דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 787.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אליהו 0א מנותק
    אליהו 0א מנותק
    אליהו 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #96

    ושוב אנו ניגשים
    מעט חוששים
    מתביישים
    מתרגשים
    תפילה מלחשים
    סליחה מבקשים
    כדלים ורשים

    אבא
    אנו חלשים
    תשושים
    מדשדשים
    תלושים
    פצעים חובשים
    דינים קשים

    תכל שנה וברכותיה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • אלי מהאולפןא מנותק
      אלי מהאולפןא מנותק
      אלי מהאולפן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלי מהאולפן
      #97

      (פעם ראשונה שאכתוב שיר
      מקווה שלא אשלם מחיר
      די!!!!!! הס מלהזכיר)

      לסליחות מוקדם נקום מהמיטה
      ונשפוך את סליחותינו ונזיל דמעה
      על כמה וכמה אבדותינו בזאת השנה

      על המגיפה וחלליה שהמיטה
      על הר מירון וקדושיה שעלו בשעה
      על שבועות רע ונמהר בקרלין חשה

      על רכבל באיטליה המשפחה נכחדה
      על הקריסה במיאמי ומבחורינו לא מנעה
      על החתן לפני חתונתו שמהריסות רכבו נמשה

      על שלושת בחורי חמד שנקטפו במטוס באוקרינה
      על החייל שנהרג בדמי דמיו ממחבל נתעב
      ועל שומרי החומות שתגן עלינו מבקשים ממך

      והנה שוב בא השמיטה
      אחרי שש שנות הזריעה
      נשבית את ארצנו הקדושה

      ונבקש שבזכות השבתת החיטה
      נאמר די לצרות לאבל ולבכיה
      ונזכה שתכלה שנה וקללותיה ותחל שנה וברכותיה

      "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      9
      • ב מנותק
        ב מנותק
        בננה ספליט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #98
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • ב מנותק
          ב מנותק
          בנימין לוריא
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #99

          תחרות כתיבת שירים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • רבקהר מנותק
            רבקהר מנותק
            רבקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
            #100

            השיר הזה מוקדש לכל מי שבידו תשובה... וכן לאלו שקצת הרבה יותר קשה להם.

            תחל שנה וברכותיה - אמן על כל עמ"י!!!

            חבוקה התשובה

            אני עומדת מולך,
            ושותקת.
            מביטה תחתיך,
            וזולגת.

            מפחדת כי אולי -
            אין כפרה.
            חוששת שוודאי -
            אין לי תשובה.

            אז בוחרת בדמע,
            מתחרטת.
            מבטיחה כי בפנים,
            נאנקת.

            ולפתע כתפי חמה,
            מרגישה.
            רטובה היא, מלוחה,
            דמעתך.

            גם אתה בוכה, אבא?
            האמנם?!
            מילותיי בורחות, ככה,
            לאיטן.

            כעת התשובה אחידה, 
            מורגשת.
            אני כבתך היחידה,
            נאבקת.

            יודעת כי קיבלת,
            תשובתי היא בידך.
            כאוצר גלום ניחמת,
            את בתך האבודה.

            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            15
            • רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #101

              נראה לי שהגיע הזמן להדר את חג הסוכות הבעל"ט.....;)

              אז אני מעלה לכאן חיבור שכתבתי בהשראה לילית קסומה באחד מערבי סוכות המטלטלים ביותר שעברו עלי.

              זהו חיבור עמוק מאד. אני ממליצה לקרוא במלוא דמיונכם הפרוע. מקווה שתהנו ומעל לכל - הלוואי ותתחזקו!

              ויסכה בערפל

              רכס הרים, מרהיב ביופי אדמדם
              נפרש אל מול עיניו.
              פאר פעלים, משרת צרכי האדם-
              מיוצר הנפלאות לבריותיו.

              נשמתו מתייסרת, גרגר חול נבלע
              זוג מאזניים יכרע לו הכף.
              מחמדתו נעלמת, רוח קרב מכלה
              ילחמו הם השניים, ייכנע לו כנף.

              הזו תשובתך, נותן תורת משה-
              תאוריית הצור חצובת המצוות?!
              האם כך מצוותך - חוקת העושה
              תיגנז בים שחור חצוב התקוות?!

              צמח חבצלת פלאי בצבץ, הגיח
              סולל שביל דק מבין רגבי החול.
              'כן כן, אדוני'. הניד תחתיו הפרח
              'בעולם שקר זה, אין זוכים לכל'.

              אך מדוע? נאנק, ההר סביב משחיר
              כל שאיפתי למשש באתרוג, לנענע!!
              עלי הכותרת קמלו, כבה המאיר.
              נסתרים מעשי אלוקינו, אוהב המניע.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              MiryamM תגובה 1 תגובה אחרונה
              6
              • יעל ק.י מנותק
                יעל ק.י מנותק
                יעל ק.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעל ק.
                #102

                רע בעצם טוב:

                להלך על ביציים 
                עם יד על הלב
                לאסוף רסיסים
                להזהר לא להחתך מהכאב

                להלך הלוך ושוב
                להתנגש שוב בקיר
                להפסיק לחשוב
                מה רע מה טוב- העולם כבר יסביר

                כי מה שרע לי
                זה בעצם טוב מולבש
                וגם הטוב הוא לא תמיד טוב לי
                לפעמים הוא טוב אך לא מלוטש

                ואלוקים רוצה בשבילי
                את הטוב ביותר שקיים
                הוא לא יוותר לי 
                לעולם יהיה בשבילי גם שם---

                להלך בין טוב לטוב
                לחשוב שוב על הכל
                להבין שכמה רע שרע
                בעצם זה טוב יותר מליפול---

                להלך בין תהום לתהום
                על חבל דק מתוח
                להפסיק לרגע לנשום
                ולנשוף את הכל- לאזור שוב כוח

                כי מה שרע לי
                זה בעצם טוב מולבש
                וגם הטוב הוא לא תמיד טוב לי
                לפעמים הוא טוב אך לא מלוטש

                ואלוקים רוצה בשבילי
                את הטוב ביותר שקיים
                הוא לא יוותר לי 
                תמיד יהיה בשבילי בכל מקום,
                גם שם---

                יש דלת, ויש חלון,
                ויש חור גדול שאין לו שם,
                ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                8
                • ב. ב.ב ב. ב.

                  האמת לא תכננתי להעלות פה שירים שאני כותבת כי אני גם לא רוצה להתחרות פה עם כל התותחיים/ות... וגם אני באמת כותבת להנאתי, לא מדיי ברמה...
                  אבל עכשיו משעמם לי, אז תנו פידבק....

                  מחשבות מחשבות
                  מתרוצצות לי בראש
                  ודמעות רטובות
                  הראייה מטשטשות

                  השחר תכף יעלה
                  'אני חייבת להחליט.'
                  אך הלב מלא מלא
                  לא יודעת מה התכלית

                  נתונה בתוך מלחמה פנימית
                  בין הרגש לשכל הישר
                  רוצה להיות טובה, את המח להשליט
                  הלב בסערתו נותר

                  מתלבטת ומתחבטת שעות ארוכות
                  בין הטוב לבין המתוק
                  בכאב מחליטה לאגור כוחות
                  ולבחור בחירה לדורות!!


                  קרני השמש בוקעות מהחלון
                  מאירות את עיני בנצנוץ מיוחד
                  שפתי נמתחות בחיוך נצחון
                  בחרתי בטוב. זה ילווה אותי לעד!!!

                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת עלמ מנותק
                  מוכשרת על
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #103
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת עלמ מנותק
                    מוכשרת על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                    #104

                    שיר שכתבתי והלחנתי כשהייתי בבידוד.
                    בימי המגיפה והמדיה שנכנסה רציני.
                    לא יכולתי שלא לחשוב על זה... ושכל אחד צריך לדעת (ברמה שלו) איפה לעצור:)


                    הי, בנ"א רציתי שנזכור ולא נשכח ,
                    גם בזמנים טרופים כ"כ.

                    שוויתי ד' לנגדי תמיד,
                    תמיד לנגד עיניי ד' הוא לפניי.
                    ולא חשוב היכן אני בעולם,
                    ולא כ"כ מי עוד נמצא איתי שם.

                    אז בקשה תזכיר לי שרציתי שלא נשכח,
                    דווקא בזמנים טרופים כ"כ. (שוויתי ד'...)


                    (חבל שא"א לשתף את המנגינה המשרתת את המילים יפה)

                    אינספריישןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    6
                    • מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת עלמ מנותק
                      מוכשרת על
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                      #105

                      עוד שיר- כשלמדתי בבית הספר גרתי בחו"ל תקופה וזה מה שחיברתי ביום חורפי מתגעגע וקר.
                      (משיריי הראשונים)

                      כשאתם יושבים בארץ, ואני פה בדד
                      כשלכם נעים וטוב ולנו כפור ברד.
                      כשיש חיים ברחובות אנשים וילדים.
                      מסתובבים בחנויות מחפשים קונים בגדים

                      ואני כאן בבית מצפה ומחכה
                      מחלוני בחדר את עיניי לא מתיקה
                      וחוץ מגז ופיח שנפלט מרכבים
                      עיני אינן רואות את מכריי האהובים.

                      ולי קר בלב ועצוב בנשמה שכולם בירושלים ואני לא שמה.
                      ואני כאן מתפללת שהמשיח יבוא מייחלת.
                      (המנגינה מוכרת אבל כרגע לא זוכרת את שם השיר)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      7
                      • מוכשרת עלמ מוכשרת על

                        שיר שכתבתי והלחנתי כשהייתי בבידוד.
                        בימי המגיפה והמדיה שנכנסה רציני.
                        לא יכולתי שלא לחשוב על זה... ושכל אחד צריך לדעת (ברמה שלו) איפה לעצור:)


                        הי, בנ"א רציתי שנזכור ולא נשכח ,
                        גם בזמנים טרופים כ"כ.

                        שוויתי ד' לנגדי תמיד,
                        תמיד לנגד עיניי ד' הוא לפניי.
                        ולא חשוב היכן אני בעולם,
                        ולא כ"כ מי עוד נמצא איתי שם.

                        אז בקשה תזכיר לי שרציתי שלא נשכח,
                        דווקא בזמנים טרופים כ"כ. (שוויתי ד'...)


                        (חבל שא"א לשתף את המנגינה המשרתת את המילים יפה)

                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישןא מנותק
                        אינספריישן
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                        #106
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        4
                        • מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת עלמ מנותק
                          מוכשרת על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #107

                          ואם לא אכפת לכם
                          another one:
                          נכתב דווקא בהשראת השירים של הזמר איציק ויינגרטן- שהם מרוממים ומלמדים!

                          העיקר מה שחשוב להיות אופטימי,
                          בשעת ניסיון קשה בתוך הלב.
                          העיקר מה שחשוב להיות אופטימי,
                          גם כשחיצים נשלחים וזה כואב.
                          כי העיקר מה שחשוב להיות אופטימי,
                          ונכון זה לא תמיד פשוט,
                          אך כדי להמשיך ולהצליח,
                          תזכור - השמחה זו המהות.

                          אז תקום, תאמין ותראה כי טוב,
                          ד' לך לא מפסיק לדאוג.
                          הוא מכין לך את הישועה,
                          ועוד יבוא היום ותגיע השעה.
                          😄😄😄

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          6
                          • יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.י מנותק
                            יעל ק.
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #108

                            מוכשרת על- איזה הזוי המילים שכתבת!!! איך הייתי צריכה לשמוע אותך עכשיו... (על האופטימיות...)

                            הזכרתם לי שיר מעניין שכתבתי על חוף הים---

                            חוף:
                            עצי אורן מתוחים
                            חיבוק אוויר נושב
                            הרי עד מכסים 
                            רקיע חף מאורב

                            רוח קדים
                            משברת עצבות
                            שמש נוגהת בגלים
                            מותחת כתפי ביציבות

                            רגליים שוקעות בחול
                            זרועות מחבקות ברכיים
                            ולב קטן- גדול
                            מנסה להכיל את השמיים

                            עד אחרון הימים
                            אוכל כאן לשבת ולבהות
                            על הגלים שבאים והולכים
                            על הרגשות שנפתחים בלי תהיות

                            על שקיעות צבעוניות
                            וכוכבים שנוצצים בחשיכה שאחרי
                            על אלפי דמיונות
                            שרצות בראשי בלי לחשוב לפני

                            על אמת שמשתקפת
                            דווקא כאן מול האינסוף
                            על הבריאה המתחדשת
                            ועל מהות המושג "חוף"

                            על דפים שמתמלאים
                            ברגשות קשים וחלומות
                            ומשאירה אותם כאן
                            מרוקנת ממני וחוזרת עם כוחות---

                            יש דלת, ויש חלון,
                            ויש חור גדול שאין לו שם,
                            ויום יבוא ומישהו ימלא לך אותו באור גדול.

                            שיר נולדש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            7
                            • רבקהר רבקה

                              נראה לי שהגיע הזמן להדר את חג הסוכות הבעל"ט.....;)

                              אז אני מעלה לכאן חיבור שכתבתי בהשראה לילית קסומה באחד מערבי סוכות המטלטלים ביותר שעברו עלי.

                              זהו חיבור עמוק מאד. אני ממליצה לקרוא במלוא דמיונכם הפרוע. מקווה שתהנו ומעל לכל - הלוואי ותתחזקו!

                              ויסכה בערפל

                              רכס הרים, מרהיב ביופי אדמדם
                              נפרש אל מול עיניו.
                              פאר פעלים, משרת צרכי האדם-
                              מיוצר הנפלאות לבריותיו.

                              נשמתו מתייסרת, גרגר חול נבלע
                              זוג מאזניים יכרע לו הכף.
                              מחמדתו נעלמת, רוח קרב מכלה
                              ילחמו הם השניים, ייכנע לו כנף.

                              הזו תשובתך, נותן תורת משה-
                              תאוריית הצור חצובת המצוות?!
                              האם כך מצוותך - חוקת העושה
                              תיגנז בים שחור חצוב התקוות?!

                              צמח חבצלת פלאי בצבץ, הגיח
                              סולל שביל דק מבין רגבי החול.
                              'כן כן, אדוני'. הניד תחתיו הפרח
                              'בעולם שקר זה, אין זוכים לכל'.

                              אך מדוע? נאנק, ההר סביב משחיר
                              כל שאיפתי למשש באתרוג, לנענע!!
                              עלי הכותרת קמלו, כבה המאיר.
                              נסתרים מעשי אלוקינו, אוהב המניע.

                              MiryamM מנותק
                              MiryamM מנותק
                              Miryam
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #109
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • יעל ק.י יעל ק.

                                מוכשרת על- איזה הזוי המילים שכתבת!!! איך הייתי צריכה לשמוע אותך עכשיו... (על האופטימיות...)

                                הזכרתם לי שיר מעניין שכתבתי על חוף הים---

                                חוף:
                                עצי אורן מתוחים
                                חיבוק אוויר נושב
                                הרי עד מכסים 
                                רקיע חף מאורב

                                רוח קדים
                                משברת עצבות
                                שמש נוגהת בגלים
                                מותחת כתפי ביציבות

                                רגליים שוקעות בחול
                                זרועות מחבקות ברכיים
                                ולב קטן- גדול
                                מנסה להכיל את השמיים

                                עד אחרון הימים
                                אוכל כאן לשבת ולבהות
                                על הגלים שבאים והולכים
                                על הרגשות שנפתחים בלי תהיות

                                על שקיעות צבעוניות
                                וכוכבים שנוצצים בחשיכה שאחרי
                                על אלפי דמיונות
                                שרצות בראשי בלי לחשוב לפני

                                על אמת שמשתקפת
                                דווקא כאן מול האינסוף
                                על הבריאה המתחדשת
                                ועל מהות המושג "חוף"

                                על דפים שמתמלאים
                                ברגשות קשים וחלומות
                                ומשאירה אותם כאן
                                מרוקנת ממני וחוזרת עם כוחות---

                                שיר נולדש מנותק
                                שיר נולדש מנותק
                                שיר נולד
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #110

                                השיר שכתבתי בדרך חזור ממירון ביום האסון הנורא:
                                לחן: יובל דיין

                                שם בין ההרים
                                ובין חיים
                                אתה עומד

                                שדות פזורים
                                מלאים בטוב
                                אתה כבר- שם
                                מתענג

                                הגעגוע לך-
                                שורף מבפנים
                                הקושי ממוטט
                                מחכה לתחיית מתים

                                אוהו בלילות
                                מסתובב בין קירות
                                בין חלקים של חלומות
                                עד שתחזור---

                                אוהו צדיק שלי
                                תביא עלינו רחמים
                                הלוואי תחזור -לחיים
                                נאמין באמונה שלימה!

                                ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                10
                                • טליה שריקיט מנותק
                                  טליה שריקיט מנותק
                                  טליה שריקי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #111

                                  אני כותבת מה שכתבתי ברגע של חולשה.....

                                  אני משתגעת

                                  ואני לא יודעת למה

                                  אני מופתעת

                                  ואין לי מידע מדוע

                                  אני רוצה כבר לצאת

                                  למצוא את האור

                                  הלוואי והייתי מוצאת

                                  את השורש והמקור

                                  די כבר לשגעונות

                                  אני מפסיקה לרצות

                                  עם הרע לבלות

                                  אני לא מוכנה להיות

                                  די די די עם ההבלים

                                  אני אומרת

                                  מתי כבר אצא מהכבלים

                                  אני שווווווואגת

                                  מתי ינוסו הצללים

                                  אבוא אל הפנים

                                  ואראה פני אלוקים

                                  ואשתה ממים חיים

                                  אי אי אי מה יהיה

                                  מתי אצא

                                  עד מתי לא אנסה

                                  לברוח מזה

                                  ולחזור לעצמי

                                  לשוב אלי

                                  להיות אני

                                  אוי אוי עד מתי

                                  אנא אלוקים

                                  משגיח ממרומים

                                  חלה נא פני אמתך

                                  עזור נא לה

                                  אמן...

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  6
                                  • נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נשמה יהודית
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #112
                                    פוסט זה נמחק!
                                    רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    11
                                    • אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'יתא מנותק
                                      אייצ'ית
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייצ'ית
                                      #113

                                      זה שיר שנכתב על אדם שסטה מהדרך-
                                      אבל כמו כל אלה- יש בתוכם אש שבוערת..
                                      לא תמיד אנו רואים את הצד שלו-
                                      אז ישבתי לכתוב על מה שתמיד הוא רוצה לצעוק בשקט...

                                      אני כאן

                                      אני רואה אותך מדליקה את הנרות
                                      ואבא יוצא לבית הכנסת, לתפילות...
                                      מכסה את העיינים- זולגות לך דמעות
                                      ליבי לא קרוב- אך שומע ת'דפיקות...

                                      אולי אני מתריס ונשמע רחוק
                                      את זועקת:"אתה שקוע עמוק"!!
                                      כיפתי לא נראית, מנסה לצחוק
                                      אבל הדבר היחיד שבא לי - לצעוק

                                      אני כאן! אף פעם לא עזבתי...
                                      גם כשנראה שאני הולך בדד
                                      אני כאן! אף פעם לא הלכתי...
                                      זו דרך חיים שאוהב בתוכי לעד!!

                                      אני גם על מסלול של בית הספר
                                      רק שאצלי לא הכל הולך כסדר..
                                      אולי תשאלו אם גם אני בסדר??
                                      כואב לי..אנו לא על אותו תדר---

                                      השמש שוקעת-
                                      כמו כל יום
                                      נשמתי פוקעת-
                                      ותמשיך להלום...
                                      יוקל לי אם לא יביטו בי רק כמעטפת
                                      כי בתוכי יש אש שתמיד בערה ובוערת...

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      11
                                      • נ נשמה יהודית

                                        פוסט זה נמחק!

                                        רבקהר מנותק
                                        רבקהר מנותק
                                        רבקה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                                        #114

                                        @נשמה-יהודית תקשיבי... העלית נקודה יפה מאד, וכתובה מהמם.
                                        אני אישית ביקשו ממני לכתוב על הנושא הזה של 'ההמתנה והצפייה' לא מזמן.
                                        אז אני אעלה את זה, ומקווה שתתחברו;)

                                        היעלמות האושר - תחושת הבוסר

                                        כבר שנים שהוא ממתין לו -
                                        לאושר.
                                        מזה תקופה שזה פשוט לא.
                                        בוסר.

                                        אומרים שהוא בשל, אלא מה.
                                        ישקרו?
                                        מתנגד, מנענע בחוסר ההשלמה.
                                        אז אמרו.

                                        הוא משתוקק לבנות הבית.
                                        מתאווה.
                                        מתנער שם שורש עץ הזית.
                                        מרווה.

                                        בטח בעצמיך, החזק חזק.
                                        זו חובתך.
                                        אין דבר יותק מתקתק.
                                        מזה רצונך.

                                        דע כי הפחד מהשטן נוצר.
                                        מהר.
                                        ליבך שותת, כבר דם ניגר.
                                        שחרר.

                                        וכשתטעם זאת לראשונה –
                                        תראה את אושר הבריאה.

                                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • טיטוט מנותק
                                          טיטוט מנותק
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #115

                                          אומנם אני בן אבל לפעמים אני כותב על אחרים ועל אנשים שמדברים איתי אז זה גם משו למרות שזה בלשון נקבה
                                          יושבת בספה ומהרהרת
                                          חושבת על כל מה שעוברת
                                          ההורים שלי אוכלים עליי סרט
                                          ועכשיו אין לי מה לאמר

                                          לא מבינה על מה הסתבכתי
                                          יודעת שבסך הכל דיברתי
                                          אמרתי את האמת ולא שיקרתי
                                          אז למה העולם כלכך אכזר

                                          ביקשתי רק להיות טובה
                                          חיפשתי בכם אהבה
                                          הרחקתם אותי מכם
                                          ולא עשיתי כלום
                                          הרגשתי את האכזבה
                                          מצאתי את עצמי בוכה
                                          יותר לא אפגע מכם
                                          מהיום אחליט לקום

                                          סגרתם בפני כל שער
                                          צימצמתי לעצמי את הפער
                                          חתכתם את הלב שלי בתער
                                          נשארתי עם עצמי והלבד

                                          הפלתם אותי אבל כבר קמה
                                          עשיתם מכל דבר כאן דרמה
                                          אומרים זה הגורל וזה הקארמה
                                          לא מבינים שזה מה שמיוחד

                                          ביקשתי רק להיות טובה...

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול