דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2967

    יום אחד
    והכול נהפך
    בשניה ניהיה מהפך
    כבר לא אותו אדם
    גם שזורם בו אותו הדם
    הכול השתנה
    הבגדים, השיער והחשיבה
    נשאר רק אדם
    שוזעק לו מהעיניים
    אני במצב שפל
    עשיתי המון מעשים
    וזאת התוצאה
    זה נהיה מצב רע
    תקוע באיזה בועה
    רק צריך עזרה
    לחזור למציאות
    להכיר באנושות
    להאמין באלוקים
    להסביר לסביבה
    אין כבר זכר לעבר
    למי שהכרתם מזמן
    אני אחר, חרדי לשעבר
    מצאתי את מקומי
    בלי הגבלות
    בלי המצוות
    הרבה יותר קל.
    מהצד זה רק לבכות,
    להתפלל
    ולחכות לגואל.

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💪 😰
    3
    • ח מנותק
      ח מנותק
      חיים תעיזי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2968

      היי שלום יומן יקר
      ת'שמע דבר ממש מוזר
      היום עלה לי רעיון
      מבחינתי מקום ראשון
      כל יום את הגיגיי לפרוק
      אני רואה אתה בשוק
      כן ממש זה העניין
      עומד לחפור'ך כל הזמן
      עם חוויות וסיפורים
      ממש כל רגע בחיים
      ואל תשאל מה לקינוח -
      כל זה בחרוזים.

      אז בוא נתחיל בשם קליט
      לא של איזה עוד תקליט
      אולי נקרא לך יומן
      לא, זה שם של ממזמן
      יש לך עוד הצעות
      כי לי נשמע שבאת 'הוט'
      טוב בא לא נריב מכות
      פשוט נקראל'ך - ראפורט

      אתה שואל מה זה אומר
      חושב שלא צריך הסבר
      כותב'ך בסגנון של ראפ
      תבדוק מה זה אומר ב'אפ'

      טוב עברה לי השעה
      רואה פה כבר כבשה פועה
      סימן ש'ממיש' מאוחר,
      מבטיח שאחזור מחר.

      קחו את המוזיקה בהומור😆🎙
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      😍
      2
      • רוני 2ר מנותק
        רוני 2ר מנותק
        רוני 2
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2969
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכיי מנותק
          יהודי זה הכי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2970

          ראיתי הסרטה של מאורע
          משהו חשוב מאד שקרה
          איזה משהו דרמטי במשפחה
          דרמטי וחיובי, זה היה חתונה.

          החתונה הזו הייתה מאד שמחה
          הייתי אז בתוך תקופה של הפיכה
          איכשהו השתניתי וגדלתי לאט
          זה היה קצת מסובך, קשה כמעט.

          זוכרת איך פחדתי לפניה
          מכל מיני סיבות טיפשיות
          ואיך היא הגיעה והרגיעה
          נתנה לי מליון סיבות לרקוד

          ובמיוחד... החברות...
          שפעם היו מרוחקות
          והיום... הצלחתי להתחבר
          סוף סוף אני והן קשורות

          ועכשיו, בהסרטה, זה היה מהמם
          איך מכל המשפחה, התמקדתי בהם
          סתם כמה בנות, שנתקעו איתי בכיתה,
          איך הן גרמו לי להנות, לשמוח בלי שליטה...

          תודה השם!!!

          סתם איזו תחושה של אושר
          כשראיתי הסרטה עם חברות
          סתם מחשבות על מה הקשר?
          ובכל זאת המשכתי להנות
          סתם לא הרגשתי קשורה פעם
          ואיכשהו היום זה נרגע
          סתם פתאום אני מרגישה את הטעם
          הטעם המתוק של החברה
          סתם.

          בואו נגיד ביחד:
          אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
          ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          👩‍❤️‍💋‍👩
          2
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
            #2971

            שיעור לחיים

            זוכרת את שתיכם
            "החברות הטובות"
            שכל היום מדברות
            לומדות, מעבירות חוויות
            ובסה"כ כאחיות..

            לא ידעתי מה איתך היום
            ות'אמת שענין אותי קצת-
            כבר שנים מאז שהחברות התפרקה-
            עניין אותי מה שורשה..

            ואז מצאתי את התשובה-
            מצאתי אותך קופאית בסופר
            משלמת על המעשים שלך ביוקר
            תלושה, בודדה..
            את- עם ילדה!!

            שמחת לפגוש אותי
            שאלת מה שלומי
            ומה שלום אחותי
            למען האמת- הזדעזעתי!
            עניתי לך ששלומי מצויין
            וכיום אני לומדת בסמינר כאן
            ושלום אחותי?!-
            זכתה להתחתן באושר ובשמחה
            ב"ה לפני כחצי שנה..

            היית המומה!, ראיתי את הקנאה
            ביקשת את המספר שלה
            ואח"כ היא ספרה לי--
            שבכית לה!!

            אמרת לה שקשה לך
            את כבר אומנם אמא
            לילדה מסכנה
            שאין לה אבא לצידה,
            אמא בודדה,
            שמחפשת את עצמה
            ללא מקצוע ועבודה טובה
            רחוקה מהדרך הישרה
            וכ"כ רוצה לחזור ולתקן
            ולהיות חרדיה יראת השם
            לחזור להיות בחורה טובה
            ולהנשא לבחור ישיבה
            ולהעלם מהמציאות המפחידה!

            זה נתן לי שיעור לחיים-
            יותר מכל השיעורים בלימודים,
            שכל מעשה שנעשה
            משלמים עליו ביוקר
            ולפעמים גם בבושה,
            את ניסת-
            לברוח לעולם אחר
            שהיה נראה לך- זוהר
            והדרך שבחרת
            דווקא ממנה-
            נשברת...

            (הייתי חייבת להעלות את השיר..
            מאחורי השיר-
            לאחותי הייתה חברה טובה
            ובכיתה י' החברות התפרקה, לא הבנתי למה
            אבל תמיד עניין אותי..
            ומצאתי את התשובה שבוע שעבר- בסופר
            בחורה חילוניה שמנסה למצוא דרך חזרה
            מסכנה, ללא מקצוע.., ללא דרך סלולה
            זה כאב לי ברמות לראות אותה,
            וזה באמת שיקף לי כמה שכל מעשה הכי קטן שלנו
            פוגע בדורות הבאים..
            פוגע בעצם בעתיד של עצמינו!!
            ולפני כל מעשה הכי קטן-להביט קדימה..)

            מקווה שחזקתי..)
            @הדרי

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            😰 😢 🙏
            7
            • שלום לכםש מנותק
              שלום לכםש מנותק
              שלום לכם
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2972

              כתבתי את השיר בתגובה לשיר של הדרי- שיעור לחיים,
              אחרי שקראתי לא הפסקתי לחשוב על אותה קופאית, אומללה,
              חשוב לי לציין- אני לא מכירה אותה, אני מנסה להרגיש אותה!

              איך עמדת שם מול האחות,
              של חברה שהיתה לך כאחות?

              עמדת בעליבות,
              כולך מתבישת,
              מהאישה מהבחורה,
              שעלייך חושבת,
              איזה אומללה,
              לאיזה חיים הלכת?

              לא יודעת מה הביא אותך לשם,
              אותך אני לא מכירה,
              אבל אני יכולה לנסות להבין אותך,
              במקום שלך,

              בתור נערה,
              חטפת בפרצוף,
              החיים מסתבר לימדו אותך,
              שהעולם אינו- תות (אולי תות רקוב)

              חיפשת לך מקום בו לנוח,
              ביקשת לשנות- קיווית שיהיה לך מנוח,
              ובסוף?- גם שם לא נחלת הצלחה,
              עם ילדה שלך,
              לבדך חיה,

              ופתאום עליבותך מתעצמת,
              חברתך מנערותך,
              חיה באושר עם בעל יקר ומדהים,
              אחותה מספרת ולך מתארת,
              מה פספסת, ומה זנחת,
              מרצון- מתוך הכרח,
              איך את מרגישה?
              מזעזע- אני מניחה,

              אני לא מכירה אותך,
              אבל אני אוהבת,
              ושולחת חיבוק מעודד,
              שבעזה- עוד תראי המון טוב, אמןןן.

              (מקווה שזה יעזור,
              להתחיל לראות עוד צדדים,
              באילו שהלכו למקום אחר...
              לא לשפוט מיד,
              לא רק להביא מוסר,
              אלא גם לאהוב, ולכאוב,
              איתם יחד, לא עליהם!!
              מניסיון, זה הכי עוזר!!!!)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😮 👍
              2
              • כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכתכ מנותק
                כוכב לכת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                #2973

                בהשראת השירים האחרונים על ילדים מתמודדים.
                השירים העלו לי כמה זכרונות...
                סליחה אם ביאסתי מישהו...

                פסח
                כולם מנקים במרץ את הבתים.
                שירים מתנגנים ברקע
                גם השיר יש לי יום הולדת.
                לרגל יום השנה
                הוא גדל בעוד שנה.

                הזכרונות לוקחים אותי רחוק
                לפני ארבע שנים אולי קצת פחות
                ילד מפוזר
                לא מוצא את עצמו במגזר
                חוצה כמה קווים
                מנסה להבין את התווים
                בדרך חוטף חיצים
                מאנשים שקרויים חברים
                נכשל בכמה שלבים
                נפל לתהום של החיים

                והלב מאבד את הרגש
                מאבד תקווה בשקט
                בחוץ מחליף מסכות
                בפנים רוצה רק לבכות
                בלילות נפגש אם השמיכה
                שרואה וסופגת בשתיקה
                האמת פתאום זועקת
                ללא מנוחה

                הוא ממשיך להתרחק
                מכבד בחוץ אבל בפנים משתמט
                לא בגלל שהוא רע
                הוא פשוט נמצא בבריחה
                ואז הוא מחליט לתפוס את עצמו בידיים
                לעבור למקום שקט בינתיים
                להשקיע בלימודים ,לקבל תעודה
                להתקדם לא לשקוע במדוכה
                מנתק את התדרים מבפנים
                מקשיב רק לאינטרסים
                שהחיים מאלצים

                והלב מאבד את הרגש
                מאבד תקווה בשקט
                בחוץ מחליף מסכות
                בפנים רוצה רק לבכות
                בלילות נפגש אם השמיכה
                שרואה וסופגת בשתיקה
                האמת פתאום זועקת
                ללא מנוחה

                חולפת שנה
                הוא מתחזק באמונה
                כשהוא בודד ד' נמצא.
                ממוקד במטרה
                עובר את הבגרות בהצלחה
                מתחזק באהבת החיים
                קונה לו מעט חברים
                שואף בית טוב להקים.
                המטרה מושגת
                והוא ממשיך להבאה
                ללמוד מקצוע נחשב לעבודה

                בלילות נפגש אם השמיכה
                שרואה וסופגת בשתיקה
                הטראומות צפות לו
                ללא מנוחה

                הוא התקדם משם מזמן
                היום הוא גבר לא קטנטן
                אבל העתיד מה יהיה איתו בעתיד
                איזה בית הוא יזכה להקים?
                הוא עדיין קשור לשם
                בעבותות של אהבה
                אבל מצד שני הלב
                מאותת על סכנה
                קיום של דורות
                שיבואו אחריו בשיירה
                יש סיכוי לנתק את הקשירה?!
                או שאולי הוא מפסיד בכך
                חיים של הנאה?

                בלילות נפגש אם השמיכה
                ששומעת וסופגת בשתיקה
                התלבטות עולה ומתנפצת
                האמת זועקת
                ללא מנוחה

                פסח חג החרות
                השנה הוא יצא מעבדות
                עבדות של הנפש
                לרצון של הגוף
                ובסוף החג הוא יראה את הניסים
                את ההארה השמימית בפנים
                הוא יהיה אסיר חופשי
                אסיר שכלוא בתוך עצמו
                כבר שנים.

                אין דבר שלם מלב שבור,
                קרוב ד' לנשברי לב
                קרוב ד' לנשברי לב!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                💪 😰 😲
                5
                • אילן פא מנותק
                  אילן פא מנותק
                  אילן פ
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
                  #2974

                  סוף סוף בין הזמנים
                  חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
                  עכשיו חשבתי ,,,
                  יקבלו אותי כמו אורח
                  קצת לנוח
                  לקבל קצת מצב רוח
                  להתרפק על הפסנתר
                  אולי ניגון לכבוד החג
                  לפני ימי העומר

                  תודה שבאת ,,,,
                  בדיוק במקום
                  אמא כבר הכינה לי סדר יום
                  קניות
                  נקיונות
                  שליחויות
                  אין זמן לשטויות
                  גאולה בפתח
                  וכולם במתח

                  צריך לעזור
                  עכשיו באמת נראה אותך גיבור
                  את הזמן לעבור
                  וזה שווה את כל הטירטור
                  להתאמץ
                  לשרוף את החמץ
                  שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
                  המופלא
                  של העם שלנו
                  לדבר על הניסים
                  שבכל יום ה עושה איתנו
                  לאבותינו ולנו
                  ושיהיה חג שמח לכולנו
                  א כ י ר

                  שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  😆 😇
                  5
                  • אילן פא אילן פ

                    סוף סוף בין הזמנים
                    חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
                    עכשיו חשבתי ,,,
                    יקבלו אותי כמו אורח
                    קצת לנוח
                    לקבל קצת מצב רוח
                    להתרפק על הפסנתר
                    אולי ניגון לכבוד החג
                    לפני ימי העומר

                    תודה שבאת ,,,,
                    בדיוק במקום
                    אמא כבר הכינה לי סדר יום
                    קניות
                    נקיונות
                    שליחויות
                    אין זמן לשטויות
                    גאולה בפתח
                    וכולם במתח

                    צריך לעזור
                    עכשיו באמת נראה אותך גיבור
                    את הזמן לעבור
                    וזה שווה את כל הטירטור
                    להתאמץ
                    לשרוף את החמץ
                    שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
                    המופלא
                    של העם שלנו
                    לדבר על הניסים
                    שבכל יום ה עושה איתנו
                    לאבותינו ולנו
                    ושיהיה חג שמח לכולנו
                    א כ י ר

                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכםש מנותק
                    שלום לכם
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2975
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    😆
                    0
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2976

                      חותכת את החלומות שלי קצוץ
                      מבריקה אותם עם ספריי לחלומות
                      מבשלת אותם על חום נמוך
                      מטבלת אותם עם דמעות מלוחות

                      מנסה לשרוף או להמיס אותם
                      כי הם רק מכבידים עלי
                      מנסה לשטוף או להחליק איתם
                      אבל מבינה שהם לא יכולים בלעדי

                      מבינה שזה חלק מהתכלית
                      להמשיך לחיות גם אם אני בתחתית
                      לשפשף אותם חזק ולהבין שזה טוב
                      גם אם לפעמים קשה לי לאהוב

                      להבין כדי להגיע לדרגה גבוהה
                      צריך להיות קודם על האדמה
                      כדי להגיע הכי למעלה בסולם
                      צריך להיות גם קרובה לבורא עולם

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      👍
                      7
                      • אדמיליםא מנותק
                        אדמיליםא מנותק
                        אדמילים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2977

                        מצא
                        אף פעם לא ידעתי
                        כמה
                        חורים יש בי
                        היום הבנתי
                        שכולי
                        כמעט

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😲
                        3
                        • אביעזריא מנותק
                          אביעזריא מנותק
                          אביעזרי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #2978

                          יושב מביט מהרהר
                          רוח על פני מכה
                          רכבים חולפים מהר
                          וסביבי שתיקה

                          אורות באופק
                          אות חיים
                          יורד הדופק
                          עכשיו נעים

                          לא לנצח אשאר
                          כך בשקט ברוגע
                          כי הנה חיש מהר
                          יחלפו ימי השובע

                          כי תכף תעלה השמש
                          ואור ממזרח יעלה
                          אשכח את ליל אמש
                          ולעמלי שוב אפנה

                          כי זהו גלגל החיים
                          עובדים, נחים
                          הכל למען מטרה
                          סבים מסתובבים
                          למצוא את הנקודה.

                          נדירים האנשים החיים,
                          רוב האנשים פשוט קיימים...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😲
                          5
                          • ד מנותק
                            ד מנותק
                            דודו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2979

                            מסתובב לי בחוצות
                            איה הוא האדם
                            בשלטים ובחולצות
                            עולם ספוג בדם

                            לחם מלחמה
                            מים הדמעות
                            מי מתי ומה
                            מה עם התמיהות

                            האין קץ לסבל
                            העם שלי נשחק
                            מחזיק חזק בחבל
                            יציב ככלי משחק

                            תכלית הכל שלום
                            ככלל ששוב מופר
                            והיוצא ללמד
                            סיפור שלא סופר

                            עם ששרד גלות
                            בזכות גוילים וקול
                            לקראת ההתגלות
                            אז יאבד הכל

                            הספר הרוח כחרב לטושה
                            הנחו הדרך אזרו עוז דקדושה
                            ועוד קט ויתמלא עולם בטוב
                            אז בא לא נעצור את הסיפור לכתוב

                            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            🙏
                            4
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2980

                              זה בסדר לבכות
                              כשמרגישים עצב
                              עולם מלא נסיונות
                              אין כמעט שקט

                              אני רואה את הכל
                              העיניים שלי פקוחות
                              אחים שלי נפלו אתמול
                              היום מתרחקים עוד עשרות

                              זה שורט לי את הלב
                              לראות כמה חללים
                              כשלא עמדו מול הכאב
                              נפלו בצידי דרכים

                              החבל מתנוענע
                              והיצר משכנע
                              ואיך אנחנו יכולים?
                              כולה בני אדם קטנים!

                              והאמונה קשה
                              והעולם מסנוור
                              וכמעט אין תחושה
                              של טוב ממכר

                              ואיך אפשר לחיות
                              כשאני רואה
                              כאלו שנפלו לתהומות
                              כאלו שאיבדו את התקווה

                              הגלות קשה, וארוכה
                              וכמעט נאבדנו כולנו
                              העם הזה במצוקה
                              אלוקים תגאל אותנו!!!

                              מקווה שהצחתי להבהיר את התחושות שלי.

                              אנחנו רוצים-משיח עכשיו!!!

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🙏
                              1
                              • טותייייט מנותק
                                טותייייט מנותק
                                טותיייי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2981

                                כדאי לי לוותר ואפילו לא לנסות
                                יש דברים שאם לא עושים
                                זה הכי טוב שיכול להיות להיות

                                לא להכניס ללב כדי לא לשבור
                                לא לחשוב יותר מידי כדי לאהוב
                                לא לברוח כדי לא לנסות לחזור

                                כדאי לי לחשוב על עצמי
                                לפני שאני דואגת לכל העולם
                                כי הלב שלי יותר חשוב מכולם

                                לא לבכות יותר מידי
                                כדי להמשיך להצליח לנשום
                                ואפילו לפרגן לעצמי ולחלום

                                הלוואי ויגיע היום הזה
                                שהלב שלי לא יהיה כלכך רגיש
                                אם בכלל יגיע יום כזה

                                הלוואי שאם אני אפול
                                לא אתן לעצמי לאותו מקום לשוב
                                צריכה להזכיר ללב שהוא יכול

                                יכול להמשיך להתקדם בחיים
                                גם אם לפעמים יש קצת קשיים
                                כי תכלס בלעדיהם לא היינו מתקדמים.

                                טוהר

                                לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💕 👍
                                4
                                • המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופשה מנותק
                                  המחבל המחופש
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                  #2982

                                  לא רוצה לדעת
                                  שלי אין דעת,
                                  לא רוצה לזכור
                                  מה שעשיתי בלי לחשוב.

                                  עשיתי, טעיתי
                                  אבל בסוף לעצמי עשיתי,
                                  מה שאדם עושה
                                  לעצמו עושה,
                                  משפט שלא אני אמרתי,
                                  אם אז לא ראיתי אתזה,
                                  אז עכשיו זה בא להוכיח לי.

                                  מתחרטת,
                                  מנסה לתקן
                                  את מה שהחרבתי
                                  את מה שהרסתי.

                                  רוצה להאמין שבסוף
                                  יתחפר לי על מעשי,
                                  רוצה לחשוב שאלוקים
                                  יקבל את תפילותי,
                                  יודעת שאצל אלוקים
                                  הכול יתקבל
                                  התשובה, החרטה והתפילה
                                  אבל את המצפון שלי
                                  אין דרך לטהר.

                                  "קשה לשכוח אנשים
                                  שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  💪
                                  5
                                  • הדריה מנותק
                                    הדריה מנותק
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                    #2983

                                    דמות של מגדלאור

                                    זוכרת את המבט שלך
                                    את החיוך הענק שלך
                                    את הלב הרחב שלך
                                    את המידות המיוחדות שבך!

                                    התייחסת לכל אחד-כנכד יחיד
                                    באהבה, בסבלנות
                                    פשוט רגעים של איכות!

                                    הקוסקוס סולת שהכנת במטבח
                                    ריח החלות שהיה עף למרחק
                                    האוירה הטובה והחמימה
                                    שאת רק רוצה להשאר קרובה..

                                    החריצות והיוזמתיות
                                    הנתינה שהייתה..
                                    הנפש והרוח הצעירה
                                    המסירות למשפחה.

                                    איך הלכת לנו?!
                                    אבדנו את היקר לנו!
                                    בכינו, לא עיקלנו
                                    מה קורה לנו? היכן אנחנו?

                                    היה לי איתך קשר חזק
                                    כן, גם עכשיו במרחק..
                                    מרגישה אותך חזק!
                                    בפרשות דרכים-
                                    שההתלבטויות קשות
                                    לאן לפנות?
                                    הדמות שלך מהדהדת
                                    ומייד מגיעה ההחלטה
                                    לבחור באפשרות הטובה.

                                    עולות בזכרוני שבתות ילדות
                                    עם ריח של אחדות
                                    הלכת לנו- והשארת המון!

                                    היית לנו מגדלאור
                                    היו בך המון קרני אור
                                    ןהלוואי,
                                    ותמליצי יושר בעדנו
                                    ויבוא משיח צדקנו
                                    ותשובי להיות איתנו- את-
                                    דמות של מגדלאור!!

                                    כתבתי את השיר לע"נ של סבתי,- הסבתא הכי טובה בעולם!!
                                    שנפטרה לפני כחמש שנים..
                                    וככל שהזמן עובר- מתחילים להבין מה הפסדנו..
                                    שהיה לעילוי נשמתה הטהורה!

                                    @הדרי

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😥
                                    3
                                    • אביעזריא מנותק
                                      אביעזריא מנותק
                                      אביעזרי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2984

                                      שיר לא שלי שראיתי בחוברת לע”נ קרוב משפחה שלי שהיה ניצול שואה, ולרגל יום השואה ראיתי חובה לשתף את הציבור;

                                      כל יהודי

                                      כל יהודי נולד
                                      עם מספר דמיוני על היד
                                      שהולך תמיד אתו -
                                      לאורך חייו,
                                      לאורך מותו

                                      כל יהודי נולד
                                      עם רכבת שקופה בין ידיו
                                      ועליה בכיו,
                                      ועליה צחוקו
                                      ועליה צחוק ילדיו

                                      כל יהודי נולד
                                      עם משא כבד על גבו
                                      וטלאי צהוב מרופט
                                      שנעוץ על דופן לבו

                                      כל יהודי חייב לשאול
                                      כל יהודי חזר מהשאול
                                      כל יהודי הוא ניצול

                                      כל יהודי נולד
                                      עם מספר דמיוני על היד
                                      שעוזר לו לזכור-
                                      מאיפה הוא בא
                                      ולאן הוא לא יכול להרשות לעצמו
                                      לחזור.
                                      ✡️

                                      נדירים האנשים החיים,
                                      רוב האנשים פשוט קיימים...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      👍 😲 😢
                                      6
                                      • מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמימ מנותק
                                        מישהי מאמי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                                        #2985

                                        לפעמים זה קשה ולא הגיוני
                                        ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
                                        בין לתת, להקריב,
                                        לבין להסתכן, לריב...

                                        הבחירה קצת קשה
                                        ואני לא מבינה,
                                        מה רצונו של הבורא ממני
                                        ולאן הדרך מובילה.

                                        עצוב לי בלב
                                        בלי דמעות בעיניים,
                                        על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
                                        על עצמי והסביבה
                                        נעדרת אהבה
                                        הכאב רוצה לצאת
                                        אבל נקבר באדמה.

                                        אדמה של כאב
                                        אדמה של הדחקה
                                        של רצון לחיות
                                        להפר את הדממה.

                                        לצעוק את קולי לשמיים
                                        לפרוש כנפיים
                                        ולדעת שיש מי שמאמין בי,
                                        עדיין.

                                        אשמח לביקורת...
                                        (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

                                        החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍
                                        6
                                        • המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופשה מנותק
                                          המחבל המחופש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2986

                                          התיסכול
                                          ממלא בבילבול,
                                          גדול,עמוק.

                                          אופף אותי במחשבות
                                          עמוסות, פגועות, ואוהבות.

                                          מרגיש רע
                                          בלי קשר למה שקרה,
                                          מוציא מפופורציות
                                          את הרגשות.

                                          מגדיל כל דבר
                                          גם את הקטן,
                                          זה שמזמן עבר.

                                          התיסכול מפוצץ,
                                          צריך לא להתפוצץ
                                          אחרת נאבד את מי שהיינו.

                                          "קשה לשכוח אנשים
                                          שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          💕
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול