דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.3k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2953

    הכי קרובה..

    הקרבה-
    ההשתוקקות
    החוסר סדר
    החוסר ידע

    הכוכבים שברקיע
    הירח שמבקיע
    הם אלו שגורמים
    לחשוב, להביט-
    קדימה!

    אל השקיעה החולפת
    אל הרוח הנושבת
    אל הכוכבים שמאירים
    בלילות החשוכים
    על הירח שזוהר
    על המבט הקסום
    על העולם היפיפה
    שברא הבורא
    ועל-
    הימים הללו
    שעדיין אפשר לתקן
    ולחזור להיות-
    הכי קובה להשם!!!

    @הדרי

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    👏
    5
    • טותייייט מנותק
      טותייייט מנותק
      טותיייי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2954

      יש ימים שעוברים בחושך
      כי לא רואים את האור
      לפעמים יש גם אובך
      כי הדמעות היו בתוך השחור

      יש ימים שהכוח לא נשאר
      כי התאמצנו אולי יותר מידי
      לפעמים הלב גם הוא נשבר
      ורוצים לוותר ולסיים ודי

      יש ימים שלא מפסיקים לבכות
      כי הלב שלנו מידי שבור
      לפעמים בגלל משפחה וחברות
      והלב נהיה יותר ויותר סגור

      יש ימים שחיוך מזוייף מחייכים
      כי אין כוח לחפירה או לשאלות
      אז את האמת להסתיר מעדיפים
      ומנגבים מהר את הדמעות

      יש ימים שמשמיים השם מלאך שולח
      כי הוא לא רוצה לראות אותנו שבורים
      כשהוא רואה שאנחנו רק רוצים לברוח
      הוא עוזר ואת היד שולח כדי שנחזור

      טוהר

      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      👏 👍
      6
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2955
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2956

          הלב שלי בוער
          ובא לי לכתוב
          הפחד סוער
          ואין לי פה טוב
          הכל קורס לי
          מול העיניים
          ושוב העולם שלי
          מוצף לי במים

          רק ניסיתי לחיות
          ונמאס לי לבכות
          אין לי איך לשלוט
          על חיי

          ואיך הם העזו
          ומה הם עשו
          האם הם דמיינו
          כך את ימי

          כמעט נשברתי לגמרי
          למזלי בסוף ניצלתי
          אבל פתאום זה מתגבר
          וזה קשה לי

          קשה לי לחשוב
          שהחיים שלי יהרסו
          שיהרס לי הטוב
          ושהחיים יתנפצו

          רק-
          כי כמה אנשים
          שיחקו לי בחיים

          אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

          רק ניסיתי לחיות
          מה עשיתם לי?
          ואיך אפשר לעלות
          כשזה נגמר לי???

          ורק ניסיתי לשלוט
          על החיים שלי
          אבל ביחסי הכוחות
          אני הובסתי

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          💪 😢
          4
          • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

            הלב שלי בוער
            ובא לי לכתוב
            הפחד סוער
            ואין לי פה טוב
            הכל קורס לי
            מול העיניים
            ושוב העולם שלי
            מוצף לי במים

            רק ניסיתי לחיות
            ונמאס לי לבכות
            אין לי איך לשלוט
            על חיי

            ואיך הם העזו
            ומה הם עשו
            האם הם דמיינו
            כך את ימי

            כמעט נשברתי לגמרי
            למזלי בסוף ניצלתי
            אבל פתאום זה מתגבר
            וזה קשה לי

            קשה לי לחשוב
            שהחיים שלי יהרסו
            שיהרס לי הטוב
            ושהחיים יתנפצו

            רק-
            כי כמה אנשים
            שיחקו לי בחיים

            אלוקים עדי כמה זה כואב לי, אלוקים יודע כמה זה שינה אותי. אני לא סולחת להם בינתיים, כי זה כל החיים שלי. ככה אני כבר שנתיים, וזה מתפוצץ לי.

            רק ניסיתי לחיות
            מה עשיתם לי?
            ואיך אפשר לעלות
            כשזה נגמר לי???

            ורק ניסיתי לשלוט
            על החיים שלי
            אבל ביחסי הכוחות
            אני הובסתי

            ה מנותק
            ה מנותק
            הדרית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2957
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה מנותק
              ה מנותק
              הדרית
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2958

              קשה לי לחשוב,
              כאשר חיים של אי מי נהרסו.
              קשה לי לכתוב,
              כאשר חלומות של בן אנוש התנפצו.

              זה שורף- נכון.
              זה צורב- בגרון.
              אך כאשר מתגברים- בגאון,
              מגיע אותו רגע- הניצחון.

              ואף על פי-
              שקשה כך לחיות,
              קשה ממש לשלוט,
              קשה עד מאוד לדחות,

              תמיד אפשר-
              לחפש לעלות,
              להתחיל להתעלות,
              ולהמשיך להתגלות,
              ולחכות...

              מחר יגיע יום חדש,
              ובו- רק את תבחרי.
              האם לנצח,
              או להישאר מנוצחת.
              האם לנסות לשכוח,
              או להישאר לעד מצוברחת.
              הכל מתחיל ומסתיים בבחירתו של האדם,
              ורק הוא יכול לבצע אותה, יותר טוב מכולם.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              5
              • ב. ב.ב ב. ב.

                האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
                אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

                מחשבות מחשבות
                מתרוצצות לי בראש
                ודמעות רטובות
                הראייה מטשטשות

                השחר תכף יעלה
                'אני חייבת להחליט.'
                אך הלב מלא מלא
                לא יודעת מה התכלית

                נתונה בתוך מלחמה פנימית
                בין הרגש לשכל הישר
                רוצה להיות טובה, את המח להשליט
                הלב בסערתו נותר

                מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
                בין הטוב לבין המתוק
                בכאב מחליטה לאגור כוחות
                ולבחור בחירה לדורות!!


                קרני השמש בוקעות מהחלון
                מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
                שפתי נמתחות בחיוך נצחון
                בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

                אברהם עטיהא מנותק
                אברהם עטיהא מנותק
                אברהם עטיה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2959
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב מנותק
                  ב מנותק
                  בלב ים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2960

                  למולי חזון גדול,
                  ליבי מתמלא גבורה, מהרצון לאין סוף לפעול.
                  צפייה שכזאת, שמגיעה מהרקיע הכחול.
                  שבתוכי בוערת, כאילו קוראת תיגר לכל.

                  אבל דווקא כשאניית החלום פורשת מפרשי שיר הגבורה,
                  מתנפצת היא במציאות לחלקיקים רצוצים, ברעש נורא.
                  ופתאום, הופך אני, מגיבור בגלימה המתעופפת ביוהרה,
                  לעוד מושב בקולנוע, החי הצגת חיים, שלכולם שמורה.

                  אבל המשכתי, כי רק ילד מרים גביע, ומרגיש בחיים ניצחון.
                  כי דווקא בכישלון הקשה, מתגלה כמה היעד עליון.
                  כי דווקא בעכשיו הקטן, טבוע עוצמת המעשה, וממשיות הכישרון.
                  אז מסתכל אני לאופק הרחוק מהחלון,
                  ורואה שרק בהיום חי אני את החזון.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • אדמיליםא מנותק
                    אדמיליםא מנותק
                    אדמילים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2961

                    שגם
                    לקח לי זמן
                    לומר לך
                    שאם לא
                    את אף
                    אחד אחר לא
                    יעשה את זה
                    בשבילך
                    אף אחד אחר
                    לא
                    הרבה זמן לקח
                    לי פחדתי
                    שגם אני
                    אשמע

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    👍
                    2
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                      #2962

                      משוואת החיים-

                      לנסות-
                      זה לדעת שיש כישלון
                      לנסות-
                      זה לדעת שאפשר ליפול
                      לנסות-
                      זה לדעת שאין תמיד דרך חזרה
                      לנסות-
                      זה לדעת שיש קושי לעבר הפסגה
                      לנסות-
                      זה לדעת שאנשים גדולים
                      עברו הרבה קשיים בחיים,
                      כי רק מזה צומחים.

                      לנסות-
                      זה לפעמים ליפול,
                      זה לפעמים להתמוטט
                      אבל דווקא מזה- להתחזק
                      לקום מהנפילה
                      ולקום לניסוי חדש
                      שגם בו שוב יכול לבוא הכישלון
                      שוב אפשר למעוד וליפול
                      אבל תמיד בלב לזכור
                      שיש משוואה מתמטית לחיים-
                      "שנפילה ועוד נפילה
                      הם עוד צעד
                      לעבר ההצלחה!

                      (קחו את המשוואה החזקה הזו לחיים שלכם
                      שכל ניסיון, נפילה ועליה- הם עוד צעד להצלחה!!!!)

                      @הדרי

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      🚶‍♂️
                      3
                      • אילן פא מנותק
                        אילן פא מנותק
                        אילן פ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2963

                        מרוב ......

                        מרוב דכאון בתת מודע
                        כבר נהייתי קצת פסיכי
                        גם קצת משוגע
                        חגיגה של הבלבול
                        כנראה משהו בסוד הגלגול
                        מרוב עצים כבר לא רואים ,,,,,,
                        את היער
                        ומה אני ????
                        בסה"כ נער
                        שוחה בזכרונות מהעבר
                        טרוד מהעתיד
                        וממה שצופן המחר
                        כמה כבר הלב יכול להכיל ??
                        נבראתי אדם שאכפת לו
                        ולא סתם פיל
                        אולי זה התקופה
                        אולי ההתקפה
                        בשמחת התורה
                        שהוציאה את כל החמץ מהמגירה
                        רק שלא אמות
                        מרוב גלות
                        לא נבראו רעמים .... אלא כדי
                        לפשט .... העקמומיות שבלב
                        מחכה ליום שיבוא
                        שיגלידו כל השריטות
                        שיקח איתו את כל הכאב

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • שלום לכםש מנותק
                          שלום לכםש מנותק
                          שלום לכם
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום לכם
                          #2964

                          האמנתי לך,
                          אהבתי אותך,
                          בטחתי בך,
                          וחטפתי כאפה,

                          שוב גיליתי בצורה קשה,
                          שאסור לסמוך,
                          אסור לאהוב אף אחד,
                          כולל חברה,

                          אני אוהבת אותך-תמיד
                          אני חושבת עליך- שתדעי,
                          לא יודעת מה יהיה,
                          ומה בסוף יקרה,
                          אבל את תמיד אצלי בלב,

                          את הדמעות שבכיתי, לא ראית
                          את הצרחה שחנקתי לא שמעת,
                          ורק השאלה למה??
                          למה בכזאת צורה??
                          צועקת את עצמה,

                          יכולת לומר,
                          יכולת להסביר,
                          לא לזרוק את זה בפנים,

                          חטפתי סתירה של החיים,
                          מאחת שהכי סמכתי ובטחתי,
                          מה עשיתי שזה מה שמגיע לי??

                          לא נתת לי להסביר,
                          לא נתת לי לשתף,
                          אולי גם לי יש כאלה מחשבות?
                          אולי גם לי יש גבולות?
                          חשבת על זה???

                          אני חולה עליך,
                          ועכשיו גם חולה ממך,
                          ואני עדיין אוהבת אותך מכל הלבבבבב!!!!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👨‍❤️‍👨
                          3
                          • יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכיי מנותק
                            יהודי זה הכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2965
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                              #2966

                              לילה, יום נוסף עובר
                              והמשיח עוד לא הגיע
                              בניסן נזכה להיגאל
                              אבל היום הוא לא הפציע
                              והלב שלי פתאום שואל
                              אולי סתם שיקרו עלי?
                              הוא פוחד להתבלבל
                              שאאבד כך את חיי

                              יש בי עצב, יש כאב
                              אבל חושבת עליך
                              איך אתה לא מתקרב
                              גם כשחוטאים בניך
                              וזה שורט לי את הלב
                              אני לא מבינה דבר
                              אתה אותנו הרי אוהב
                              אז למה המחיר כל כך יקר?

                              ואיך אנחנו רחוקים
                              ימים עוברים ונמחקים
                              אנשים עולים ונשברים
                              גלים עולים ומציפים
                              חיים שלמים נהרסים
                              ילדים שלך נעלמים
                              ואתה עוד כאן אבל בהסתר
                              המשיח לא ממהר
                              איך???

                              קטונתי מלהבין אותך אבי
                              אבל זה כואב לי ברמות
                              בבקשה אבא תגאל עמי
                              תתן סוף לכל התלאות

                              ואם חס ושלום איני ראויה
                              בבקשה תראה לי תקנה
                              ותביא כבר את הגאולה
                              כי אבא אני כל כך מחכה

                              אולי תבוא
                              עכשיו לפה
                              הגיע זמן
                              ניסן

                              אולי תבוא
                              תדליק ת'אור
                              תבנה משכן
                              כאן?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🙏 😍
                              2
                              • המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2967

                                יום אחד
                                והכול נהפך
                                בשניה ניהיה מהפך
                                כבר לא אותו אדם
                                גם שזורם בו אותו הדם
                                הכול השתנה
                                הבגדים, השיער והחשיבה
                                נשאר רק אדם
                                שוזעק לו מהעיניים
                                אני במצב שפל
                                עשיתי המון מעשים
                                וזאת התוצאה
                                זה נהיה מצב רע
                                תקוע באיזה בועה
                                רק צריך עזרה
                                לחזור למציאות
                                להכיר באנושות
                                להאמין באלוקים
                                להסביר לסביבה
                                אין כבר זכר לעבר
                                למי שהכרתם מזמן
                                אני אחר, חרדי לשעבר
                                מצאתי את מקומי
                                בלי הגבלות
                                בלי המצוות
                                הרבה יותר קל.
                                מהצד זה רק לבכות,
                                להתפלל
                                ולחכות לגואל.

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💪 😰
                                3
                                • ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיים תעיזי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2968

                                  היי שלום יומן יקר
                                  ת'שמע דבר ממש מוזר
                                  היום עלה לי רעיון
                                  מבחינתי מקום ראשון
                                  כל יום את הגיגיי לפרוק
                                  אני רואה אתה בשוק
                                  כן ממש זה העניין
                                  עומד לחפור'ך כל הזמן
                                  עם חוויות וסיפורים
                                  ממש כל רגע בחיים
                                  ואל תשאל מה לקינוח -
                                  כל זה בחרוזים.

                                  אז בוא נתחיל בשם קליט
                                  לא של איזה עוד תקליט
                                  אולי נקרא לך יומן
                                  לא, זה שם של ממזמן
                                  יש לך עוד הצעות
                                  כי לי נשמע שבאת 'הוט'
                                  טוב בא לא נריב מכות
                                  פשוט נקראל'ך - ראפורט

                                  אתה שואל מה זה אומר
                                  חושב שלא צריך הסבר
                                  כותב'ך בסגנון של ראפ
                                  תבדוק מה זה אומר ב'אפ'

                                  טוב עברה לי השעה
                                  רואה פה כבר כבשה פועה
                                  סימן ש'ממיש' מאוחר,
                                  מבטיח שאחזור מחר.

                                  קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😍
                                  2
                                  • רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2969
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכיי מנותק
                                      יהודי זה הכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2970

                                      ראיתי הסרטה של מאורע
                                      משהו חשוב מאד שקרה
                                      איזה משהו דרמטי במשפחה
                                      דרמטי וחיובי, זה היה חתונה.

                                      החתונה הזו הייתה מאד שמחה
                                      הייתי אז בתוך תקופה של הפיכה
                                      איכשהו השתניתי וגדלתי לאט
                                      זה היה קצת מסובך, קשה כמעט.

                                      זוכרת איך פחדתי לפניה
                                      מכל מיני סיבות טיפשיות
                                      ואיך היא הגיעה והרגיעה
                                      נתנה לי מליון סיבות לרקוד

                                      ובמיוחד... החברות...
                                      שפעם היו מרוחקות
                                      והיום... הצלחתי להתחבר
                                      סוף סוף אני והן קשורות

                                      ועכשיו, בהסרטה, זה היה מהמם
                                      איך מכל המשפחה, התמקדתי בהם
                                      סתם כמה בנות, שנתקעו איתי בכיתה,
                                      איך הן גרמו לי להנות, לשמוח בלי שליטה...

                                      תודה השם!!!

                                      סתם איזו תחושה של אושר
                                      כשראיתי הסרטה עם חברות
                                      סתם מחשבות על מה הקשר?
                                      ובכל זאת המשכתי להנות
                                      סתם לא הרגשתי קשורה פעם
                                      ואיכשהו היום זה נרגע
                                      סתם פתאום אני מרגישה את הטעם
                                      הטעם המתוק של החברה
                                      סתם.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👩‍❤️‍💋‍👩
                                      2
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #2971

                                        שיעור לחיים

                                        זוכרת את שתיכם
                                        "החברות הטובות"
                                        שכל היום מדברות
                                        לומדות, מעבירות חוויות
                                        ובסה"כ כאחיות..

                                        לא ידעתי מה איתך היום
                                        ות'אמת שענין אותי קצת-
                                        כבר שנים מאז שהחברות התפרקה-
                                        עניין אותי מה שורשה..

                                        ואז מצאתי את התשובה-
                                        מצאתי אותך קופאית בסופר
                                        משלמת על המעשים שלך ביוקר
                                        תלושה, בודדה..
                                        את- עם ילדה!!

                                        שמחת לפגוש אותי
                                        שאלת מה שלומי
                                        ומה שלום אחותי
                                        למען האמת- הזדעזעתי!
                                        עניתי לך ששלומי מצויין
                                        וכיום אני לומדת בסמינר כאן
                                        ושלום אחותי?!-
                                        זכתה להתחתן באושר ובשמחה
                                        ב"ה לפני כחצי שנה..

                                        היית המומה!, ראיתי את הקנאה
                                        ביקשת את המספר שלה
                                        ואח"כ היא ספרה לי--
                                        שבכית לה!!

                                        אמרת לה שקשה לך
                                        את כבר אומנם אמא
                                        לילדה מסכנה
                                        שאין לה אבא לצידה,
                                        אמא בודדה,
                                        שמחפשת את עצמה
                                        ללא מקצוע ועבודה טובה
                                        רחוקה מהדרך הישרה
                                        וכ"כ רוצה לחזור ולתקן
                                        ולהיות חרדיה יראת השם
                                        לחזור להיות בחורה טובה
                                        ולהנשא לבחור ישיבה
                                        ולהעלם מהמציאות המפחידה!

                                        זה נתן לי שיעור לחיים-
                                        יותר מכל השיעורים בלימודים,
                                        שכל מעשה שנעשה
                                        משלמים עליו ביוקר
                                        ולפעמים גם בבושה,
                                        את ניסת-
                                        לברוח לעולם אחר
                                        שהיה נראה לך- זוהר
                                        והדרך שבחרת
                                        דווקא ממנה-
                                        נשברת...

                                        (הייתי חייבת להעלות את השיר..
                                        מאחורי השיר-
                                        לאחותי הייתה חברה טובה
                                        ובכיתה י' החברות התפרקה, לא הבנתי למה
                                        אבל תמיד עניין אותי..
                                        ומצאתי את התשובה שבוע שעבר- בסופר
                                        בחורה חילוניה שמנסה למצוא דרך חזרה
                                        מסכנה, ללא מקצוע.., ללא דרך סלולה
                                        זה כאב לי ברמות לראות אותה,
                                        וזה באמת שיקף לי כמה שכל מעשה הכי קטן שלנו
                                        פוגע בדורות הבאים..
                                        פוגע בעצם בעתיד של עצמינו!!
                                        ולפני כל מעשה הכי קטן-להביט קדימה..)

                                        מקווה שחזקתי..)
                                        @הדרי

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        😰 😢 🙏
                                        7
                                        • שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכםש מנותק
                                          שלום לכם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2972

                                          כתבתי את השיר בתגובה לשיר של הדרי- שיעור לחיים,
                                          אחרי שקראתי לא הפסקתי לחשוב על אותה קופאית, אומללה,
                                          חשוב לי לציין- אני לא מכירה אותה, אני מנסה להרגיש אותה!

                                          איך עמדת שם מול האחות,
                                          של חברה שהיתה לך כאחות?

                                          עמדת בעליבות,
                                          כולך מתבישת,
                                          מהאישה מהבחורה,
                                          שעלייך חושבת,
                                          איזה אומללה,
                                          לאיזה חיים הלכת?

                                          לא יודעת מה הביא אותך לשם,
                                          אותך אני לא מכירה,
                                          אבל אני יכולה לנסות להבין אותך,
                                          במקום שלך,

                                          בתור נערה,
                                          חטפת בפרצוף,
                                          החיים מסתבר לימדו אותך,
                                          שהעולם אינו- תות (אולי תות רקוב)

                                          חיפשת לך מקום בו לנוח,
                                          ביקשת לשנות- קיווית שיהיה לך מנוח,
                                          ובסוף?- גם שם לא נחלת הצלחה,
                                          עם ילדה שלך,
                                          לבדך חיה,

                                          ופתאום עליבותך מתעצמת,
                                          חברתך מנערותך,
                                          חיה באושר עם בעל יקר ומדהים,
                                          אחותה מספרת ולך מתארת,
                                          מה פספסת, ומה זנחת,
                                          מרצון- מתוך הכרח,
                                          איך את מרגישה?
                                          מזעזע- אני מניחה,

                                          אני לא מכירה אותך,
                                          אבל אני אוהבת,
                                          ושולחת חיבוק מעודד,
                                          שבעזה- עוד תראי המון טוב, אמןןן.

                                          (מקווה שזה יעזור,
                                          להתחיל לראות עוד צדדים,
                                          באילו שהלכו למקום אחר...
                                          לא לשפוט מיד,
                                          לא רק להביא מוסר,
                                          אלא גם לאהוב, ולכאוב,
                                          איתם יחד, לא עליהם!!
                                          מניסיון, זה הכי עוזר!!!!)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😮 👍
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול