה לדעת שאין תמיד דרך חזרה
          לנסות-
          זה לדעת שיש קושי לעבר הפסגה
          לנסות-
          זה לדעת שאנשים גדולים
          עברו הרבה קשיים בחיים,
          כי רק מזה צומחים.

          לנסות-
          זה לפעמים ליפול,
          זה לפעמים להתמוטט
          אבל דווקא מזה- להתחזק
          לקום מהנפילה
          ולקום לניסוי חדש
          שגם בו שוב יכול לבוא הכישלון
          שוב אפשר למעוד וליפול
          אבל תמיד בלב לזכור
          שיש משוואה מתמטית לחיים-
          "שנפילה ועוד נפילה
          הם עוד צעד
          לעבר ההצלחה!

          (קחו את המשוואה החזקה הזו לחיים שלכם
          שכל ניסיון, נפילה ועליה- הם עוד צעד להצלחה!!!!)

          @הדרי

          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          🚶‍♂️
          3
          • אילן פא מנותק
            אילן פא מנותק
            אילן פ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2963

            מרוב ......

            מרוב דכאון בתת מודע
            כבר נהייתי קצת פסיכי
            גם קצת משוגע
            חגיגה של הבלבול
            כנראה משהו בסוד הגלגול
            מרוב עצים כבר לא רואים ,,,,,,
            את היער
            ומה אני ????
            בסה"כ נער
            שוחה בזכרונות מהעבר
            טרוד מהעתיד
            וממה שצופן המחר
            כמה כבר הלב יכול להכיל ??
            נבראתי אדם שאכפת לו
            ולא סתם פיל
            אולי זה התקופה
            אולי ההתקפה
            בשמחת התורה
            שהוציאה את כל החמץ מהמגירה
            רק שלא אמות
            מרוב גלות
            לא נבראו רעמים .... אלא כדי
            לפשט .... העקמומיות שבלב
            מחכה ליום שיבוא
            שיגלידו כל השריטות
            שיקח איתו את כל הכאב

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • שלום לכםש מנותק
              שלום לכםש מנותק
              שלום לכם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
              #2964

              האמנתי לך,
              אהבתי אותך,
              בטחתי בך,
              וחטפתי כאפה,

              שוב גיליתי בצורה קשה,
              שאסור לסמוך,
              אסור לאהוב אף אחד,
              כולל חברה,

              אני אוהבת אותך-תמיד
              אני חושבת עליך- שתדעי,
              לא יודעת מה יהיה,
              ומה בסוף יקרה,
              אבל את תמיד אצלי בלב,

              את הדמעות שבכיתי, לא ראית
              את הצרחה שחנקתי לא שמעת,
              ורק השאלה למה??
              למה בכזאת צורה??
              צועקת את עצמה,

              יכולת לומר,
              יכולת להסביר,
              לא לזרוק את זה בפנים,

              חטפתי סתירה של החיים,
              מאחת שהכי סמכתי ובטחתי,
              מה עשיתי שזה מה שמגיע לי??

              לא נתת לי להסביר,
              לא נתת לי לשתף,
              אולי גם לי יש כאלה מחשבות?
              אולי גם לי יש גבולות?
              חשבת על זה???

              אני חולה עליך,
              ועכשיו גם חולה ממך,
              ואני עדיין אוהבת אותך מכל הלבבבבב!!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👨‍❤️‍👨
              3
              • יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכיי מנותק
                יהודי זה הכי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2965
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכיי מנותק
                  יהודי זה הכי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                  #2966

                  לילה, יום נוסף עובר
                  והמשיח עוד לא הגיע
                  בניסן נזכה להיגאל
                  אבל היום הוא לא הפציע
                  והלב שלי פתאום שואל
                  אולי סתם שיקרו עלי?
                  הוא פוחד להתבלבל
                  שאאבד כך את חיי

                  יש בי עצב, יש כאב
                  אבל חושבת עליך
                  איך אתה לא מתקרב
                  גם כשחוטאים בניך
                  וזה שורט לי את הלב
                  אני לא מבינה דבר
                  אתה אותנו הרי אוהב
                  אז למה המחיר כל כך יקר?

                  ואיך אנחנו רחוקים
                  ימים עוברים ונמחקים
                  אנשים עולים ונשברים
                  גלים עולים ומציפים
                  חיים שלמים נהרסים
                  ילדים שלך נעלמים
                  ואתה עוד כאן אבל בהסתר
                  המשיח לא ממהר
                  איך???

                  קטונתי מלהבין אותך אבי
                  אבל זה כואב לי ברמות
                  בבקשה אבא תגאל עמי
                  תתן סוף לכל התלאות

                  ואם חס ושלום איני ראויה
                  בבקשה תראה לי תקנה
                  ותביא כבר את הגאולה
                  כי אבא אני כל כך מחכה

                  אולי תבוא
                  עכשיו לפה
                  הגיע זמן
                  ניסן

                  אולי תבוא
                  תדליק ת'אור
                  תבנה משכן
                  כאן?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏 😍
                  2
                  • המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2967

                    יום אחד
                    והכול נהפך
                    בשניה ניהיה מהפך
                    כבר לא אותו אדם
                    גם שזורם בו אותו הדם
                    הכול השתנה
                    הבגדים, השיער והחשיבה
                    נשאר רק אדם
                    שוזעק לו מהעיניים
                    אני במצב שפל
                    עשיתי המון מעשים
                    וזאת התוצאה
                    זה נהיה מצב רע
                    תקוע באיזה בועה
                    רק צריך עזרה
                    לחזור למציאות
                    להכיר באנושות
                    להאמין באלוקים
                    להסביר לסביבה
                    אין כבר זכר לעבר
                    למי שהכרתם מזמן
                    אני אחר, חרדי לשעבר
                    מצאתי את מקומי
                    בלי הגבלות
                    בלי המצוות
                    הרבה יותר קל.
                    מהצד זה רק לבכות,
                    להתפלל
                    ולחכות לגואל.

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💪 😰
                    3
                    • ח מנותק
                      ח מנותק
                      חיים תעיזי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2968

                      היי שלום יומן יקר
                      ת'שמע דבר ממש מוזר
                      היום עלה לי רעיון
                      מבחינתי מקום ראשון
                      כל יום את הגיגיי לפרוק
                      אני רואה אתה בשוק
                      כן ממש זה העניין
                      עומד לחפור'ך כל הזמן
                      עם חוויות וסיפורים
                      ממש כל רגע בחיים
                      ואל תשאל מה לקינוח -
                      כל זה בחרוזים.

                      אז בוא נתחיל בשם קליט
                      לא של איזה עוד תקליט
                      אולי נקרא לך יומן
                      לא, זה שם של ממזמן
                      יש לך עוד הצעות
                      כי לי נשמע שבאת 'הוט'
                      טוב בא לא נריב מכות
                      פשוט נקראל'ך - ראפורט

                      אתה שואל מה זה אומר
                      חושב שלא צריך הסבר
                      כותב'ך בסגנון של ראפ
                      תבדוק מה זה אומר ב'אפ'

                      טוב עברה לי השעה
                      רואה פה כבר כבשה פועה
                      סימן ש'ממיש' מאוחר,
                      מבטיח שאחזור מחר.

                      קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😍
                      2
                      • רוני 2ר מנותק
                        רוני 2ר מנותק
                        רוני 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2969
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכיי מנותק
                          יהודי זה הכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2970

                          ראיתי הסרטה של מאורע
                          משהו חשוב מאד שקרה
                          איזה משהו דרמטי במשפחה
                          דרמטי וחיובי, זה היה חתונה.

                          החתונה הזו הייתה מאד שמחה
                          הייתי אז בתוך תקופה של הפיכה
                          איכשהו השתניתי וגדלתי לאט
                          זה היה קצת מסובך, קשה כמעט.

                          זוכרת איך פחדתי לפניה
                          מכל מיני סיבות טיפשיות
                          ואיך היא הגיעה והרגיעה
                          נתנה לי מליון סיבות לרקוד

                          ובמיוחד... החברות...
                          שפעם היו מרוחקות
                          והיום... הצלחתי להתחבר
                          סוף סוף אני והן קשורות

                          ועכשיו, בהסרטה, זה היה מהמם
                          איך מכל המשפחה, התמקדתי בהם
                          סתם כמה בנות, שנתקעו איתי בכיתה,
                          איך הן גרמו לי להנות, לשמוח בלי שליטה...

                          תודה השם!!!

                          סתם איזו תחושה של אושר
                          כשראיתי הסרטה עם חברות
                          סתם מחשבות על מה הקשר?
                          ובכל זאת המשכתי להנות
                          סתם לא הרגשתי קשורה פעם
                          ואיכשהו היום זה נרגע
                          סתם פתאום אני מרגישה את הטעם
                          הטעם המתוק של החברה
                          סתם.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👩‍❤️‍💋‍👩
                          2
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                            #2971

                            שיעור לחיים

                            זוכרת את שתיכם
                            "החברות הטובות"
                            שכל היום מדברות
                            לומדות, מעבירות חוויות
                            ובסה"כ כאחיות..

                            לא ידעתי מה איתך היום
                            ות'אמת שענין אותי קצת-
                            כבר שנים מאז שהחברות התפרקה-
                            עניין אותי מה שורשה..

                            ואז מצאתי את התשובה-
                            מצאתי אותך קופאית בסופר
                            משלמת על המעשים שלך ביוקר
                            תלושה, בודדה..
                            את- עם ילדה!!

                            שמחת לפגוש אותי
                            שאלת מה שלומי
                            ומה שלום אחותי
                            למען האמת- הזדעזעתי!
                            עניתי לך ששלומי מצויין
                            וכיום אני לומדת בסמינר כאן
                            ושלום אחותי?!-
                            זכתה להתחתן באושר ובשמחה
                            ב"ה לפני כחצי שנה..

                            היית המומה!, ראיתי את הקנאה
                            ביקשת את המספר שלה
                            ואח"כ היא ספרה לי--
                            שבכית לה!!

                            אמרת לה שקשה לך
                            את כבר אומנם אמא
                            לילדה מסכנה
                            שאין לה אבא לצידה,
                            אמא בודדה,
                            שמחפשת את עצמה
                            ללא מקצוע ועבודה טובה
                            רחוקה מהדרך הישרה
                            וכ"כ רוצה לחזור ולתקן
                            ולהיות חרדיה יראת השם
                            לחזור להיות בחורה טובה
                            ולהנשא לבחור ישיבה
                            ולהעלם מהמציאות המפחידה!

                            זה נתן לי שיעור לחיים-
                            יותר מכל השיעורים בלימודים,
                            שכל מעשה שנעשה
                            משלמים עליו ביוקר
                            ולפעמים גם בבושה,
                            את ניסת-
                            לברוח לעולם אחר
                            שהיה נראה לך- זוהר
                            והדרך שבחרת
                            דווקא ממנה-
                            נשברת...

                            (הייתי חייבת להעלות את השיר..
                            מאחורי השיר-
                            לאחותי הייתה חברה טובה
                            ובכיתה י' החברות התפרקה, לא הבנתי למה
                            אבל תמיד עניין אותי..
                            ומצאתי את התשובה שבוע שעבר- בסופר
                            בחורה חילוניה שמנסה למצוא דרך חזרה
                            מסכנה, ללא מקצוע.., ללא דרך סלולה
                            זה כאב לי ברמות לראות אותה,
                            וזה באמת שיקף לי כמה שכל מעשה הכי קטן שלנו
                            פוגע בדורות הבאים..
                            פוגע בעצם בעתיד של עצמינו!!
                            ולפני כל מעשה הכי קטן-להביט קדימה..)

                            מקווה שחזקתי..)
                            @הדרי

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            😰 😢 🙏
                            7
                            • שלום לכםש מנותק
                              שלום לכםש מנותק
                              שלום לכם
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2972

                              כתבתי את השיר בתגובה לשיר של הדרי- שיעור לחיים,
                              אחרי שקראתי לא הפסקתי לחשוב על אותה קופאית, אומללה,
                              חשוב לי לציין- אני לא מכירה אותה, אני מנסה להרגיש אותה!

                              איך עמדת שם מול האחות,
                              של חברה שהיתה לך כאחות?

                              עמדת בעליבות,
                              כולך מתבישת,
                              מהאישה מהבחורה,
                              שעלייך חושבת,
                              איזה אומללה,
                              לאיזה חיים הלכת?

                              לא יודעת מה הביא אותך לשם,
                              אותך אני לא מכירה,
                              אבל אני יכולה לנסות להבין אותך,
                              במקום שלך,

                              בתור נערה,
                              חטפת בפרצוף,
                              החיים מסתבר לימדו אותך,
                              שהעולם אינו- תות (אולי תות רקוב)

                              חיפשת לך מקום בו לנוח,
                              ביקשת לשנות- קיווית שיהיה לך מנוח,
                              ובסוף?- גם שם לא נחלת הצלחה,
                              עם ילדה שלך,
                              לבדך חיה,

                              ופתאום עליבותך מתעצמת,
                              חברתך מנערותך,
                              חיה באושר עם בעל יקר ומדהים,
                              אחותה מספרת ולך מתארת,
                              מה פספסת, ומה זנחת,
                              מרצון- מתוך הכרח,
                              איך את מרגישה?
                              מזעזע- אני מניחה,

                              אני לא מכירה אותך,
                              אבל אני אוהבת,
                              ושולחת חיבוק מעודד,
                              שבעזה- עוד תראי המון טוב, אמןןן.

                              (מקווה שזה יעזור,
                              להתחיל לראות עוד צדדים,
                              באילו שהלכו למקום אחר...
                              לא לשפוט מיד,
                              לא רק להביא מוסר,
                              אלא גם לאהוב, ולכאוב,
                              איתם יחד, לא עליהם!!
                              מניסיון, זה הכי עוזר!!!!)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😮 👍
                              2
                              • כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכתכ מנותק
                                כוכב לכת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                #2973

                                בהשראת השירים האחרונים על ילדים מתמודדים.
                                השירים העלו לי כמה זכרונות...
                                סליחה אם ביאסתי מישהו...

                                פסח
                                כולם מנקים במרץ את הבתים.
                                שירים מתנגנים ברקע
                                גם השיר יש לי יום הולדת.
                                לרגל יום השנה
                                הוא גדל בעוד שנה.

                                הזכרונות לוקחים אותי רחוק
                                לפני ארבע שנים אולי קצת פחות
                                ילד מפוזר
                                לא מוצא את עצמו במגזר
                                חוצה כמה קווים
                                מנסה להבין את התווים
                                בדרך חוטף חיצים
                                מאנשים שקרויים חברים
                                נכשל בכמה שלבים
                                נפל לתהום של החיים

                                והלב מאבד את הרגש
                                מאבד תקווה בשקט
                                בחוץ מחליף מסכות
                                בפנים רוצה רק לבכות
                                בלילות נפגש אם השמיכה
                                שרואה וסופגת בשתיקה
                                האמת פתאום זועקת
                                ללא מנוחה

                                הוא ממשיך להתרחק
                                מכבד בחוץ אבל בפנים משתמט
                                לא בגלל שהוא רע
                                הוא פשוט נמצא בבריחה
                                ואז הוא מחליט לתפוס את עצמו בידיים
                                לעבור למקום שקט בינתיים
                                להשקיע בלימודים ,לקבל תעודה
                                להתקדם לא לשקוע במדוכה
                                מנתק את התדרים מבפנים
                                מקשיב רק לאינטרסים
                                שהחיים מאלצים

                                והלב מאבד את הרגש
                                מאבד תקווה בשקט
                                בחוץ מחליף מסכות
                                בפנים רוצה רק לבכות
                                בלילות נפגש אם השמיכה
                                שרואה וסופגת בשתיקה
                                האמת פתאום זועקת
                                ללא מנוחה

                                חולפת שנה
                                הוא מתחזק באמונה
                                כשהוא בודד ד' נמצא.
                                ממוקד במטרה
                                עובר את הבגרות בהצלחה
                                מתחזק באהבת החיים
                                קונה לו מעט חברים
                                שואף בית טוב להקים.
                                המטרה מושגת
                                והוא ממשיך להבאה
                                ללמוד מקצוע נחשב לעבודה

                                בלילות נפגש אם השמיכה
                                שרואה וסופגת בשתיקה
                                הטראומות צפות לו
                                ללא מנוחה

                                הוא התקדם משם מזמן
                                היום הוא גבר לא קטנטן
                                אבל העתיד מה יהיה איתו בעתיד
                                איזה בית הוא יזכה להקים?
                                הוא עדיין קשור לשם
                                בעבותות של אהבה
                                אבל מצד שני הלב
                                מאותת על סכנה
                                קיום של דורות
                                שיבואו אחריו בשיירה
                                יש סיכוי לנתק את הקשירה?!
                                או שאולי הוא מפסיד בכך
                                חיים של הנאה?

                                בלילות נפגש אם השמיכה
                                ששומעת וסופגת בשתיקה
                                התלבטות עולה ומתנפצת
                                האמת זועקת
                                ללא מנוחה

                                פסח חג החרות
                                השנה הוא יצא מעבדות
                                עבדות של הנפש
                                לרצון של הגוף
                                ובסוף החג הוא יראה את הניסים
                                את ההארה השמימית בפנים
                                הוא יהיה אסיר חופשי
                                אסיר שכלוא בתוך עצמו
                                כבר שנים.

                                אין דבר שלם מלב שבור,
                                קרוב ד' לנשברי לב
                                קרוב ד' לנשברי לב!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💪 😰 😲
                                5
                                • אילן פא מנותק
                                  אילן פא מנותק
                                  אילן פ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                                  #2974

                                  סוף סוף בין הזמנים
                                  חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
                                  עכשיו חשבתי ,,,
                                  יקבלו אותי כמו אורח
                                  קצת לנוח
                                  לקבל קצת מצב רוח
                                  להתרפק על הפסנתר
                                  אולי ניגון לכבוד החג
                                  לפני ימי העומר

                                  תודה שבאת ,,,,
                                  בדיוק במקום
                                  אמא כבר הכינה לי סדר יום
                                  קניות
                                  נקיונות
                                  שליחויות
                                  אין זמן לשטויות
                                  גאולה בפתח
                                  וכולם במתח

                                  צריך לעזור
                                  עכשיו באמת נראה אותך גיבור
                                  את הזמן לעבור
                                  וזה שווה את כל הטירטור
                                  להתאמץ
                                  לשרוף את החמץ
                                  שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
                                  המופלא
                                  של העם שלנו
                                  לדבר על הניסים
                                  שבכל יום ה עושה איתנו
                                  לאבותינו ולנו
                                  ושיהיה חג שמח לכולנו
                                  א כ י ר

                                  שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😆 😇
                                  5
                                  • אילן פא אילן פ

                                    סוף סוף בין הזמנים
                                    חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
                                    עכשיו חשבתי ,,,
                                    יקבלו אותי כמו אורח
                                    קצת לנוח
                                    לקבל קצת מצב רוח
                                    להתרפק על הפסנתר
                                    אולי ניגון לכבוד החג
                                    לפני ימי העומר

                                    תודה שבאת ,,,,
                                    בדיוק במקום
                                    אמא כבר הכינה לי סדר יום
                                    קניות
                                    נקיונות
                                    שליחויות
                                    אין זמן לשטויות
                                    גאולה בפתח
                                    וכולם במתח

                                    צריך לעזור
                                    עכשיו באמת נראה אותך גיבור
                                    את הזמן לעבור
                                    וזה שווה את כל הטירטור
                                    להתאמץ
                                    לשרוף את החמץ
                                    שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
                                    המופלא
                                    של העם שלנו
                                    לדבר על הניסים
                                    שבכל יום ה עושה איתנו
                                    לאבותינו ולנו
                                    ושיהיה חג שמח לכולנו
                                    א כ י ר

                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכםש מנותק
                                    שלום לכם
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2975
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😆
                                    0
                                    • טותייייט מנותק
                                      טותייייט מנותק
                                      טותיייי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2976

                                      חותכת את החלומות שלי קצוץ
                                      מבריקה אותם עם ספריי לחלומות
                                      מבשלת אותם על חום נמוך
                                      מטבלת אותם עם דמעות מלוחות

                                      מנסה לשרוף או להמיס אותם
                                      כי הם רק מכבידים עלי
                                      מנסה לשטוף או להחליק איתם
                                      אבל מבינה שהם לא יכולים בלעדי

                                      מבינה שזה חלק מהתכלית
                                      להמשיך לחיות גם אם אני בתחתית
                                      לשפשף אותם חזק ולהבין שזה טוב
                                      גם אם לפעמים קשה לי לאהוב

                                      להבין כדי להגיע לדרגה גבוהה
                                      צריך להיות קודם על האדמה
                                      כדי להגיע הכי למעלה בסולם
                                      צריך להיות גם קרובה לבורא עולם

                                      טוהר

                                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍
                                      7
                                      • אדמיליםא מנותק
                                        אדמיליםא מנותק
                                        אדמילים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2977

                                        מצא
                                        אף פעם לא ידעתי
                                        כמה
                                        חורים יש בי
                                        היום הבנתי
                                        שכולי
                                        כמעט

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😲
                                        3
                                        • אביעזריא מנותק
                                          אביעזריא מנותק
                                          אביעזרי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2978

                                          יושב מביט מהרהר
                                          רוח על פני מכה
                                          רכבים חולפים מהר
                                          וסביבי שתיקה

                                          אורות באופק
                                          אות חיים
                                          יורד הדופק
                                          עכשיו נעים

                                          לא לנצח אשאר
                                          כך בשקט ברוגע
                                          כי הנה חיש מהר
                                          יחלפו ימי השובע

                                          כי תכף תעלה השמש
                                          ואור ממזרח יעלה
                                          אשכח את ליל אמש
                                          ולעמלי שוב אפנה

                                          כי זהו גלגל החיים
                                          עובדים, נחים
                                          הכל למען מטרה
                                          סבים מסתובבים
                                          למצוא את הנקודה.

                                          נדירים האנשים החיים,
                                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😲
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול