דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלום לכםש מנותק
    שלום לכםש מנותק
    שלום לכם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2972

    כתבתי את השיר בתגובה לשיר של הדרי- שיעור לחיים,
    אחרי שקראתי לא הפסקתי לחשוב על אותה קופאית, אומללה,
    חשוב לי לציין- אני לא מכירה אותה, אני מנסה להרגיש אותה!

    איך עמדת שם מול האחות,
    של חברה שהיתה לך כאחות?

    עמדת בעליבות,
    כולך מתבישת,
    מהאישה מהבחורה,
    שעלייך חושבת,
    איזה אומללה,
    לאיזה חיים הלכת?

    לא יודעת מה הביא אותך לשם,
    אותך אני לא מכירה,
    אבל אני יכולה לנסות להבין אותך,
    במקום שלך,

    בתור נערה,
    חטפת בפרצוף,
    החיים מסתבר לימדו אותך,
    שהעולם אינו- תות (אולי תות רקוב)

    חיפשת לך מקום בו לנוח,
    ביקשת לשנות- קיווית שיהיה לך מנוח,
    ובסוף?- גם שם לא נחלת הצלחה,
    עם ילדה שלך,
    לבדך חיה,

    ופתאום עליבותך מתעצמת,
    חברתך מנערותך,
    חיה באושר עם בעל יקר ומדהים,
    אחותה מספרת ולך מתארת,
    מה פספסת, ומה זנחת,
    מרצון- מתוך הכרח,
    איך את מרגישה?
    מזעזע- אני מניחה,

    אני לא מכירה אותך,
    אבל אני אוהבת,
    ושולחת חיבוק מעודד,
    שבעזה- עוד תראי המון טוב, אמןןן.

    (מקווה שזה יעזור,
    להתחיל לראות עוד צדדים,
    באילו שהלכו למקום אחר...
    לא לשפוט מיד,
    לא רק להביא מוסר,
    אלא גם לאהוב, ולכאוב,
    איתם יחד, לא עליהם!!
    מניסיון, זה הכי עוזר!!!!)

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😮 👍
    2
    • כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכתכ מנותק
      כוכב לכת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
      #2973

      בהשראת השירים האחרונים על ילדים מתמודדים.
      השירים העלו לי כמה זכרונות...
      סליחה אם ביאסתי מישהו...

      פסח
      כולם מנקים במרץ את הבתים.
      שירים מתנגנים ברקע
      גם השיר יש לי יום הולדת.
      לרגל יום השנה
      הוא גדל בעוד שנה.

      הזכרונות לוקחים אותי רחוק
      לפני ארבע שנים אולי קצת פחות
      ילד מפוזר
      לא מוצא את עצמו במגזר
      חוצה כמה קווים
      מנסה להבין את התווים
      בדרך חוטף חיצים
      מאנשים שקרויים חברים
      נכשל בכמה שלבים
      נפל לתהום של החיים

      והלב מאבד את הרגש
      מאבד תקווה בשקט
      בחוץ מחליף מסכות
      בפנים רוצה רק לבכות
      בלילות נפגש אם השמיכה
      שרואה וסופגת בשתיקה
      האמת פתאום זועקת
      ללא מנוחה

      הוא ממשיך להתרחק
      מכבד בחוץ אבל בפנים משתמט
      לא בגלל שהוא רע
      הוא פשוט נמצא בבריחה
      ואז הוא מחליט לתפוס את עצמו בידיים
      לעבור למקום שקט בינתיים
      להשקיע בלימודים ,לקבל תעודה
      להתקדם לא לשקוע במדוכה
      מנתק את התדרים מבפנים
      מקשיב רק לאינטרסים
      שהחיים מאלצים

      והלב מאבד את הרגש
      מאבד תקווה בשקט
      בחוץ מחליף מסכות
      בפנים רוצה רק לבכות
      בלילות נפגש אם השמיכה
      שרואה וסופגת בשתיקה
      האמת פתאום זועקת
      ללא מנוחה

      חולפת שנה
      הוא מתחזק באמונה
      כשהוא בודד ד' נמצא.
      ממוקד במטרה
      עובר את הבגרות בהצלחה
      מתחזק באהבת החיים
      קונה לו מעט חברים
      שואף בית טוב להקים.
      המטרה מושגת
      והוא ממשיך להבאה
      ללמוד מקצוע נחשב לעבודה

      בלילות נפגש אם השמיכה
      שרואה וסופגת בשתיקה
      הטראומות צפות לו
      ללא מנוחה

      הוא התקדם משם מזמן
      היום הוא גבר לא קטנטן
      אבל העתיד מה יהיה איתו בעתיד
      איזה בית הוא יזכה להקים?
      הוא עדיין קשור לשם
      בעבותות של אהבה
      אבל מצד שני הלב
      מאותת על סכנה
      קיום של דורות
      שיבואו אחריו בשיירה
      יש סיכוי לנתק את הקשירה?!
      או שאולי הוא מפסיד בכך
      חיים של הנאה?

      בלילות נפגש אם השמיכה
      ששומעת וסופגת בשתיקה
      התלבטות עולה ומתנפצת
      האמת זועקת
      ללא מנוחה

      פסח חג החרות
      השנה הוא יצא מעבדות
      עבדות של הנפש
      לרצון של הגוף
      ובסוף החג הוא יראה את הניסים
      את ההארה השמימית בפנים
      הוא יהיה אסיר חופשי
      אסיר שכלוא בתוך עצמו
      כבר שנים.

      אין דבר שלם מלב שבור,
      קרוב ד' לנשברי לב
      קרוב ד' לנשברי לב!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      💪 😰 😲
      5
      • אילן פא מנותק
        אילן פא מנותק
        אילן פ
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
        #2974

        סוף סוף בין הזמנים
        חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
        עכשיו חשבתי ,,,
        יקבלו אותי כמו אורח
        קצת לנוח
        לקבל קצת מצב רוח
        להתרפק על הפסנתר
        אולי ניגון לכבוד החג
        לפני ימי העומר

        תודה שבאת ,,,,
        בדיוק במקום
        אמא כבר הכינה לי סדר יום
        קניות
        נקיונות
        שליחויות
        אין זמן לשטויות
        גאולה בפתח
        וכולם במתח

        צריך לעזור
        עכשיו באמת נראה אותך גיבור
        את הזמן לעבור
        וזה שווה את כל הטירטור
        להתאמץ
        לשרוף את החמץ
        שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
        המופלא
        של העם שלנו
        לדבר על הניסים
        שבכל יום ה עושה איתנו
        לאבותינו ולנו
        ושיהיה חג שמח לכולנו
        א כ י ר

        שלום לכםש תגובה 1 תגובה אחרונה
        😆 😇
        5
        • אילן פא אילן פ

          סוף סוף בין הזמנים
          חזרתי מישיבה כמו גיבור מנצח
          עכשיו חשבתי ,,,
          יקבלו אותי כמו אורח
          קצת לנוח
          לקבל קצת מצב רוח
          להתרפק על הפסנתר
          אולי ניגון לכבוד החג
          לפני ימי העומר

          תודה שבאת ,,,,
          בדיוק במקום
          אמא כבר הכינה לי סדר יום
          קניות
          נקיונות
          שליחויות
          אין זמן לשטויות
          גאולה בפתח
          וכולם במתח

          צריך לעזור
          עכשיו באמת נראה אותך גיבור
          את הזמן לעבור
          וזה שווה את כל הטירטור
          להתאמץ
          לשרוף את החמץ
          שנוכל לשבת ולספר את הסיפור
          המופלא
          של העם שלנו
          לדבר על הניסים
          שבכל יום ה עושה איתנו
          לאבותינו ולנו
          ושיהיה חג שמח לכולנו
          א כ י ר

          שלום לכםש מנותק
          שלום לכםש מנותק
          שלום לכם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2975
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😆
          0
          • טותייייט מנותק
            טותייייט מנותק
            טותיייי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #2976

            חותכת את החלומות שלי קצוץ
            מבריקה אותם עם ספריי לחלומות
            מבשלת אותם על חום נמוך
            מטבלת אותם עם דמעות מלוחות

            מנסה לשרוף או להמיס אותם
            כי הם רק מכבידים עלי
            מנסה לשטוף או להחליק איתם
            אבל מבינה שהם לא יכולים בלעדי

            מבינה שזה חלק מהתכלית
            להמשיך לחיות גם אם אני בתחתית
            לשפשף אותם חזק ולהבין שזה טוב
            גם אם לפעמים קשה לי לאהוב

            להבין כדי להגיע לדרגה גבוהה
            צריך להיות קודם על האדמה
            כדי להגיע הכי למעלה בסולם
            צריך להיות גם קרובה לבורא עולם

            טוהר

            לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
            -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            👍
            7
            • אדמיליםא מנותק
              אדמיליםא מנותק
              אדמילים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #2977

              מצא
              אף פעם לא ידעתי
              כמה
              חורים יש בי
              היום הבנתי
              שכולי
              כמעט

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😲
              3
              • אביעזריא מנותק
                אביעזריא מנותק
                אביעזרי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2978

                יושב מביט מהרהר
                רוח על פני מכה
                רכבים חולפים מהר
                וסביבי שתיקה

                אורות באופק
                אות חיים
                יורד הדופק
                עכשיו נעים

                לא לנצח אשאר
                כך בשקט ברוגע
                כי הנה חיש מהר
                יחלפו ימי השובע

                כי תכף תעלה השמש
                ואור ממזרח יעלה
                אשכח את ליל אמש
                ולעמלי שוב אפנה

                כי זהו גלגל החיים
                עובדים, נחים
                הכל למען מטרה
                סבים מסתובבים
                למצוא את הנקודה.

                נדירים האנשים החיים,
                רוב האנשים פשוט קיימים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                😲
                5
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דודו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #2979

                  מסתובב לי בחוצות
                  איה הוא האדם
                  בשלטים ובחולצות
                  עולם ספוג בדם

                  לחם מלחמה
                  מים הדמעות
                  מי מתי ומה
                  מה עם התמיהות

                  האין קץ לסבל
                  העם שלי נשחק
                  מחזיק חזק בחבל
                  יציב ככלי משחק

                  תכלית הכל שלום
                  ככלל ששוב מופר
                  והיוצא ללמד
                  סיפור שלא סופר

                  עם ששרד גלות
                  בזכות גוילים וקול
                  לקראת ההתגלות
                  אז יאבד הכל

                  הספר הרוח כחרב לטושה
                  הנחו הדרך אזרו עוז דקדושה
                  ועוד קט ויתמלא עולם בטוב
                  אז בא לא נעצור את הסיפור לכתוב

                  ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  🙏
                  4
                  • יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכיי מנותק
                    יהודי זה הכי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2980

                    זה בסדר לבכות
                    כשמרגישים עצב
                    עולם מלא נסיונות
                    אין כמעט שקט

                    אני רואה את הכל
                    העיניים שלי פקוחות
                    אחים שלי נפלו אתמול
                    היום מתרחקים עוד עשרות

                    זה שורט לי את הלב
                    לראות כמה חללים
                    כשלא עמדו מול הכאב
                    נפלו בצידי דרכים

                    החבל מתנוענע
                    והיצר משכנע
                    ואיך אנחנו יכולים?
                    כולה בני אדם קטנים!

                    והאמונה קשה
                    והעולם מסנוור
                    וכמעט אין תחושה
                    של טוב ממכר

                    ואיך אפשר לחיות
                    כשאני רואה
                    כאלו שנפלו לתהומות
                    כאלו שאיבדו את התקווה

                    הגלות קשה, וארוכה
                    וכמעט נאבדנו כולנו
                    העם הזה במצוקה
                    אלוקים תגאל אותנו!!!

                    מקווה שהצחתי להבהיר את התחושות שלי.

                    אנחנו רוצים-משיח עכשיו!!!

                    בואו נגיד ביחד:
                    אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                    ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🙏
                    1
                    • טותייייט מנותק
                      טותייייט מנותק
                      טותיייי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #2981

                      כדאי לי לוותר ואפילו לא לנסות
                      יש דברים שאם לא עושים
                      זה הכי טוב שיכול להיות להיות

                      לא להכניס ללב כדי לא לשבור
                      לא לחשוב יותר מידי כדי לאהוב
                      לא לברוח כדי לא לנסות לחזור

                      כדאי לי לחשוב על עצמי
                      לפני שאני דואגת לכל העולם
                      כי הלב שלי יותר חשוב מכולם

                      לא לבכות יותר מידי
                      כדי להמשיך להצליח לנשום
                      ואפילו לפרגן לעצמי ולחלום

                      הלוואי ויגיע היום הזה
                      שהלב שלי לא יהיה כלכך רגיש
                      אם בכלל יגיע יום כזה

                      הלוואי שאם אני אפול
                      לא אתן לעצמי לאותו מקום לשוב
                      צריכה להזכיר ללב שהוא יכול

                      יכול להמשיך להתקדם בחיים
                      גם אם לפעמים יש קצת קשיים
                      כי תכלס בלעדיהם לא היינו מתקדמים.

                      טוהר

                      לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                      -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      💕 👍
                      4
                      • המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופשה מנותק
                        המחבל המחופש
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                        #2982

                        לא רוצה לדעת
                        שלי אין דעת,
                        לא רוצה לזכור
                        מה שעשיתי בלי לחשוב.

                        עשיתי, טעיתי
                        אבל בסוף לעצמי עשיתי,
                        מה שאדם עושה
                        לעצמו עושה,
                        משפט שלא אני אמרתי,
                        אם אז לא ראיתי אתזה,
                        אז עכשיו זה בא להוכיח לי.

                        מתחרטת,
                        מנסה לתקן
                        את מה שהחרבתי
                        את מה שהרסתי.

                        רוצה להאמין שבסוף
                        יתחפר לי על מעשי,
                        רוצה לחשוב שאלוקים
                        יקבל את תפילותי,
                        יודעת שאצל אלוקים
                        הכול יתקבל
                        התשובה, החרטה והתפילה
                        אבל את המצפון שלי
                        אין דרך לטהר.

                        "קשה לשכוח אנשים
                        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        💪
                        5
                        • הדריה מנותק
                          הדריה מנותק
                          הדרי
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                          #2983

                          דמות של מגדלאור

                          זוכרת את המבט שלך
                          את החיוך הענק שלך
                          את הלב הרחב שלך
                          את המידות המיוחדות שבך!

                          התייחסת לכל אחד-כנכד יחיד
                          באהבה, בסבלנות
                          פשוט רגעים של איכות!

                          הקוסקוס סולת שהכנת במטבח
                          ריח החלות שהיה עף למרחק
                          האוירה הטובה והחמימה
                          שאת רק רוצה להשאר קרובה..

                          החריצות והיוזמתיות
                          הנתינה שהייתה..
                          הנפש והרוח הצעירה
                          המסירות למשפחה.

                          איך הלכת לנו?!
                          אבדנו את היקר לנו!
                          בכינו, לא עיקלנו
                          מה קורה לנו? היכן אנחנו?

                          היה לי איתך קשר חזק
                          כן, גם עכשיו במרחק..
                          מרגישה אותך חזק!
                          בפרשות דרכים-
                          שההתלבטויות קשות
                          לאן לפנות?
                          הדמות שלך מהדהדת
                          ומייד מגיעה ההחלטה
                          לבחור באפשרות הטובה.

                          עולות בזכרוני שבתות ילדות
                          עם ריח של אחדות
                          הלכת לנו- והשארת המון!

                          היית לנו מגדלאור
                          היו בך המון קרני אור
                          ןהלוואי,
                          ותמליצי יושר בעדנו
                          ויבוא משיח צדקנו
                          ותשובי להיות איתנו- את-
                          דמות של מגדלאור!!

                          כתבתי את השיר לע"נ של סבתי,- הסבתא הכי טובה בעולם!!
                          שנפטרה לפני כחמש שנים..
                          וככל שהזמן עובר- מתחילים להבין מה הפסדנו..
                          שהיה לעילוי נשמתה הטהורה!

                          @הדרי

                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          😥
                          3
                          • אביעזריא מנותק
                            אביעזריא מנותק
                            אביעזרי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2984

                            שיר לא שלי שראיתי בחוברת לע”נ קרוב משפחה שלי שהיה ניצול שואה, ולרגל יום השואה ראיתי חובה לשתף את הציבור;

                            כל יהודי

                            כל יהודי נולד
                            עם מספר דמיוני על היד
                            שהולך תמיד אתו -
                            לאורך חייו,
                            לאורך מותו

                            כל יהודי נולד
                            עם רכבת שקופה בין ידיו
                            ועליה בכיו,
                            ועליה צחוקו
                            ועליה צחוק ילדיו

                            כל יהודי נולד
                            עם משא כבד על גבו
                            וטלאי צהוב מרופט
                            שנעוץ על דופן לבו

                            כל יהודי חייב לשאול
                            כל יהודי חזר מהשאול
                            כל יהודי הוא ניצול

                            כל יהודי נולד
                            עם מספר דמיוני על היד
                            שעוזר לו לזכור-
                            מאיפה הוא בא
                            ולאן הוא לא יכול להרשות לעצמו
                            לחזור.
                            ✡️

                            נדירים האנשים החיים,
                            רוב האנשים פשוט קיימים...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍 😲 😢
                            6
                            • מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמימ מנותק
                              מישהי מאמי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                              #2985

                              לפעמים זה קשה ולא הגיוני
                              ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
                              בין לתת, להקריב,
                              לבין להסתכן, לריב...

                              הבחירה קצת קשה
                              ואני לא מבינה,
                              מה רצונו של הבורא ממני
                              ולאן הדרך מובילה.

                              עצוב לי בלב
                              בלי דמעות בעיניים,
                              על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
                              על עצמי והסביבה
                              נעדרת אהבה
                              הכאב רוצה לצאת
                              אבל נקבר באדמה.

                              אדמה של כאב
                              אדמה של הדחקה
                              של רצון לחיות
                              להפר את הדממה.

                              לצעוק את קולי לשמיים
                              לפרוש כנפיים
                              ולדעת שיש מי שמאמין בי,
                              עדיין.

                              אשמח לביקורת...
                              (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

                              החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👍
                              6
                              • המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופשה מנותק
                                המחבל המחופש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2986

                                התיסכול
                                ממלא בבילבול,
                                גדול,עמוק.

                                אופף אותי במחשבות
                                עמוסות, פגועות, ואוהבות.

                                מרגיש רע
                                בלי קשר למה שקרה,
                                מוציא מפופורציות
                                את הרגשות.

                                מגדיל כל דבר
                                גם את הקטן,
                                זה שמזמן עבר.

                                התיסכול מפוצץ,
                                צריך לא להתפוצץ
                                אחרת נאבד את מי שהיינו.

                                "קשה לשכוח אנשים
                                שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                💕
                                3
                                • יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכיי מנותק
                                  יהודי זה הכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                                  #2987

                                  חושך עמוק שעוטף הכל
                                  פחד עצום והחשש ליפול
                                  ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                                  מי יזכיר לי שאתה ליד?

                                  אתה זה שמזכיר,
                                  אתה זה שמרים
                                  כוכב קטן מאיר,
                                  משנה לי את החיים.

                                  גם בתוך החשיכה
                                  כשכמעט נפלתי
                                  מצאתי אותך
                                  כשממש ברחתי...

                                  תמיד אתה ליד,
                                  אתה מחזיק לי את היד.
                                  גם במצבי קיצון היית איתי.

                                  אני אף פעם לא לבד,
                                  גם כשהלב שלי נאבד,
                                  בכל מצב, אתה היית איתי.

                                  והיו ימים שברחתי
                                  ששכחתי את עצמי
                                  היו ימים שצרחתי
                                  שהרגשתי לבדי.

                                  אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                                  והכול מסתדר,
                                  והטוב מתבהר,
                                  ואז אני רואה
                                  שהכל היה לי לטובה

                                  בואו נגיד ביחד:
                                  אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                                  ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                                  רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  😌 🖤
                                  4
                                  • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                                    חושך עמוק שעוטף הכל
                                    פחד עצום והחשש ליפול
                                    ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                                    מי יזכיר לי שאתה ליד?

                                    אתה זה שמזכיר,
                                    אתה זה שמרים
                                    כוכב קטן מאיר,
                                    משנה לי את החיים.

                                    גם בתוך החשיכה
                                    כשכמעט נפלתי
                                    מצאתי אותך
                                    כשממש ברחתי...

                                    תמיד אתה ליד,
                                    אתה מחזיק לי את היד.
                                    גם במצבי קיצון היית איתי.

                                    אני אף פעם לא לבד,
                                    גם כשהלב שלי נאבד,
                                    בכל מצב, אתה היית איתי.

                                    והיו ימים שברחתי
                                    ששכחתי את עצמי
                                    היו ימים שצרחתי
                                    שהרגשתי לבדי.

                                    אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                                    והכול מסתדר,
                                    והטוב מתבהר,
                                    ואז אני רואה
                                    שהכל היה לי לטובה

                                    רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2ר מנותק
                                    רוני 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2988
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדתמ מנותק
                                      מישהי מיוחדת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                      #2989

                                      לברוח

                                      דחס את הרב קו לתיק
                                      נעל את הרגשות בנרתיק
                                      היום הזה היה קצת מעיק
                                      הוא החליט את הכול להשתיק

                                      רץ אל התחנה
                                      הגיע בלי נשימה
                                      רצה לברוח רחוק
                                      רצה את עצמו למחוק

                                      על האוטובוס הראשון שהגיע
                                      הוא מצא את עצמו עולה
                                      וגם אז הוא עוד לא הרגיע
                                      הלב שלו היה קצת חולה

                                      הוא התיישב אי-שם בסוף
                                      ניסה את עצמו לאסוף
                                      החופש פעם לו בעורקים
                                      ליבו כמה למרחקים.

                                      הכאוס ששרר לו בגוף,
                                      שהבריח את ההגיון.
                                      בסוף הוא נפל בטירוף,
                                      היצר הכריז ניצחון.

                                      ניסה למחוק את עצמו
                                      להיכנע לעצב משחית
                                      אבל פתאום משהו זז בו
                                      לרע הזה אין שום תחתית

                                      הוא חייב לקום, לנסות עוד פעם
                                      אם הוא ייפול אז הוא לא יתייאש
                                      זה קשה נכון, וכבר נגמר הטעם
                                      אבל הוא חייב להמשיך לגשש.

                                      עד...
                                      עד שהוא ימצא סוף סוף
                                      את הדרך שלו, המקום שלו.
                                      כשהאוניה שלו תגיע לחוף
                                      והוא יעבוד את השם בדרכו.

                                      #וואו, מזמן לא כתבתי פה. סוף סוף הצלחתי להתחבר למחשב עם סינון אחר מנטפרי-ולשחרר---

                                      ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🏃‍♂️ 💪
                                      7
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2990

                                        נשמה ישנה

                                        הנשמה ישנה
                                        ואני ערה...
                                        חיה, נושמת,קיימת
                                        אך היא מורדמת

                                        צריכה להתנער-
                                        והכי מהר...
                                        והזמן עובר

                                        והנשמה כבולה בגוף
                                        כציפור דרור בכלוב
                                        שרוצה לעוף-
                                        וחסומה!

                                        ראי,
                                        אך הזמן עובר
                                        ואיך הכל שובר
                                        מתנחמת במחר
                                        שלא יהיה מאוחר

                                        קומי אורי, נשמה
                                        ושובי בתשובה
                                        הוא חפץ בך
                                        בנשמה שלך
                                        התכבסי והתנקי
                                        ואליו תחזרי!!

                                        את השיר כתבתי בהשראת השיר "ישנה בחיק ילדות" של רבי יהודה הלוי
                                        (שאגב כתוב בספר "עלה כותרת" שלומדים בשיעורי ספרות בכיתות ט' עד י"ב...,
                                        שממש תוך כדי שאני לומדת את השיר הזה למבחן מחר- אז נכתב לי כזה השיר☺ ..)
                                        וסתם התחברתי למסר והעמיקות שבתוכו, אז כתבתי בהשראתו...

                                        @הדרי

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👏
                                        6
                                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                                          מישהי מיוחדת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2991

                                          הקטע שכואב ונשרט לי הלב
                                          וקשה לי לראות אותי בתוך הכאב
                                          אני חשבתי שניצחתי אבל טעיתי בסוף
                                          אין לי כוח עוד פעם את עצמי לאסוף.

                                          אני שוקעת, טובעת, ואין מי שיציל.
                                          חיה כמו משוגעת עם לב כל כך דביל
                                          ומה ביקשתי? להצליח לחיות?
                                          האם אין לי אופציה להיות מהטובות?
                                          לא! מה פתאום! לא יכול להיות!

                                          אז מה? למה אני כל כך למטה?
                                          ולמה אתה כל כך רחוק?
                                          ואיך אני שוב משיגה שליטה
                                          ומצליחה את הרע ממני למחוק???

                                          אז מה? מי יציל אותי עכשיו?
                                          האם כל המאבק היה לשווא?
                                          אני נופלת שוב וזה לא נורמלי
                                          כל כך לא רוצה לעשות רק מה שבא לי!!!

                                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          😲
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול