דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 814.4k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אביעזריא מנותק
    אביעזריא מנותק
    אביעזרי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2978

    יושב מביט מהרהר
    רוח על פני מכה
    רכבים חולפים מהר
    וסביבי שתיקה

    אורות באופק
    אות חיים
    יורד הדופק
    עכשיו נעים

    לא לנצח אשאר
    כך בשקט ברוגע
    כי הנה חיש מהר
    יחלפו ימי השובע

    כי תכף תעלה השמש
    ואור ממזרח יעלה
    אשכח את ליל אמש
    ולעמלי שוב אפנה

    כי זהו גלגל החיים
    עובדים, נחים
    הכל למען מטרה
    סבים מסתובבים
    למצוא את הנקודה.

    נדירים האנשים החיים,
    רוב האנשים פשוט קיימים...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    😲
    5
    • ד מנותק
      ד מנותק
      דודו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2979

      מסתובב לי בחוצות
      איה הוא האדם
      בשלטים ובחולצות
      עולם ספוג בדם

      לחם מלחמה
      מים הדמעות
      מי מתי ומה
      מה עם התמיהות

      האין קץ לסבל
      העם שלי נשחק
      מחזיק חזק בחבל
      יציב ככלי משחק

      תכלית הכל שלום
      ככלל ששוב מופר
      והיוצא ללמד
      סיפור שלא סופר

      עם ששרד גלות
      בזכות גוילים וקול
      לקראת ההתגלות
      אז יאבד הכל

      הספר הרוח כחרב לטושה
      הנחו הדרך אזרו עוז דקדושה
      ועוד קט ויתמלא עולם בטוב
      אז בא לא נעצור את הסיפור לכתוב

      ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙏
      4
      • יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכיי מנותק
        יהודי זה הכי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2980

        זה בסדר לבכות
        כשמרגישים עצב
        עולם מלא נסיונות
        אין כמעט שקט

        אני רואה את הכל
        העיניים שלי פקוחות
        אחים שלי נפלו אתמול
        היום מתרחקים עוד עשרות

        זה שורט לי את הלב
        לראות כמה חללים
        כשלא עמדו מול הכאב
        נפלו בצידי דרכים

        החבל מתנוענע
        והיצר משכנע
        ואיך אנחנו יכולים?
        כולה בני אדם קטנים!

        והאמונה קשה
        והעולם מסנוור
        וכמעט אין תחושה
        של טוב ממכר

        ואיך אפשר לחיות
        כשאני רואה
        כאלו שנפלו לתהומות
        כאלו שאיבדו את התקווה

        הגלות קשה, וארוכה
        וכמעט נאבדנו כולנו
        העם הזה במצוקה
        אלוקים תגאל אותנו!!!

        מקווה שהצחתי להבהיר את התחושות שלי.

        אנחנו רוצים-משיח עכשיו!!!

        בואו נגיד ביחד:
        אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
        ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        🙏
        1
        • טותייייט מנותק
          טותייייט מנותק
          טותיייי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #2981

          כדאי לי לוותר ואפילו לא לנסות
          יש דברים שאם לא עושים
          זה הכי טוב שיכול להיות להיות

          לא להכניס ללב כדי לא לשבור
          לא לחשוב יותר מידי כדי לאהוב
          לא לברוח כדי לא לנסות לחזור

          כדאי לי לחשוב על עצמי
          לפני שאני דואגת לכל העולם
          כי הלב שלי יותר חשוב מכולם

          לא לבכות יותר מידי
          כדי להמשיך להצליח לנשום
          ואפילו לפרגן לעצמי ולחלום

          הלוואי ויגיע היום הזה
          שהלב שלי לא יהיה כלכך רגיש
          אם בכלל יגיע יום כזה

          הלוואי שאם אני אפול
          לא אתן לעצמי לאותו מקום לשוב
          צריכה להזכיר ללב שהוא יכול

          יכול להמשיך להתקדם בחיים
          גם אם לפעמים יש קצת קשיים
          כי תכלס בלעדיהם לא היינו מתקדמים.

          טוהר

          לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
          -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          💕 👍
          4
          • המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופשה מנותק
            המחבל המחופש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
            #2982

            לא רוצה לדעת
            שלי אין דעת,
            לא רוצה לזכור
            מה שעשיתי בלי לחשוב.

            עשיתי, טעיתי
            אבל בסוף לעצמי עשיתי,
            מה שאדם עושה
            לעצמו עושה,
            משפט שלא אני אמרתי,
            אם אז לא ראיתי אתזה,
            אז עכשיו זה בא להוכיח לי.

            מתחרטת,
            מנסה לתקן
            את מה שהחרבתי
            את מה שהרסתי.

            רוצה להאמין שבסוף
            יתחפר לי על מעשי,
            רוצה לחשוב שאלוקים
            יקבל את תפילותי,
            יודעת שאצל אלוקים
            הכול יתקבל
            התשובה, החרטה והתפילה
            אבל את המצפון שלי
            אין דרך לטהר.

            "קשה לשכוח אנשים
            שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            💪
            5
            • הדריה מנותק
              הדריה מנותק
              הדרי
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
              #2983

              דמות של מגדלאור

              זוכרת את המבט שלך
              את החיוך הענק שלך
              את הלב הרחב שלך
              את המידות המיוחדות שבך!

              התייחסת לכל אחד-כנכד יחיד
              באהבה, בסבלנות
              פשוט רגעים של איכות!

              הקוסקוס סולת שהכנת במטבח
              ריח החלות שהיה עף למרחק
              האוירה הטובה והחמימה
              שאת רק רוצה להשאר קרובה..

              החריצות והיוזמתיות
              הנתינה שהייתה..
              הנפש והרוח הצעירה
              המסירות למשפחה.

              איך הלכת לנו?!
              אבדנו את היקר לנו!
              בכינו, לא עיקלנו
              מה קורה לנו? היכן אנחנו?

              היה לי איתך קשר חזק
              כן, גם עכשיו במרחק..
              מרגישה אותך חזק!
              בפרשות דרכים-
              שההתלבטויות קשות
              לאן לפנות?
              הדמות שלך מהדהדת
              ומייד מגיעה ההחלטה
              לבחור באפשרות הטובה.

              עולות בזכרוני שבתות ילדות
              עם ריח של אחדות
              הלכת לנו- והשארת המון!

              היית לנו מגדלאור
              היו בך המון קרני אור
              ןהלוואי,
              ותמליצי יושר בעדנו
              ויבוא משיח צדקנו
              ותשובי להיות איתנו- את-
              דמות של מגדלאור!!

              כתבתי את השיר לע"נ של סבתי,- הסבתא הכי טובה בעולם!!
              שנפטרה לפני כחמש שנים..
              וככל שהזמן עובר- מתחילים להבין מה הפסדנו..
              שהיה לעילוי נשמתה הטהורה!

              @הדרי

              "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😥
              3
              • אביעזריא מנותק
                אביעזריא מנותק
                אביעזרי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #2984

                שיר לא שלי שראיתי בחוברת לע”נ קרוב משפחה שלי שהיה ניצול שואה, ולרגל יום השואה ראיתי חובה לשתף את הציבור;

                כל יהודי

                כל יהודי נולד
                עם מספר דמיוני על היד
                שהולך תמיד אתו -
                לאורך חייו,
                לאורך מותו

                כל יהודי נולד
                עם רכבת שקופה בין ידיו
                ועליה בכיו,
                ועליה צחוקו
                ועליה צחוק ילדיו

                כל יהודי נולד
                עם משא כבד על גבו
                וטלאי צהוב מרופט
                שנעוץ על דופן לבו

                כל יהודי חייב לשאול
                כל יהודי חזר מהשאול
                כל יהודי הוא ניצול

                כל יהודי נולד
                עם מספר דמיוני על היד
                שעוזר לו לזכור-
                מאיפה הוא בא
                ולאן הוא לא יכול להרשות לעצמו
                לחזור.
                ✡️

                נדירים האנשים החיים,
                רוב האנשים פשוט קיימים...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                👍 😲 😢
                6
                • מישהי מאמימ מנותק
                  מישהי מאמימ מנותק
                  מישהי מאמי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מאמי
                  #2985

                  לפעמים זה קשה ולא הגיוני
                  ללהטט ולרוץ בין הרצוי לעצמי.
                  בין לתת, להקריב,
                  לבין להסתכן, לריב...

                  הבחירה קצת קשה
                  ואני לא מבינה,
                  מה רצונו של הבורא ממני
                  ולאן הדרך מובילה.

                  עצוב לי בלב
                  בלי דמעות בעיניים,
                  על זמן שאבד והלב גם, בינתיים.
                  על עצמי והסביבה
                  נעדרת אהבה
                  הכאב רוצה לצאת
                  אבל נקבר באדמה.

                  אדמה של כאב
                  אדמה של הדחקה
                  של רצון לחיות
                  להפר את הדממה.

                  לצעוק את קולי לשמיים
                  לפרוש כנפיים
                  ולדעת שיש מי שמאמין בי,
                  עדיין.

                  אשמח לביקורת...
                  (גם לא חיובית... אני מסכימה... 😊 )

                  החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  6
                  • המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופשה מנותק
                    המחבל המחופש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #2986

                    התיסכול
                    ממלא בבילבול,
                    גדול,עמוק.

                    אופף אותי במחשבות
                    עמוסות, פגועות, ואוהבות.

                    מרגיש רע
                    בלי קשר למה שקרה,
                    מוציא מפופורציות
                    את הרגשות.

                    מגדיל כל דבר
                    גם את הקטן,
                    זה שמזמן עבר.

                    התיסכול מפוצץ,
                    צריך לא להתפוצץ
                    אחרת נאבד את מי שהיינו.

                    "קשה לשכוח אנשים
                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💕
                    3
                    • יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכיי מנותק
                      יהודי זה הכי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודי זה הכי
                      #2987

                      חושך עמוק שעוטף הכל
                      פחד עצום והחשש ליפול
                      ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                      מי יזכיר לי שאתה ליד?

                      אתה זה שמזכיר,
                      אתה זה שמרים
                      כוכב קטן מאיר,
                      משנה לי את החיים.

                      גם בתוך החשיכה
                      כשכמעט נפלתי
                      מצאתי אותך
                      כשממש ברחתי...

                      תמיד אתה ליד,
                      אתה מחזיק לי את היד.
                      גם במצבי קיצון היית איתי.

                      אני אף פעם לא לבד,
                      גם כשהלב שלי נאבד,
                      בכל מצב, אתה היית איתי.

                      והיו ימים שברחתי
                      ששכחתי את עצמי
                      היו ימים שצרחתי
                      שהרגשתי לבדי.

                      אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                      והכול מסתדר,
                      והטוב מתבהר,
                      ואז אני רואה
                      שהכל היה לי לטובה

                      בואו נגיד ביחד:
                      אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                      ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                      רוני 2ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😌 🖤
                      4
                      • יהודי זה הכיי יהודי זה הכי

                        חושך עמוק שעוטף הכל
                        פחד עצום והחשש ליפול
                        ואם הלב שלי כבר לא נאבד
                        מי יזכיר לי שאתה ליד?

                        אתה זה שמזכיר,
                        אתה זה שמרים
                        כוכב קטן מאיר,
                        משנה לי את החיים.

                        גם בתוך החשיכה
                        כשכמעט נפלתי
                        מצאתי אותך
                        כשממש ברחתי...

                        תמיד אתה ליד,
                        אתה מחזיק לי את היד.
                        גם במצבי קיצון היית איתי.

                        אני אף פעם לא לבד,
                        גם כשהלב שלי נאבד,
                        בכל מצב, אתה היית איתי.

                        והיו ימים שברחתי
                        ששכחתי את עצמי
                        היו ימים שצרחתי
                        שהרגשתי לבדי.

                        אבל תמיד בסוף, אתה איתי.

                        והכול מסתדר,
                        והטוב מתבהר,
                        ואז אני רואה
                        שהכל היה לי לטובה

                        רוני 2ר מנותק
                        רוני 2ר מנותק
                        רוני 2
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #2988
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                          #2989

                          לברוח

                          דחס את הרב קו לתיק
                          נעל את הרגשות בנרתיק
                          היום הזה היה קצת מעיק
                          הוא החליט את הכול להשתיק

                          רץ אל התחנה
                          הגיע בלי נשימה
                          רצה לברוח רחוק
                          רצה את עצמו למחוק

                          על האוטובוס הראשון שהגיע
                          הוא מצא את עצמו עולה
                          וגם אז הוא עוד לא הרגיע
                          הלב שלו היה קצת חולה

                          הוא התיישב אי-שם בסוף
                          ניסה את עצמו לאסוף
                          החופש פעם לו בעורקים
                          ליבו כמה למרחקים.

                          הכאוס ששרר לו בגוף,
                          שהבריח את ההגיון.
                          בסוף הוא נפל בטירוף,
                          היצר הכריז ניצחון.

                          ניסה למחוק את עצמו
                          להיכנע לעצב משחית
                          אבל פתאום משהו זז בו
                          לרע הזה אין שום תחתית

                          הוא חייב לקום, לנסות עוד פעם
                          אם הוא ייפול אז הוא לא יתייאש
                          זה קשה נכון, וכבר נגמר הטעם
                          אבל הוא חייב להמשיך לגשש.

                          עד...
                          עד שהוא ימצא סוף סוף
                          את הדרך שלו, המקום שלו.
                          כשהאוניה שלו תגיע לחוף
                          והוא יעבוד את השם בדרכו.

                          #וואו, מזמן לא כתבתי פה. סוף סוף הצלחתי להתחבר למחשב עם סינון אחר מנטפרי-ולשחרר---

                          ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          🏃‍♂️ 💪
                          7
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #2990

                            נשמה ישנה

                            הנשמה ישנה
                            ואני ערה...
                            חיה, נושמת,קיימת
                            אך היא מורדמת

                            צריכה להתנער-
                            והכי מהר...
                            והזמן עובר

                            והנשמה כבולה בגוף
                            כציפור דרור בכלוב
                            שרוצה לעוף-
                            וחסומה!

                            ראי,
                            אך הזמן עובר
                            ואיך הכל שובר
                            מתנחמת במחר
                            שלא יהיה מאוחר

                            קומי אורי, נשמה
                            ושובי בתשובה
                            הוא חפץ בך
                            בנשמה שלך
                            התכבסי והתנקי
                            ואליו תחזרי!!

                            את השיר כתבתי בהשראת השיר "ישנה בחיק ילדות" של רבי יהודה הלוי
                            (שאגב כתוב בספר "עלה כותרת" שלומדים בשיעורי ספרות בכיתות ט' עד י"ב...,
                            שממש תוך כדי שאני לומדת את השיר הזה למבחן מחר- אז נכתב לי כזה השיר☺ ..)
                            וסתם התחברתי למסר והעמיקות שבתוכו, אז כתבתי בהשראתו...

                            @הדרי

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👏
                            6
                            • מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדתמ מנותק
                              מישהי מיוחדת
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #2991

                              הקטע שכואב ונשרט לי הלב
                              וקשה לי לראות אותי בתוך הכאב
                              אני חשבתי שניצחתי אבל טעיתי בסוף
                              אין לי כוח עוד פעם את עצמי לאסוף.

                              אני שוקעת, טובעת, ואין מי שיציל.
                              חיה כמו משוגעת עם לב כל כך דביל
                              ומה ביקשתי? להצליח לחיות?
                              האם אין לי אופציה להיות מהטובות?
                              לא! מה פתאום! לא יכול להיות!

                              אז מה? למה אני כל כך למטה?
                              ולמה אתה כל כך רחוק?
                              ואיך אני שוב משיגה שליטה
                              ומצליחה את הרע ממני למחוק???

                              אז מה? מי יציל אותי עכשיו?
                              האם כל המאבק היה לשווא?
                              אני נופלת שוב וזה לא נורמלי
                              כל כך לא רוצה לעשות רק מה שבא לי!!!

                              ד' קובע את המצב ואתה את מצב הרוח

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              😲
                              4
                              • הדריה מנותק
                                הדריה מנותק
                                הדרי
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #2992

                                חולמת לגדול

                                כבולה בתוך עצמך
                                חלום גדול בתוכך
                                יודעת שהוא טוב עבורך

                                חולמת להגשימו ביום בהיר
                                "כרגע אני עדיין בגיל צעיר"
                                וממשיכה לחיות כרגיל..

                                והחלום?!
                                הוא זועק מבתוך
                                הוא רוצה כבר לפרוץ
                                רוצה להתפרץ
                                ומבחינתו להתפוצץ!
                                ואת- דוחה ודוחה
                                ולא מבחינה-
                                אך הזמן לא עוצר לשניה
                                ממהר, בורח, חומק
                                הוא לא מתחשב- הוא מתקתק!

                                בלילות, בחלומות
                                את כבר שם עמוק
                                ואין דרך לחמוק
                                מבטיחה לעצמך להתקדם
                                ועל החלום לא לוותר.
                                ובימים העמוסים-
                                שאין זמן לחלומות מיותרים
                                את במרוץ אחר המטלות
                                והחלום אליו את שואפת-
                                כלל לא נראה באופק...

                                אז קחי את היום
                                ואל תדחי למחר
                                כי מחר יהיה מאוחר,
                                הגשימי חלומך
                                כי הוא שם בתוכך
                                גם שהעולם סוגר לך דלתות
                                ועברת אין ספור נסיונות
                                על החלומות שלך אל תוותרי
                                כן, עד להצלחה- אל תרפי!

                                ועוד תראי-
                                שלאחר עבודה של שנים
                                תהיה דרכך סוגה בשושנים
                                🌸

                                @הדרי

                                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                😍 💪
                                5
                                • טותייייט מנותק
                                  טותייייט מנותק
                                  טותיייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2993

                                  יש אנשים שמכאיבים
                                  יש אנשים ששורפים
                                  יש אנשים שמקפיאים
                                  יש אנשים שבורחים

                                  יש אנשים שאוהבים
                                  יש אנשים שמורידים
                                  יש אנשים ששונאים
                                  יש אנשים שמעלים

                                  אני צריכה להתחזק
                                  לדעת ממי להתרחק
                                  אני צריכה לאהוב
                                  גם מי שלא נמצא קרוב

                                  לפעמים אני שורפת
                                  וזה אולי נקרא ששורדת
                                  כי לפעמים אנשים מטביעים
                                  אני במלחמה על החיים
                                  ואני גם פעמים-
                                  אש מאנשים קרים

                                  טוהר

                                  לפעמים הכתיבה מהלב היא החבר הכי טוב שלך
                                  -כשאין לך אף אחד-❤️‍🔥

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  👍
                                  7
                                  • המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופשה מנותק
                                    המחבל המחופש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי המחבל המחופש
                                    #2994

                                    מילים: במנגינה של באמצע החורף של מתניה
                                    בית א':
                                    ביום רגיל, של שגרה רגילה
                                    שחיפשתי ליהות בת מלך מרצון
                                    נפלתי שוב לאותו מקום,
                                    ואיבדתי את הטעם והרצון,
                                    שחיפשתי ת'צמי, במקומי הטבעי
                                    איפה ששמת אותי,
                                    פרצתי את הדלת
                                    ונפשי נחשפה לעולם שמסביב.

                                    פזמון:
                                    שהרגשתי לבד שבכיתי בחדר,
                                    שניסיתי לשדר שהכל בסדר,
                                    מחפשת את הדרך הנכונה
                                    בינתיים נאבדת בדרכים ברחוב,
                                    בבקשה רק תראה לי את הדרך הביתה,
                                    תדע שלמרות הכל אני מנסה לשמור,
                                    ותשמע אותי בשקט לוחשת
                                    שאין לי כבר כוח אבל לא מתייאשת.

                                    בית ב':
                                    לא היה לי כבר כוח רק חיפשתי נחמה
                                    הכנסתי שוב את עצמי לסערה
                                    קיבלתי שוב מכה חזקה
                                    ורק שם חיפשתי אותך.

                                    פזמון: כפול 2
                                    שמצאתי אותך, קיבלתי נחמה
                                    לנפשי הרעבה, שחיפשה קירבה
                                    שלפת אותי משאול התחתית
                                    שמרת עליי כל כך קרוב,
                                    בבקשה רק תראה לי את הדרך לחזור
                                    תדע שלמרות הכל אני נסיתי לשמור,
                                    ותשמע אותי אותי בשקט לוחשת
                                    תודה אבא שעזרת לי לחזור.

                                    רוצה להגיד רקע לשיר
                                    אני חושבת שלכול בחורה יש את התקופה עם עצמה שביא בוחרת להישאר חרדיה.
                                    להתקרב יותר להקב"ה ומוצאת את דרכה בעולם.
                                    השיר די מתאר את זה
                                    ובעזרת ה' אני הולכת כניראה להוציא אותו.

                                    "קשה לשכוח אנשים
                                    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    😍 💪
                                    6
                                    • כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכתכ מנותק
                                      כוכב לכת
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כוכב לכת
                                      #2995

                                      בתוך מערבולת צבעים
                                      אלפי אלפים של גוונים
                                      מאירים

                                      היא יוצאת החוצה
                                      מוגלתית
                                      ודוקרת
                                      התמקמה באמצע
                                      חלילה לא בפינה

                                      בלי להתחשב
                                      ביופי מסביב
                                      בא לה
                                      והיא תוציא
                                      את הזבל מבפנים

                                      אז היא יצאה היבלת
                                      שמראה על לחץ פנימי
                                      או חוסר התחשבות
                                      בדבר בסיסי
                                      ואיך היא תתרפא
                                      אם היא באה מתוכי
                                      נושאת בתוכה
                                      את האני השלילי?!

                                      יום אחד לא יבוא ואשתנה
                                      זה כמו לחיות בסרט בהווה
                                      עם מודעות עצמית והכלה
                                      עוד אצליח לשנות את התמונה
                                      ולפעמים אני מקנא
                                      כן זה נכון
                                      קשה לי להתמקד בישר ובטוב
                                      שאלוקים דואג לי כל רגע בחיי
                                      אך זאת עבודת מידות שלי עכשיו
                                      לחשוב חיובי
                                      לאהוב את עצמי
                                      ובסיעתא דישמיא
                                      להיות אדם בריא

                                      אין דבר שלם מלב שבור,
                                      קרוב ד' לנשברי לב
                                      קרוב ד' לנשברי לב!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • הדריה מנותק
                                        הדריה מנותק
                                        הדרי
                                        משתמש מומחה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                                        #2996

                                        לנצל את הימים..

                                        ימים עמוסים
                                        שעות לחוצות
                                        מבחנים ותירגולים
                                        שיתנו לנשום לפחות!

                                        לוח מבחנים עמוס
                                        סדר יום צפוף
                                        פרויקטים להגיש, בגרויות
                                        מה לעשות?!

                                        לפעמים בא לי
                                        לשרוף את הספרים
                                        ללכת לארץ של גמדים
                                        ששם- אין לימודים!
                                        לחיות ולהנות מהנעורים
                                        ופשוט לחיות בלי לימודים
                                        בלי מתמטיקה, בלי אנגלית
                                        יהיו חיים יפים בתכלית...

                                        יודעת,
                                        שבעוד כמה שנים
                                        שאסיים לגמרי את הלימודים
                                        התגעגע- לספסל הלימודים
                                        למורות, להעתקות במבחנים
                                        לבגרויות, לשיעורים
                                        לפרויקטים ולכל הדברים
                                        לחברות- גלגל ההצלה
                                        לכל דבר ודבר-
                                        אפילו למזכירה..)

                                        לכל גיל בחיים
                                        יש את התרגיל שלו-
                                        כל גיל-
                                        והקשיים שבו
                                        אז אדע לנצל
                                        כמה שיותר
                                        את המציאות הזו,
                                        את הלחץ הלימודי
                                        והחשוב מכל-
                                        החברות שאיתי!
                                        כי יודעת,
                                        שיש רגעים
                                        שלא חוזרים בחיים
                                        זה הכל עניין של זמן-
                                        והכל נגמר..

                                        תופעות לוואי של העומס..😂
                                        מקווה שתבינו אותי...
                                        ובאמת- חשוב שננצל כל רגע, מבטיחה לכם שבסוף נתגעגע לכל זה,
                                        אז במקום שנבכה על השנים האלו שלא נצלנו- בואו נהנה..- לא רק מהפעילויות והחברות.., אלא מכל דבר הכי קטן- אפילו מלימוד למבחן..
                                        בהצלחה לכולם!!😍

                                        @הדרי

                                        "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                        שוהםש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👏
                                        2
                                        • אדמיליםא מנותק
                                          אדמיליםא מנותק
                                          אדמילים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2997

                                          ואיך קרח נשבר
                                          על כל המילים
                                          שעדיין לא נכתבו
                                          וטיפות של מים
                                          נשרו מהעין
                                          שעדיין לא דמעה
                                          ורסיסים קרים
                                          נספגו באדמה
                                          שעדיין לא הושקתה
                                          ופרח מת שם
                                          בין הקוצים
                                          שעדיין לא נוכשו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול